quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:29 schreef Nikmans het volgende:
Dit is nog eens een stad
[ afbeelding ]
De architectuur is adembenemend
[ afbeelding ]
Verschillende subculturen? Ik dacht het wel. Hier ben ik met mijn matties
[ afbeelding ]
Dit is nog eens een stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaja, 1 grote zandbak vergelijken met de groene weiden van NL...quote:Op vrijdag 4 september 2009 04:31 schreef Winner_Taco het volgende:
Dubai , van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In minder dan 20 jaar.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 05:48 schreef Logical het volgende:
[..]
Jaja, 1 grote zandbak vergelijken met de groene weiden van NL...
Ik was er afgelopen april nog, maar alle bouwkranen staan daar stil hoor. De olie is op, gebouwen half af, de kranen staan er nog, maar geen beweging meer...
(ok, uitzondering is het tram/metro project en abu dhabi, maar voor de rest...)
Volgende keer je toch wat beter laten informeren voor je iets roept....quote:Dubai's gross domestic product as of 2005 was US$37 billion.[10] Although Dubai's economy was built on the back of the oil industry,[8] revenues from oil and natural gas currently account for less than 6% of the emirate's revenues.[9] It is estimated that Dubai produces 240,000 barrels of oil a day and substantial quantities of gas from offshore fields. The emirate's share in UAE's gas revenues is about 2%. Dubai's oil reserves have diminished significantly and are expected to be exhausted in 20 years.[71] Real Estate and Construction (22.6%),[11] Trade (16%), entrepôt (15%) and financial services (11%) are the largest contributors to Dubai's economy.[72]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dubai
Dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:50 schreef Kassaa het volgende:
Dubai. Ik kan ook wel makkelijk een stad bouwen door gebruik te maken van honderdduizenden slaven uit India die in tentjes slapen, zestien uur per dag werken, vrijwel geen geld krijgen en van wie het paspoort is ingenomen
.
Dit is nog eens een stad
hahahahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 03:25 schreef iPod het volgende:
[..]
Als we dan toch Nederlandse steden zitten te vergelijken met wereldsteden:
[ afbeelding ]
Dat doet toch niks af aan zijn stelling? De olie is daar ernstig op aan het raken en de rest van de economie is in de huidige crisis totaal tot stilstand gekomen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 06:27 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
[..]
Volgende keer je toch wat beter laten informeren voor je iets roept....
Haha een jaloerse provinciaal !quote:
So what? Olie is slechts een minimaal ( 6%) vertegenwoordigd aspect van de lokale economie !quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat doet toch niks af aan zijn stelling? De olie is daar ernstig op aan het raken en de rest van de economie is in de huidige crisis totaal tot stilstand gekomen.
Jaloersquote:Op vrijdag 4 september 2009 08:57 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Haha een jaloerse provinciaal !
Kijk Amsterdam kun je als Rotterdammer nog respect voor hebben omdat ze een historisch stadshart hebben dat internationaal aanzien geniet . Toegeven doen we dat liever niet maar Rotterdam is historisch/cultureel nietszeggend .quote:
Joden lopen altijd weg!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:12 schreef TheZapster het volgende:
Terechte klacht.Rotterdam is echt de lelijkste stad van Nederland en dan nog die aso's die er wonen
Zegt iemand uit Eindhovenquote:
Zegt iemand die in een dusdanige kut stad woont dat ze het niet in d'r profiel durft te zettenquote:
Idem voor dit gevalquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:17 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Kijk Amsterdam kun je als Rotterdammer nog respect voor hebben omdat ze een historisch stadshart hebben dat internationaal aanzien geniet . Toegeven doen we dat liever niet maar Rotterdam is historisch/cultureel nietszeggend .
Maar Eindhoven met zij fan-tas-tische skyline?? Wtf dat is echt een karakterloos lelijk kutdorp
quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:49 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Zegt iemand die in een dusdanige kut stad woont dat ze het niet in d'r profiel durft te zetten![]()
![]()
[..]
Idem voor dit geval
Daarnaast heb ik het nooit over de skyline gehad. Maar we zijn tenminste wel Leading in Technology and Sports![]()
Klopt,mensen die niet uit Rotterdam komen moeten er maar lekker wegblijvenquote:
Dit is nog eens een stad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |