abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72764561
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:30 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Mja, ze hebben bij Saxo al Goss, Breschel en Haedo als rappe mannen.
Goss vertrekt naar Columbia.
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:45:17 #127
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72764581
Wat een kut titel zeg

Maar Freire zou ik sowieso al buiten de Tourploeg laten en de Vuelta laten rijden aangezien hij voor volgend seizoen zijn afscheid heeft gepland.

En ik vraag het me af of Menchov het pikt om van onbetwiste kopman ineens de rol van tweede viool in de andere grote rondes gaat spelen, ook al rijdt ie daar veel beter. Denk dat dat een enorme deuk is in het vertrouwen van hem en hij liever weggaat bij Rabo dan er blijft.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72764655
Ik kan me daar best in vinden. Menchov en Freire zijn baanbrekend geweest voor Rabo, maar deze renners zijn toch al in de 30. Het is goed dat Rabo aan de jonge generatie denkt, zonder deze twee helemaal via de achterdeur te laten weggaan.
pi_72764750
Ik vraag me af of Menchov het erg vind. In de Giro en de Vuelta heeft hij kunnen schitteren. Waarom niet richten op die twee rondes (of een in het bijzonder). De tour is vaak uitgelopen op een teleurstelling, en dat zal hij zelf toch ook wel weten.
pi_72764798
Nou ja, omdat het zijn status verkleint. In de Tour heeft hij natuurlijk wel meerdere top vijf-klasseringen gehaald. Maar ik zie hem geen Tour meer winnen.
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:57:41 #131
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_72764961
Meerdere kopmannen hoeft geen nadeel te zijn, bij saxo hebben ze zo de tour gewonnen.

Maar als je nu al menchov tegenover gesink stelt, doe je de ploeg helemaal geen goed.
pi_72766157
boom en hoogerland naar wk
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_72768464
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 14:37 schreef franklop het volgende:
boom en hoogerland naar wk
[wielrennen] WK Mendrisio - Vier op rij voor de Italianen?
  dinsdag 15 september 2009 @ 16:55:31 #134
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72770811
Boasson Hagen wint ook etappe 4 en nadert Reus tot op 1 seconde.
Chris Sutton werd 2e in de sprint en staat derde in het klassement op 5 seconden.
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:38:17 #135
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72774467
quote:
Filippo Pozzato geďnteresseerd in Team Sky
Ondanks dat Filippo Pozzato nog tot en met 2010 een contract heeft bij Katusha, kijkt hij toch al naar de mogelijkheden bij Team Sky. De Italiaan geef in een interview met Cyclingweekly aan dat hij een overstap in 2011 naar het Britse team wel ziet zitten.

"Ik zie dat zij een een sterk team aan het bouwen zijn, en dat ze al enkele goede renners zoals Boasson Hagen heb gecontracteerd. Mijn contract bij Katusha loopt nog door tot en met 2010 en ik heb het hier wel naar mijn zin. Maar ik ben toch geďnteresseerd in wat Team Sky doet volgend jaar. Daarnaast weet ik dat zij ook naar de Italianen kijken omdat Sky ook een tv-kanaal in Italië heeft."
pi_72775671
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:45 schreef Szura het volgende:
En ik vraag het me af of Menchov het pikt om van onbetwiste kopman ineens de rol van tweede viool in de andere grote rondes gaat spelen, ook al rijdt ie daar veel beter. Denk dat dat een enorme deuk is in het vertrouwen van hem en hij liever weggaat bij Rabo dan er blijft.
Menchov heeft zelf toch al gezegd dat de Vuelta en Giro hem beter liggen dan de Tour?

Dus naar mijn mening Gesink gewoon als kopman naar de Tour en Menchov naar de Giro en Vuelta.
pi_72783098
Fotos Colfontaine

Afgelopen zondag was er in het Waalse Colfontaine een dames-elite koers. Belgisch Kampioene Ludivine Henrion won de wedstrijd vrij gemakkelijk voor de Francaise Marion Rousse en de Schotse Claire Thomas.
pi_72798227
Astana wil Gesink en heeft de Rooij al als sportive director aangesteld.
  woensdag 16 september 2009 @ 13:17:00 #139
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72800253
quote:
Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Astana wil Gesink en heeft de Rooij al als sportive director aangesteld.
pi_72800944
Poe, waar ga ik beginnen. Een heel zooitje transfers weer:

Ivan Rovny van Katusha naar Radio Shack.
Pierre Cazaux naar Française des Jeux. Die jonge Fransman heeft dit jaar al een aantal hele goede uitslagen gereden.

Grote veranderingen ook bij het Rabobank Continental-team. Ze gaan echt de kaart van de jeugd trekken. Thomas Rabou moet weg, verder krijgt Thomas Berkhout misschien een profcontract bij Vacansoleil, gaat Michel Kreder naar Garmin en Tejay van Garderen naar Columbia, vertrekt Steven Kruijswijk naar het Pro Tour-team van Rabo en gaan daar waarschijnlijk ook Theo Bos en Dennis van Winden heen.

Zogezegd wordt dus de kaart van de jeugd getrokken en dus zijn er al 5 junioren gekocht, te weten: Jasper Bovenhuis, Nick van der Lijke, Barry Markus, Moreno Hofland en Wilco Kelderman. Dat zijn echt 5 hele grote talenten, die deel uit maken van een hele sterke Nederlandse juniorenlichting. Samen met Wesley Kreder (Van Vliet) zijn dat dus 6 aankopen. Er zou zeer waarschijnlijk nog een junior bijkomen (grote kans dat dat Remco Broers is).

Overigens is ook Skil-Shimano geďnteresseerd in Kristof Goddaert, naast een rits Franse teams.
  woensdag 16 september 2009 @ 13:44:32 #141
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72801153
Ben benieuwd waar ze Theo Bos dan gaan inzetten
Grote rondes lijken me nog een jaar te vroeg.

Misschien kunnen ze hem eens in het diepe gooien in Parijs-Nice ofzo om te kijken wat ie daar in een sprint kan. En verder wat kleinere koersen
pi_72801154
Bedankt voor de update TheArt.

Ik ben benieuwd wat de nieuwe lichting bij Rabobank volgend jaar op het hoogste niveau weet klaar te spelen.
What's it going to be then, eh?
pi_72801215
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:17 schreef Szura het volgende:

[..]

Zo gek is die gedachte helemaal niet met De Rooij die ook de zaakwaarnemer van Gesink is, al zal Gesink uiteindelijk wel een dik nieuw contract tekenen bij Rabobank, dat hij dan ook aan Wagtmans/De Rooij te danken heeft met deze interesse.
quote:
Interesse voor Robert Gesink
Acht vragen over Astana

AMSTERDAM - Al maanden is Rini Wagtmans hard bezig om wielerploeg Astana te redden. Onze verslaggever Raymond Kerckhoffs stelde hem een aantal vragen.

-Waarom tekent Bruyneel die ontslagbrief niet? "Bruyneel voelt zich door de betalingsproblemen van dit jaar enorm gekrenkt. Ik vind dat hij vanuit Kazachstan alle eer voor zijn werk verdient. Op 12 augustus bereikte ik een akkoord dat hij en zijn mensen na dit jaar onder het doorlopende contract uit kunnen. Johan is nu aan zet. Het is jammer voor de wielersport als hij deze ploeg op basis van wantrouwen laat struikelen."

- Bruyneel zou willen dat diverse renners, zoals Klöden en Zubeldia, met hem overstappen naar Radio Shack. Dat zouden sommige Kazachen niet toestaan. "Ik heb een volmacht van de Kazachen en heb dat akkoord met Bruyneel getekend. Anderen hebben niks te zeggen. Wat heeft Contador volgend jaar aan Klöden wanneer deze met tegenzin bij Astana moet blijven? Eén blik van Armstrong richting Klöden zou dan kunnen inhouden dat Contador tegenstand in zijn eigen ploeg heeft."

- In hoeverre is de ploeg gered als Bruyneel die ontslagbrief wel tekent? "Dan is binnen één dag alles in orde. Ik ben afgelopen maand met UCI-voorzitter Pat McQuaid in Astana geweest om met minister Dosmukhambetov te spreken. Hij heeft persoonlijk het budget gegarandeerd. McQuaid heeft daarop gesteld dat wanneer ik een betrouwbare Europese manager aanstel, de ProTour-garantie behouden blijft. Daarover heb ik vorige week een mondeling akkoord met De Rooij bereikt. Hij wordt sportief manager, terwijl ik een jaar lang als algemeen manager over zijn schouder meekijk om vooral de relatie met de Kazachen te bewaken. De Rooij heeft inmiddels al akkoorden met diverse ploegleiders en een ploegarts."

- Vinokourov is om vreemde redenen afgestapt in de Vuelta. Hij zou het management opeisen. "Vino wilde zich inderdaad met allerlei zaken bemoeien. Verder was hij het zat om twee keer per dag gecontroleerd te worden. Ik heb Vinokourov gezegd dat hij zich helemaal op het wielrennen moet richten. Wanneer het management niet in onze handen komt, gaat de ProTour-licentie verloren en is het boek dicht. Ik heb dit verhaal al zeker 25 keer aan hem en de Kazachse autoriteiten verteld. Ik hoop dat ze het begrijpen."

- Ook Alberto Contador heeft aangegeven dat hij weg wil. "Contador wil inderdaad het liefst weg. Wanneer ik het management overneem en hij krijgt inspraak in het team, is hij echter bereid te blijven. Natuurlijk heeft hij recht op een sterke ploeg. Daar ga ik voor zorgen. Anderzijds heb ik hem ook gegarandeerd dat hij volgende week duidelijkheid over zijn toekomst krijgt."

- Er zijn nauwelijks meer toppers vrij. Hoe wilt u nog diverse renners voor Contador aantrekken? "Ik ga iedereen verrassen. Ik denk dat ik de grootste zet aller tijden ga doen wat betreft het aantrekken van toprenners. Astana zal nog sterker worden dan dit jaar. Alle ploegen zullen verbleken als ik laat zien wat er mogelijk is."

- Aan welke constructie denkt u? "Ik heb met diverse toppers al een afspraak. Kijk naar Bradley Wiggins, die een contract bij Garmin had getekend, maar volgend jaar toch overstapt naar Team Sky. Meer zeg ik niet."

- De naam van Robert Gesink wordt in verband gebracht met Astana. Ook omdat De Rooij zijn zaakwaarnemer is. "Ik ben inderdaad gecharmeerd van Gesink. Hij is een coureur van de toekomst. Iedere manager begrijpt dat hij veel geld waard wordt. Zeker gezien hetgeen hij nu verdient. Van mijn zijde is de interesse is er zeker."
pi_72801660
Gesink naar Astana zou een grote grap zijn. Die moet mooi bij Rabobank blijven en daar een dik contract tekenen voor 3 jaar.
pi_72801831
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef Elwood1802 het volgende:
Gesink naar Astana zou een grote grap zijn. Die moet mooi bij Rabobank blijven en daar een dik contract tekenen voor 3 jaar.
Zijn contract loopt nog 3 jaar.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:05:47 #146
11102 knep
Mountainfreak
pi_72801859
Rabo voor de Nederlandse jeugd, het roer gaat daar duidelijk om, mooi .
pi_72801973
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:04 schreef ItaloDancer het volgende:

[..]

Zijn contract loopt nog 3 jaar.
Maar kennelijk is dat nog niet zo heel dik.
pi_72802541
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:09 schreef wimderon het volgende:

[..]

Maar kennelijk is dat nog niet zo heel dik.
Begrijpelijk.
pi_72803664
Op RTBF Sat. nu live de GP de Wallonie, altijd een hele mooie koers.

Vijf leiders met 1'29" voorsprong op 77 km. van streep:
Guillaume Le Floch (BBox)
Julien Fouchard (Cofidis)
David Martin Velasco (Rock Racing)
Steven Tronet (Roubaix)
Joost Van Leijen (Vacansoleil)

Peloton wordt aangevoerd door de mannen van Acqua & Sapone (kopman Garzelli). Je mag in deze koers overigens met 10 starten, wat heel vele ploegen dus ook hebben gedaan.
  woensdag 16 september 2009 @ 16:01:42 #150
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72805930
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:46 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zo gek is die gedachte helemaal niet met De Rooij die ook de zaakwaarnemer van Gesink is, al zal Gesink uiteindelijk wel een dik nieuw contract tekenen bij Rabobank, dat hij dan ook aan Wagtmans/De Rooij te danken heeft met deze interesse.
[..]

Je gelooft toch zelf niet dat het in Gesink opkomt om naar dat zootje in Kazakhstan te gaan
Bij Rabobank is ie vanaf volgend jaar de absolute kopman voor de grote rondes.
Bij Astana heeft ie Contador, Vinokoerov en Klöden ook nog voor zich, het is in ieder geval uitgesloten dat ie de Tour ingaat als kopman.
Bovendien hangt er nog altijd een geur rond dat team dus Gesink zou wel drie keer nadenken voor ie daar naartoe gaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')