abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:12:55 #41
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_72435221
Het leek wel of ze het tegen haar kinderen had...
pi_72436444
Sloan ma!
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:53:24 #43
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72436478
Scanman waar zit je??? (verkapte teeveepee )
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_72436846
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:43 schreef kree het volgende:
Goede eerste aflevering, effe volgen maar weer
pi_72441688
Zo net even gekeken. Top dat het weer terug is

Carina zal er wel snel uitleggen. Lekker handig om Eva onderaan te zetten na de avond dat je een ruzietje heb gehad

Ik ben bang dat Marina niet mijn favoriet gaat worden.
pi_72446850
En het meest trieste is nog wel dat Carina echt gelooft wat ze uitkraamt. Ze is 1 brok cognitieve dissonantie, totaal verbitterd over het feit dat *zij* -de ervaren topadvocate- de meeste stemmen kreeg. Ze snapt het echt gewoon niet. Als jij zegt 'ik vind van Persie beter voetballen dan v/d Vaart', dan betekent dat volgens haar normen dat je v/d Vaart dus niet vindt kunnen voetballen

Ze voert weinig uit, zit altijd met een sjagrijnige kop te mokken en voelt zich superieur. En dan vraagt ze zicht af waarom anderen iemand anders 'positiever' vinden. Ze legt zelf alles negatief uit

Eerstvolgende stemming -> exit Carina.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:14:43 #48
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_72447075
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Knipoogje het volgende:

Ze voert weinig uit, zit altijd met een sjagrijnige kop te mokken en voelt zich superieur. En dan vraagt ze zicht af waarom anderen iemand anders 'positiever' vinden. Ze legt zelf alles negatief uit

Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....

Maar ben het wel met je eens hoor... Ze zal goed haar best moeten doen om immuniteite te behalen...
pi_72447532
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef zeeuws jongetje het volgende:

[..]

Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....

Maar ben het wel met je eens hoor... Ze zal goed haar best moeten doen om immuniteite te behalen...
Ze snapt het spel gewoon niet. Als jij er al in het begin wordt uitgestemd kun je een aantal dingen doen:

* de opdracht geheimhouden --> dan ben je een sneaky bastard. Werkt tegen je
* blijven bitchen en mokken --> dan ben je een zeikerd die de sfeer bederft
* iemand als zwakste schakel kiezen die goed in de groep lag --> haar vriendinnen keren zich tegen je
* je verlies slikken met een glimlach, de opdracht luid voorlezen en vervolgens gebruik maken van het feit dat mensen zich daardoor 'plots' heel sociaal naar je opstellen om te laten zien dat jij ook best een aardige gast bent. En uiteraard als zwakste schakel degene kiezen die het minst in de groep ligt.

Rara welke 3 dingen onze o zo leidinggevende en intelligente topadvocate koos
pi_72447723
Prachtig met al die vrouwen, 1 groot kippenhok

Die baard van Eddie is dan weer jammer, voor de rest doet ie het wel leuk tot nu toe (die 3x dat we hem zagen ).

Heb er weer zin an!
  ESF Reporter vrijdag 4 september 2009 @ 23:09:25 #51
87554 Cee
Welluk?
pi_72449044
Ik vond het ook een erg vermakelijke eerste aflevering! Leuk ook dat ze meteen de eerste finaliste gingen bepalen. Dat voorkomt dat straks de hele finale vol zit met hielenlikkers en complot-fabricanten.

Die advocate is echt te erg, ja. De manier waarop ze probeerde haar standpunt over te brengen, steeds eindigend met een verkapt "Ik ben zo oud als metusalem en jij bent een kuiken dus ik ben Alleswetend en jij een dom wicht, punt uit." En dat voor een advocate. Die moet toch beter weerwoord hebben dan dat.

Tevens tvp dit.
pi_72455070
Sabine & Carine
Bea
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_72455122
Advocaten hebben altijd een bepaalde air he

Maar die finalist is wel verrassend, ben ook heel benieuwd hoe dat gaat. Die hoeft zich niet bovenmatig in te spannen om positief in de groep te liggen en ze hoeft ook geen energie te verspillen met wakker liggen en complotten maken. Heerlijk rustig, eigenlijk heeft ze gewoon vakantie

De finale is tot nu toe altijd een aantal opdrachten geweest, dus ze hoeft zich ook geen ruk zorgen te maken over hoe ze in de groep ligt. Hoezo stressloos?

Ben benieuwd welke rol de mannen nog gaan spelen, want dit wordt een chickfight zo
pi_72455216
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar die finalist is wel verrassend, ben ook heel benieuwd hoe dat gaat. Die hoeft zich niet bovenmatig in te spannen om positief in de groep te liggen en ze hoeft ook geen energie te verspillen met wakker liggen en complotten maken. Heerlijk rustig, eigenlijk heeft ze gewoon vakantie
De grote vraag is natuurlijk of het puur geluk was dat ze won of dat ze echt skill heeft met die magnesiumstick
Ze kwam als laatste aan bij de wokken, wat betekent dat ze een van de slechtsten is in fysieke proeven.
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Ben benieuwd welke rol de mannen nog gaan spelen, want dit wordt een chickfight zo
Als ik het zo hoorde zit er tussen die mannen ook een chick...
*Filemon-stemmetje*
'ik hou het niet' 'ik kan het niet' 'dat lukt ons niet'.

In ieder geval een enorme huilie.
pi_72455271
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

De grote vraag is natuurlijk of het puur geluk was dat ze won of dat ze echt skill heeft met die magnesiumstick
Ik zal het niet op 100% geluk gooien, misschien heeft ze thuis geoefend met vuurmaken. Het eten is geen geluk, dat kan je of kan je niet. Het fysieke heeft ze geen geluk gehad, want ze was laatste.
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:16:38 #56
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72455357
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:09 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zal het niet op 100% geluk gooien, misschien heeft ze thuis geoefend met vuurmaken. Het eten is geen geluk, dat kan je of kan je niet. Het fysieke heeft ze geen geluk gehad, want ze was laatste.
het mooie is dat al die vrouwen nu natuurlijk jaloers zijn dat ze in de finale zit...

en als ze ook daadwerkelijk niets gaat doen krijgen ze lekker spaningen enzo.. dus t begint eigenlijk gelijk goed...

ik weet zo net nog niet of je heel blij moet zijn met als je daar zit en al een finale plaats hebt...
pi_72455386
Jawel, zolang je maar bijdraagt zodat je te eten krijgt. Je hoeft je niet uit te putten in de proeven, dus ben je fysiek sterker op het eind als je beetje verstandig doet.

Maar aan de andere kant is het ook weer niet leuk voor jezelf misschien? Geen uitdaging, en daarvoor ga je toch tenslotte.
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:31:07 #58
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_72455528
ook dat idd... je mist wel een gedeelte spanning natuurlijk en toffe proeven die je nooit zal doen...
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:02:35 #59
3542 Gia
User under construction
pi_72456007
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Jawel, zolang je maar bijdraagt zodat je te eten krijgt. Je hoeft je niet uit te putten in de proeven, dus ben je fysiek sterker op het eind als je beetje verstandig doet.

Volgens mij had ik gelezen of gehoord dat ze niet aan de proeven mee mag doen. Betekent dat ze geen etentje kan winnen, of een nachtje in een resort.

Aan de andere kant weet ze dat ze in de finale zit en kan dus leren over het leven/de achtergrond van de andere kandidaten, voor het geval er in de finale een dergelijk spel zit. Het is de moeite waard om te zorgen dat je in vorm blijft, door bijvoorbeeld veel te zwemmen en te trainen.

Maar goed, ze zal inderdaad niet al te populair zijn.
pi_72457059
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
het mooie is dat al die vrouwen nu natuurlijk jaloers zijn dat ze in de finale zit...
Wat dat betreft is de opzet van ER in het begin meteen geniaal. Jaloezie kweken (finaleplaats), wraakzucht (speciale opdracht geven aan dames die net weg zijn gestemd) en fysieke ongemakken (dames zonder hun rugzakje 3 dagen indezelfde kleding laten rondlopen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')