quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:43 schreef kree het volgende:
Goede eerste aflevering, effe volgen maar weer
Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Knipoogje het volgende:
Ze voert weinig uit, zit altijd met een sjagrijnige kop te mokken en voelt zich superieur. En dan vraagt ze zicht af waarom anderen iemand anders 'positiever' vinden. Ze legt zelf alles negatief uit
Ze snapt het spel gewoon niet. Als jij er al in het begin wordt uitgestemd kun je een aantal dingen doen:quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Je beseft wel dat ze het zo kunnen monteren/plakken/knippen als ze willen hè....
Maar ben het wel met je eens hoor... Ze zal goed haar best moeten doen om immuniteite te behalen...
De grote vraag is natuurlijk of het puur geluk was dat ze won of dat ze echt skill heeft met die magnesiumstickquote:Op zaterdag 5 september 2009 09:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Maar die finalist is wel verrassend, ben ook heel benieuwd hoe dat gaat. Die hoeft zich niet bovenmatig in te spannen om positief in de groep te liggen en ze hoeft ook geen energie te verspillen met wakker liggen en complotten maken. Heerlijk rustig, eigenlijk heeft ze gewoon vakantie![]()
Als ik het zo hoorde zit er tussen die mannen ook een chick...quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Ben benieuwd welke rol de mannen nog gaan spelen, want dit wordt een chickfight zo![]()
Ik zal het niet op 100% geluk gooien, misschien heeft ze thuis geoefend met vuurmaken. Het eten is geen geluk, dat kan je of kan je niet. Het fysieke heeft ze geen geluk gehad, want ze was laatste.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De grote vraag is natuurlijk of het puur geluk was dat ze won of dat ze echt skill heeft met die magnesiumstick
het mooie is dat al die vrouwen nu natuurlijk jaloers zijn dat ze in de finale zit...quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:09 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik zal het niet op 100% geluk gooien, misschien heeft ze thuis geoefend met vuurmaken. Het eten is geen geluk, dat kan je of kan je niet. Het fysieke heeft ze geen geluk gehad, want ze was laatste.
Volgens mij had ik gelezen of gehoord dat ze niet aan de proeven mee mag doen. Betekent dat ze geen etentje kan winnen, of een nachtje in een resort.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:18 schreef Tha_Duck het volgende:
Jawel, zolang je maar bijdraagt zodat je te eten krijgt. Je hoeft je niet uit te putten in de proeven, dus ben je fysiek sterker op het eind als je beetje verstandig doet.
Wat dat betreft is de opzet van ER in het begin meteen geniaal. Jaloezie kweken (finaleplaats), wraakzucht (speciale opdracht geven aan dames die net weg zijn gestemd) en fysieke ongemakken (dames zonder hun rugzakje 3 dagen indezelfde kleding laten rondlopen).quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:16 schreef mrSPLIFFY het volgende:
het mooie is dat al die vrouwen nu natuurlijk jaloers zijn dat ze in de finale zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |