abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2009 @ 23:57:11 #1
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:13:46 #2
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 00:19:03 #3
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65787188
gerelateerde vid:

"Dubai is like Silicon Valley on steroids from a risk perspective"

huizenprijzen voor die magawolkenkrabber: -50%
palmeiland: -40%

Gaat lekker daar. Eigenlijk had men ook wel kunnen inzien dat zulke enorme groei haast niet gezond kan zijn, dan ben je erg kwetsbaar voor tegenvallers.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65787563
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:19 schreef Zero2Nine het volgende:
gerelateerde vid:

"Dubai is like Silicon Valley on steroids from a risk perspective"

huizenprijzen voor die magawolkenkrabber: -50%
palmeiland: -40%

Gaat lekker daar. Eigenlijk had men ook wel kunnen inzien dat zulke enorme groei haast niet gezond kan zijn, dan ben je erg kwetsbaar voor tegenvallers.
Iedereen had dat natuurlijk kunnen voorzien, zulke snelle groei, krijg je ook klappen terug. Niet meer dan logisch!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_65787631
tvpeetje
  vrijdag 6 februari 2009 @ 01:04:07 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_65787889
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Iedereen had dat natuurlijk kunnen voorzien, zulke snelle groei, krijg je ook klappen terug. Niet meer dan logisch!
Is ook zo, maar dat staat weer zo naad in een prospectus
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 6 februari 2009 @ 01:04:35 #7
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_65787894
wat ben ik blij dat ik er niet naartoe ben gegaan achteraf.
anders had ik nu ook een te duur appartement gehad wat 50% in waarde was gedaald

Neerkomen wel!
  vrijdag 6 februari 2009 @ 01:12:42 #8
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_65787973
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 00:13 schreef Drugshond het volgende:
Deze zullen ook wel toast gaan.
http://www.aaproperties.com/default.aspx
quote:
... De enorme ontwikkeling in Dubai en het belastingvrije klimaat zorgen voor een jarenlange blijvende hoge vraag naar vastgoed ...
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_65788040
De schatting is dat de bevolking van Dubai in dit jaar met 8% gaat afnemen. Ik heb het vermoeden dat de vraag naar huisvesting ook wel een beetje minder zal worden.
pi_65789744
Dat de bubble in Dubai zou knappen was ook zonder de kredietcrisis al overduidelijk
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_65789773
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 01:19 schreef HiZ het volgende:
De schatting is dat de bevolking van Dubai in dit jaar met 8% gaat afnemen. Ik heb het vermoeden dat de vraag naar huisvesting ook wel een beetje minder zal worden.
Het is echt ziekelijk hoe snel de prijzen van woningen daar naar beneden gaan , met miljoenen per keer.
Als deze crisis nog wel even aanhoudt kan Dubai wel zon verlaten wild west stad worden
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_65789843
Arme arabiero's. Zometeen is de olie op, komt er geen hond meer en is Dubai zo'n spookstad zoals in het wilde westen...

elfling, ik zag je post nu pas
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_65790714
quote:
Dubai real estate collapse
Friday, February 06, 2009

LAHORE: The real estate industry’s collapse in Dubai has caused more damage to the Pakistani elite than the losses they are facing in their industries in Pakistan. Around $72.35 billion worth of property projects are stated to have stalled in Dubai.

Rumours are ripe in Dubai that these projects, undertaken by some renowned real estate developers, have been put to an indefinite hold. There is no official word from the developers about the stoppage of work but those who visit Dubai could see that work on over 50 building projects costing $3.8 million to $70 million has come to a standstill. Out of this, cancellation of work on real estate projects worth $3.275 billion has been confirmed.
Bron
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_65793920
Ja ik was in Egypte pas en daar staan in Hurghada duizenden duiventillen van beton die niet meer afgebouwd worden, sommige europeanen hebben daar een huis gekocht en er is geen straatverlichting , zal er ook nooit meer komen denk ik.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 11:51:10 #15
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65794798
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:26 schreef henkway het volgende:
Ja ik was in Egypte pas en daar staan in Hurghada duizenden duiventillen van beton die niet meer afgebouwd worden, sommige europeanen hebben daar een huis gekocht en er is geen straatverlichting , zal er ook nooit meer komen denk ik.
Ben je ook dom ook, als je in zo'n land een huis koopt. Idem voor Turkije, Marokko en meer van die tweedewereldlanden. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65794983
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 08:46 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het is echt ziekelijk hoe snel de prijzen van woningen daar naar beneden gaan , met miljoenen per keer.
Als deze crisis nog wel even aanhoudt kan Dubai wel zon verlaten wild west stad worden
Het was ook even ziekelijk hoe snel de prijzen van woningen de afgelopen jaren omhoog gingen.
pi_65794996
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ben je ook dom ook, als je in zo'n land een huis koopt. Idem voor Turkije, Marokko en meer van die tweedewereldlanden. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
wat is het verschil met dubai , zuidspanje, of portugal??
pi_65795938
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 01:19 schreef HiZ het volgende:
komt omdat de bouwvakkers van 10 euro per dag weer terug gaan naar de plhilipijnen en thailand
pi_65800381
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:58 schreef henkway het volgende:

[..]

meer zekerheid
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:36:13 #20
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65800416
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:58 schreef henkway het volgende:

[..]

a) moslims
b) Arabieren kunnen eigenlijk niks, behalve geld uitgeven
c) geen reële economie buiten oliewininnig, wat ze niet eens zelf doen

Voor de duidelijkheid: hier stel ik dus landen als de UAE (Dubai), Egypte, Marokko en Turkije tegenover redelijk beschaafde, westerse gebieden als Spanje en Portugal.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lemmeb op 06-02-2009 14:42:40 ]
pi_65800712
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:36 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

a) moslims
b) Arabieren kunnen eigenlijk niks, behalve geld uitgeven
c) geen reële economie buiten oliewininnig, wat ze niet eens zelf doen

Voor de duidelijkheid: hier stel ik dus landen als de UAE (Dubai), Egypte, Marokko en Turkije tegenover redelijk beschaafde, westerse gebieden als Spanje en Portugal.
Over voor-oordelen gesproken zeg, niet té geloven
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:45:36 #22
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65800791
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nou, het is me wat. Anders koop jij daar toch lekker een vakantiehuis, tussen die kopvodden? Laat jij je toch lekker naaien door die lui?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:53:55 #23
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_65801087
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vertel eens wat er niet aan klopt dan?
pi_65801594
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 11:51 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik heb voor ¤12.000 een pand in Istanbul gekocht. Die aankoopprijs heb ik inmiddels al terugverdiend door het te verhuren aan uitwisselingsstudenten en dergelijke. Niks mis mee. Het probleem is alleen voor mensen die voor Europese prijzen onroerend goed gaan kopen in een land waar de lokale bevolking nog niet een kwart van die prijzen kan of wil betalen. Dan heb je te maken met een luchtbel die elk moment kan klappen. Ik schat in dat je de komende maanden in het zuiden van Turkije leuke huisjes kunt kopen voor weinig geld.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:09:34 #25
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65801651
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:07 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik heb voor ¤12.000 een pand in Istanbul gekocht. Die aankoopprijs heb ik inmiddels al terugverdiend door het te verhuren aan uitwisselingsstudenten en dergelijke. Niks mis mee.
Ja, maar jij bent zelf een Turk toch? Dan wordt het namelijk een heel ander verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')