mwa, slotjequote:Op dinsdag 8 september 2009 06:24 schreef stevenmac26 het volgende:
dochter mag haar hoofddoek niet op
Hoort dit niet in onzin of gewoon op slot??
fiets heeft m al gekickt naar onz zo te zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:13 schreef Fascination het volgende:
Krentenbol is een faker
Doe dit topic eens open, of gaat het tegen de policy in?
Ik zie aan je dat je geniet van deze relquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:52 schreef swarmahoer het volgende:
het is geen klaagtopic, had iszinloos zelf ook kunnen zien
het hoort sowieso niet in klb, voorlopig even in onz lijkt me t beste, ter beoordeling misschien naar gc ofzo, maar dat is niet aan mij
Mocht ik een PM krijgen, dan forward ik hem wel eventjes naar jou, kan jij het regelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
pm racer dkb maar, die regelt het voor je
ik heb die smiley ook niet op msn, anders had ik t al geregeldquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mocht ik een PM krijgen, dan forward ik hem wel eventjes naar jou, kan jij het regelen.
Moet je ff een PM sturen naar RacerDKB, die schijnt het te kunnen regelen want die heeft hem wel op MSN.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb die smiley ook niet op msn, anders had ik t al geregeld
Ja, zal later nog eens kijken. Neemt niet weg dat het verder niet zo spannend is.quote:Op woensdag 9 september 2009 18:47 schreef afcajos het volgende:
Fijn dat er altijd mensen zijn die topics verpesten
Gearchiveerdquote:Op woensdag 9 september 2009 21:26 schreef Electro-Worm het volgende:
You have won 1.000.000 GBP
Ruim dat eens even op.
quote:Op woensdag 9 september 2009 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wedden dat Jordy dit jaar niet naar Groningen komt?
Mocht het wel zo zijn, dan wil ik voor een dag plantsoenen vegen in Voorburg.
Bio?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:07 schreef Skylark. het volgende:
Een semi-interessante post op het verkeerde moment maken.
Ik snap niet waarom hij op slot is en ik snap je lapo niet, Bio.
Allereerst excuus voor het late antwoord. Heb compleet over je post heen gelezen. Maar wat wil je zelf met het topic?quote:
Er is niet echt een doel, het is gewoon een klacht. Ik denk ook dat het herkenbaar is voor de meeste users.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Allereerst excuus voor het late antwoord. Heb compleet over je post heen gelezen. Maar wat wil je zelf met het topic?
Maar het gaat alweer over het veel tijd steken in een post voor een kuttopic, het slotje wat dan volgt en de mod die 'm gesloten heeft. Waar je dan boos op bent omdat je tijd stak in een post.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er is niet echt een doel, het is gewoon een klacht. Ik denk ook dat het herkenbaar is voor de meeste users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |