Ik heb even een poging gedaan..... is deze beter?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze (in betere kwaliteit) niet in de OP?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:19 schreef Tristessa het volgende:
Nou begon inderdaad goed gister! Wat mij betreft mag die Rotterdamse (Yolande of zo) er ook meteen uit. Wat een bitch lijkt me dat. En die Belgische heroïneh.. huismoeder werkloze, heeft zij neptieten?
Staat erinquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb even een poging gedaan..... is deze beter?
[ afbeelding ]
Zoals die Carine...die gaat er wel snel uit heb ik het ideequote:Op vrijdag 4 september 2009 14:41 schreef planethugo het volgende:
grappig dat die vrouwen meteen voor de wraak gaan ipv te kijken wie écht het minste doet. Dat was bij mannen toch anders geweest denk ik.
Maar wat een domme dozen ook die wat de lijst mochten samenstellen. ipv dat je verder dan 2 dagen denkt gaan ze meteen doen alsof ze onschendbaar zijn en ruzie maken met degene die ze na 5 minuten niet zagen zittenSoms vraag je je af of de kandidaten weleens eerdere versies gezien hebben, dan snap je toch wel dat als je direct ruzie gaat maken je snel naar huis bent
Inderdaad :quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef planethugo het volgende:
ik zag trouwens ook een stukje tepel bij de eerste proef
Schokkender vind ik het dat ze er als advocate totaal niet in slaagt een geloofwaardig betoog te houden, en zich in haar eigen "zaak" belabbert verdedigt. Ze kreeg gewoon klop. Dat maakt de uiterst hooghartige houding tegenover haar opponente ("ach meisje, kom over 20 jaar maar eens terug"). des te genanter.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een advocate die rondloopt met een inkijk als zij zie je trouwens niet vaak...ze hingen er bijna uit in dat filmpje over haar.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:43 schreef kree het volgende:
Goede eerste aflevering, effe volgen maar weer
Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Knipoogje het volgende:
Ze voert weinig uit, zit altijd met een sjagrijnige kop te mokken en voelt zich superieur. En dan vraagt ze zicht af waarom anderen iemand anders 'positiever' vinden. Ze legt zelf alles negatief uit
Ze snapt het spel gewoon niet. Als jij er al in het begin wordt uitgestemd kun je een aantal dingen doen:quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....
Maar ben het wel met je eens hoor... Ze zal goed haar best moeten doen om immuniteite te behalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |