Wat is het probleem met die pic dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef wise het volgende:
Oh wat doe je gezond!
staat er nog steeds. Al een aantal keer gepost
friet/patat gaat direct dicht, geen comment nodig.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:15 schreef appelsjap het volgende:
Gast, link kleine klachten topic dan.
Wat kan ik eraan doen dat die kneuzen over friet/patat beginnen. Alsof mijn OP daarover gaat. VErwijder elk friet/patat reactie dan -.-quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
friet/patat gaat direct dicht, geen comment nodig.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:28 schreef Acinonyx het volgende:
Gooi deze 2 TS'en eens onder de kloon-scanner, ze posten erg opvallend voor newbies
Grote Schoenen ??!!
Vriend vergeet drank mee te nemen..
Gevat zijn kan in ONZ. Daar is dat forum voor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:56 schreef fathank het volgende:
Moest door het raam naar binnen klimmen.
Waarom dicht? Eindelijk een gevatte lemming wordt ie zonder pardon dichtgegooid
Over wie de nieuwe mod moet zijn? Omdat er niets te babbelen valt misschien? Anders was er wel een oproep ergens toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:39 schreef Biels het volgende:
Hey Biogarde, waarom mogen we daar niet over babbelen?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:49 schreef TJDoornbos het volgende:
kan iemand ff mn TT in dat oranje topic aanpassen?
Waarom speelt dat tyfus Oranje om 14.00
Ok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gevat zijn kan in ONZ. Daar is dat forum voor.
Omdat het weer een topic is OVER KLB. En even een break qua painttopics kan geen kwaad. We zijn niet het vingerverf-forum.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:36 schreef Bakkerbier het volgende:
Waarom moest deze nou dicht
Painttopiques
je bent het oneens met de klacht dus gooi je hem maar dicht. En ik maar denken dat een forum het middelpunt van discussie isquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat het weer een topic is OVER KLB. En even een break qua painttopics kan geen kwaad. We zijn niet het vingerverf-forum.
Nee, ik poog bagger te weren. Topic doorgelezen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:43 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
je bent het oneens met de klacht dus gooi je hem maar dicht. En ik maar denken dat een forum het middelpunt van discussie is
er waren wat mij betreft genoeg serieuze reacties. Maargoed laat maar zitten ik bedenk wel weer watquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, ik poog bagger te weren. Topic doorgelezen?
Ik heropen je topic en verwijder de bagger. Zodra opnieuw bagger:quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:49 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
er waren wat mij betreft genoeg serieuze reacties. Maargoed laat maar zitten ik bedenk wel weer wat
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heropen je topic en verwijder de bagger. Zodra opnieuw bagger:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |