quote:Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je een beetje kennende probeer je daar omstreek 0:00 de aandacht op te vestigen. Doe dat vooral, dan vergeet ik ook geen verjaardag.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:10 schreef reetveter het volgende:
Wat wil jij graag topics over je verjaardag zeg.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Daar woon ik om het weekend.
M'n moeder vindt t opzich ook niet goed als ik t wel doe, maar dan zeg ik "Stil eens", dan kijkt ze me raar aanEn loop ik naar boven.
Lieve schat, is allang uitverkocht natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga goed opletten dan!
En mocht ik t missen, breng jij me dan op de hoogte?
OHH komen ze in t Gelredome?
Ik hoop dat ik dan geld heb, want daar wil ik ook wel heen..
Ik heb alleen nog maar optredens van Feuerengel meegemaakt,
nog nooit van Rammstein zelf.. Ik schaam me![]()
Ik snap er lekker niks van.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:09 schreef Japsnars het volgende:
Mijn unbeatable lapo opstelling:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]bitch! Ik denk dat ik voortaan alleen op donderdags doordeweeks bier gaat drinken, dan zijn mijn ouders ook vaak zat dronken dusja.
Doeiquote:
Goed he, ben aandachtsgeil vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:10 schreef reetveter het volgende:
Nu al? Nja is ook wel te verwachtenquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Lieve schat, is allang uitverkocht natuurlijk!
Maar ik zal je op de hoogte houden wbt de clip
Past wel bij het plaatje wat ik van hem hebquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:10 schreef reetveter het volgende:
Mag, als je jarig bentquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goed he, ben aandachtsgeil vandaag
Welk plaatje? Doe eens painten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Past wel bij het plaatje wat ik van hem heb![]()
Ik heb zojuist ook een naamtopic gekregen
Joh, half uur nadat de verkoop startte alquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu al? Nja is ook wel te verwachten![]()
En is goed dank je wel
Zal je vader blij mee zijn, als je op een forum al zo irritant bent.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Goed he, ben aandachtsgeil vandaag
Ik ben niet goed in plaatjes vanuit mijn gedachten in paint te projecterenquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welk plaatje? Doe eens painten.
En ik zag hem, had er zelfs bijna gepost.
Serieus? Damn hahahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, half uur nadat de verkoop startte al
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in plaatjes vanuit mijn gedachten in paint te projecteren
Jij hebt mijn pic? BOHquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Past wel bij het plaatje wat ik van hem heb![]()
Ik heb zojuist ook een naamtopic gekregen
Wat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je eigen felicitatie topic moeten openen![]()
![]()
.
Maar toch feli.
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je een beetje kennende probeer je daar omstreek 0:00 de aandacht op te vestigen. Doe dat vooral, dan vergeet ik ook geen verjaardag.
Doe toch maar proberen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in plaatjes vanuit mijn gedachten in paint te projecteren
Oh mijn God!quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:03 schreef Japsnars het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/49
Felicitatie topic anyone?
quote:
Neuh.quote:
Trustenquote:
Jij ook doei dan maar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:15 schreef Mozy het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Doei.![]()
HVJ NTB JWTZ
Niemand wou het doenquote:
quote:Lala lekker, iemand moet het doen
z'n aller eerste topic iemand moet het doen, lala lekker,
z'n aller eerste topic, lala lekker
Jos uitgekotst?!?! Woar!?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:14 schreef jordeeeh het volgende:
En TS was degene die zei dat Jos werd uitgekotst
Jij wordt nu al uitgekotst.
Nogmaals trustenquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:15 schreef Mozy het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Doei.![]()
HVJ NTB JWTZ
Tuurlijk joh, geef eens harde feiten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh.
Hij heeft denk ik aardig wat overeenkomsten met Emimich
Zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Neuh.
Hij heeft denk ik aardig wat overeenkomsten met Emimich
Maar dan in andere woordenquote:
Yea dat snapte ik maar wanneer en wat waren de redenenquote:
He, ik zeg dat dat het beeld is dat ik van je heb.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, geef eens harde feiten?
Allereerst wordt ik door genoeg users gehate terwijl emimich een soort forumsletje was
Tijdje geleden, geen idee waarom.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Yea dat snapte ik maar wanneer en wat waren de redenen?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit is mijn liefste naamtopic.
De user Paaskonijn.
Ik vond dat een groot gedeelte van zijn latere topics nogal heel erg aangedikt danniet fake isquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Yea dat snapte ik maar wanneer en wat waren de redenen?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Dit is mijn liefste naamtopic.
De user Paaskonijn.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
!
door nosh ook, die gast is tof man
Fake.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vond dat een groot gedeelte van zijn latere topics nogal heel erg aangedikt danniet fake is![]()
I lol'd.quote:
Hater! Ik wil m'n gefeliciteerd terug.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vond dat een groot gedeelte van zijn latere topics nogal heel erg aangedikt danniet fake is![]()
Jij hebt ook veel vijanden hè?!??! Ik ben al best vaak doodgewenst enzo.quote:
Ik moet hardop lachenquote:
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij hebt ook veel vijanden hè?!??! Ik ben al best vaak doodgewenst enzo.
Je hebt net nog een klaagtopic gehad.quote:
Ja, en wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt net nog een klaagtopic gehad.
quote:Op zondag 18 mei 2008 05:27 schreef Armageddon het volgende:
jordeeeh, doe de mensheid een plezier en sterf af!
en wat bedoel je er precies mee want scherp ben ik niet meerquote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 23:52 schreef GasTurbine het volgende:
Ik hoop dat je van een klif rijdt.
Dat zal het zijn, heb je er daarom geen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haters komen vanzelf bij succes.
.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, heb je er daarom geen?
Oh, nou.. 2 danquote:
Zie z'n foboquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en wat bedoel je er precies mee want scherp ben ik niet meer
ZIE JE JIJ OOK AL.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:30 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zal het zijn, heb je er daarom geen?
Hmm.. Ik begin te twijfelen aan mijn populariteit.quote:
Nee, hoor ik heb ook best wel een pesthekel aan je.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:28 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en wat nog meer dan?
De enige haters die k ken zijn de modjes + FA's
Omdat:quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom mag je eigenlijk weer op FOK! Jordeeeh?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb beloofd remlof z'n tuin de komende 3 jaar te onderhouden.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:32 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, hoor ik heb ook best wel een pesthekel aan je.
Er zijn vast nog meer voorbeelden te vindenquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:32 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hmm.. Ik begin te twijfelen aan mijn populariteit.
Is dat alles?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:33 schreef jordeeeh het volgende:
Al was dat allemaal voor mijn ban
[..]
Omdat:
[..]
Zoek eens dan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Er zijn vast nog meer voorbeelden te vinden.
Vast wel, alleen kan het mij geen zak interesseren, en word ik niet geband.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat er meer mensen zijn die een hekel aan jou hebben dan aan mij.
Nee inderdaad, want mij boeit het wel heel veel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Vast wel, alleen kan het mij geen zak interesseren, en word ik niet geband.
rebels man! een echte puber die sanne 92quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:37 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Vast wel, alleen kan het mij geen zak interesseren, en word ik niet geband.
Maar je wordt wel steeds geband, dus iets doe je niet goed..quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee inderdaad, want mij boeit het wel heel veel.
Jordeeeh moet morgen afrijden ! hier al wat bijvoorbeeld.quote:
En ik kom ook steeds weer terug, dus iets doe ik ook wel goed.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:41 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Maar je wordt wel steeds geband, dus iets doe je niet goed..
Joah maar die hadden we al.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jordeeeh moet morgen afrijden ! hier al wat bijvoorbeeld.
Pijpen. Haha.hihi.hi.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ik kom ook steeds weer terug, dus iets doe ik ook wel goed.
Ik heb geen idee hoe ver je moet gaan om hier een permban te krijgen, maar Luciano weet het, die heeft het onder een 2de username echt voor elkaar gekregen..quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:42 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ik kom ook steeds weer terug, dus iets doe ik ook wel goed.
Spreek je uit ervaring, hahahihihh?quote:
We waren net aan het bespreken over MSN hoe we jou te gronde konden richten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:51 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zijn jullie een stelletje, of is het weer msn gedoe?
Wie?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:45 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ver je moet gaan om hier een permban te krijgen, maar Luciano weet het, die heeft het onder een 2de username echt voor elkaar gekregen..
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We waren net aan het bespreken over MSN hoe we jou te gronde konden richten.
Ik snap alleen niet wat je nou bedoelde met dat stuk waar je je piemel op de webcam liet zienquote:Op vrijdag 4 september 2009 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat je nou bedoelde met dat stuk waar je je piemel op de webcam liet zien
Mijn Lamon-imitatie, wat doe je?quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet wat je nou bedoelde met dat stuk waar je je piemel op de webcam liet zien
Oh, ik ben zo bang.quote:Op vrijdag 4 september 2009 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben interesseert het me bijster weinig Lamon.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:00 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo bang.
Misschien is een hotmail-adres vol laten spammen DE manier om me kapot te krijgen, dat hebben ze serieus gedaan.
Begin er dan ook niet over.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben interesseert het me bijster weinig Lamon.
Oké, nu is het tijd om te gaan slapen voor mij, ik weet toch al hoe de komende x-aantal reacties eruit komen te zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Lamon, ik krijg de indruk dat je hoewel je zegt het je niks aan te trekken, dat je dat dus wel doet.
En dat is misschien helemaal niet zo, maar gezien alle acties van die paar FOK!kers die het wel interesseerdenwek je toch de indruk dus dat je het wel zo serieus neemt.
Zo'n youtube filmpje maakt het alleen maar ergeren hoe meer het erover gaat hoe erger het wordt.
Met andere woorden:
In my times of trouble, Maisnon came to me: speaking words of wisdom, let it be
quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Lamon, ik krijg de indruk dat je hoewel je zegt het je niks aan te trekken, dat je dat dus wel doet.
En dat is misschien helemaal niet zo, maar gezien alle acties van die paar FOK!kers die het wel interesseerdenwek je toch de indruk dus dat je het wel zo serieus neemt.
Zo'n youtube filmpje maakt het alleen maar ergeren hoe meer het erover gaat hoe erger het wordt.
Met andere woorden:
Da's toch geen rotweer? Ik dacht dat jij foto's van onweer maken leuk vond?quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:10 schreef Maisnon het volgende:
Ah t midden van t land heeft rotweer nu
Maar hier in Nederbelgië niks
quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Met andere woorden:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gezonde tevreden Hollandse man, die zijn leven compleet op een rijtje heeft.
Ik ben een ongelooflijk gefrustreerde randdebiel, die iedere dag zijn leven herdefinieert, en compleet geen idee heeft waar ie mee bezig is, dus ik heb veel meer bevestiging nodig dan jij ooit nodig zal hebben waarschijnlijk.
Of dat nou in mijn dagelijkse leven is of op internet, dat maakt me geen fuck uit, ik smeek om erkenning, in beide gevallen.
Je baalt gewoon dat ik knap ben en jij lelijk als de nacht.quote:
Doe het dan op z'n minst met iets relevants en niet met een uit de lucht gegrepen iets als dat ik lelijk ben.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:22 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Je baalt gewoon dat ik knap ben en jij lelijk als de nacht.![]()
Daarom doe je lullig.
Ik wil niemand op uiterlijk pakken, tenzij ze het verdienen.
Ik had je een eerlijk PM-metje gestuurd om te zorgen dat je ermee zou stoppen, maar als je doorgaat, ga ik ook gewoon door.
Denk het niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hey Paaskonijn, ken je 1901 van Phoenix
Toch is dat je zwakke punt, waar jij mee zit, en als je mij zo graag wilt aanvallen, is het voor mij heel makkelijk om dat punt te nemen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:25 schreef IQM het volgende:
Doe het dan op z'n minst met iets relevants en niet met een uit de lucht gegrepen iets als dat ik lelijk ben.You must be fucking kidding me.
kom je daar nu pas achterquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:04 schreef Maisnon het volgende:
Met andere woorden:
vorige keer ging je toch ook niet naar buiten !quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:09 schreef Maisnon het volgende:geen onweer hier.
En ik heb serieus geen cameramaar die komt er aan de komende maand
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:28 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Toch is dat je zwakke punt, waar jij mee zit, en als je mij zo graag wilt aanvallen, is het voor mij heel makkelijk om dat punt te nemen.
Je doet het zelf.
Prima, je kunt er nog 80 keer omheen draaien, maar je zit er mee dat je er niet zo goed uitziet, en dat maakt je onzeker...quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Sinds wanneer?Je raakt me momenteel op geen enkel punt. En ik jou wel, gezien jouw reacties over "nou dan ga ik ook gewoon door, hoor
".
I see what you're doing here.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:33 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Prima, je kunt er nog 80 keer omheen draaien, maar je zit er mee dat je er niet zo goed uitziet, en dat maakt je onzeker...
Het is ook een begrijpelijk probleem, sign of the times, maar het is helaas wel zo.
Tasss.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:40 schreef IQM het volgende:
En was het niet deze user die zo onzeker is over z'n uiterlijk?
Ik snap er ook niks meer van maar volg al die Lamon/Sanne crap dan ook niet.quote:
Ik wil helemaal geen discussie winnen, je wilt niet weten hoelang ik erover deed voordat ik mezelf accepteerde als zijnde niet perfect qua uiterlijk, dus ik ken het probleem.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:37 schreef IQM het volgende:
[..]
I see what you're doing here.Gelijk een volleerd psycholoog een analyse brengen als harde feiten.
Kijk, dat is nou het wezenlijke verschil tussen mij en veel andere FOK!kers als het aankomt op discussies.Waar zij zich baseren op veel gescheld, drogredeneringen of een boel dure woorden (Emimich) richt ik me enkel op argumenten en bewezen feiten.
En dit wat jij doet, lokt misschien een noob de tent uit, maar niet mij.Try harder next time.
Alsof dat een serieus topic wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tasss.
Lamon geef het maar op.
Zullen we anders een poll houden met foto's van jullie en dan laten we FOK! stemmen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen discussie winnen, je wilt niet weten hoeland ik erover deed voordat ik mezself accepteerde als zijnde niet perfect qua uiterlijk, dus ik ken het probleem.
Alleen bleek ik achteraf het geluk te hebben dat ik wel knap was.
Maar jij bent gewoon wel lelijk, en icm die onzekerheid heb je gewoon echt pech, en ik vind dat mensen lelijkheid met karakter kunnen compenseren, maar je karakter is ook niet zo denderend blijkbaar als je iemand van internet wilt blijven pakken, en dan houdt mijn medelijden echt op.
Dan moet je dat feit maar eens onder ogen zien, en leren accepteren dat uiterlijk niet alles is...
Weet ik veelquote:Op vrijdag 4 september 2009 02:44 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Alsof dat een serieus topic was!!1zoiets gaat ie zeggen ofzo
Mensenliefde.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:42 schreef zarGon het volgende:
Lamon, waarom probeer je het überhaupt nog?
Nee, ik leid het af aan zijn manier van posten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg, heb jij IQM's smoelwerk weleens gezien?
Whehehehe. Hehehe. Wat guitig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:49 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, ik leid het af aan zijn manier van posten.
Dat zeg ik; je mening over mijn uiterlijk is nergens op gebaseerd. Point proven. NEXT!quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:49 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee, ik leid het af aan zijn manier van posten.
Ah, weer zo'n "Wat ben ik toch een goed mens en ik geloof oprecht dat ik een beter mens dan 90% van de maatschappij"-post. Blijf het tegen jezelf zeggen, Lamon, blijf het zeggen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:47 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Mensenliefde.
Ik gun iedereen het beste, en al moet dat soms met een omweg en word ik er niet voor gewaardeerd, ik blijf het gewoon doen.
Prima, maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat zeg ik; je mening over mijn uiterlijk is nergens op gebaseerd. Point proven. NEXT!
Goooooozer!quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen discussie winnen, je wilt niet weten hoelang ik erover deed voordat ik mezelf accepteerde als zijnde niet perfect qua uiterlijk, dus ik ken het probleem.
Alleen bleek ik achteraf het geluk te hebben dat ik wel knap was.
Maar jij bent gewoon wel lelijk, en icm die onzekerheid heb je gewoon echt pech, en ik vind dat mensen lelijkheid met karakter kunnen compenseren, maar je karakter is ook niet zo denderend blijkbaar als je iemand van internet wilt blijven pakken, en dan houdt mijn medelijden echt op.
Dan moet je dat feit maar eens onder ogen zien, en leren accepteren dat uiterlijk niet alles is...
Wat wel grappig is, is dat jij je mening over zijn uiterlijk hebt gevormd aan de hand van zijn posts.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:55 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Prima, maar het is wel zo.
En je hebt er echt problemen mee, maar wil het niet toegeven...
quote:Op dinsdag 21 april 2009 01:42 schreef Lamon het volgende:
Ik had het vroeger op school ook. Ik had even een beugel en een bril, en begon anderen te pesten omdat ik zelf een beetje onzeker was.
Mensen worden wat dat betreft niet snel volwassen...
Blijf het maar zeggen, maar je hebt wel problemen met je uiterlijk, het is gewoon zo, en ik herken het, en jij zal het toch blijven ontkennen, dus we zitten in een vicieuze cirkel hier.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Goooooozer!![]()
Dat niet iedereen zo vol problemen zit als jij, wil nog niet zeggen dat jij beter dan hen bent omdat jij toevallig wat probleempjes hebt overwonnen. Nou, petje af, maar je bent niet bijzonder.
Newsflash: ik heb die probleempjes nooit gehad en heb mezelf met al m'n mooie en minder mooie eigenschappen dus al lang geaccepteerd en ik weet ook al lang dat uiterlijk niet alles is (maar wel mooi is meegenomen). Ik kan er ook niks aan doen dat ik zoiets zélf op vroege leeftijd heb geleerd en dat jij er na je dertigste nog achter moest komen via professionele hulpverleners. Je denkt de waarheid en kennis in pacht te hebben, enkel en alleen omdat jij er na lange omzwervingen en diepe dalen achter bent gekomen.
En voor de rest is je gebitch gebaseerd op niks en dat weet jij ook.Anders zou je dit soort onzin niet lopen verkondigen.
Niet iedereen is zo fucked up als jij, lieve Lamon.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:59 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Blijf het maar zeggen, maar je hebt wel problemen met je uiterlijk, het is gewoon zo, en ik herken het, en jij zal het toch blijven ontkennen, dus we zitten in een vicieuze cirkel hier.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, nu is het tijd om te gaan slapen voor mij, ik weet toch al hoe de komende x-aantal reacties eruit komen te zien.
Ik ben er al uit hoor, geen zorgen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo fucked up als jij, lieve Lamon.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:01 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik ben er al uit hoor, geen zorgen.
Jij nog niet.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:57 schreef Syb-rund. het volgende:
Nounou dankjewel lamon, voor al die ervaringen van je!
leuk om ook te weten dat je door die ervaringen je leven zo op het rails hebt zitten
Welnee, dat zie je helemaal verkeerd. Het doet hem allemaal niks en dit is gewoon een sociaal experimentje van hem. Hij heeft ons allemaal al lang door.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:04 schreef APK het volgende:
Lamon, ga eens op vakantie ofzo.
Een last minute naar Griekenland oid, daar is het nog heerlijk weer en kun je even afstand nemen.
Je graaft jezelf volgens mij in een kuil waar je niet in wilt zitten.
En Bupah mag ook wel een keertje een andere hobby zoeken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:07 schreef IQM het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is dit de reden waarom Lamon zo is geworden? De welbekende druppel?
"Hihi."
Hoe fucked up is het om iemand's filmpjes op een harde schijf te zetten en te uploaden, posts van een jaar terug te gaan lezen, enkel maar om te verbergen dat je een probleem hebt met hoe je eruit ziet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo fucked up als jij, lieve Lamon.
Lamon weet m'n redenen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
En Bupah mag ook wel een keertje een andere hobby zoeken.
Wat is het nut van al dit gedoe?
Het deed je toch niks?quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:09 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hoe fucked up is het om iemand's filmpjes op een harde schijf te zetten en te uploaden, posts van een jaar terug te gaan lezen, enkel maar om te verbergen dat je een probleem hebt met hoe je eruit ziet?
Ik ga in oktober naar Italie voor 9 dagen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:04 schreef APK het volgende:
Lamon, ga eens op vakantie ofzo.
Een last minute naar Griekenland oid, daar is het nog heerlijk weer en kun je even afstand nemen.
Je graaft jezelf volgens mij in een kuil waar je niet in wilt zitten.
Maar de rest van FOK! niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:11 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik ga in oktober naar Italie voor 9 dagen.
Pech, dan is het kutweer en regent het de hele dag.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:11 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik ga in oktober naar Italie voor 9 dagen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Maar de rest van FOK! niet.
Waarom zo'n Wildersfan-achtige heksenjacht?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:27 schreef IQM het volgende:
Frankly my dear, ben ik best om aan te zien. Dat is dus niet de reden waarom ik lullig doe.
Waarom ik het dan wel doe? Omdat je hypocriet bent en bepaalde users zit te irriteren. Dan doe ik irritant terug.
Kut.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:12 schreef APK het volgende:
[..]
Pech, dan is het kutweer en regent het de hele dag.
Tja, is op zich wel een goede reden.quote:
quote:
Danke!quote:
kwart voor 9 op school, mwuhahahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 03:26 schreef Siniti het volgende:
Ik heb morgen om 13:00 al college.
Condoleer mij hier.
whehe jij gaat nog naar schoolquote:Op vrijdag 4 september 2009 03:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
kwart voor 9 op school, mwuhahaha
goedenacht snitsel
Da's niet helemaal waar. Ik maakte het nooit persoonlijk, ik had gewoon iets tegen het gedrag van mensen tegenwoordig, en vond KB daar een goed voorbeeld van op dit forum, met al het gescheld en gehaat en het posten over anderen om ze belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:20 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, is op zich wel een goede reden.
Maar het gaat maar door, van twee kanten.
Cerror vs. Paul?quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:29 schreef Siniti het volgende:
Oh het is weer IQM vs Lamon.
BORING.
Verzin eens wat nieuws.
Je hebt een pimp-abbo, dus je kan me blokken!quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:31 schreef Japsnars het volgende:
altijd die eindeloze discussies tussen Lamon en een ander.
Ik word er moe van, maar niet moe genoeg om in slaap te vallen
Uhuh, dat maakte de film ook echt stukken leukerquote:Op vrijdag 4 september 2009 03:14 schreef Siniti het volgende:
Die gigantisch lange 1 take shots in Children Of Men zijn echt geniaal.
OT: Gefeliciteerd Japsnars!!!
Die tweede is idd echt briljant.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh, dat maakte de film ook echt stukken leukervooral die tweede scene vond ik gaaf
Allure_ vs Crack_ in een moddergevecht?quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:36 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das ook zo uitgekauwd
Ik wil iets fris! Iets nieuws! Iets origineels!
Das zo ordinair, ik wil verbale gevechten zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:44 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Allure_ vs Crack_ in een moddergevecht?
Zijn geen slaappillen, had ik die maarquote:Op vrijdag 4 september 2009 03:44 schreef Siniti het volgende:
Japsnars is verslaafd aan slaappillen en sterft straks aan een overdosis zoals zijn held Michael Jackson.
quote:Vaak
* Obstipatie
* Sufheid, slaperigheid en een verminderd reactievermogen
* Duizeligheid, vooral bij rechtstaan uit zittende of liggende houding
* Jeuk
Zelden
* Moeilijk kunnen plassen
* Maskering van andere pijn (niks mis mee toch)
* Vasthouden van vocht
Verbale gevechten worden nooit wat als er 1 anoniem is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das zo ordinair, ik wil verbale gevechten zien.
Haal je weer het eeuwige gevecht tussen jou en IQM naar bovenquote:Op vrijdag 4 september 2009 03:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Verbale gevechten worden nooit wat als er 1 anoniem is.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik win het nooit van IQM, omdat hij te beroerd is om zijn foto neer te plempen, pas dan weet ik wie ik tegenover me heb.
En als er 2 anoniem zijn, vind ik er al helemaal niets aan, dan kun je wel van alles gaan roepen.
And why can't we all just get along, zoals Jack Nickolson ooit zo mooi zei?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:53 schreef lichtekooi het volgende:
Hoe lang duurt het dan voor je dood bent? Of meen je het serieus dat dat blijft?
Het is stil en mijn bezoek is weg en ik heb genoeg Youtube gezien voor een jaar.
Gefeliciteerd, je hebt armkanker, zou Gers zeggen...ik begrijp Siniti's irritatie met voorspelbaarheid eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:52 schreef Japsnars het volgende:
Linkerbovenarm jeukt/irriteert als de malllen
natuurlijk kun je een verbaal gevecht wel winnen als 1 onbekent is. Dat is een opmerking gemaakt omdat je het niet kan winnen. Je bent niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:50 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Verbale gevechten worden nooit wat als er 1 anoniem is.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik win het nooit van IQM, omdat hij te beroerd is om zijn foto neer te plempen, pas dan weet ik wie ik tegenover me heb.
En als er 2 anoniem zijn, vind ik er al helemaal niets aan, dan kun je wel van alles gaan roepen.
And why can't we all just get along, zoals Jack Nickolson ooit zo mooi zei?
Blijvent, of ben je het dan ook een keer echt?quote:
..en ik mis de behoefte om internetgevechten te winnen met mensen die mij vreemd zijn..quote:Op vrijdag 4 september 2009 03:56 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
natuurlijk kun je een verbaal gevecht wel winnen als 1 onbekent is. Dat is een opmerking gemaakt omdat je het niet kan winnen. Je bent niet goed genoeg.
KB is krentenbol, klaagbaak is KLB.quote:
Vakantie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef wolvendagen het volgende:
het regent en de les begint over 20 minuten omg.
Ook na 15 uur werken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Precies genoeg. Ik doe het al jaren met 5 uur.
HAHA IK BEN VRIJ IK GA LEKKER TREKKEN OP JE FOBO TERWIJL JIJ LES HEB T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef wolvendagen het volgende:
het regent en de les begint over 20 minuten omg.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HAHA IK BEN VRIJ IK GA LEKKER TREKKEN OP JE FOBO TERWIJL JIJ LES HEB T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
;d:DD:D
quote:
Dat komt ook omdat je hele fobo volstaat met halve films in gifjes.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]ik ben de photobucket limiet overschreden, er hebben teveel in mien fobo gekeken
![]()
![]()
Dus nu doet 75% van mien plaatjes het niet meer tot 6 september
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:14 schreef Japsnars het volgende:
Halverwege school toch maar weer teruggegaan naar huis, ging nog niet echt lekker
kankersadquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Precies genoeg. Ik doe het al jaren met 5 uur.
Hij heeft hem weer gefixedquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat je hele fobo volstaat met halve films in gifjes.Overigens zie ik je UI gewoon.
En nu speel ik bingoquote:
Ga naar de hoerenquote:
Ik zei je alleen gedagquote:
Heel goed. Daar dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zei je alleen gedagMaarre alles goed?
Zijn gangetjequote:
Nee, maar ik moet wel wachten op vanavond.quote:
Bestaan er ook dingen die jij absoluut niet zou neuken?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DAT is een lekker jongedametje zeg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DAT is een lekker jongedametje zeg![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bestaan er ook dingen die jij absoluut niet zou neuken?
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bestaan er ook dingen die jij absoluut niet zou neuken?
Dat niet, maar wel in de spiegel naar mijzelf gekeken toen ik mij aftrok en dat vond ik wel geilquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:00 schreef Japsnars het volgende:
Ik denk dat Ricko zich weleens heeft afgetrokken op foto's van zichzelf.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel in de spiegel naar mijzelf gekeken toen ik mij aftrok en dat vond ik wel geil
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat niet, maar wel in de spiegel naar mijzelf gekeken toen ik mij aftrok en dat vond ik wel geil
Willen wij dat wel weten?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Daar is toch ook zo'n foto van? Was dat er voor of erna?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ervoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is toch ook zo'n foto van? Was dat er voor of erna?
Foto?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar is toch ook zo'n foto van? Was dat er voor of erna?
Mijn god!quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
HAHA IK BEN VRIJ IK GA LEKKER TREKKEN OP JE FOBO TERWIJL JIJ LES HEB T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
;d:DD:D
Ah, nu moet ik zeker die foto voor jou gaan posten he.quote:
IS IQM EEN MEISJE? WHAHAHAHHAHAHAHAHAHquote:
LOLLER.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IS IQM EEN MEISJE? WHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Toch prettig om mijn vermoedens bevestigd te zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, nu is het tijd om te gaan slapen voor mij, ik weet toch al hoe de komende x-aantal reacties eruit komen te zien.
COPTERquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
IS IQM EEN MEISJE? WHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Soms voldoe ik graag aan de verwachtingen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch prettig om mijn vermoedens bevestigd te zien.
SKATESquote:
Is BAG er al?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Soms voldoe ik graag aan de verwachtingen.
Makkelijk praten als je geen echte voorspelling hebt gedaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toch prettig om mijn vermoedens bevestigd te zien.
Bedoelde meer hoe die kerel naar d'r jopen zit te kijken.quote:
Ik zie het nu pas.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde meer hoe die kerel naar d'r jopen zit te kijken.
Eens. Een schatje is het.quote:
Waar jij je zwans wel tussen wil leggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde meer hoe die kerel naar d'r jopen zit te kijken.
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Waar jij je zwans wel tussen wil leggen
Ik had t ook niet tegen jou hequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik niet.
Zo knap is ze nou ook weer niet.
JIj niet dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Waar jij je zwans wel tussen wil leggen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik had t ook niet tegen jou he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |