En pussy, je punt?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS eet fruit.
Ja is het ook, vaak.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:37 schreef jordeeeh het volgende:
vet eten is vaak lekkerder
Kwarkquote:Op donderdag 3 september 2009 14:42 schreef boskameel het volgende:
Ha-ha, ik ook op het werk. Zit ik kwark te eten, vinden ze dat raar. En zelf blikken cola drinken, met een bak friet erbij
. Vetzakken
.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:42 schreef L3IPO het volgende:
[..]
KwarkLekker met een beetje muesli? Kijk uit dat je geen kwakje op je geitenwollen sokken laat vallen
Niets als je voldoet aan bovenstaand profielquote:Op donderdag 3 september 2009 14:46 schreef boskameel het volgende:
[..]Wat is er mis met gewone kwark zonder iets erin?
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:33 schreef Multivitamine het volgende:
3 x in de week naar de BK gaan.
Jij bent gewoon jaloers op hun fruitsap!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:48 schreef leetzors het volgende:
Gewoon gaan zeiken als ze een fruitsap drinken. Leren ze het wel af.
Inderdaad ja. Belachelijk zeg terwijl het niet iets moeilijks is.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef dopy14 het volgende:
mee eens. Als ik zeg dat ik 3 keer per week ga hardlopen kijken mensen je al raar aan. Alsof dat nou zo extreem is.
zeer terechte klacht.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op hun fruitsap!
Maar 110km per week? lol Ik rijd er tussen de 400/500 per weekquote:Op donderdag 3 september 2009 15:00 schreef RaymondK het volgende:
Ik eet 4 stuks fruit per dag. En de rest van m'n eten natuurlijk. Doe 4x per week 1 uur en 1 kwartier aan krachttraining, en racefiets zo'n 110km/week.
En wat ik het ergste vind is dat sommige mensen een rolling krijgen als je dat vertelt...
Vaak natuurlijk de mensen die eigenlijk alleen hun rechtervoet maar trainen...
4stuks fruit per dag ? 4 keer krachttraining per week ?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:00 schreef RaymondK het volgende:
Ik eet 4 stuks fruit per dag. En de rest van m'n eten natuurlijk. Doe 4x per week 1 uur en 1 kwartier aan krachttraining, en racefiets zo'n 110km/week.
Moet zeggen dat het de laatste week wel een beetje naatje is hoor met die k wind tegen elke middag.
En wat ik het ergste vind is dat sommige mensen een rolling krijgen als je dat vertelt...
Vaak natuurlijk de mensen die eigenlijk alleen hun rechtervoet maar trainen...
Netjes van dat fietsen. Ik doe het van en naar m'n werk.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:04 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Maar 110km per week? lol Ik rijd er tussen de 400/500 per weekHelaas komt de herfst er weer aan en dan red ik dat niet meer omdat het dan eerder donker is. Dan ga ik naar de sportschool spinning en kracht doen en in het weekend duurtraining op de racefiets.
Ik vind sushi ook zo lekker en dat is ook gezond en toch hoor je daar ook altijd al mensen over blaten dat het stom is om rauwe vis te eten.
Waar het hart van vol is loopt de mond van over, komt aardig met jou overeen in deze...quote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef misteriks het volgende:
[..]
4stuks fruit per dag ? 4 keer krachttraining per week ?
bah![]()
Je kan ook met een lager gay-gedrag je gezond gedragen hoor
omg, ik heb geen 4keer krachttraining per week nodig om "m'n meisje te beschermen tegen de boze wereld"quote:Op donderdag 3 september 2009 15:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waar het hart van vol is loopt de mond van ove,r komt aardig met jou overeen in deze...
Gay-gedrag
Waarom eet je dan fruit?quote:
Nhaah, ik ook niet. Doe het voor me zelf, m'n houding, en m'n conditie, en nergens anders voor.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:20 schreef misteriks het volgende:
[..]
omg, ik heb geen 4keer krachttraining per week nodig om "m'n meisje te beschermen tegen de boze wereld"
Ik fiets ook altijd van en naar mijn werk. Dat is 66km per dag en dan doe ik vaak nog een rondje extra op de terugweg en in het weekend rijd ik rond de 100-120km per dag (als ik geen wedstrijd heb). Als je krachttraining goed doet hakt het er idd ook wel in ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Netjes van dat fietsen. Ik doe het van en naar m'n werk.
En reken maar dat die 5 uur serieuze krachttraining d'r aardig in hakt.
Overigens heb ik altijd m'n grote twijfels bij de km stand van de moderne hometrainers en spinners...
Die zijn volgens mij niet te vergelijken met wegkilometers.
Ik zal er niet raar van opkijken hoor. Kanker zit bij mij in de familie. En mensen die zo sporten zoals ik gaan aan er aan een hartaanval onder door. Daar ben ik mij wel degelijk van bewust. Ik eet niet gezond omdat het zo nodig moet maar ik voel mij daar lekkerder bij. Netzoals iemand anders die zich lekker voelt door de hele week patat te eten. Ieder zijn dingquote:Op donderdag 3 september 2009 15:11 schreef L3IPO het volgende:
Kijk-mij-eens-overdreven-gezond-en-sportief-zijn allemaal hier
En dan raar opkijken als ze toch ineens aan kanker sterven...PWND zeggen we dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |