quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
![]()
Kan niet tippen aan Exodar.
[ afbeelding ]
Hypermoderne architectuur.
[ afbeelding ]
Oerromantisch kleurenpatroon.
[ afbeelding ]
En zelfs robots zijn welkom hier!
[ afbeelding ]
Maar of dat nou een voordeel is..quote:Op vrijdag 4 september 2009 05:51 schreef remlof het volgende:
Ach, ik vind dat Rotterdam zich best heeft ontwikkeld na WO2, het is nu in ieder geval een stad anders dan de andere grote steden
Momenteel ja maar het vormde wel de basis onder hun welvaart. En het percentage zal flink gestegen zijn nu de andere markten zijn ingestort...quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:59 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
So what? Olie is slechts een minimaal ( 6%) vertegenwoordigd aspect van de lokale economie !
Goede post!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:02 schreef Hi_flyer het volgende:
Rotterdam, de enige ECHTE stad van dit landje![]()
De bovengrens van amsterdam is de ondergrens van Rotterdam. Kijk en geniet van ECHTE architectuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het gunstigste geval mogen de omringende dorpen als utrecht, amsterdam, den haag etc de schaduw aanraken van Rotterdam.
Rotterdam
Wie wilt er gaan vergelijken met een andere Nederlandse stad zodat Rotterdam hierin verliest. Zo gaat dat toch lees ik in dit topic.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:02 schreef Hi_flyer het volgende:
De bovengrens van amsterdam is de ondergrens van Rotterdam. Kijk en geniet van ECHTE architectuur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het gunstigste geval mogen de omringende dorpen als utrecht, amsterdam, den haag etc de schaduw aanraken van Rotterdam.
Rotterdam
Heeft doof zijn ook jouw vermogen om normaal te typen aangetast ofzo?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:00 schreef Ik_ben_doof het volgende:
vergeet niet dat Tokyo stad is alleen al een grote stad.
Even groot als provincie Utrecht, En wonen veeel meer mensen daar dan in Nederlandse grote steden samen.
Ik vind dat Nederlandse steden juist vies dan in sommige steden buitenland.
In Nederland ziet je vaak een witte stippelen op straat, soms zelf afval etc..
Dat vind je in Japan niet gauw, en in New York ook al niet.
Ik ben zelf in Praag (Tsjechië) en Krakow (Polen).
Daar is economie minder is daar juist schoner dan in Nederland
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heeft doof zijn ook jouw vermogen om normaal te typen aangetast ofzo?
Probeer volgende keer een duidelijke post te maken zeg, maar je hebt wel gelijk maar dat zijn logische dingen als; In Amsterdam kan je wiet ruiken want ze verkopen het daar (om maar kort door de bocht te gaan)quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:00 schreef Ik_ben_doof het volgende:
vergeet niet dat Tokyo stad is alleen al een grote stad.
Even groot als provincie Utrecht, En wonen veeel meer mensen daar dan in Nederlandse grote steden samen.
Ik vind dat Nederlandse steden juist vies dan in sommige steden buitenland.
In Nederland ziet je vaak een witte stippelen op straat, soms zelf afval etc..
Dat vind je in Japan niet gauw, en in New York ook al niet.
Ik ben zelf in Praag (Tsjechië) en Krakow (Polen).
Daar is economie minder is daar juist schoner dan in Nederland
En Praag is echt niet schoner dan Rotterdam of Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
Probeer volgende keer een duidelijke post te maken zeg, maar je hebt wel gelijk maar dat zijn logische dingen als; In Amsterdam kan je wiet ruiken want ze verkopen het daar (om maar kort door de bocht te gaan)
Prachtig!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:02 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotterdam
Niet erger als in NY , Tokyo of andere financieele bolwerken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Momenteel ja maar het vormde wel de basis onder hun welvaart. En het percentage zal flink gestegen zijn nu de andere markten zijn ingestort...
Jawel. Heb je de verhalen niet gehoord over expats die ontslagen zijn en halsoverkop vertrokken zijn, hun dure auto's achterlatend?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:49 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Niet erger als in NY , Tokyo of andere financieele bolwerken.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis staat er in zwolle een bord met de tekst: Groenste stad van Europa 2006"
Wat daar van waar is weet ik niet, maar relatief gezien is Zwolle een vrij groene stad.
Dat die expats vluchtten komt louter door de strenge (sharia) wetgeving in Dubai.Waar je in het Westen hooguit je dure huis uitgeknikkerd wordt , staat er in Dubai zelfs al gevangenisstraf staat op het uitgeven van een niet-geaccepteerde cheque.....laat staan je schulden niet betalen.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel. Heb je de verhalen niet gehoord over expats die ontslagen zijn en halsoverkop vertrokken zijn, hun dure auto's achterlatend?
Dubai loopt leeg
The Dubai real estate crash
Dat heb je niet in NY hoor, en Tokyo ook niet lijkt me.
Wat mij betreft kom je hier nooit maar en sterf je maar lekker in dat stinkgehucht van je, het gore lef dat je hebt om deze opmerking te maken gaat me te ver, Rotterdam was verdomme 1 van de hoofdredenen dat Nederland zo laat gecapituleerd was, en dat dit eruit ziet als een werkstad......ooit al eens in een Dortmund, Manchester of Marseille geweest?, alsof dat er zo lekker uitziet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 04:28 schreef John_Difool het volgende:
11: Het hele idee was dat de Nazis Rotterdam zouden heropbouwen, jammer genoeg is dat niet door gegaan.
Hallo Geertje! Wat vond je van de soep?quote:Op zaterdag 5 september 2009 04:28 schreef John_Difool het volgende:
10: Nog een keer: Maak Blade Runner city in het echt (nog tien jaar te gaan!)
11: Het hele idee was dat de Nazis Rotterdam zouden heropbouwen, jammer genoeg is dat niet door gegaan.
En weet je wat nog het ergste is? Hij woont heel zijn leven in Rotterdam en is uberhaupt nog niet eens in Tokyo geweest met zn domme logicaquote:Op zaterdag 5 september 2009 04:53 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Wat mij betreft kom je hier nooit maar en sterf je maar lekker in dat stinkgehucht van je, het gore lef dat je hebt om deze opmerking te maken gaat me te ver, Rotterdam was verdomme 1 van de hoofdredenen dat Nederland zo laat gecapituleerd was, en dat dit eruit ziet als een werkstad......ooit al eens in een Dortmund, Manchester of Marseille geweest?, alsof dat er zo lekker uitziet.
Ja, het is een grijze stad, maar met je laatste opmerking verlies je alle recht om er ook maar iets kritiek op te hebben.
Meer watermeloenen met stofzuigersquote:Op zaterdag 5 september 2009 06:03 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Rotterdam vs. Tokyo
alsof je appels met peren gaat vergelijken.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 04:28 schreef John_Difool het volgende:
9: Een paar kleine grasveldjes is geen groen verdomme, het is een feit dat rotterdam het minste groen van Nederland heeft, en wat doet GROENlinks in rotterdam ? die stemt in om nog meer te kappen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door o.us op 05-09-2009 09:46:00 ]Feyenoord Rotterdam
quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:43 schreef borisz het volgende:
Rotterdam, op Almere na de vreselijkste stad van NL. Rotterdam is saai.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef o.us het volgende:
Mijn stad ownt alle andere steden die er zijn op deze aardkloot:
[ afbeelding ]
Onterechte klacht dus.windmolensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zet dan gewoon een kerncentrale neer
ff wachten nog
Gast, weet waar je het over hebtquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Dat die expats vluchtten komt louter door de strenge (sharia) wetgeving in Dubai.Waar je in het Westen hooguit je dure huis uitgeknikkerd wordt , staat er in Dubai zelfs al gevangenisstraf staat op het uitgeven van een niet-geaccepteerde cheque.....laat staan je schulden niet betalen.....
Zo moeilijk is het niet eens om de mooie stukjes te ontdekken. Doe zo'n rondvaarttocht over de rivier, loop eens rond bij Weena of langs het water, en als je ouderwetse architectuur wilt zien ga dan naar noord, Kralingen of westquote:Op zaterdag 5 september 2009 03:22 schreef IHVK het volgende:
Mensen die de mooie spots in Rotterdam niet kennen en dan zeiken.
Ja het oogt misschien lelijk op het eerste gezicht. Maar voor de Rotterdamse schoonheid moet je moeite doen.
Ga een keer op de pier bij Hotel New York zitten ofzo.
Vandaar dat het vliegveld vol staat met auto's met de sleutels er nog in met een briefje aan de schuldeiserquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gast, weet waar je het over hebt. Die expats zijn weggegaan omdat ze ontslagen zijn, hun verblijfs- en werkvergunning is stopgezet en ze het land hebben moeten verlaten. De sharia wetgeving heeft daar dus totaal nìks mee te maken.
Jouw verklaring klopt ook voor een deel van de buitenlandse werknemers maar dat zijn over het algemeen niet de westerse expats maar de moderne slaven uit landen als Pakistan en de Filipijnen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gast, weet waar je het over hebt. Die expats zijn weggegaan omdat ze ontslagen zijn, hun verblijfs- en werkvergunning is stopgezet en ze het land hebben moeten verlaten. De sharia wetgeving heeft daar dus totaal nìks mee te maken.
De strenge wetgeving heeft er wel mee te maken, als je schulden hebt die je niet kunt betalen kan je in Dubai op een gevangenisstraf rekenen. Neemt niet weg dat Dubai leegloopt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef o.us het volgende:
Mijn stad ownt alle andere steden die er zijn op deze aardkloot:
[ afbeelding ]
Onterechte klacht dus.welk spel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het geldt voor iedereen, westers of niet westers, goedbetaald of niet. Zodra je geen baan meer hebt en je verblijfs- of werkvergunning afloopt moet je het land verlaten. Bij Aziaten zijn ze alleen wat strenger qua mensen het land uit gooien.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jouw verklaring klopt ook voor een deel van de buitenlandse werknemers maar dat zijn over het algemeen niet de westerse expats maar de moderne slaven uit landen als Pakistan en de Filipijnen.
Dat is geen kerkje, dat is een katedraal.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:44 schreef Metro2005 het volgende:
En een 'kerkje' in frankrijk:
[ afbeelding ]
Wat hebben katten nou weer met gebouwen te maken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:12 schreef Otis. het volgende:
[..]
Dat is geen kerkje, dat is een katedraal.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:14 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat hebben katten nou weer met gebouwen te maken?
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |