ok, dan is het goedquote:Op donderdag 10 september 2009 15:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik had hem gelezen, maar denk niet dat er een zinnige discussie uit voort komt
Mag ook wel door de kloonscanner eerst.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:09 schreef wise het volgende:
En nu is het verdomme allemaal afgelopen!!!!!!!!!!!!!!!!!
kan dicht. Rel/troll topic
Topic was al op slot en verder een pm gestuurd.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:35 schreef Biogarde het volgende:
En ik doe alsof FOK! van mij is.
FOK! is van mij.
TS: Hier zijn al topics over. Waar? Geen idee, maar ergens in KLB.
Ja, want daar worden ze in ONZ beter van.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:37 schreef Acinonyx het volgende:
Verplaats hem dan gewoon naar ONZ![]()
[..]
Dat was ikquote:Op zaterdag 12 september 2009 12:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Yvonnuh gooi me Topic nou niet dicht.![]()
Clymsy nog wattus die BoWa uitkotsen
Geen idee, maar misschien moet iemand je niet.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd? Ik voegde toch een waardevolle toevoeging toe?
Tyfusmongolenchauffeur.
Zou mij niet verbazen met 2 extra notes.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, maar misschien moet iemand je niet.
Geen idee, vraag het ze?!quote:Op zondag 13 september 2009 17:33 schreef postmortum het volgende:
modellen gevraagd misschien beter in onz ?
jij bent toch modquote:
Ja, en oke.quote:Op zondag 13 september 2009 17:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij bent toch modik neem heb wel even mee naar achteren
![]()
Is weg, maar wat is het verdere doel? Want we zitten niet zo te wachten op slowchats en reeksen. Alles wat ik nu lees kan prima in de lopende SC in KLB of elders.quote:Op zondag 13 september 2009 17:49 schreef djayzz het volgende:
Unhappy Single klaagtopic
Mag hier de foto verwijderd worden, vind ik een beetje overbodig
Omdat je een baggeraar bent. Dus kappen.quote:Op zondag 13 september 2009 18:05 schreef postmortum het volgende:
zeg waarom laat je mij het niet gewoon ff rustig afhandelen
Dus als ik zeg, ik ben unhappy single, en daar baal ik van, en dan krijg ik dezelfde hoeveelheid reacties...quote:Op zondag 13 september 2009 18:03 schreef Biogarde het volgende:
Zie mn post boven die van jou. Ik deel dezelfde mening ^^.
Ga het topic slotten en de TS mag vertellen wat 'ie wil met z'n topic. Want de insteek bevalt me niet. Liever een individueel topic, want dit is SC.
Kom op, je weet best wat de insteek moet zijn. Topic gaat 'm gewoon niet worden. Bedoel, de reacties zeggen genoeg toch? Of ben ik de enige die er slowchat in ziet.quote:Op zondag 13 september 2009 18:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus als ik zeg, ik ben unhappy single, en daar baal ik van, en dan krijg ik dezelfde hoeveelheid reacties...
Dan mag het wel?
De insteek was om even van me af te schrijven, misschien heb ik de OP verkeerd geformuleerd. En blijkbaar willen veel mensen met me meeklagen, daar is KLB toch voor.quote:Op zondag 13 september 2009 18:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kom op, je weet best wat de insteek moet zijn. Topic gaat 'm gewoon niet worden. Bedoel, de reacties zeggen genoeg toch? Of ben ik de enige die er slowchat in ziet.
Daar stond Bioquote:Op zondag 13 september 2009 20:47 schreef sinadO het volgende:
Zeg Swarma, er is weer een metalbash topic, iets met subgenres of zo. Ik dacht dat je die niet meer wilde, aangezien je deel twee sloot?
Heeft geen haast.quote:Op zondag 13 september 2009 21:50 schreef sinadO het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik links moet quoten, ik fok mobiel.
Even in SinadO's posthistory kijken is te veel moeite?quote:
Ik zit nauwelijks op FOK! vandaag. Sorry.quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Even in SinadO's posthistory kijken is te veel moeite?
Metalfans die verwachten dat ik alle subgenres ken.

quote:Op zondag 13 september 2009 21:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Even in SinadO's posthistory kijken is te veel moeite?
Metalfans die verwachten dat ik alle subgenres ken.
vind hem wel meevallen, en staat in n spoilerquote:Op maandag 14 september 2009 16:46 schreef wise het volgende:
Was ik maar een mooie-knappe manĦĦĦĦĦĦĦ
goor plaatje
Oude layout. Haal het weg.quote:Op maandag 14 september 2009 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vind hem wel meevallen, en staat in n spoiler
een gast die een siroopfles leeg drukt in de aars van een andere gast vind jij meevallen?quote:Op maandag 14 september 2009 16:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vind hem wel meevallen, en staat in n spoiler
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |