Zo dat is wel serieus heftig zeg die kilometers.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:22 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ik fiets ook altijd van en naar mijn werk. Dat is 66km per dag en dan doe ik vaak nog een rondje extra op de terugweg en in het weekend rijd ik rond de 100-120km per dag (als ik geen wedstrijd heb). Als je krachttraining goed doet hakt het er idd ook wel in ja.
En al die training werkt toch het beste als je gezond eet.
Precies, daarom heb ik zo'n grafhekel aan muesli vretende sportfreaks die zich zoveel beter voelen als iemand die dat niet eet / doet...uit de hoogte van "eet jij echt élke week patat?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Netzoals iemand anders die zich lekker voelt door de hele week patat te eten. Ieder zijn ding
Niemand voelt zich beter als iemand anders hier. Ik denk dat het je schuldgevoel naar jezelf toe is wat op komt borrelen als je zo reageert...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:29 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Precies, daarom heb ik zo'n grafhekel aan muesli vretende sportfreaks die zich zoveel beter voelen als iemand die dat niet eet / doet...uit de hoogte van "eet jij echt élke week patat?"
Ohja, vandaar de reactie van TS:quote:Op donderdag 3 september 2009 15:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Niemand voelt zich beter als iemand anders hier. Ik denk dat het je schuldgevoel naar jezelf toe is wat op komt borrelen als je zo reageert...![]()
Nou ik laat het hier bij.
De groeten.
Vieze gratenpakhuizenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:26 schreef Multivitamine het volgende:
Sub-klacht: De meeste fokkers zullen dit niet begrijpen. 1, omdat ze misschien nooit fruit eten en zelf een papzak zijn, of 2, omdat ze nooit met andere mensen in contact komen, en een computer zal immers niet zeggen 'oh wat doe je gezond.'
Ga maar snel lekker uren in de sporthal hangen, wanhopig proberend om je spiertjes zover op te pompen om je gebrek aan zelfvertrouwen te compenserenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Niemand voelt zich beter als iemand anders hier. Ik denk dat het je schuldgevoel naar jezelf toe is wat op komt borrelen als je zo reageert...![]()
Nou ik laat het hier bij.
De groeten.
dat dusquote:Op donderdag 3 september 2009 15:09 schreef Mendeljev het volgende:
Alsof fruit eten een maatstaf is voor een gezonde leefstijl. Veel mensen worden zelfs dik door te veel fruit eten
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |