we beginnen met een schone leiquote:Op vrijdag 4 september 2009 06:52 schreef tim1986 het volgende:
ok update:
de buurman heeft gisteren eindelijk de fotos gebrand
dus vanmiddag/vanavond heb ik de fotos
het leek redelijk mee te vallen in de woonkamer maar aangezien alles minder dan een jaar oud is gaan alle meubels weg
ook gaat de keuken helemaal weg
tidelijk gebruiken we nog even de oude koelkast dit bespaart daar nog tijdelijk even iets
maar de expert komt nu met 2900 euro over de brug ipv de 2500 euro
en alle binnenmuren tot aan de keuken staan (nog) overeind
waarschijnlijk gaan deze allemaal tegen de vlakte
na het afbikken van wat er nog over was aan stucwerk zijn er allemaal scheuren in de binnenmuur geconstateerd
(het was zo heet dat al het stucwerk er al bijna helemaal afgebrand was)
de leidingen tot aan de keuken worden allemaal uit het beton gebikt en vervangen
er komt nieuwe bedrading in het hele huis
door de hitte is gisteren bij het afbikken de muur om de meterkast ingestort
de groepenkast word geheel vervangen dus
het is zo heet geweest dat zelfs de heren van firma dolmans schrokken
de slaapkamer is verboden toegang tot de constructeur vanmiddag komt
nog leuk nieuws:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
aan het eiland komt nog een eetgedeelte voor 4 pers
dit kon ik niet bouwen in de homeplanner
dat witte lompe ding met dat ijskristalletje is voor de niet-kenners onder ons de plaats voor een losse koelkast
zwarte smeg amerikaans model en dan de grote versie
of een andere in hoogglans zwart
Is voor iedereen natuurlijk ook anders, wij wilden het huis niet meer in. Wij moeten er soms nog langsrijden en krijg ik nog steeds een knoop in mijn maag als ik het appartement zie. (nu 6 maanden later zijn de nieuwe bewoners erin aan het klussen)quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef tim1986 het volgende:
een goede tip voor iedereen: neem 3 dagen vrij om daar aanwezig te zijn
neem een telefoon en een pen mee en schrijf alle telefoonnummers die je krijgt op
zo kun je je zaken goed regelen terwijl je bij het huis bent
Daar ben ik ook naar benieuwd en meer foto's zijn altijd welkom.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:55 schreef piepkuiken21 het volgende:
en hoe is het afgelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |