abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72714215
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:36 schreef mbn het volgende:

[..]

Op het laatste moment opgeroepen en dan je zo laten zien. Hij schreef al dat hij in aardige vorm stak.
Wat ik nou niet snap van Rabobank, is dat ze hem niet sowieso opgeroepen hebben. Ze rijden met slechts 5 renners; als Clement niet had afgezegd had Rabobank Reus deze overwinning dus ontnomen?
pi_72714568
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wat ik nou niet snap van Rabobank, is dat ze hem niet sowieso opgeroepen hebben. Ze rijden met slechts 5 renners; als Clement niet had afgezegd had Rabobank Reus deze overwinning dus ontnomen?
Volgens mij was Posthuma de 6e renner maar die ging niet mee omdat hij een dag ervoor ziek geworden was en het voor het oproepen van een vervanger te laat was.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_72715706
Reus
pi_72729327
Toch wat vreemd transfernieuws. Baden Cooke, bij Vacansoleil enorm teleurstellend dit jaar, gaat naar Saxo Bank.

Andere transfers: de beloftevolle Spanjaard Jonathan Castoviejo verhuist van opleidingsploeg Orbea naar grote broer Euskaltel (net als Sicard dus). En Thibault Pinot (winnaar van de Valle d'Aosta (belangrijke beloftenkoers)) heeft een contract gekregen bij Française des Jeux.
pi_72729495
Nu officieel:
quote:
Bakelants rijdt volgend jaar voor Silence

Jan Bakelants en Silence Lotto hebben hun huwelijk officieel bevestigd. In 2010 fietst de winnaar van de Ronde van de Toekomst voor de ProTour-ploeg.

De overgang van Bakelants naar Silence-Lotto zat eraan te komen en is zaterdag officieel bevestigd na Parijs-Brussel, meldt Het Nieuwsblad. "Ik heb de knoop doorgehakt", zei Bakelants. Ook Silence-manager Marc Sergeant bevestigde het nieuws.

Bakelants is 23 jaar. Vorig jaar behaalde hij de eindoverwinning in de Ronde van de Toekomst. Momenteel rijdt de bachelor bio-ingenieur voor Topsport Vlaanderen.
pi_72729560
Ik dacht dat Bakelants een paar jaar jonger was eerlijk gezegd, toch een groot talent.

Van Cooke was ik vergeten dat hij bij Vacansoleil rijdt
  maandag 14 september 2009 @ 14:56:52 #107
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72730219
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:19 schreef TheArt het volgende:
Toch wat vreemd transfernieuws. Baden Cooke, bij Vacansoleil enorm teleurstellend dit jaar, gaat naar Saxo Bank.

Andere transfers: de beloftevolle Spanjaard Jonathan Castoviejo verhuist van opleidingsploeg Orbea naar grote broer Euskaltel (net als Sicard dus). En Thibault Pinot (winnaar van de Valle d'Aosta (belangrijke beloftenkoers)) heeft een contract gekregen bij Française des Jeux.
Ik las het van Cooke ja, onbegrijpelijk wat Saxo Bank met zo'n renner moet
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_72732750
In 2009 verliest Nederland de ene grote belofte (Dekker) en krijgt het er een andere voor terug (Reus).

Respect voor die kerel.
What's it going to be then, eh?
pi_72734152
tvp voor de transfers .
  maandag 14 september 2009 @ 17:19:54 #110
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72734206
Boasson Hagen boekt nog maar eens een zege in Groot-Brittannië.
Reus blijft leider maar de Noor komt door de boni's op plaats 2 op nog maar 11 seconden.
Chris Sutton is 3e op 12 seconden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 september 2009 @ 00:50:22 #111
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_72753957
quote:
Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik las het van Cooke ja, onbegrijpelijk wat Saxo Bank met zo'n renner moet
hilarisch. Riis zal er wel een plan mee hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_72754494
Het schijnt op aanraden van Bradley McGee te zijn, die daar nu ploegleider is. Vriendjespolitiek dus
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  dinsdag 15 september 2009 @ 08:24:33 #113
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_72756537
naja, twee jaar geleden draaide cooke nog wel redelijk mee in de vlaamse koersen. En het is altijd handig voor kopmannen die saxo wel heeft om een snelle man in het peleton te hebben die kan afwachten.
pi_72758988
quote:
Vacansoleil haalt Fransman Rossetto
Tuesday 15 September 2009
Het Vacansoleil Pro Cycling Team heeft zich voor volgend seizoen versterkt met wederom een Fransman. Nadat eerder de broers Romain en Brice Feillu werden gecontracteerd is nu Stephane Rossetto vastgelegd. De 22-jarige Rossetto is afkomstig van het amateurteam CC Nogent, de clubploeg waar de Feillu broers in het verleden ook voor uitkwamen, en deed dit jaar van zich spreken met eindwinst in de Tour de Gironde. Hij zal binnenkort een tweejarig contract ondertekenen bij het Nederlandse pro continentale team.

wielerland
pi_72758997
Uit het interview met Knebel bij HS begreep ik dat ze nogal kritisch over Reus waren en dat een contractverlenging bij de Rabo aan een zijden draadje hing. Hij moest maar minder in programma´s als HS over zijn val praten en maar eens gaan presteren. Als hij dat niet zou doen, moest hij weg. Zijn NK tijdrijden mislukte door een lekke band, waarna ze hem `nog een kans´ boden... Zijn voortbestaan bij Rabo heeft dus echt aan een zijden draadje gehangen.

Toch wel interessant, jamer dat Wilfried de Jong daar niet op verder ging.

(ook wel interessant trouwens dat Gesink volgend jaar ´zeker´ de Tour ging rijden, maar dat dat voor Menchov ´nog niet besloten was´. Volgens mij schrok Knebel zelf een beetje van zijn antwoord, die natuurlijk alleen maar speculaties opwekt...)

[ Bericht 20% gewijzigd door marcodej op 15-09-2009 10:38:07 ]
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 15 september 2009 @ 10:27:00 #116
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_72759003
ah, nog een extra argument voo een tourselectie
pi_72759070
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 01:19 schreef Roberto258 het volgende:
Het schijnt op aanraden van Bradley McGee te zijn, die daar nu ploegleider is. Vriendjespolitiek dus
Tsja.

Cooke is bij Vacansoleil voorbijgestreefd door Bozic en Marcato. Mijn eerste gedachte was ook: wat moet ie daar?
pi_72759112
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 08:24 schreef Beregd het volgende:
naja, twee jaar geleden draaide cooke nog wel redelijk mee in de vlaamse koersen. En het is altijd handig voor kopmannen die saxo wel heeft om een snelle man in het peleton te hebben die kan afwachten.
Mja, ze hebben bij Saxo al Goss, Breschel en Haedo als rappe mannen.
pi_72760529
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:26 schreef marcodej het volgende:

(ook wel interessant trouwens dat Gesink volgend jaar ´zeker´ de Tour ging rijden, maar dat dat voor Menchov ´nog niet besloten was´. Volgens mij schrok Knebel zelf een beetje van zijn antwoord, die natuurlijk alleen maar speculaties opwekt...)
Een Gesink die als nederlander en met zijn stijl van rijden 5de wordt trekt natuurlijk ook veel meer aandacht als dat Menchov 5de zou worden,
pi_72762133
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_72763710
quote:
Jammer zeg

Zat er wel aan te komen.
pi_72763733
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:26 schreef TheArt het volgende:

[..]

Zou het op aanraden van de broertjes Feillu zijn, of hebben ze gewoon een scout daar in Frankrijk lopen?
pi_72764147
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:17 schreef Sautor het volgende:

[..]

Zou het op aanraden van de broertjes Feillu zijn, of hebben ze gewoon een scout daar in Frankrijk lopen?
Of willen ze gewoon heel graag naar de tour?
  dinsdag 15 september 2009 @ 13:34:42 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_72764238
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 10:30 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Mja, ze hebben bij Saxo al Goss, Breschel en Haedo als rappe mannen.
Inderdaad. Talent genoeg waarom dan zo'n versleten Cooke aannemen
pi_72764422
quote:
"Menchov en Freire niet in Tour"
CORDOBA -
Het was niet zomaar dat Adri van Houwelingen het onderwerp aansneed. Lars Boom had zojuist op indrukwekkende wijze de vijftiende etappe van de Vuelta a España op zijn naam geschreven. De manier waarop het 23-jarige supertalent zijn medevluchters stuk voor stuk op een hoop reed, toonde zijn klasse. Met ook nog Robert Gesink, het andere wonderkind, op een tweede plaats in het klassement, is de ploegleider van Rabobank bereid om voor de jonge talenten op te komen. „Ik denk dat we een Tourdeelname van Menchov en Freire ter discussie kunnen stellen. Ik vind dat buitenlandse renners de prestaties van Nederlandse renners niet in de weg moeten staan.”

Daarmee verwoordt Van Houwelingen het idee waarmee Rabobank in 1996 het wielrennen instapte. De profploeg werd in 1996 opgericht als onderdeel van het ’Rabobank Wielerplan’, waarin de ontwikkeling van het Nederlandse wielrennen de belangrijkste pijler was en nog steeds is. „In de winter gaan we rond de tafel om te bespreken over wie waar rijdt. Deze discussie wil ik wel aangaan. Rabobank is toch een Nederlandse ploeg? Dan vind ik ook dat je je renners uit eigen land de voorkeur moet geven.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')