Hoe is dat mogelijk dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 08:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Volgens het bericht is het juist daar begonnen.
doorsnee hollandersquote:
Je zegt alsof het niets isquote:Op donderdag 3 september 2009 07:56 schreef Lienekien het volgende:
Afgebrand is trouwens overdreven. Twee binnenbrandjes, kennelijk.
Ik heb het vorig jaar ook meegemaakt. Nu iets meer dan een jaar later zijn we nog de laatste dingetjes weer aan het aanbrengen in huis.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:04 schreef AnneX het volgende:
Net als bij Exode : wat een écht nare ervaring.
Ooit kwam ik goed weg als kamerbewoner naast een huis dat totally uitgefikt is.
Alleen de stem kwijt en posttraumatische stress.
En als ik het lees of zie, komt het wéer terug.
Heel veel sterkte beiden.
Zie dit toch anders als een stress situatie. Het gaat om jouw spullen. Jouw foto's, jouw verzameling en al die andere dingen waar je enorm aan gehecht bent. En dat dan gewoon kwijt zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb het vorig jaar ook meegemaakt. Nu iets meer dan een jaar later zijn we nog de laatste dingetjes weer aan het aanbrengen in huis.
Maar de één reageert nou eenmaal anders op een stress-situatie dan een ander.
Ga je mij nou vertellen hoe kut het is? Het IS een stress situatie. Juist omdát je opeens alles kwijt bent. De hele periode erna is ook één grote stress zooi want je moet ALLES uitzoeken en regelen en je wordt aan alle kanten tegengewerkt.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:03 schreef heartwork het volgende:
[..]
Zie dit toch anders als een stress situatie. Het gaat om jouw spullen. Jouw foto's, jouw verzameling en al die andere dingen waar je enorm aan gehecht bent. En dat dan gewoon kwijt zijn.
Hoop dat ik het Nooit hoef mee te maken.
Sterkte TO
idd dingen die NIET te vervangen zijn lijken me de ergste dingen om te verliezen..quote:Op donderdag 3 september 2009 21:08 schreef Vonkenboer het volgende:
tjezus, kom je even een dagje niet op K&W kom je dit soort topics tegen !
Veel sterkte gewenst in deze zware tijd ! Zijn er ook dingen verloren gegaan die een echte emotionele waarde hebben voor jou en je vriendin ? Dat lijkt mij nou echt
Goed punt. Bij ons kwam er automatisch al een andere expert langs. Die heeft ons enorm geholpen want alhoewel ik best geloof dat die gasten nog wel eens samen handjeklappen, weten ze ook precies de vieze truukjes van een verzekeringsmaatschappij. Wij zijn er in ieder geval erg blij mee geweestquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:11 schreef exode het volgende:
Is die expert van de verzekering zelf?
Je mag vaak op kosten van je verzekering een eigen expert inhuren. Check even je verzekering daarvoor. Zeker als je het niet eens bent met bedragen is een eigen expert handig.
Onze ervaring is dat je er finanancieel altijd op achteruit zal gaan. Dat kan je het beste zoveel mogelijk beperken.
(wij hadden gezeik over onze kleding, dat was wel heel veel, ja hallo 2 vrouwen...en nergens in de polisvoorwaarden staat een max aan kleding)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |