Wat heb jij een shitkleur in je nick? wasdah?quote:
Een schatje is hetquote:
Goede zelfbeschrijving!quote:
Waarom heb jij uberhaupt als username Sanne92?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:48 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Goede zelfbeschrijving!![]()
Ik stel me bij jou ook altijd iemand die op een drol lijkt voor, toevallig.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:48 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Goede zelfbeschrijving!![]()
Ik stel me bij jou ook altijd iemand die op een drol lijkt voor, toevallig.
Te lang en te laat om uit te leggen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:54 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Waarom heb jij uberhaupt als username Sanne92?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:58 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Te lang en te laat om uit te leggen.
Wat veel belangrijker is, is dat Lamon/Sanne92 helaas niet doorheeft dat hij niets meer waard dan een drol is.
Zelfkennis is okee.
Ambtenaar op de wc zeker onie'da.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:04 schreef kikoooooo het volgende:
Deze ambtenaar heeft weer hard gewerkt vandaag en gaat nu slapen. 4 dagen werken, jwz.
Ik heb een uitgebreid topicreport over jou en het blijven posten van reeds verwijderd materiaal gestuurd en je scheldtirades, en de privacywetgeving omtrent dat soort zaken, dus we zien wel wat ze er mee doen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Check die Lamon, whaha, met zijn kankerkop.![]()
![]()
Pedoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!111111111111111
Gáááááástquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb een uitgebreid topicreport over jou en het blijven posten van reeds verwijderd materiaal gestuurd en je scheldtirades, en de privacywetgeving omtrent dat soort zaken, dus we zien wel wat ze er mee doen.
En dat is GEEN grapje.
En anders loop ik met printjes nu echt naar de wetswinkel, en ook dat is geen grapje meer. Het is mooi geweest.
Ik heb het lang laten gaan, maar reeds verwijderd materiaal van anderen blijven posten, ten einde iemand op een publiek forum belachelijk te maken is verboden, simpel, helder, niets geen "fail" aan.quote:
Ik kan het fout hebben, maar was de samenvatting van jouw verhaal niet als volgt:quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:01 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb het lang laten gaan, maar reeds verwijderd materiaal van anderen blijven posten, ten einde iemand op een publiek forum belachelijk te maken is verboden, simpel, helder, niets geen "fail" aan.
Als ze hier te beroerd zijn om er iets aan te doen, doe ik het zelf wel.
Je vergeet nog het puntje dat hij foto's jat van een willekeurige 17-jarige chick en die in z'n FoBo zet en zich als haar voordoet. Heeft iemand die nog? Wil die wel ff door Tineye.com halen en de échte chick opsporen en haar even op het misbruik van haar foto's wijzen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:06 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben, maar was de samenvatting van jouw verhaal niet als volgt:
-Onder Lamon klagen dat mensen niet grappige kloons maken en fok verneuken.
-Onder Lamon afscheid nemen van fok.
-Sanne92 gebruiken om verder te klagen.
-Sanne92 wordt ontmaskerd als zijnde Lamon.
-Onder Sanne92 klagen dat mensen je belachelijk maken.
Ik heb het serieus niet helemaal gevolgd, maar zit ik er ver naast?
Ga je gang.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vergeet nog het puntje dat hij foto's jat van een willekeurige 17-jarige chick en die in z'n FoBo zet en zich als haar voordoet. Heeft iemand die nog? Wil die wel ff door Tineye.com halen en de échte chick opsporen en haar even op het misbruik van haar foto's wijzen.
Nu niet doen of dat jij de gebeten hond bent, het is belachelijk dat je zomaar foto's jat van een meisje (die ik inmiddels al tegen ben gekomen) en je voor doet als dat meisje terwijl je gewoon een oude gek bent, vind je het dan gek dat mensen je foto's plaatsen (die je tenslotte zelf hebt geplaatst op Fok!).quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ik heb een uitgebreid topicreport over jou en het blijven posten van reeds verwijderd materiaal gestuurd en je scheldtirades, en de privacywetgeving omtrent dat soort zaken, dus we zien wel wat ze er mee doen.
En dat is GEEN grapje.
En anders loop ik met printjes nu echt naar de wetswinkel, en ook dat is geen grapje meer. Het is mooi geweest.
Ik ben altijd lievvv tegen je, jeweets.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ga je gang.
Ik heb iig printjes gemaakt van alle keren dat de privacy geschonden werd, inclusief de linkjes naar youtube.
En net zoals ik bij GeenStijl gewoon naar de politie ben geweest en die het serieus nemen, en me het adres van de wetswinkel in Leiden gaven ivm een civiel-rechtelijke zaak, ga ik wel met dit en die informatie echt naar die wetswinkel als dit gedoe door blijft gaan.
Ik zei namelijk dat het mooi geweest is. Die filmpjes blijven posten vanaf een ander youtube account van iemand mag niet, zo simpel is het.
Selectieve principes, zo mag ik het zien.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ga je gang.
Ik heb iig printjes gemaakt van alle keren dat de privacy geschonden werd, inclusief de linkjes naar youtube.
En net zoals ik bij GeenStijl gewoon naar de politie ben geweest en die het serieus nemen, en me het adres van de wetswinkel in Leiden gaven ivm een civiel-rechtelijke zaak, ga ik wel met dit en die informatie echt naar die wetswinkel als dit gedoe door blijft gaan.
Ik zei namelijk dat het mooi geweest is. Die filmpjes blijven posten vanaf een ander youtube account van iemand mag niet, zo simpel is het.
Da's knap.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
(die ik inmiddels al tegen ben gekomen)
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar post ff die foto's uit je FoBo nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |