dat is waar maar dat betekent niet dat ze nu moeten wegblijven. We kunnen beter paintcursussen geven danquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Onterechte klacht, de kwaliteit van de gemiddelde paint ging omlaag
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:04 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaad, doe je moeite voor een mooi paint topic, kwakken ze hem na 5 minuten dicht
wie zegt dat het over het topic begrijpen gaatquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:15 schreef Afwazig het volgende:
Als je de hersencapaciteit mist om een topic te snappen zonder visuele hulp zoals een paint dan snap ik dat je er over klaagt.
quote:
Het overmatige gebruik van paints in KLB topics is gewoon om te janken. Ze zijn bijna allemaal hetzelfde, voegen niks toe, en totaal niet grappig. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:18 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
wie zegt dat het over het topic begrijpen gaatOf "snappen" zoals jij het noemt
zielepoot"snapt" de functie van paints in topics nieteens
Als je je pics toestuurt kan ik beoordelen of het wederzijds is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:18 schreef Bakkerbier het volgende:
[..]
ik ben stiekem verliefd op jou
lees danquote:
Volgens mij heb je tijd genoeg met een postgemiddelde van 14 per dagquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:57 schreef kurk_droog het volgende:
Als ik tijd heb komt er een degelijk topic van mij eraan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |