abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72454275
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 04:28 schreef John_Difool het volgende:

11: Het hele idee was dat de Nazis Rotterdam zouden heropbouwen, jammer genoeg is dat niet door gegaan.
Wat mij betreft kom je hier nooit maar en sterf je maar lekker in dat stinkgehucht van je, het gore lef dat je hebt om deze opmerking te maken gaat me te ver, Rotterdam was verdomme 1 van de hoofdredenen dat Nederland zo laat gecapituleerd was, en dat dit eruit ziet als een werkstad......ooit al eens in een Dortmund, Manchester of Marseille geweest?, alsof dat er zo lekker uitziet.

Ja, het is een grijze stad, maar met je laatste opmerking verlies je alle recht om er ook maar iets kritiek op te hebben.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72454313
quote:

10: Nog een keer: Maak Blade Runner city in het echt (nog tien jaar te gaan!)

11: Het hele idee was dat de Nazis Rotterdam zouden heropbouwen, jammer genoeg is dat niet door gegaan.
Hallo Geertje! Wat vond je van de soep?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_72454315
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 04:53 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Wat mij betreft kom je hier nooit maar en sterf je maar lekker in dat stinkgehucht van je, het gore lef dat je hebt om deze opmerking te maken gaat me te ver, Rotterdam was verdomme 1 van de hoofdredenen dat Nederland zo laat gecapituleerd was, en dat dit eruit ziet als een werkstad......ooit al eens in een Dortmund, Manchester of Marseille geweest?, alsof dat er zo lekker uitziet.

Ja, het is een grijze stad, maar met je laatste opmerking verlies je alle recht om er ook maar iets kritiek op te hebben.
En weet je wat nog het ergste is? Hij woont heel zijn leven in Rotterdam en is uberhaupt nog niet eens in Tokyo geweest met zn domme logica

Waarschijnlijk heeft gewoon een of andere mocro zijn zusje bezwangerd vandaar die frustratie

Ik zeg op de brandstapel ermee. Publiekelijk , op het plein voor de Laurenskerk . En vervolgens zn as uitstrooien in de Koopgoot
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_72454320
Rotterdam vs. Tokyo

alsof je appels met peren gaat vergelijken.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_72454323
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 06:03 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Rotterdam vs. Tokyo

alsof je appels met peren gaat vergelijken.
Meer watermeloenen met stofzuigers
  zaterdag 5 september 2009 @ 09:10:52 #131
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72454719
quote:
9: Een paar kleine grasveldjes is geen groen verdomme, het is een feit dat rotterdam het minste groen van Nederland heeft, en wat doet GROENlinks in rotterdam ? die stemt in om nog meer te kappen...

Bron graag, daarna nogmaals.
pi_72454991
Mijn stad ownt alle andere steden die er zijn op deze aardkloot:

Onterechte klacht dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 42% gewijzigd door o.us op 05-09-2009 09:46:00 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_72455113
De vergelijking slaat nergens op maar inderdaad. Rotterdam is echt een lelijke stad zonder sfeer en een mentaliteit die mij kanker bezorgen als ik er loop.
Van mij mogen ze best de hoogste gebouwen van nederland hebben maar doe het dan goed.

En geef mij maar amsterdam. Veel betere sfeer en gewoon een mooie binnenstad.

De duitsers hadden hun werk inderdaad beter moeten doen.
pi_72455129
Dan pleur je toch lekker op Rotterdam
Feyenoord Rotterdam
pi_72455150
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:56 schreef MB23 het volgende:
Dan pleur je toch lekker op Rotterdam
Dit dus.
Feyenoord Rotterdam
pi_72455456
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 20:43 schreef borisz het volgende:
Rotterdam , op Almere na de vreselijkste stad van NL. Rotterdam is saai.

Rotterdam saai? Er is juist ontzettend veel te doen. Of ga jij beweren dat je in Schubbekutteveen een bruisende binnenstad heb?
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:51:30 #137
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_72455809
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]

Onterechte klacht dus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
windmolens zet dan gewoon een kerncentrale neer
ff wachten nog
pi_72457516
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:32 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat die expats vluchtten komt louter door de strenge (sharia) wetgeving in Dubai.Waar je in het Westen hooguit je dure huis uitgeknikkerd wordt , staat er in Dubai zelfs al gevangenisstraf staat op het uitgeven van een niet-geaccepteerde cheque.....laat staan je schulden niet betalen.....
Gast, weet waar je het over hebt . Die expats zijn weggegaan omdat ze ontslagen zijn, hun verblijfs- en werkvergunning is stopgezet en ze het land hebben moeten verlaten. De sharia wetgeving heeft daar dus totaal nìks mee te maken.
Cool story, Hansel.
pi_72457598
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:22 schreef IHVK het volgende:
Mensen die de mooie spots in Rotterdam niet kennen en dan zeiken.

Ja het oogt misschien lelijk op het eerste gezicht. Maar voor de Rotterdamse schoonheid moet je moeite doen.

Ga een keer op de pier bij Hotel New York zitten ofzo.
Zo moeilijk is het niet eens om de mooie stukjes te ontdekken. Doe zo'n rondvaarttocht over de rivier, loop eens rond bij Weena of langs het water, en als je ouderwetse architectuur wilt zien ga dan naar noord, Kralingen of west . En dan zijn er nog de eilanden .
Cool story, Hansel.
pi_72457878
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:22 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Gast, weet waar je het over hebt . Die expats zijn weggegaan omdat ze ontslagen zijn, hun verblijfs- en werkvergunning is stopgezet en ze het land hebben moeten verlaten. De sharia wetgeving heeft daar dus totaal nìks mee te maken.
Vandaar dat het vliegveld vol staat met auto's met de sleutels er nog in met een briefje aan de schuldeiser
pi_72458366
quote:

[..]

Jouw verklaring klopt ook voor een deel van de buitenlandse werknemers maar dat zijn over het algemeen niet de westerse expats maar de moderne slaven uit landen als Pakistan en de Filipijnen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:10:30 #142
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72458669
quote:

[..]

De strenge wetgeving heeft er wel mee te maken, als je schulden hebt die je niet kunt betalen kan je in Dubai op een gevangenisstraf rekenen. Neemt niet weg dat Dubai leegloopt.
2000 light years from home
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:17:31 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72458852
Rotterdam

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72458912
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:44 schreef o.us het volgende:
[ afbeelding ]

Onterechte klacht dus.
SPOILER
welk spel ?
pi_72458940
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Jouw verklaring klopt ook voor een deel van de buitenlandse werknemers maar dat zijn over het algemeen niet de westerse expats maar de moderne slaven uit landen als Pakistan en de Filipijnen.
Nee, het geldt voor iedereen, westers of niet westers, goedbetaald of niet. Zodra je geen baan meer hebt en je verblijfs- of werkvergunning afloopt moet je het land verlaten. Bij Aziaten zijn ze alleen wat strenger qua mensen het land uit gooien.
Cool story, Hansel.
pi_72459999
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:20 schreef Mestras het volgende:

[..]

welk spel ?
SimCity 4!
Feyenoord Rotterdam
pi_72460149
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:44 schreef Metro2005 het volgende:
En een 'kerkje' in frankrijk:

[ afbeelding ]
Dat is geen kerkje, dat is een katedraal.
pi_72460200
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:12 schreef Otis. het volgende:

[..]

Dat is geen kerkje, dat is een katedraal.
Wat hebben katten nou weer met gebouwen te maken?
Feyenoord Rotterdam
pi_72460235
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:14 schreef o.us het volgende:

[..]

Wat hebben katten nou weer met gebouwen te maken?
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:17:19 #150
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72460261
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:30 schreef TommyGun het volgende:
Geweldige OP

Rotterdam
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.