abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 september 2009 @ 14:49:57 #1
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72399487
Natuurlijk is er animo voor deel 17

kopie vorige OP:
quote:
De 13-jarige Laura Dekker dacht een rondje wereldzeeën te kunnen gaan doen zonder de aanwezigheid van papa of mama tijdens de trip.

Er was ontheffing aangevraagd om 2 jaar Havo op de boot te doen maar de leerplichtambtenaar wees het verzoek af, vervolgens kwam jeugdzorg in beeld en spande een rechtzaak aan om te voorkomen dat Laura komende week in haar uppie op haar bootje Guppie het land uitvaart.

De rechter vond ook niet duidelijk dat Laura er toe in staat is dit huzarenstukje te volbrengen en gaf opdracht tot nader onderzoek. De komende 2 maanden zal dus onderzocht worden of Laura geen schade zal ondervinden van zo'n solotochtje van 2 jaar.
Vooral schade op het vlak van sociale ontwikkeling dan, want hoe veilig zo'n toch nou helemaal is blijft natuurlijk altijd de vraag.
pi_72399927
Eigenlijk wel een goede ontwikkeling.

Jeugdzorg heeft laten zien wel degelijk in staat te zijn snel op de ontwikkelingen in te kunnen springen.

Ik neem nu zonder meer aan dat Jeugdzorg alle tuig wat voor galg en rad opgroeit in onze kanswijken ook voortvarend gaat aanpakken, en subiet onder voogdij plaatst
pi_72400181
agendapunt
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_72400522
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:05 schreef 49R het volgende:
Eigenlijk wel een goede ontwikkeling.

Jeugdzorg heeft laten zien wel degelijk in staat te zijn snel op de ontwikkelingen publiciteit in te kunnen springen.
Ik vrees dat ik hier de spijker op z'n kop sla
quote:
Ik neem nu zonder meer aan dat Jeugdzorg alle tuig wat voor galg en rad opgroeit in onze kanswijken ook voortvarend gaat aanpakken, en subiet onder voogdij plaatst
Ik hoop het, maar vrees van niet... Tuig aanpakken is moeilijk, 1 meisje dat netjes volgens de regels wil werken is makkelijk aan te pakken.
censuur :O
pi_72400690
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:26 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik hier de spijker op z'n kop sla
[..]

Ik hoop het, maar vrees van niet... Tuig aanpakken is moeilijk, 1 meisje dat netjes volgens de regels wil werken is makkelijk aan te pakken.
Ik ben bang, zó bang... dat je gelijk hebt
pi_72401669
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:30 schreef 49R het volgende:

[..]

Ik ben bang, zó bang... dat je gelijk hebt
Oftewel: koop een klein oud zeilbootje (5000 euro max.!), geef dat bootje aan zo'n relschoppertje, schop hem bij Vlissingen de sluis door, en wens hem veel plezier? Lijkt me een goedkope oplossing
censuur :O
pi_72402051
Nog iets van dat verwend nest gehoord?
pi_72402323
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Je bent wel erg begaan met het lot van dit kind. Eerst was het een blaag en nu reeds een verwend nest. Bespeur Proef ik iets van afgunst?
  donderdag 3 september 2009 @ 16:47:05 #9
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_72403142
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Jaloers dat jij vastzit aan je kutbaantje, je kutrelatie, je kutkind en je kuthuis en niet, zoals dat "verwende nest" vrij bent om te doen en laten wat je wilt zeker?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_72403366
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:47 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Jaloers dat jij vastzit aan je kutbaantje, je kutrelatie, je kutkind en je kuthuis en niet, zoals dat "verwende nest" vrij bent om te doen en laten wat je wilt zeker?
Ben ik even blij.
pi_72403417
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:22 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Je bent wel erg begaan met het lot van dit kind. Eerst was het een blaag en nu reeds een verwend nest. Bespeur Proef ik iets van afgunst?
Whahaha, ik wilde weer Blaag typen, maar dacht, kom laat ik voor iets anders gaan.
Ik heb er hier nog meer gelezen.... morgen ga ik voor 'autistje' en dan wil ik daarmee niet de overige autisten in Nederland of waar dan ook beledigen.
  donderdag 3 september 2009 @ 17:48:58 #12
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72404845
Heerlijk, het gaat gewoon verder
Deel 17 alweer.
pi_72404936
Ik erger me aan het minachtende sfeertje dat express door sommige wordt neergezet
  donderdag 3 september 2009 @ 17:54:59 #14
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_72404981
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Whahaha, ik wilde weer Blaag typen, maar dacht, kom laat ik voor iets anders gaan.
Ik heb er hier nog meer gelezen.... morgen ga ik voor 'autistje' en dan wil ik daarmee niet de overige autisten in Nederland of waar dan ook beledigen.
Autist is geen belediging. Integendeel.

Het woord ' Sociaal' is de blinkende zeis van ons maaiveld. Mooi dat sommige mensen daar lekker schijt aan hebben.
pi_72405053
Ah een deel 17... ben benieuwd of we dit topic nog te horen krijgen of Laura deze week idd in de schoolbanken zat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72405211
TerugVaarPost
pi_72405236
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:57 schreef Leandra het volgende:
Ah een deel 17... ben benieuwd of we dit topic nog te horen krijgen of Laura deze week idd in de schoolbanken zat.
Ben ik ook benieuwd naar. Zal toch wel? Waarom eigenlijk niet he?
pi_72405822
TerugBlaagPost
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef Cerbie het volgende:
Vergeef me dat ik niet alle 16 topics door ga lezen, maar we moeten een minderjarige dus gewoon haar gang laten gaan in deze, ook al is de kans groot dat haar iets lelijks overkomt?

Ik dacht dat we als samenleving minderjarigen moesten beschermen tegen onverstandige, roekeloze of uit onervarenheid gemaakte beslissingen? Natuurlijk iedereen moet zijn eigen fouten maken om ervan te leren en je moet een kind niet tegen alles beschermen want dan groeit het nooit op. Maar een twee jaar lange zeiltocht rond de wereld is toch wel wat anders dan een blauwtje lopen op het schoolfeest.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 3 september 2009 @ 18:28:15 #19
28033 Pek
je moet wat
pi_72405907
Laat het domme wicht toch lekker verzuipen joh, missen we niks aan
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  donderdag 3 september 2009 @ 18:31:56 #20
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_72406019
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:52 schreef Anarki het volgende:
Ik erger me aan het minachtende sfeertje dat express door sommige wordt neergezet
Dat sfeertje wordt natuurlijk gevoed vanuit 2 kampen he
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_72406049
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:31 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Dat sfeertje wordt natuurlijk gevoed vanuit 2 kampen he
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet dat express neer idd .
  donderdag 3 september 2009 @ 18:39:19 #22
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72406251
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
TerugVaarPost
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 18:53:28 #23
137949 Disana
pi_72406670
quote:
Hoi allemaal ik wil nog even zeggen dat alles wat op LauraGuppy geschreven word komt niet van mijzelf. hellaas doet iemand zich voor als mij
http://twitter.com/Born_to_Sail
pi_72406691
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:30 schreef Perico het volgende:
Ik heb overigens wel alle delen gelezen, de ene post van moussie die ik quootte had ik eruit gelicht omdat hij me was bijgebleven en er niet op gereageerd was. Maar ja, volgens moussie maakt dat niet uit, dan heb je gewoon niet goed gelezen .

Het is begrijpelijk, maar daarom niet minder stuitend gedrag als je vindt dat je als ervaringsdeskundige of als expert meer recht van spreken hebt dan anderen en "landrot-leken" diskwalificeert.
Ik denk dat vrijwel alles wat ik heb gezegd over het zeilen makkelijk te controleren is op het internet, we hadden het ergens in het begin over het verschil in golven bvb, die ik beiden heb meegemaakt en daarom uit eerste hand het verschil ken .. ipv het op te zoeken wordt er nu betwijfeld of ik überhaupt gevaren heb .. en tja, dat gaat de hele tijd al zo.
quote:
Het gaat namelijk niet eens meer om het zeilinzicht van Laura, maar meer om: heeft een 13 jarig meisje een goed beoordelingskader om 1001 beslissingen te nemen, en wat doet het met haar psyche en ontwikkeling om zo lang op zee en weg van huis te zijn, als normaliter een 13 jarige niet eens alleen op vakantie mag naar het buitenland (want, te gevaarlijk).
En daar komt dus het perspectief om de hoek kijken, waarmee ben je opgegroeid, wat is voor jou normaal .. als je van jongs af aan geleerd hebt hoe je je in het verkeer moet gedragen is dat ook wel gevaarlijk maar best te doen, als je uit een dorp in de rimboe komt is het levensgevaarlijk .. daar komt de opmerking over landrotten vandaan, het is een gevaar dat je niet kent en daarom anders benadert.

En nogmaals, de langste periode dat zij alleen is is 3 weken en als ik het goed heb begrepen wordt zij overal opgevangen door bekenden van haar of van haar vader.
quote:
Verder hoef je horrorverhalen van solo zeezeilers niet te negeren. Die dingen gebeuren. Alleen maar zaken rooskleurig voorstellen als: "oww, is een pretroute, en een feestroute van Canarias tot Cariben", dat lijkt me niet juist. In het bergbeklimmen heb je ook zgn. "makkelijke" en "moeilijke" bergen, maar laat nou net een Poolse klimlegende op de makkelijkste achtduizender zijn verongelukt, bijvoorbeeld.
Natuurlijk gebeuren die dingen, wat dan ook je passie is (of noodzaak om van A naar B te komen) en hoe goed je ook voorbereid bent, dat zeg ik dan ook nergens, alleen dat de door haar gekozen route verhoudingsgewijs veilig is en zo genoemd wordt door een aantal zeilers die ik ken (voor hun zit er geen uitdaging aan) .. dus ja, ik vind dat de risico's overdreven worden, uitvergroot.

Ik persoonlijk vind bvb die oversteek die Mike Perham gemaakt heeft op zijn 14de veel gevaarlijker, dat stukje Atlantic is een stuk ruiger, en daar lees je dan van dat pa er wel achteraan zeilt maar midden in een storm is zijn kind toch alleen .. en die wordt dan weer wel geprezen hier, om zijn voorbereiding voor zijn wereldreis die die nu gemaakt heeft, oa dus die trip over de Atlantic, een kortere reis met meer risico is ineens wel goed op die leeftijd? Laura had niet naar Engeland moeten zeilen maar over de Atlantic, dan was het wel goed geweest?

Waar het op neer komt is en blijft het perspectief mi, wat is voor jou normaal, met welke risico's heb jij leren omgaan ..
pleased to meet you
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 18:56:23 #25
137949 Disana
pi_72406764
quote:
Kuitenbrouwer over Laura Dekker: ‘Vader Dick wil ook weer de wereld rond’

Het eigenaardigste aan de zaak Laura Dekker vind ik dat we nooit iets van haar ouders vernemen. Zij woont bij haar vader; haar vader is aanwezig bij persconferenties, maar zegt nooit iets. Wij moeten het doen met haar advocaat, een ‘zeilvriend’ (vorige week in Knevel & Van den Brink) en Laura zelf. Haar ouders voelen zich blijkbaar niet verantwoordelijk voor haar, of in elk geval op een andere manier dan gebruikelijk. Ik kan me voorstellen dat je als ouder de indruk wilt vermijden dat jij de motor bent achter zo’n onderneming, maar dat hoeft je er toch niet van te weerhouden een verklaring af te leggen? Je zo angstvallig schuilhouden kan evengoed argwaan wekken. Is er iets te verbergen? Laura’s vader heet Dick, zoveel weten we. Ik googlede Dick Dekker. (HP/De Tijd)
http://www.nauticlink.com(...)weer-de-wereld-rond/

Inderdaad. De moeder durft waarschijnlijk niet eens iets te zeggen, bang dat ze dochter in het kielzog van haar vader tegen zich krijgt... maar waarom zwijgt die vader, juist degene die het voor haar op kan nemen.
pi_72406927
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Inderdaad. De moeder durft waarschijnlijk niet eens iets te zeggen, bang dat ze dochter in het kielzog van haar vader tegen zich krijgt... maar waarom zwijgt die vader, juist degene die het voor haar op kan nemen.
Best eigenaardig inderdaad.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:03:15 #27
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72406972
quote:
die spelling is om te huilen, ik kan me niet voorstellen dat dit wel de echte is?
pi_72407006
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

die spelling is om te huilen, ik kan me niet voorstellen dat dit wel de echte is?
Dat krijg je he, als ze voor een lagere opleiding gaan
  donderdag 3 september 2009 @ 19:04:41 #29
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72407008
Dat Kuitenbrouwerartikel vond ik inderdaad wel een eye-opener.
pi_72407011
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb laatst nog een stukje uit de gelderlander aangehaald meen ik waar die vader het een en ander vertelde.
Maar nu verteld de vader nooit iets op persconferenties jaja, gewoon de dekkers afkraken is het, puur bashen
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 19:05:05 #31
137949 Disana
pi_72407021
quote:

[..]

Ja da's gissen natuurlijk. Maar geef de 'bijzondere' kindjes de kost die wel kunnen leren maar totaal niet kunnen spellen.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:06:44 #32
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72407071
quote:

[..]

Hoe kan jij nou toch de spelling van een wonderkindje begrijpen ..........
pi_72407094
quote:

[..]

Kind is bijna 14 en moet dan al spellen zoals iemand die de havo of hoger heeft?
Wederom bashen
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 19:08:03 #34
137949 Disana
pi_72407105
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:04 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ik heb laatst nog een stukje uit de gelderlander aangehaald meen ik waar die vader het een en ander vertelde.
Maar nu zwijgt de vader nooit iets op persconferenties jaja, gewoon de dekkers afkraken is het, puur bashen
quote:
Laura was out sailing Friday and did not attend the District Court hearing. Her father, Dick Dekker, was in court to hear the decision from the three judges, but made no immediate comment.
'No immediate comment.' Hij zou zijn dochter een groter plezier doen als hij nog een keer de pers te woord stond om te vertellen dat Laura het jammer vindt maar het goed opvat en gewoon weer naar school gaat.
pi_72407143
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:07 schreef Anarki het volgende:

[..]

Kind is bijna 14 en moet dan al spellen zoals iemand die de havo of hoger heeft?
Wederom bashen
Spellen heb je onder de knie lijkt mij, als je van de lagere school komt.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 19:09:16 #36
137949 Disana
pi_72407148
quote:

[..]

Wederom bashen
Spelling en grammatica leer je op de lagere school. Tenzij je een waardeloze onderwijzer hebt of niet geïnteresseerd bent.
pi_72407339
Het hele stuk waar op de vorige pagina al een stukje van is aangehaald:

http://www.hpdetijd.nl/2009-09-02/kuitenbrouwer-over-laura-dekker

Kuitenbrouwer over Laura Dekker

Het eigenaardigste aan de zaak Laura Dekker vind ik dat we nooit iets van haar ouders vernemen. Zij woont bij haar vader; haar vader is aanwezig bij persconferenties, maar zegt nooit iets. Wij moeten het doen met haar advocaat, een ‘zeilvriend’ (vorige week in Knevel & Van den Brink) en Laura zelf.
Haar ouders voelen zich blijkbaar niet verantwoordelijk voor haar, of in elk geval op een andere manier dan gebruikelijk. Ik kan me voorstellen dat je als ouder de indruk wilt vermijden dat jij de motor bent achter zo’n onderneming, maar dat hoeft je er toch niet van te weerhouden een verklaring af te leggen? Je zo angstvallig schuilhouden kan evengoed argwaan wekken. Is er iets te verbergen?
Laura’s vader heet Dick, zoveel weten we.
Ik googlede Dick Dekker.
Behalve recente nieuwsberichten waarin zijn naam valt, vond ik twee documenten. Het eerste was een oud exemplaar van de Wijkse Courant (8 maart 2006), over een actie bij het gemeentehuis van Wijk bij Duurstede. Schoolkinderen boden de burgemeester een petitie aan tegen de uitzetting van hun klasgenootje, Laura Dekker, die met haar vader op een boot in de jachthaven van Wijk bij Duurstede woonde. Dat is illegaal. De foto toont een klein blond meisje, bepakt een met bontgekleurde rugzak en omringd door leeftijdsgenoten, in gesprek met de burgervader.

Het tweede document dat ik vond, dateert van een jaar eerder, 2005, een pagina op de website van Proteus Producties, een communicatiebureau dat journalistieke producties verzorgt voor onder andere het maandblad Truckstar. Dit is een soort making-of van zo’n productie, het verhaal achter het verhaal, zogezegd.
Het begint zo:
“Echt bijzondere mensen kom je in het leven niet zo vaak tegen en als je ze tegenkomt dan blijken ze vaak in het transport of in de scheepvaart werkzaam te zijn. Dick Dekker is zo’n bijzonder mens en ik kwam hem kortgeleden tijdens een transport/hijsproject tegen op de Lunenburg jachthaven, annex scheepswerf in Wijk bij Duurstede. Een 20 meter lang en 7 (!) meter breed schip werd van het achterterrein op een dieplader van DDM naar de waterkant gereden en vervolgens met een 700 tons telescoopkraan van Michielsens in het water gezet.”

Dat uitroepteken achter die 7 staat er niet voor niets: twintig bij zeven is een bizarre maat voor een schip. Op de foto’s bij het stuk is dat ook goed te zien. Het is net alsof er een gestroomlijnd privézwembad in de takels hangt. Maar het is het schip waar Dick Dekker op dat moment al een jaar of vijf aan bouwt. Ooit was hij binnenschipper, maar dat beviel hem niet, en toen is hij boten gaan bouwen, zonder opleiding en uit het hoofd, zonder tekeningen. Na een aantal conventionele zeilboten begint hij hier aan zijn levenswerk, de boot waarmee hij de wereld rond wil zeilen. Nog een keer, want zoals we hebben kunnen lezen, vond Laura’s geboorte ook plaats tijdens een wereldreis.
Het ontwerp van zijn schip is geïnspireerd op een oud type Noorse viskotter, waarvan Dekker een moderne versie bouwt, met materialen en technieken van nu. Die Noorse kotters hadden een kiel gevuld met basaltblokken, bij Dekkers variant is dat een enorme klomp gewapend beton. Eigenlijk is het een kruising tussen een zeiljacht en een woonboot. Die biedt meer leefruimte dan een gemiddeld rijtjeshuis, ongeveer twee keer zoveel als een normaal jacht. Over vijf jaar moet hij klaar zijn, vertelt Dekker (opm: dat is dus in 2010). Op dat moment was hij part-time werkzaam op de werf van watersportcentrum De Lunenburg maar, zoals NRC Handelsblad vorige week berichtte, onlangs kreeg hij onenigheid met de eigenaar, en sindsdien ligt zijn schip in de jachthaven van Maurik, aan de overkant van de Lek. Op Google Earth ligt het nog bij De Lunenburg, iets ten oosten van de laatste steiger, aan de wal. Langer, maar vooral aanzienlijk breder dan de andere jachten die er zijn afgemeerd. Geen opbouw, geen tuigage, wel een flink gat waar de mast moet komen.

Dick Dekker heeft zelf dus ook een Grote Droom. De wereld rond met zijn unieke Noorse Neokotter. En nu lanceert zijn dochter Laura het plan om solo rond de wereld te gaan zeilen, als jongste zeiler ooit. Als zoiets lukt en je pakt het zakelijk slim aan, valt er erg veel geld mee te verdienen. Een boekdeal, filmrechten, de documentaire, het internationale lezingen- en talkshowcircuit. Kassa. Dan schiet er vast wel wat over om eindelijk die kotter af te maken. Zodat ook de droom van Dick Dekker in vervulling kan gaan. Dat zou een prettige bijkomstigheid zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Banjerkanjer op 03-09-2009 19:52:08 ]
  donderdag 3 september 2009 @ 19:15:08 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72407356
quote:

[..]

Stam plus t heb je dan toch al wel gehad?
pi_72407388
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Spellen heb je onder de knie lijkt mij, als je van de lagere school komt.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Spelling en grammatica leer je op de lagere school. Tenzij je een waardeloze onderwijzer hebt of niet geïnteresseerd bent.
Wat ik daar lees zijn snelheidsfoutjes, en zoals jullie dat afkraken is puur bashen, geeft niet, ik volg jullie nu een paar dagen hier in dit topic en het is nooit positief geweest en dat zullen jullie ook niet worden waarschijnlijk.
Maar jaloezie en afkatten tja een vrouwending denk ik.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:17:38 #40
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72407446
Op die Twitter kan ik me nog wel voorstellen, het gaat allemaal snel. Als ik aan het posten ben, zoek ik ook geen dingen op over tussenstreepjes, bijvoorbeeld, en je typt al gauw een fout.
Maar die website, dat vind ik wel erg. Zoiets zou je toch met aandacht moeten verzorgen, en goed moeten (laten) controleren.
Zelfde geldt voor "Zeilmeisje".
pi_72407460
M'n post, wat doen jullie.

Wat is nou eigenlijk het probleem volgens de Laura-moet-gewoon-gaan kliek? Dat ze oud genoeg is om die keus zelf te maken en dat ze daarin onnodig geblokkeerd wordt?

De laatste keer dat ik keek was een 13-jarige minderjarig en behoor je minderjarigen voor ernstige fouten te behoeden. Zijn jullie / Moussie / serieus van mening dat dat kind op haar 13e mentaal sterk genoeg is om 2 jaar lang alleen op de oceaan rond te dobberen?
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:28 schreef Pek het volgende:
Laat het domme wicht toch lekker verzuipen joh, missen we niks aan
En achteraf ook geen stille tochten gaan houden, ze heeft toch zelf gekozen om te gaan.
pi_72407721
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Anarki het volgende:

[..]

[..]

Wat ik daar lees zijn snelheidsfoutjes, en zoals jullie dat afkraken is puur bashen, geeft niet, ik volg jullie nu een paar dagen hier in dit topic en het is nooit positief geweest en dat zullen jullie ook niet worden waarschijnlijk.
Stam + t heeft niets met snelheidsfoutjes te maken.

En verder heb je gelijk. Jaloezie en afkatten is voorbehouden aan vrouwen, mannen doen dat inderdaad nooit
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 19:24:17 #43
137949 Disana
pi_72407736
quote:

[..]

[..]

Dus ga jij ons maar zitten bashen i.p.v. inhoudelijk over het topic te posten. Makes sense.
pi_72407737
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef ValseNoot het volgende:
Op die Twitter kan ik me nog wel voorstellen, het gaat allemaal snel. Als ik aan het posten ben, zoek ik ook geen dingen op over tussenstreepjes, bijvoorbeeld, en je typt al gauw een fout.
Maar die website, dat vind ik wel erg. Zoiets zou je toch met aandacht moeten verzorgen, en goed moeten (laten) controleren.
Ach er is niets meer te mieren, en dan maar zoeken naar dingen om af te kraken --> wie een hond wil slaan vindt altijd een stok in de buurt, en ja hoor....

Goed ik geef je gelijk dat een website toch minimaal een spellingchecker mag gebruiken als niet dat zelf niet kan.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:26:14 #45
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72407822
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:24 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ach er is niets meer te mieren, en dan maar zoeken naar dingen om af te kraken --> wie een hond wil slaan vindt altijd een stok in de buurt, en ja hoor....
Honden slaan mag niet. Vastbinden op een bootje op de oceaan dan weer wel.
pi_72407860
quote:

[..]

Jawel, over de laatste alinea in het Kuitenbrouwer stuk, valt nog heel wat te discusiëren
  donderdag 3 september 2009 @ 19:27:43 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72407889
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef ValseNoot het volgende:
Over die hellaas hoor je me dan ook niet. Maar stam + t heb je onder de knie of niet, van haar mogen we verwachten dat ze het onder de knie heeft.
quote:
  donderdag 3 september 2009 @ 19:30:39 #48
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_72408007
quote:

[..]

Goed ik geef je gelijk dat een website toch minimaal een spellingchecker mag gebruiken als niet dat zelf niet kan.
Ook weer zo flauw van jou.

Ik zei:
quote:

[..]

Kortom, ik zou van haar beter verwachten, zoveel beter dat ik me bijna niet kan voorstellen dat het de echte twitter is.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 19:32:18 #49
137949 Disana
pi_72408076
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:27 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Jawel, over de laatste alinea in het Kuitenbrouwer stuk, valt nog heel wat te discusiëren
Ja maar dat zijn natuurlijk wel de woorden van Kuitenbrouwer zelf, een mogelijkheid die hij ziet. Eerlijk gezegd zie ik die mogelijkheid ook, want pa is gezien de 'actie' op Laura's school niet vies van wat ophef en aandacht, maar of de beide zeilreizen gekoppeld zijn weten we (nog) niet.

Bedankt voor het plaatsen van het hele stuk trouwens.
pi_72408085
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:27 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dat vader Dekker zo wordt neergezet dat hij zijn dochter gebruikt om geld binnen te halen om zijn kotter af te bouwen.
Slim idee, maar of dat zo is....
pi_72408104
Gaan we nu over haar spelling door?
  donderdag 3 september 2009 @ 19:33:38 #52
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_72408130
Maar gaat ze nou voor 100% helemaal niet weg of heeft ze nog een kans?
pi_72408149
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:32 schreef Anarki het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dat vader Dekker zo wordt neeregzet dat hij zijn dochter gebruikt om geld binnen te halen om zijn kotter af te bouwen.
Kunnen ze veel beter een wedje opzetten:

Voorspel *HIER* hoelang het duurt voordat Somalische piraten aankondigen Laura in de mensenhandel te gooien
pi_72408271
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ook weer zo flauw van jou.

Ik zei:
[..]

Kortom, ik zou van haar beter verwachten, zoveel beter dat ik me bijna niet kan voorstellen dat het de echte twitter is.
Ohw jij kon je niet voorstellen dat het Laura was die 'spelling fouten maakt om te huilen' ...Gelukkig maar
pi_72408457
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn natuurlijk wel de woorden van Kuitenbrouwer zelf, een mogelijkheid die hij ziet. Eerlijk gezegd zie ik die mogelijkheid ook, want pa is gezien de 'actie' op Laura's school niet vies van wat ophef en aandacht, maar of de beide zeilreizen gekoppeld zijn weten we (nog) niet.

Bedankt voor het plaatsen van het hele stuk trouwens.
Ik wil ook niet beweren dat Kuitenbrouwer het bij het rechte eind heeft, maar er zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten? Ik hoop het niet, want dat zou wel heel kwalijk zijn.
pi_72408487
quote:

[..]

[..]

Ik ben geen vrouw
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 3 september 2009 @ 19:43:22 #57
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72408508
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:32 schreef Anarki het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dat vader Dekker zo wordt neergezet dat hij zijn dochter gebruikt om geld binnen te halen om zijn kotter af te bouwen.
Of dat zo is kan niet bewezen worden, natuurlijk. Maar het is weer één van de vreemde puntjes in het verhaal. Daarnaast zijn hier al zoveel vreemde puntjes gesignaleerd, bijvoorbeeld het feit dat ze zelf de publiciteit hebben gezocht en vervolgens over de publiciteit klagen. Het feit bijvoorbeeld dat ze op de Laura-Dekker-site zelf (ik persoonlijk vind op een wat rellerige manier) de discussie aanzwengelen over het al dan niiet goed/afkeuren van het plan van Laura, en vervolgens klagen dat iedereen een mening heeft.
Het feit dat Laura als wonderkind wordt gepresenteerd, en daarnaast de constatering dat velen het meisje in allerlei aspecten nauwelijks middelmatig vinden.
En zo zijn er nog onnoembaar veel vreemde tegenstellingen op te noemen.

En als je dan eens gaat vergelijken met andere jongeren, die een ambitieuze zeildroom willen verwezenlijken .........

Ja, dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen.
pi_72408869
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:42 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw
Was jij dan ook zo erg aan het afkatten en jaloers?

quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:43 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Of dat zo is kan niet bewezen worden, natuurlijk. Maar het is weer één van de vreemde puntjes in het verhaal. Daarnaast zijn hier al zoveel vreemde puntjes gesignaleerd, bijvoorbeeld het feit dat ze zelf de publiciteit hebben gezocht en vervolgens over de publiciteit klagen. Het feit bijvoorbeeld dat ze op de Laura-Dekker-site zelf (ik persoonlijk vind op een wat rellerige manier) de discussie aanzwengelen over het al dan niiet goed/afkeuren van het plan van Laura, en vervolgens klagen dat iedereen een mening heeft.
Het feit dat Laura als wonderkind wordt gepresenteerd, en daarnaast de constatering dat velen het meisje in allerlei aspecten nauwelijks middelmatig vinden.
En zo zijn er nog onnoembaar veel vreemde tegenstellingen op te noemen.

En als je dan eens gaat vergelijken met andere jongeren, die een ambitieuze zeildroom willen verwezenlijken .........

Ja, dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen.
Dat Laura als wonderkind wordt gepresenteerd verbaast me niets --> het is toch een wonder als je op je 13e de wereld rond wil en ook nog eens kan zeilen (dat laatste zal ze binnenkort bewijzen).
Een wonderkind heeft meestal een bijzonder talent, en zoals ieder mens vele manco's, maar ze is pas 13 bijna 14 jaar.
En onnoembaar veel tegenstellingen zul je altijd vinden of voorgeschoteld krijgen
  donderdag 3 september 2009 @ 19:53:20 #59
3542 Gia
User under construction
pi_72408883
quote:

Och, liever een hond met een stok slaan, dan dat hij door een giek van een boot af wordt geslagen.
quote:
Maareh, ben jij toevallig Pa Dekkers? Geregistreerd op 30 augustus en alleen geïnteresseerd in dit topic? Of misschien ben je Laura zelf wel. Hoewel je als vrouw (meisje dus) het vrouwzijn niet af gaat kraken.
pi_72408927
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Cerbie het volgende:
M'n post, wat doen jullie.

Wat is nou eigenlijk het probleem volgens de Laura-moet-gewoon-gaan kliek? Dat ze oud genoeg is om die keus zelf te maken en dat ze daarin onnodig geblokkeerd wordt?

De laatste keer dat ik keek was een 13-jarige minderjarig en behoor je minderjarigen voor ernstige fouten te behoeden. Zijn jullie / Moussie / serieus van mening dat dat kind op haar 13e mentaal sterk genoeg is om 2 jaar lang alleen op de oceaan rond te dobberen?
Het is dat ik persoonlijk wordt aangesproken ..

Ik denk dat je je niet blind moet staren op een leeftijd maar kijken naar de omstandigheden .. en voor we weer de discussie over de groei en ontwikkeling van de hersenen krijgen, wie zegt dat een groei buiten de gebaande paden per definitie 'slecht' is?

En hou nog toch ajb eens op met dat '2 jaar lang alleen op de oceaan rond dobberen', de langste oversteek duurt pakweg 3 weken en ze zit tussentijds langdurig aan land en wordt, als ik het goed heb begrepen, opgevangen door bekenden, waarom iedere keer maar weer zo overtrokken uitvergroten?
quote:
En achteraf ook geen stille tochten gaan houden, ze heeft toch zelf gekozen om te gaan.
hehe, ik denk dat er maar een stille tocht wordt gehouden, en dat is voor Laura's droom, ik denk niet dat een rechter het risico durft te nemen en te zeggen 'ga maar', ik vermoed dat zelfs als een bevestiging komt dat zij het mentaal aan kan een rechter nog gaat beslissen dat het risico te groot is, onberekenbaar. Je zal het maar op je bord krijgen als het misgaat, dan is het de zoveelste foute beslissing die een kinderleven kost ..
pleased to meet you
pi_72408968
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, liever een hond met een stok slaan, dan dat hij door een giek van een boot af wordt geslagen.
quote:
[..]

Maareh, ben jij toevallig Pa Dekkers? Geregistreerd op 30 augustus en alleen geïnteresseerd in dit topic? Of misschien ben je Laura zelf wel. Hoewel je als vrouw (meisje dus) het vrouwzijn niet af gaat kraken.
Nee, ik hou alleen hier en daar een pleidooi.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:57:16 #62
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72409020
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:52 schreef Anarki het volgende:

[..]

[..]

--> het is toch een wonder als je op je 13e de wereld rond wil en ook nog eens kan zeilen
Nou, volgens mij is het een heel gewone droom, hoor, voor een 13-jarige die goed kan zeilen om de wereld rond te willen ......
Daar zullen er wel honderden van zijn in ons landje en honderdduizenden in Europa.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 19:58:12 #63
137949 Disana
pi_72409055
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Anarki het volgende:

[..]

[..]

Nee, ik hou alleen hier en daar een pleidooi.
Ik heb nog geen pleidooi gezien. Ik zie je alleen vrouwen bashen.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:59:02 #64
3542 Gia
User under construction
pi_72409075
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:52 schreef Anarki het volgende:

[..]

Was jij dan ook zo erg aan het afkatten en jaloers?

[..]

Dat Laura als wonderkind wordt gepresenteerd verbaast me niets --> het is toch een wonder als je op je 13e de wereld rond wil en ook nog eens kan zeilen (dat laatste zal ze binnenkort bewijzen).
Een wonderkind heeft meestal een bijzonder talent, en zoals ieder mens vele manco's, maar ze is pas 13 bijna 14 jaar.
En onnoembaar veel tegenstellingen zul je altijd vinden of voorgeschoteld krijgen
Nogmaals, het feit dat ze fantastisch kan zeilen bewijst nog niet dat ze ook 2 jaar lang alleen op een boot voor zichzelf kan zorgen. Als het mijn dochter was, zou ik haar dergelijke ideeën direct uit haar kop praten. Waarmee ik niet wil zeggen dat kinderen geen dromen mogen hebben, mag best, maar ze moeten wel een beetje reëel zijn.
pi_72409171
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Nogmaals, het feit dat ze fantastisch kan zeilen bewijst nog niet dat ze ook 2 jaar lang alleen op een boot voor zichzelf kan zorgen. Als het mijn dochter was, zou ik haar dergelijke ideeën direct uit haar kop praten. Waarmee ik niet wil zeggen dat kinderen geen dromen mogen hebben, mag best, maar ze moeten wel een beetje reëel zijn.
pi_72409255
Kinderen moeten leren om onderscheid te maken tussen fantasie en realiteit, maar stel nou dat je een ouder bent die dat onderscheid niet zou kunnen maken?
pi_72409256
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:57 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Nou, volgens mij is het een heel gewone droom, hoor, voor een 13-jarige die goed kan zeilen om de wereld rond te willen ......
Daar zullen er wel honderden van zijn in ons landje en honderdduizenden in Europa.
Toen ik zielde op m'n 13e kon ik het ook aardig, maar ik wilde echt niet de wereld rond zeilen.
Zij is nu zover dat ze helemaal klaar is, dat is wel een wonder vind ik.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:05:30 #68
3542 Gia
User under construction
pi_72409341
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:03 schreef Anarki het volgende:

[..]

Toen ik zielde op m'n 13e kon ik het ook aardig, maar ik wilde echt niet de wereld rond zeilen.
Mocht je wel de vader van Laura zijn, dan vind ik je onderschrift erg goed gekozen!
pi_72409366
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:41 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik wil ook niet beweren dat Kuitenbrouwer het bij het rechte eind heeft, maar er zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten? Ik hoop het niet, want dat zou wel heel kwalijk zijn.
Pa houd zijn mond in de pers zodat de rechten op boek en verfilming van 'the girl that wasn't allowed to go sailing around the world' meer geld opbrengen? Als die attentie wil hebben, geld verdienen met haar reis om zijn bootje te kunnen bouwen, dan praat die toch juist wel met de media, in die lijn van redenering?
pleased to meet you
pi_72409410
quote:

[..]

Dat weten we dus niet
Mr. Prolapse 2009
pi_72409440
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Pa houd zijn mond in de pers zodat de rechten op boek en verfilming van 'the girl that wasn't allowed to go sailing around the world' meer geld opbrengen? Als die attentie wil hebben, geld verdienen met haar reis om zijn bootje te kunnen bouwen, dan praat die toch juist wel met de media, in die lijn van redenering?
Wachten op het hoogste bod werkt beter.
Mr. Prolapse 2009
pi_72409452
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Weet ik niet, we horen niets van de man zelf. Zelfs toen hij met zijn boot niet meer op zijn eerdere plek mocht blijven liggen (want permanent bewoond), beklom hij niet zelf de barricades maar liet die klus opknappen door de toen 10-jarige Laura?
pi_72409462
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:07 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat weten we dus niet
Ze zou allang vertrokken zijn meen ik te weten indien sommige instantie's niet...........
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 20:09:03 #74
137949 Disana
pi_72409478
quote:

[..]

Dat weten we dus niet
Het enige dat we weten is dat ze een bootje kan besturen en een vaag vrijblijvend plan voor de route heeft. Over haar overige kennis weten we helemaal niets.
pi_72409502
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ze zou allang vertrokken zijn meen ik te weten indien sommige instantie's niet...........
Ja maar dat is geen garantie dat ze het kan of wel soms?
Mr. Prolapse 2009
pi_72409540
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ze zou in september vertrekken, na haar 14e verjaardag. Omdat steeds de eerste schooldag van 1 september werd genoemd nam iedereen aan dat dat tevens haar verjaardag zou zijn, maar dat blijkt 20 september te zijn. Misschien bestaat er ergens eoa richtlijn mbt de reis, waarvoor dat 14e levensjaar geldt?
pi_72409567
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja maar dat is geen garantie dat ze het kan of wel soms?
Ik twijfel niet aan haar kunnen, en mede door de manier waarop de reis is uitgestippeld enz weet ik zeker dat ze het aankan.
pi_72409597
quote:

[..]

Wachten op het hoogste bod werkt beter.
op wat .. het kind dat niet mocht gaan? Is dat iets waard dan? En dat terwijl die zijn mond open moet doen om zich in haar voordeel uit te laten .. want dan mag ze wel gaan, en dik poen voor zijn droom verdienen ..

beetje tegenstrijdig?
pleased to meet you
  donderdag 3 september 2009 @ 20:13:46 #79
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72409636
quote:

[..]

Ja, dat jij die droom nooit gehad hebt ..
Ik blijf erbij dat er onnoemelijk veel kinderen zijn die goed kunnen en zeilen en deze droom koesteren.

Zo duiken er regelmatig berichten op in de pers, dat de politie kinderen (soms van 10 jaar oud) hebben aangehouden terwijl zij de auto van pa of ma bestuurden .............. en heel vaak merkt de politie daar dan nog bij op dat ze bijzonder goed konden autorijden, of dat de achtervolging heel wat van de vaardigheden van de politie vergde .....

Ik weet zeker, dat vele kinderen avontuurlijke dromen koesteren, en ik juich dat toe. En ik zou het ook zonde vinden als ouders dat soort dromen zouden afkraken. Maar ik ben verschrikkelijk blij, dat de meeste ouders hun kinderen op een reële manier begeleiden in hun droomfasen.
pi_72409640
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ik twijfel niet aan haar kunnen, en mede door de manier waarop de reis is uitgestippeld enz weet ik zeker dat ze het aankan.
Maar nu zou dat schema niet meer kloppen dus is het plan weer overboord ( )
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 3 september 2009 @ 20:14:02 #81
3542 Gia
User under construction
pi_72409645
Heb nog effe terug gekeken in het vorige topic, maar gezien de reacties van Anarki op bijvoorbeeld het woordje "Blaag", dat toch een topic lang in de titel heeft gestaan, krijg ik het vage gevoel dat we hier toch echt met Dick Dekker zelf te maken hebben.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 20:14:06 #82
137949 Disana
pi_72409646
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:12 schreef moussie het volgende:

[..]

op wat .. het kind dat niet mocht gaan? Is dat iets waard dan? En dat terwijl die zijn mond open moet doen om zich in haar voordeel uit te laten .. want dan mag ze wel gaan, en dik poen voor zijn droom verdienen ..

beetje tegenstrijdig?
Volgens mij gaat het hier gewoon over de eventuele plannen van de vader van voor de beslissing van de rechter.
pi_72409680
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ze zou in september vertrekken, na haar 14e verjaardag. Omdat steeds de eerste schooldag van 1 september werd genoemd nam iedereen aan dat dat tevens haar verjaardag zou zijn, maar dat blijkt 20 september te zijn. Misschien bestaat er ergens eoa richtlijn mbt de reis, waarvoor dat 14e levensjaar geldt?
volgens een twitter waarvan we dan maar in goed vertrouwen aannemen dat deze wel echt is?
pleased to meet you
pi_72409716
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Het enige dat we weten is dat ze een bootje kan besturen en een vaag vrijblijvend plan voor de route heeft. Over haar overige kennis weten we helemaal niets.
Een bootje besturen kan IEDEREEN , alleen zeilen is heel wat anders, en de details vd reis kennen we niet, maar geloof me dat is gerust goed uitgewerkt.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 20:16:57 #85
137949 Disana
pi_72409760
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Anarki het volgende:

[..]

Een bootje besturen kan IEDEREEN , alleen zeilen is heel wat anders, en de details vd reis kennen we niet, maar geloof me dat is gerust goed uitgewerkt.
Hoe weet je dat? Geef even een link, en dan niet naar het vage plan dat op haar site staat.
pi_72409772
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef Gia het volgende:
Heb nog effe terug gekeken in het vorige topic, maar gezien de reacties van Anarki op bijvoorbeeld het woordje "Blaag", dat toch een topic lang in de titel heeft gestaan, krijg ik het vage gevoel dat we hier toch echt met Dick Dekker zelf te maken hebben.
Nee GIA neh.
Ik ben DIck Dekker niet, moet wel lachen om je.
pi_72409781
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef moussie het volgende:

[..]

volgens een twitter waarvan we dan maar in goed vertrouwen aannemen dat deze wel echt is?
Volgens die twitter idd.
pi_72409803
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe weet je dat? Geef even een link, en dan niet naar het vage plan dat op haar site staat.
Omdat de man zich moest verantwoorden voor de rechter.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 20:18:27 #89
137949 Disana
pi_72409820
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Anarki het volgende:

[..]

Je hebt dus geen link naar een gedegen uitgewerkt reisplan.
pi_72409836
quote:

[..]

Nee GIA neh.
Maar je schijnt wel "akelig" veel te kennen van de route zonder dat het ergens te bevestigen is en we moeten je maar geloven....
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 3 september 2009 @ 20:19:23 #91
62292 MOVO
Homo duplex, Homo duplex!
pi_72409856
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Volgens die twitter idd.
Zolang er geen twitterlink op haar site staat ga ik ervan uit dat er paar mensen veel lol hebben met LauraGuppy of borntosail.
Et comme il y voit! et comme il est moqueur!
  donderdag 3 september 2009 @ 20:21:02 #92
3542 Gia
User under construction
pi_72409924
quote:

[..]

Nee GIA neh.
Ach, ik weet nu tenminste zeker dat je niet Laura bent.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:21:38 #93
3542 Gia
User under construction
pi_72409951
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Maar je schijnt wel "akelig" veel te kennen van de route zonder dat het ergens te bevestigen is en we moeten je maar geloven....
En we moeten hem maar geloven dat Laura het aankan......
pi_72409957
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Je hebt dus geen link naar een gedegen uitgewerkt reisplan.
Nee, ik denk dat de reis ook niet op internet staat.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:18 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niets van de details van de reis enz.
Maar als je je voor een rechtbank moet verantwoorden, dan zou ik maar met een goed doordacht zeiltraject cq zeilplan enz voor de dag komen.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:22:19 #95
62292 MOVO
pi_72409976
quote:

[..]

En heeft de rechter vervolgens nader inzicht in de voorbereidingen en veiligheidsmaatregelen geeist, dus die was nog niet overtuigd...
pi_72410026
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:22 schreef MOVO het volgende:

[..]

En heeft de rechter vervolgens nader inzicht in de voorbereidingen en veiligheidsmaatregelen geeist, dus die was nog niet overtuigd...
Nee dus die zijn ze aan het uitwerken of in jip en janneke taal om het omzetten, zodat zelfs een leek deze kan begrijpen neem ik aan dan.
pi_72410053
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Anarki het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Heb je inside-information?
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 20:25:25 #98
137949 Disana
pi_72410092
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:23 schreef Anarki het volgende:

[..]

Nee dus die zijn ze aan het uitwerken of in jip en janneke taal om het omzetten, zodat zelfs een leek deze kan begrijpen neem ik aan dan.

Wat weet jij toch veel zeker. Leef je je zo in die mensen in of weet je meer dan wij.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:25:40 #99
62292 MOVO
pi_72410103
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:23 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ja wel dus uit uitspraak:
quote:
Door middel van dit onderzoek wenst de rechtbank in elk geval ook meer inzicht te krijgen in de wijze waarop de reis is voorbereid en met welke veiligheidsmaatregelen deze is omgeven.
link
pi_72410118
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:19 schreef MOVO het volgende:

[..]

Zolang er geen twitterlink op haar site staat ga ik ervan uit dat er paar mensen veel lol hebben met LauraGuppy of borntosail.
Dat zou heel goed mogelijk kunnen zijn
pi_72410143
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? Heb je inside-information?
Jij denkt dus echt dat die vader z'n dochter met een waterkaart en een kompas uitzwaait, zonder ook maar enig plan enz enz?

Sorry ik moest echt lachen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')