abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72430267
Nou begon inderdaad goed gister! Wat mij betreft mag die Rotterdamse (Yolande of zo) er ook meteen uit. Wat een bitch lijkt me dat. En die Belgische heroïneh.. huismoeder, heeft zij neptieten?
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:24:02 #27
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72430385
waar zou ze die van moeten betalen, zeis toch werkeloze alleenstaande huismoeder?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:24:26 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72430399
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 12:43 schreef banananasi het volgende:
[ afbeelding ]
Kan deze (in betere kwaliteit) niet in de OP?
Ik heb even een poging gedaan..... is deze beter?

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72430518
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:19 schreef Tristessa het volgende:
Nou begon inderdaad goed gister! Wat mij betreft mag die Rotterdamse (Yolande of zo) er ook meteen uit. Wat een bitch lijkt me dat. En die Belgische heroïneh.. huismoeder werkloze, heeft zij neptieten?
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:30:54 #30
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_72430543
tvp

gisteren helaas gemist voor het grootste deel
pi_72431136
Eddy zal het vast leuk gehad hebben daar.
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:10:30 #32
3542 Gia
User under construction
pi_72431692
tvp
pi_72431754
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb even een poging gedaan..... is deze beter?

[ afbeelding ]
Staat erin
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72432569
grappig dat die vrouwen meteen voor de wraak gaan ipv te kijken wie écht het minste doet. Dat was bij mannen toch anders geweest denk ik.

Maar wat een domme dozen ook die wat de lijst mochten samenstellen. ipv dat je verder dan 2 dagen denkt gaan ze meteen doen alsof ze onschendbaar zijn en ruzie maken met degene die ze na 5 minuten niet zagen zitten Soms vraag je je af of de kandidaten weleens eerdere versies gezien hebben, dan snap je toch wel dat als je direct ruzie gaat maken je snel naar huis bent
pi_72432622
Goede eerste aflevering, effe volgen maar weer
Do what you love, love what you do!
pi_72432630
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:41 schreef planethugo het volgende:
grappig dat die vrouwen meteen voor de wraak gaan ipv te kijken wie écht het minste doet. Dat was bij mannen toch anders geweest denk ik.

Maar wat een domme dozen ook die wat de lijst mochten samenstellen. ipv dat je verder dan 2 dagen denkt gaan ze meteen doen alsof ze onschendbaar zijn en ruzie maken met degene die ze na 5 minuten niet zagen zitten Soms vraag je je af of de kandidaten weleens eerdere versies gezien hebben, dan snap je toch wel dat als je direct ruzie gaat maken je snel naar huis bent
Zoals die Carine...die gaat er wel snel uit heb ik het idee
Top 5 China producten
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:45:08 #37
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72432662
Een advocate die rondloopt met een inkijk als zij zie je trouwens niet vaak...ze hingen er bijna uit in dat filmpje over haar.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_72432696
ik zag trouwens ook een stukje tepel bij de eerste proef
pi_72432812
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef planethugo het volgende:
ik zag trouwens ook een stukje tepel bij de eerste proef
Inderdaad :
Top 5 China producten
  Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 15:17:21 #40
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72433521
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een advocate die rondloopt met een inkijk als zij zie je trouwens niet vaak...ze hingen er bijna uit in dat filmpje over haar.
Schokkender vind ik het dat ze er als advocate totaal niet in slaagt een geloofwaardig betoog te houden, en zich in haar eigen "zaak" belabbert verdedigt. Ze kreeg gewoon klop. Dat maakt de uiterst hooghartige houding tegenover haar opponente ("ach meisje, kom over 20 jaar maar eens terug"). des te genanter.

En dan Eva onderaan de lijst zetten. Een doorzichtige wraakaktie. Dat gaat zich tegen je keren, maar een paar stappen vooruit denken kan ze ook niet.

En áls je dan zo opzichtig wraak neemt, kom er voor uit! Maar nee, mevrouw begon een lulverhaal over haar 'observaties'. En werd daarna kwaad dat hier schamper over werd gedaan.

Wat een onaangenaam, sneu wijf. Goed gecast dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gert op 04-09-2009 15:23:54 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:12:55 #41
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_72435221
Het leek wel of ze het tegen haar kinderen had...
pi_72436444
Sloan ma!
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:53:24 #43
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72436478
Scanman waar zit je??? (verkapte teeveepee )
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_72436846
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:43 schreef kree het volgende:
Goede eerste aflevering, effe volgen maar weer
pi_72441688
Zo net even gekeken. Top dat het weer terug is

Carina zal er wel snel uitleggen. Lekker handig om Eva onderaan te zetten na de avond dat je een ruzietje heb gehad

Ik ben bang dat Marina niet mijn favoriet gaat worden.
pi_72446850
En het meest trieste is nog wel dat Carina echt gelooft wat ze uitkraamt. Ze is 1 brok cognitieve dissonantie, totaal verbitterd over het feit dat *zij* -de ervaren topadvocate- de meeste stemmen kreeg. Ze snapt het echt gewoon niet. Als jij zegt 'ik vind van Persie beter voetballen dan v/d Vaart', dan betekent dat volgens haar normen dat je v/d Vaart dus niet vindt kunnen voetballen

Ze voert weinig uit, zit altijd met een sjagrijnige kop te mokken en voelt zich superieur. En dan vraagt ze zicht af waarom anderen iemand anders 'positiever' vinden. Ze legt zelf alles negatief uit

Eerstvolgende stemming -> exit Carina.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:14:43 #48
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_72447075
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Knipoogje het volgende:

Ze voert weinig uit, zit altijd met een sjagrijnige kop te mokken en voelt zich superieur. En dan vraagt ze zicht af waarom anderen iemand anders 'positiever' vinden. Ze legt zelf alles negatief uit

Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....

Maar ben het wel met je eens hoor... Ze zal goed haar best moeten doen om immuniteite te behalen...
pi_72447532
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....

Maar ben het wel met je eens hoor... Ze zal goed haar best moeten doen om immuniteite te behalen...
Ze snapt het spel gewoon niet. Als jij er al in het begin wordt uitgestemd kun je een aantal dingen doen:

* de opdracht geheimhouden --> dan ben je een sneaky bastard. Werkt tegen je
* blijven bitchen en mokken --> dan ben je een zeikerd die de sfeer bederft
* iemand als zwakste schakel kiezen die goed in de groep lag --> haar vriendinnen keren zich tegen je
* je verlies slikken met een glimlach, de opdracht luid voorlezen en vervolgens gebruik maken van het feit dat mensen zich daardoor 'plots' heel sociaal naar je opstellen om te laten zien dat jij ook best een aardige gast bent. En uiteraard als zwakste schakel degene kiezen die het minst in de groep ligt.

Rara welke 3 dingen onze o zo leidinggevende en intelligente topadvocate koos
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_72447723
Prachtig met al die vrouwen, 1 groot kippenhok

Die baard van Eddie is dan weer jammer, voor de rest doet ie het wel leuk tot nu toe (die 3x dat we hem zagen ).

Heb er weer zin an!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')