abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 september 2009 @ 13:41:51 #176
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_72837783
Ik vraag me af op basis van welke prestaties hij denkt een plaats op te eisen in een grote ronde (op het allerhoogste niveau dus). Wat ereplaatsen de Settimana Lombarda?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_72839040
Ze hadden toch wel iets kunnen verzinnen met rij Parijs Nice en Romandie goed uit en je mag naar de Vuelta? iedere sprinter stapt daar toch na 2 weken af?
Cervelo dan maar?
pi_72839277
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:16 schreef marcodej het volgende:
Jammer, maar wat ik eruit begrijp wil Theo Bos al een grote ronde gaan rijden en ziet de Rabo dat niet zitten...
Nou ja, ik denk dat ze hem dat niet kunnen garanderen, omdat ze genoeg talenten hebben die ook volgend jaar hun eerste grote ronde kunnen (/moeten) gaan rijden.
quote:
De vraag is of Theo nu wel een team vind die hem uitspeelt als sprinter in een grote ronde. Hij neemt risico.
Ik denk dat hij daar al ver mee gevorderd is omdat hij voor het WK met nieuws hoopt te komen. Er zullen wel ploegen geïnteresseerd zijn die wel een plaatsje vrij hebben.
pi_72840650
Een beetje laat maar toch, de beelden van de winst van Reus:

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 17 september 2009 @ 15:16:04 #180
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_72840938
thanks
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_72843630
quote:
Op donderdag 17 september 2009 13:10 schreef Sheepcidus het volgende:
Theo Bos verlaat Rabo
[..]
Jammer

Ben geneigd om te zeggen dat Bos zichzelf overschat. Waarom niet een beetje geduld hebben? Als je succes hebt in de kleinere wedstrijden dan komen die grote rondes vanzelf.
pi_72845075
Lijkt me dat Bos volgend seizoen duidelijk wil hebben of het echt wat kan worden, zodat hij als het niet lukt eventueel nog terug naar de baan zou kunnen voor de volgende OS.
  donderdag 17 september 2009 @ 17:35:18 #183
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_72845751
Zat er natuurlijk al wel een beetje aan te komen. Al eerder heeft hij aangegeven misschien weg te willen. Zal hij nu bij het team van Popeye gaan.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_72847587
Theo moet maar naar Vacansoleil .
pi_72847598
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Theo moet maar naar Vacansoleil .
Daar hebben ze Bozic al en Romain Feillu komt daar nog bij.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72847696
Owja, was Feillu ff vergeten.
  donderdag 17 september 2009 @ 19:02:00 #187
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72848804
quote:
Boasson Hagen niet te kloppen
16:55 Edvald Boasson Hagen (Columbia) blijft de Ronde van Groot-Brittannië domineren. Na de derde, de vierde en de vijfde heeft de Noor donderdag nu ook de zesde etappe, met aankomst in Bideford, gewonnen.

Wederom haalde Boasson Hagen het in een massaspurt. De Duitser Martin Reimer (Cervélo) en de Brit Russell Downing (CandiTV) moesten genoegen nemen met een podiumplaats.

Door zijn vierde overwinning op rij verstevigt de Noor ook zijn koppositie in het klassement.

De Ronde van Groot-Brittannië eindigt zaterdag. Voor Boasson Hagen is het zijn twaalfde overwinning van het seizoen.
Geniaal die gast
19 seconden voor op Reus nu.

Inmiddels de 82e overwinning van het seizoen voor Team Columbia
Wat wil je met Cavendish, Boasson Hagen en Greipel in je ploeg
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72849042
Van de week won Patricia Thys de dameskoers in Massemen. De fotos

Theo Bos misschien naar Sky? ze hebben daar Chris Hoy voor de baan ook al. Als Theo dan weer terug wil naar de baan als het op de weg niet lukt hebben ze een mooi duo
pi_72849761
quote:
Op donderdag 17 september 2009 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Jammer

Ben geneigd om te zeggen dat Bos zichzelf overschat. Waarom niet een beetje geduld hebben? Als je succes hebt in de kleinere wedstrijden dan komen die grote rondes vanzelf.
Het gaat natuurlijk om het totaalpakket. Bos wil graag met een treintje gaan rijden en wil dus veel koersen met dezelfde paar personen. Dat doet een ploeg natuurlijk alleen als je daar in een grote ronde de vruchten van kan plukken.

Ik denk dat Bos snel nog grote stappen kan maken. Had hem graag met een treintje in de Giro of Vuelta gezien. Jammer dat Rabobank dat niet ziet zitten. Ik denk dat hij nu naar Cervelo zal gaan.
pi_72866666
quote:
Bradley Wiggins signs as leader of Britain's Team Sky

Britain's Team Sky have made Bradley Wiggins their team leader, it was reported last night. After weeks of speculation that the Garmin rider would be joining the newly formed team for next year's Tour de France, it appears they have finalised a deal for the triple Olympic gold medallist after agreeing a £2m compensation package with his former employers.

Wiggins came fourth in this year's Tour – the joint-best by a British rider in the history of the event – and the Team Sky principal and Olympic coach, Dave Brailsford, has always seen him as a potential figurehead for the new squad.

Most of the places in Team Sky have already been filled by Brailsford and the acquisition of the 29-year-old Wiggins is key to their stated ambition of winning the Tour de France in the next five years. The compensation will allow Garmin to sign the winner of this year's Tour, Spain's Alberto Contador.

Bron: The Guardian
En Kristof Goddaert gaat van Topsport Vlaanderen naar AG2R.
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:40:10 #191
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_72866950
Contador naar Garmin? Dan moet hij toch wel beetje meer aan zijn engels werken?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:07:44 #192
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72874106
Hehe, is het dan toch eindelijk rond

Heeft Wiggins het waarschijnlijk ideaal gespeeld met een vet salaris en een topploeg om zich heen.

Maar Contador naar Garmin geloof ik niet, Astana laat hem nog niet gaan dit jaar.
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:35:31 #193
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_72875132
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:07 schreef Szura het volgende:
Hehe, is het dan toch eindelijk rond

Heeft Wiggins het waarschijnlijk ideaal gespeeld met een vet salaris en een topploeg om zich heen.
Vaughters ontkent het.
pi_72875497
Kans dat Gesink naar Astana gaat lijkt steeds groter te worden. Ter vergelijking, Gesink zit nu rond de 300.000 euro op jaarbasis, Contador verdient rond de 3 miljoen per jaar en Gesink zou bij Astana rond de 1 miljoen per jaar kunnen gaan verdienen. Wat denken jullie? Gaat ie voor het geld of blijft ie Rabobank trouw?
  vrijdag 18 september 2009 @ 14:47:58 #195
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72875569
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:46 schreef eurosport het volgende:
Kans dat Gesink naar Astana gaat lijkt steeds groter te worden. Ter vergelijking, Gesink zit nu rond de 300.000 euro op jaarbasis, Contador verdient rond de 3 miljoen per jaar en Gesink zou bij Astana rond de 1 miljoen per jaar kunnen gaan verdienen. Wat denken jullie? Gaat ie voor het geld of blijft ie Rabobank trouw?
En jij denkt dat Gesink geen verhoging krijgt van Rabobank??
pi_72875835
Natuurlijk wel, ze zullen wel moeten! Maar realistisch gezien zal Astana meer financiele middelen hebben dan Rabobank die de laatste tijd ook flink aan het bezuinigen zijn op sportsponsoring.
Eerst maar hopen dat Gesink vandaag kan stunten met z'n knie en dan daarna hopen dat ie niet naar Astana gaat.
pi_72876509
Gesink lijkt mij niet echt iemand die voor het geld kiest, maar meer voor de mogelijkheden binnen een ploeg. Onlangs heeft Rabo aangegeven misschien hem wel als kopman uit te spelen in de Tour ipv Denis Menchov, dus hij heeft niet echt veel redenen om over te stappen. Sowieso is Astana een beetje een zinkend schip met al die goede renners die gaan vertrekken.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:15:04 #198
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72876587
Sowieso snap ik niet waarom je de kans groter ziet worden.
We zitten nog steeds alleen met die interesse van Wagtmans en verder is er niks concreets
pi_72878502
2 koersen in Canada toegevoegd aan de Pro Tour.
pi_72878820
Swift beated Hagen!

36 minutes ago from mobile web

laurenstendam
Eins, zwei, hoeplakai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')