quote:
mijn spam faaltquote:Promotion organized by Microword Corporations, in conjunction with
the foundation for the promotion of software products, held on 8th
September 2009, in Madrid, Spain. Your email address won a cash award of
Four hundred and eighty eight thousand six hundred and twenty euros
(488,620.00 Euros).Contact Our Foreign Transfer Manager for claims.
Mr. Fernando Sanchez
Email:fernandinfo90@aol.com
Die lijstjes zijn zo fucking triest. Denken ze nou werkelijk dat ze daarmee geloofwaardigheid creëren.quote:
Altijd beter nog dan Karl Noten.quote:
Laat ik niets zeggen over jou opleidingquote:Op woensdag 9 september 2009 21:18 schreef Electro-Worm het volgende:
je hebt wel een mooie opleiding gevolgd vrind
Je lultquote:Op woensdag 9 september 2009 21:21 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik zal je zeggen, ik kreeg eens zo'n mailtje over het parkeren van een miljoenenerfenis van de Prins van Megavolta of zo, voor de grap 'ok, send me the money' teruggestuurd. Werd ik thuis gebeld, zwaar Afrikaans accent: "Hello my friend" klonk het. hij had mijn naam en telnr. via mailadres en zoekmachines achterhaald, en wilde nu banknummers en een kopie van mijn paspoort. Toen heb ik toch maar afgehaakt.
Is dat echt ?quote:
Lache johquote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Is dat echt ?![]()
Nou kan ik hem stalken
Sukkelquote:Op woensdag 9 september 2009 21:23 schreef TimKuik het volgende:
Oh, je website stond al in je profiel.
quote:
Er is niets mis met een theateropleiding.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Laat ik niets zeggen over jou opleiding
Done..quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef PiRANiA het volgende:Graag mijn persoonlijke gegevens weghalen
rustig maar *quote:Op woensdag 9 september 2009 21:27 schreef PiRANiA het volgende:
Graag mijn persoonlijke gegevens weghalen
Ik was 12 verdommequote:Op woensdag 9 september 2009 21:34 schreef Japsnars het volgende:
Webdesigners die een cursus hebben gevolgd zijn hoe dan ook falers die nooit ver in de business zullen komen
Pretstudie
quote:
Maakt het alleen maar ergerquote:
Ik ook, maar dat kan je niet echt op je cv zettenquote:Op woensdag 9 september 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maakt het alleen maar erger
Ik heb het mij gewoon zelf aangeleerd op die leeftijd. En kijk eens wie er klussen van 3000 dollar binnensleept terwijl ie nog steeds op een kkmiddelbare school zit
Tsja, ik hoef mensen echt niet mijn CV te laten zien.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan je niet echt op je cv zetten
Aantoonbare kennis werkt beter
Ik ook niet, maar ja, je hebt een domein he, dus dan doe je er wat meequote:Op woensdag 9 september 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tsja, ik hoef mensen echt niet mijn CV te laten zien.
De klanten vinden mij vanzelf wel en het verdient uitstekend voor een 17/18-jarige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |