abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 16:05:21 #151
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_72806075
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:01 schreef Szura het volgende:

[..]

Je gelooft toch zelf niet dat het in Gesink opkomt om naar dat zootje in Kazakhstan te gaan
Bij Rabobank is ie vanaf volgend jaar de absolute kopman voor de grote rondes.
Bij Astana heeft ie Contador, Vinokoerov en Klöden ook nog voor zich, het is in ieder geval uitgesloten dat ie de Tour ingaat als kopman.
Bovendien hangt er nog altijd een geur rond dat team dus Gesink zou wel drie keer nadenken voor ie daar naartoe gaat
Maar hij gaat er wel bakken meer verdienen dan bij de Rabobank als ie mocht gaan ... Voor sommigen is dat ook belangrijk ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_72806109
Boasson Hagen wint weer in Groot-Brittanie, echt niet normaal die gast.
quote:
**De Noor Edvald Boasson Hagen heeft
ook de vijfde etappe in de Ronde van
Groot-Brittannië gewonnen.De renner van
Team Columbia nam bovendien de leiding
in het algemeen klassement over van Kai
Reus.

Reus had de leiderstrui in de tweede
etappe veroverd,maar zag vervolgens dat
Hagen de derde,vierde en vijfde rit won
en daarbij telkens bonificatieseconden
pakte.De Rabo-renner staat nu tweede.

Hagen was in de massasprint van etappe
vijf,een rit over 134 kilometer met
start en finish in Stoke-on-Trent,te
snel voor de Italiaan Filippo Pozzato
en de Brit Russel Downing.De ronde
duurt nog tot en met zaterdag.
TT.

[ Bericht 43% gewijzigd door DeeBee op 16-09-2009 16:19:36 ]
Jack does it in real time...
  woensdag 16 september 2009 @ 16:09:50 #153
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72806283
Uh dat is een bericht van gisteren.
Inmiddels boekt ie inderdaad vandaag z'n derde zege in de ronde en neemt ie de trui over van Reus.

1. Boasson Hagen
2. Reus 0.09
3. Sutton 0.14
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72806457
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:06 schreef DeeBee het volgende:
Boasson Hagen wint weer in Groot-Brittanie, echt niet normaal die gast.
[..]

TT.
Hoezo niet normaal. Zo gek is het niet dat hij in dit veld massasprints wint.
pi_72806851
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:09 schreef Szura het volgende:
Uh dat is een bericht van gisteren.
Inmiddels boekt ie inderdaad vandaag z'n derde zege in de ronde en neemt ie de trui over van Reus.

1. Boasson Hagen
2. Reus 0.09
3. Sutton 0.14
Ja, had op TV het juiste bericht gelezen, maar was nog verkeerd online. Nu het goede gekopieerd.
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:13 schreef wimderon het volgende:

[..]

Hoezo niet normaal. Zo gek is het niet dat hij in dit veld massasprints wint.
Ja, ok, het veld is niet zo sterk, dat is waar. Echte andere sprintkanonnen staan er niet. Maar nu al 3 etappes op rij winnen, pff...ik vind het allemaal redelijk straf wat hij doet, overal waar hij opstapt doet hij mee om de overwinning. En voor zijn leeftijd wint hij wel abnormaal veel dit jaar vind ik (als dit doorzet is hij nergens te kloppen de komende jaren).
Jack does it in real time...
pi_72807077
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:23 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ja, had op TV het juiste bericht gelezen, maar was nog verkeerd online. Nu het goede gekopieerd.
[..]

Ja, ok, het veld is niet zo sterk, dat is waar. Echte andere sprintkanonnen staan er niet. Maar nu al 3 etappes op rij winnen, pff...ik vind het allemaal redelijk straf wat hij doet, overal waar hij opstapt doet hij mee om de overwinning. En voor zijn leeftijd wint hij wel abnormaal veel dit jaar vind ik (als dit doorzet is hij nergens te kloppen de komende jaren).
Je doet al snel mee om de overwinning in kleinere rondes of eendagskoersen als je kunt tijdrijden en sprinten en meer dan prima heuvelop kunt.
  woensdag 16 september 2009 @ 16:54:30 #157
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72808330
Boasson Hagen pikt gewoon slim zijn wedstrijden uit. De minst competitieve wedstrijden uit de Pro-Tour (Polen, Eneco, Gent-Wevelgem), daar waar hij al wel mee kan domineren en de concurrentie niet zoveel voorstelt. Alleen in de Giro reed hij al op een hoger niveau, voor de rest gaat hij de confrontatie met de andere toppers grotendeels uit de weg.

Ik vermoed dat hij op het WK ook wel plots ergens helemaal geparkeerd zal staan, ik zie 'm iig. niet als grote favoriet, aan hem om het tegendeel te bewijzen. Uiteraard is het een topper in wording, maar ik denk dat hij daar toch nog een eindje vanaf is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72808440
Uitslag GP de Wallonie:

1 - Nuyens
2 - Davis
3 - Sentjens
4 - De Waele
5 - Feillu
6 - Hivert
7 - Wegmann
8 - Renders
9 - Garzelli
10 - Löwik

Weer een zege voor Rabo dus. Langeveld zat nog op kop in de laatste kilometer op de Citadel van Namen, van een peloton van een man of 30. Hij oogde ook erg sterk. Ook is Bauke Mollema in de aanval geweest op een km. of 20 van het einde. Goed om te zien dat hij weer kracht uitstraalde.
  woensdag 16 september 2009 @ 16:58:18 #159
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_72808541
eindelijk nog eens een zege voor nuyens
pi_72811387
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:38 schreef TheArt het volgende:
Zogezegd wordt dus de kaart van de jeugd getrokken en dus zijn er al 5 junioren gekocht, te weten: Jasper Bovenhuis, Nick van der Lijke, Barry Markus, Moreno Hofland en Wilco Kelderman. Dat zijn echt 5 hele grote talenten, die deel uit maken van een hele sterke Nederlandse juniorenlichting. Samen met Wesley Kreder (Van Vliet) zijn dat dus 6 aankopen. Er zou zeer waarschijnlijk nog een junior bijkomen (grote kans dat dat Remco Broers is).

Dit is het probleem van het Nederlandse wielrennen. De Talenten rijden met elkaar en niet tegen elkaar.
Sprak hier met de ENECO tour al over met Egon van Kessel. Hij heeft dit al meermaals aangekaart maar helaas werd hij net verhoord, aangezien Rababank ook sponser is van de bond.
Net efkes anges
pi_72812027
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Dit is het probleem van het Nederlandse wielrennen. De Talenten rijden met elkaar en niet tegen elkaar.
Sprak hier met de ENECO tour al over met Egon van Kessel. Hij heeft dit al meermaals aangekaart maar helaas werd hij net verhoord, aangezien Rababank ook sponser is van de bond.
Daarom zou eigenlijk nog een grote Nederlandse PT-ploeg moeten komen, hoewel ik de aanwezigheid van Skil en Vacansoleil al heel goed vind.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72813210
Gesink blijft wel bij Rabo
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_72813449
Davis heeft wel een patent op tweede plaatsen in eendagskoersen.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 18:51:01 #164
7889 tong80
Spleenheup
pi_72813526
Astana zit achter Gesink aan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72813568
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:51 schreef tong80 het volgende:
Astana zit achter Gesink aan

Staat al een tijdje in dit topic.
sig verwijderd door FA
pi_72813610
quote:
Op woensdag 16 september 2009 17:59 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Bij Rabobank krijgen veel van die renners meer kansen om in het buitenland grotere wedstrijden te rijden, waardoor ze zich ook met buitenlandse toptalenten kunnen meten. Daarnaast krijgen ze betere begeleiding en moeten ze zich bewijzen, omdat er meer toppers in de ploeg zijn. Dat kun je allemaal negeren en dan roepen dat ze lekker tegen elkaar moeten koersen in Nederlandse wedstrijdjes, maar dat heeft heeft allang bewezen dat het niet werkt. Op dit moment is het bovendien juist voor veel van de andere Nederlandse ploegen een extra motivatie om Rabobank in Nederlandse wedstrijden te verslaan.

Er valt genoeg commentaar op de Rabobank te leveren, maar wel pas nadat je erkent dat de huidige ontwikkeling van het Nederlandse wielrennen in de breedte en in kwaliteit aan hun investeringen van de afgelopen tien jaar te danken is.

En Egon van Kessel had beter de betere begeleiding (huisvesting e.d.) voor het WK bij de bond aan kunnen kaarten, want daar vroegen de renners al jaren om.
  Trouwste user 2022 woensdag 16 september 2009 @ 18:56:37 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_72813745
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:52 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Staat al een tijdje in dit topic.
Ok ecuses

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72820343
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef mbn het volgende:

[..]

Bij Rabobank krijgen veel van die renners meer kansen om in het buitenland grotere wedstrijden te rijden, waardoor ze zich ook met buitenlandse toptalenten kunnen meten. Daarnaast krijgen ze betere begeleiding en moeten ze zich bewijzen, omdat er meer toppers in de ploeg zijn. Dat kun je allemaal negeren en dan roepen dat ze lekker tegen elkaar moeten koersen in Nederlandse wedstrijdjes, maar dat heeft heeft allang bewezen dat het niet werkt. Op dit moment is het bovendien juist voor veel van de andere Nederlandse ploegen een extra motivatie om Rabobank in Nederlandse wedstrijden te verslaan.
Er zal altijd maar 1 kopman zijn per ploeg (per wedstrijd). Dus als er 3/ 4 toppers in een ploeg zitten moet de andere knechten voor die ene man. Daar worden ze zeker niet sterker door.
quote:
Er valt genoeg commentaar op de Rabobank te leveren, maar wel pas nadat je erkent dat de huidige ontwikkeling van het Nederlandse wielrennen in de breedte en in kwaliteit aan hun investeringen van de afgelopen tien jaar te danken is.
Nederland is anders aardig afgezakt op de lijst van 'grote' wielerlanden. We mogen dit jaar voor het eerst maar met 6 renners starten op een WK. Juist door gebrek aan meer concurrentie in de opleidingsploegen, komen er steeds meer nederlandse knechten voor buitenlandse renners.
quote:
En Egon van Kessel had beter de betere begeleiding (huisvesting e.d.) voor het WK bij de bond aan kunnen kaarten, want daar vroegen de renners al jaren om.
Egon van Kessel heeft dit meermaals zelfs aangegeven. Zijn kritiek werd niet verhoord omdat Rabo ook sponsor van de bond is.
Net efkes anges
pi_72822247
quote:
Op woensdag 16 september 2009 21:32 schreef Sjoerd102 het volgende:
Er zal altijd maar 1 kopman zijn per ploeg (per wedstrijd). Dus als er 3/ 4 toppers in een ploeg zitten moet de andere knechten voor die ene man. Daar worden ze zeker niet sterker door.
Kijk eens hoe het Rabobank Continental Team koerst. Want het is juist zelden het geval dat ze met 1 absolute kopman koersen. Er was juist veel commentaar dat renners die doorstroomden niet wilden knechten, maar direct voor eigen kans wilden mogen rijden. Daar is nu weliswaar meer balans in, maar als ze slechts 1 kopman zouden hebben gehad, dan is het toch vreemd dat nu 4 of 5 renners doorstromen naar Protour-ploegen, waarbij ze zich ook duidelijk in de kijker rijden bij andere ploegen.
quote:
Nederland is anders aardig afgezakt op de lijst van 'grote' wielerlanden. We mogen dit jaar voor het eerst maar met 6 renners starten op een WK. Juist door gebrek aan meer concurrentie in de opleidingsploegen, komen er steeds meer nederlandse knechten voor buitenlandse renners.
Ja en bij de eerstvolgende lijst staan ze openeens weer hoog.We hebben de afgelopen 15 jaar geen ronderenner gehad als Gesink en vergelijk serieus eens wat er 5 jaar geleden de renners waren achter Dekker en Boogerd en wat er nu rondrijdt. Dan vind ik serieus dat de kwaliteit van de renners in de breedte vooruit is gegaan. En ja soms moeten ze in een wedstrijd knechten voor een buitenlandse topper. Maar als Boom zelf aangeeft dat hij beter wordt door voor Freire te knechten, dan hecht ik daar meer waarde aan dan aan de mensen aan de zijlijn.
quote:
Egon van Kessel heeft dit meermaals zelfs aangegeven. Zijn kritiek werd niet verhoord omdat Rabo ook sponsor van de bond is.
Dit is toch serieus vreemd. Rabobank gaat toch niet tegen de bond zeggen dat ze geen goed hotel voor de renners mogen regelen voor het WK? Of zeggen dat er geen eigen kok mag worden ingehuurd voor het WK door de bond?
pi_72833544
Door concurrentie in de (top) sport wordt je alleen maar sterker.
Olympia’s tour is denk ik wel een voorbeeld.
9/10??? Jaar op rij wint er al een renner van de Rabo continentale ploeg.
Mocht er een talent uit een andere ploeg goed in het klassement eindigen, kun je er bijna zeker van zijn dat hij door Rabobank opgekocht wordt, en er dus weer een concurrent voor de bankiers minder is.
Vergelijk het met Microsoft op computer gebied.
Absolute dominantie met hier en daar een kleine concurrent. Zodra zij iets maken/ ontwerpen is Microsoft er als de kippen bij om het op te kopen, of na te maken.

Werd dat van die ronderenners in het begin van de carriere’s van Weening en T.Dekker ook niet gezegd??? Okay ik geef je gelijk, Gesink laat het tot nu toe wel zien.

Egon van Kessel gaf aan dat de dominantie van Rabobank binnen het Nederlandse wielrennen niet goed is. Nauwelijks concurrentie waardoor talenten met en niet tegen elkaar moeten koersen.
Rabobank is tevens sponser van de bond (toch een deel belangenverstrengeling). Er kwam van Rabobank altijd wel wat van kritiek als er een niet Raborenners geselecteerd werd.
Net efkes anges
pi_72833822
quote:
Op donderdag 17 september 2009 11:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Door concurrentie in de (top) sport wordt je alleen maar sterker.
Olympia’s tour is denk ik wel een voorbeeld.
9/10??? Jaar op rij wint er al een renner van de Rabo continentale ploeg.
Mocht er een talent uit een andere ploeg goed in het klassement eindigen, kun je er bijna zeker van zijn dat hij door Rabobank opgekocht wordt, en er dus weer een concurrent voor de bankiers minder is.
Vergelijk het met Microsoft op computer gebied.
Absolute dominantie met hier en daar een kleine concurrent. Zodra zij iets maken/ ontwerpen is Microsoft er als de kippen bij om het op te kopen, of na te maken.

Werd dat van die ronderenners in het begin van de carriere’s van Weening en T.Dekker ook niet gezegd??? Okay ik geef je gelijk, Gesink laat het tot nu toe wel zien.

Egon van Kessel gaf aan dat de dominantie van Rabobank binnen het Nederlandse wielrennen niet goed is. Nauwelijks concurrentie waardoor talenten met en niet tegen elkaar moeten koersen.
Rabobank is tevens sponser van de bond (toch een deel belangenverstrengeling). Er kwam van Rabobank altijd wel wat van kritiek als er een niet Raborenners geselecteerd werd.
Opgekocht? Je doet net of die talenten tegen hun zin naar Rabo willen. Ze gaan juist naar Rabo omdat de opleiding daar veruit het beste is. En omdat andere ploegen (op Van Vliet na) absoluut niet eenzelfde programma kunnen rijden.

En ik geef mbn volledig gelijk. Het Continental-team van Rabo koerst juist niet op een manier dat er maar één kopman is. Juist in de koers moet blijken wie de sterkste is en dan pas krijgt diegene een ploeg achter zich. En dat is regelmatig iemand anders, afhankelijk van het parcours. Van Winden, Kreder, Berkhout, Keizer, Kruijswijk, Bol, Van Poppel, Vermeltfoort, Bos, ze hebben allemaal wel in koersen hun ploeg achter zich gekregen. En dan zie je ook dat daarvan een heel deel doorstroomt naar een ProTour-ploeg.
  donderdag 17 september 2009 @ 13:10:43 #172
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_72836930
Theo Bos verlaat Rabo
quote:
Theo Bos stapt niet over naar het Rabo ProTeam, maar gaat de Rabo Wielerploegen verlaten.

De geplande overstap van voormalig baansprinter Theo Bos naar het ProTeam van de Rabo Wielerploegen is van de baan. De Hierdenaar die dit jaar zijn debuut maakte onder de vleugels van Nico Verhoeven bij het Continental Team gaat elders zijn carriere voortzetten. Daarmee komt aan een jarenlange samenwerking een einde.

"We hebben een flink aantal jaren samengewerkt; eerst als sponsor van de baanrenner en daarna hebben we Theo opgenomen in onze wegploeg”, aldus algemeen directeur Harold Knebel. "Natuurlijk hebben wij begrip voor de ambities van Theo, discussie bleef rond de gegarandeerde deelname aan grote rondes, vooral tegen de achtergrond van de grote hoeveelheid Nederlands talent binnen de Raboploeg. We zijn van mening dat we hem een prima omgeving hadden kunnen bieden om te groeien als wegrenner. We zijn dankbaar voor de mooie jaren en successen, maar nu vooral teleurgesteld dat Theo ons aanbod naast zich neer heeft gelegd." Waar Bos zijn carriere gaat voortzetten is nog niet bekend.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  donderdag 17 september 2009 @ 13:14:54 #173
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72837034
Zonde.
Zeker iemand waar Rabobank de komende jaren veel successen mee had kunnen behalen.
pi_72837080
Jammer, maar wat ik eruit begrijp wil Theo Bos al een grote ronde gaan rijden en ziet de Rabo dat niet zitten...

De vraag is of Theo nu wel een team vind die hem uitspeelt als sprinter in een grote ronde. Hij neemt risico.
  donderdag 17 september 2009 @ 13:19:19 #175
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72837162
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:16 schreef marcodej het volgende:
Jammer, maar wat ik eruit begrijp wil Theo Bos al een grote ronde gaan rijden en ziet de Rabo dat niet zitten...
Daar vind ik 2010 persoonlijk ook te vroeg voor....
Zoals ik in een ander topic al zei zou ik hem volgend jaar eerst in het diepe gooien in Parijs-Nice en hem vervolgens in de kleinere rittenkoersen inzetten om hem te laten wennen wat een massasprint in het profpeloton inhoudt. Het is nou niet zo dat ie de kneepjes van het vak na één jaar Continental-niveau helemaal kent, getuige ook dat incident met Impey.

Maar hij weet zelf misschien het beste wat ie allemaal kan dus zal het aan hem zijn om zich te bewijzen.
Vraag me wel af bij welk team hij die grote ronde dan denkt te rijden
  donderdag 17 september 2009 @ 13:41:51 #176
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72837783
Ik vraag me af op basis van welke prestaties hij denkt een plaats op te eisen in een grote ronde (op het allerhoogste niveau dus). Wat ereplaatsen de Settimana Lombarda?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72839040
Ze hadden toch wel iets kunnen verzinnen met rij Parijs Nice en Romandie goed uit en je mag naar de Vuelta? iedere sprinter stapt daar toch na 2 weken af?
Cervelo dan maar?
pi_72839277
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:16 schreef marcodej het volgende:
Nou ja, ik denk dat ze hem dat niet kunnen garanderen, omdat ze genoeg talenten hebben die ook volgend jaar hun eerste grote ronde kunnen (/moeten) gaan rijden.
quote:
De vraag is of Theo nu wel een team vind die hem uitspeelt als sprinter in een grote ronde. Hij neemt risico.
Ik denk dat hij daar al ver mee gevorderd is omdat hij voor het WK met nieuws hoopt te komen. Er zullen wel ploegen geīnteresseerd zijn die wel een plaatsje vrij hebben.
pi_72840650
Een beetje laat maar toch, de beelden van de winst van Reus:

donderdag 17 september 2009 @ 15:16:04 #180
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_72840938
thanks
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_72843630
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Theo Bos verlaat Rabo
[..]
Jammer

Ben geneigd om te zeggen dat Bos zichzelf overschat. Waarom niet een beetje geduld hebben? Als je succes hebt in de kleinere wedstrijden dan komen die grote rondes vanzelf.
pi_72845075
Lijkt me dat Bos volgend seizoen duidelijk wil hebben of het echt wat kan worden, zodat hij als het niet lukt eventueel nog terug naar de baan zou kunnen voor de volgende OS.
  donderdag 17 september 2009 @ 17:35:18 #183
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_72845751
Zat er natuurlijk al wel een beetje aan te komen. Al eerder heeft hij aangegeven misschien weg te willen. Zal hij nu bij het team van Popeye gaan.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_72847587
Theo moet maar naar Vacansoleil .
pi_72847598
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Theo moet maar naar Vacansoleil .
Daar hebben ze Bozic al en Romain Feillu komt daar nog bij.
pi_72847696
Owja, was Feillu ff vergeten.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:02:00 #187
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72848804
quote:
Boasson Hagen niet te kloppen
16:55 Edvald Boasson Hagen (Columbia) blijft de Ronde van Groot-Brittannië domineren. Na de derde, de vierde en de vijfde heeft de Noor donderdag nu ook de zesde etappe, met aankomst in Bideford, gewonnen.

Wederom haalde Boasson Hagen het in een massaspurt. De Duitser Martin Reimer (Cervélo) en de Brit Russell Downing (CandiTV) moesten genoegen nemen met een podiumplaats.

Door zijn vierde overwinning op rij verstevigt de Noor ook zijn koppositie in het klassement.

De Ronde van Groot-Brittannië eindigt zaterdag. Voor Boasson Hagen is het zijn twaalfde overwinning van het seizoen.
Geniaal die gast
19 seconden voor op Reus nu.

Inmiddels de 82e overwinning van het seizoen voor Team Columbia
Wat wil je met Cavendish, Boasson Hagen en Greipel in je ploeg
pi_72849042
Van de week won Patricia Thys de dameskoers in Massemen. De fotos

Theo Bos misschien naar Sky? ze hebben daar Chris Hoy voor de baan ook al. Als Theo dan weer terug wil naar de baan als het op de weg niet lukt hebben ze een mooi duo
pi_72849761
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Jammer

Ben geneigd om te zeggen dat Bos zichzelf overschat. Waarom niet een beetje geduld hebben? Als je succes hebt in de kleinere wedstrijden dan komen die grote rondes vanzelf.
Het gaat natuurlijk om het totaalpakket. Bos wil graag met een treintje gaan rijden en wil dus veel koersen met dezelfde paar personen. Dat doet een ploeg natuurlijk alleen als je daar in een grote ronde de vruchten van kan plukken.

Ik denk dat Bos snel nog grote stappen kan maken. Had hem graag met een treintje in de Giro of Vuelta gezien. Jammer dat Rabobank dat niet ziet zitten. Ik denk dat hij nu naar Cervelo zal gaan.
pi_72866666
quote:
Bradley Wiggins signs as leader of Britain's Team Sky

Britain's Team Sky have made Bradley Wiggins their team leader, it was reported last night. After weeks of speculation that the Garmin rider would be joining the newly formed team for next year's Tour de France, it appears they have finalised a deal for the triple Olympic gold medallist after agreeing a Ŗ2m compensation package with his former employers.

Wiggins came fourth in this year's Tour – the joint-best by a British rider in the history of the event – and the Team Sky principal and Olympic coach, Dave Brailsford, has always seen him as a potential figurehead for the new squad.

Most of the places in Team Sky have already been filled by Brailsford and the acquisition of the 29-year-old Wiggins is key to their stated ambition of winning the Tour de France in the next five years. The compensation will allow Garmin to sign the winner of this year's Tour, Spain's Alberto Contador.

Bron: The Guardian
En Kristof Goddaert gaat van Topsport Vlaanderen naar AG2R.
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:40:10 #191
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_72866950
Contador naar Garmin? Dan moet hij toch wel beetje meer aan zijn engels werken?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:07:44 #192
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72874106
Hehe, is het dan toch eindelijk rond

Heeft Wiggins het waarschijnlijk ideaal gespeeld met een vet salaris en een topploeg om zich heen.

Maar Contador naar Garmin geloof ik niet, Astana laat hem nog niet gaan dit jaar.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:35:31 #193
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_72875132
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Szura het volgende:
Hehe, is het dan toch eindelijk rond

Heeft Wiggins het waarschijnlijk ideaal gespeeld met een vet salaris en een topploeg om zich heen.
Vaughters ontkent het.
pi_72875497
Kans dat Gesink naar Astana gaat lijkt steeds groter te worden. Ter vergelijking, Gesink zit nu rond de 300.000 euro op jaarbasis, Contador verdient rond de 3 miljoen per jaar en Gesink zou bij Astana rond de 1 miljoen per jaar kunnen gaan verdienen. Wat denken jullie? Gaat ie voor het geld of blijft ie Rabobank trouw?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:47:58 #195
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72875569
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef eurosport het volgende:
Kans dat Gesink naar Astana gaat lijkt steeds groter te worden. Ter vergelijking, Gesink zit nu rond de 300.000 euro op jaarbasis, Contador verdient rond de 3 miljoen per jaar en Gesink zou bij Astana rond de 1 miljoen per jaar kunnen gaan verdienen. Wat denken jullie? Gaat ie voor het geld of blijft ie Rabobank trouw?
En jij denkt dat Gesink geen verhoging krijgt van Rabobank??
pi_72875835
Natuurlijk wel, ze zullen wel moeten! Maar realistisch gezien zal Astana meer financiele middelen hebben dan Rabobank die de laatste tijd ook flink aan het bezuinigen zijn op sportsponsoring.
Eerst maar hopen dat Gesink vandaag kan stunten met z'n knie en dan daarna hopen dat ie niet naar Astana gaat.
pi_72876509
Gesink lijkt mij niet echt iemand die voor het geld kiest, maar meer voor de mogelijkheden binnen een ploeg. Onlangs heeft Rabo aangegeven misschien hem wel als kopman uit te spelen in de Tour ipv Denis Menchov, dus hij heeft niet echt veel redenen om over te stappen. Sowieso is Astana een beetje een zinkend schip met al die goede renners die gaan vertrekken.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:15:04 #198
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876587
Sowieso snap ik niet waarom je de kans groter ziet worden.
We zitten nog steeds alleen met die interesse van Wagtmans en verder is er niks concreets
pi_72878502
2 koersen in Canada toegevoegd aan de Pro Tour.
pi_72878820
Swift beated Hagen!

36 minutes ago from mobile web

laurenstendam
Eins, zwei, hoeplakai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')