abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72408104
Gaan we nu over haar spelling door?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 3 september 2009 @ 19:33:38 #52
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_72408130
Maar gaat ze nou voor 100% helemaal niet weg of heeft ze nog een kans?
pi_72408149
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:32 schreef Anarki het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dat vader Dekker zo wordt neeregzet dat hij zijn dochter gebruikt om geld binnen te halen om zijn kotter af te bouwen.
Slim idee, maar of dat zo is....
Kunnen ze veel beter een wedje opzetten:

Voorspel *HIER* hoelang het duurt voordat Somalische piraten aankondigen Laura in de mensenhandel te gooien
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_72408271
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ook weer zo flauw van jou.

Ik zei:
[..]

Kortom, ik zou van haar beter verwachten, zoveel beter dat ik me bijna niet kan voorstellen dat het de echte twitter is.
Ohw jij kon je niet voorstellen dat het Laura was die 'spelling fouten maakt om te huilen' ...Gelukkig maar
pi_72408457
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja maar dat zijn natuurlijk wel de woorden van Kuitenbrouwer zelf, een mogelijkheid die hij ziet. Eerlijk gezegd zie ik die mogelijkheid ook, want pa is gezien de 'actie' op Laura's school niet vies van wat ophef en aandacht, maar of de beide zeilreizen gekoppeld zijn weten we (nog) niet.

Bedankt voor het plaatsen van het hele stuk trouwens.
Ik wil ook niet beweren dat Kuitenbrouwer het bij het rechte eind heeft, maar er zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten? Ik hoop het niet, want dat zou wel heel kwalijk zijn.
pi_72408487
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:15 schreef Anarki het volgende:

[..]

[..]

Wat ik daar lees zijn snelheidsfoutjes, en zoals jullie dat afkraken is puur bashen, geeft niet, ik volg jullie nu een paar dagen hier in dit topic en het is nooit positief geweest en dat zullen jullie ook niet worden waarschijnlijk.
Maar jaloezie en afkatten tja een vrouwending denk ik.
Ik ben geen vrouw
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  donderdag 3 september 2009 @ 19:43:22 #57
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72408508
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:32 schreef Anarki het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dat vader Dekker zo wordt neergezet dat hij zijn dochter gebruikt om geld binnen te halen om zijn kotter af te bouwen.
Slim idee, maar of dat zo is....
Of dat zo is kan niet bewezen worden, natuurlijk. Maar het is weer één van de vreemde puntjes in het verhaal. Daarnaast zijn hier al zoveel vreemde puntjes gesignaleerd, bijvoorbeeld het feit dat ze zelf de publiciteit hebben gezocht en vervolgens over de publiciteit klagen. Het feit bijvoorbeeld dat ze op de Laura-Dekker-site zelf (ik persoonlijk vind op een wat rellerige manier) de discussie aanzwengelen over het al dan niiet goed/afkeuren van het plan van Laura, en vervolgens klagen dat iedereen een mening heeft.
Het feit dat Laura als wonderkind wordt gepresenteerd, en daarnaast de constatering dat velen het meisje in allerlei aspecten nauwelijks middelmatig vinden.
En zo zijn er nog onnoembaar veel vreemde tegenstellingen op te noemen.

En als je dan eens gaat vergelijken met andere jongeren, die een ambitieuze zeildroom willen verwezenlijken .........

Ja, dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen.
pi_72408869
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:42 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik ben geen vrouw
Was jij dan ook zo erg aan het afkatten en jaloers?

quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:43 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Of dat zo is kan niet bewezen worden, natuurlijk. Maar het is weer één van de vreemde puntjes in het verhaal. Daarnaast zijn hier al zoveel vreemde puntjes gesignaleerd, bijvoorbeeld het feit dat ze zelf de publiciteit hebben gezocht en vervolgens over de publiciteit klagen. Het feit bijvoorbeeld dat ze op de Laura-Dekker-site zelf (ik persoonlijk vind op een wat rellerige manier) de discussie aanzwengelen over het al dan niiet goed/afkeuren van het plan van Laura, en vervolgens klagen dat iedereen een mening heeft.
Het feit dat Laura als wonderkind wordt gepresenteerd, en daarnaast de constatering dat velen het meisje in allerlei aspecten nauwelijks middelmatig vinden.
En zo zijn er nog onnoembaar veel vreemde tegenstellingen op te noemen.

En als je dan eens gaat vergelijken met andere jongeren, die een ambitieuze zeildroom willen verwezenlijken .........

Ja, dan gaan bij mij de alarmbellen rinkelen.
Dat Laura als wonderkind wordt gepresenteerd verbaast me niets --> het is toch een wonder als je op je 13e de wereld rond wil en ook nog eens kan zeilen (dat laatste zal ze binnenkort bewijzen).
Een wonderkind heeft meestal een bijzonder talent, en zoals ieder mens vele manco's, maar ze is pas 13 bijna 14 jaar.
En onnoembaar veel tegenstellingen zul je altijd vinden of voorgeschoteld krijgen
  donderdag 3 september 2009 @ 19:53:20 #59
3542 Gia
User under construction
pi_72408883
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:24 schreef Anarki het volgende:

Ach er is niets meer te mieren, en dan maar zoeken naar dingen om af te kraken --> wie een hond wil slaan vindt altijd een stok in de buurt, en ja hoor....
Och, liever een hond met een stok slaan, dan dat hij door een giek van een boot af wordt geslagen.
quote:
Goed ik geef je gelijk dat een website toch minimaal een spellingchecker mag gebruiken als niet dat zelf niet kan.
Maareh, ben jij toevallig Pa Dekkers? Geregistreerd op 30 augustus en alleen geïnteresseerd in dit topic? Of misschien ben je Laura zelf wel. Hoewel je als vrouw (meisje dus) het vrouwzijn niet af gaat kraken.
pi_72408927
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Cerbie het volgende:
M'n post, wat doen jullie.

Wat is nou eigenlijk het probleem volgens de Laura-moet-gewoon-gaan kliek? Dat ze oud genoeg is om die keus zelf te maken en dat ze daarin onnodig geblokkeerd wordt?

De laatste keer dat ik keek was een 13-jarige minderjarig en behoor je minderjarigen voor ernstige fouten te behoeden. Zijn jullie / Moussie / serieus van mening dat dat kind op haar 13e mentaal sterk genoeg is om 2 jaar lang alleen op de oceaan rond te dobberen?
Het is dat ik persoonlijk wordt aangesproken ..

Ik denk dat je je niet blind moet staren op een leeftijd maar kijken naar de omstandigheden .. en voor we weer de discussie over de groei en ontwikkeling van de hersenen krijgen, wie zegt dat een groei buiten de gebaande paden per definitie 'slecht' is?

En hou nog toch ajb eens op met dat '2 jaar lang alleen op de oceaan rond dobberen', de langste oversteek duurt pakweg 3 weken en ze zit tussentijds langdurig aan land en wordt, als ik het goed heb begrepen, opgevangen door bekenden, waarom iedere keer maar weer zo overtrokken uitvergroten?
quote:
En achteraf ook geen stille tochten gaan houden, ze heeft toch zelf gekozen om te gaan.
hehe, ik denk dat er maar een stille tocht wordt gehouden, en dat is voor Laura's droom, ik denk niet dat een rechter het risico durft te nemen en te zeggen 'ga maar', ik vermoed dat zelfs als een bevestiging komt dat zij het mentaal aan kan een rechter nog gaat beslissen dat het risico te groot is, onberekenbaar. Je zal het maar op je bord krijgen als het misgaat, dan is het de zoveelste foute beslissing die een kinderleven kost ..
pleased to meet you
pi_72408968
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, liever een hond met een stok slaan, dan dat hij door een giek van een boot af wordt geslagen.
quote:
[..]

Maareh, ben jij toevallig Pa Dekkers? Geregistreerd op 30 augustus en alleen geïnteresseerd in dit topic? Of misschien ben je Laura zelf wel. Hoewel je als vrouw (meisje dus) het vrouwzijn niet af gaat kraken.
Nee, ik hou alleen hier en daar een pleidooi.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:57:16 #62
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72409020
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:52 schreef Anarki het volgende:

[..]

[..]

--> het is toch een wonder als je op je 13e de wereld rond wil en ook nog eens kan zeilen
Nou, volgens mij is het een heel gewone droom, hoor, voor een 13-jarige die goed kan zeilen om de wereld rond te willen ......
Daar zullen er wel honderden van zijn in ons landje en honderdduizenden in Europa.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 19:58:12 #63
137949 Disana
pi_72409055
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Anarki het volgende:

[..]

[..]

Nee, ik hou alleen hier en daar een pleidooi.
Ik heb nog geen pleidooi gezien. Ik zie je alleen vrouwen bashen.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:59:02 #64
3542 Gia
User under construction
pi_72409075
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:52 schreef Anarki het volgende:

[..]

Was jij dan ook zo erg aan het afkatten en jaloers?

[..]

Dat Laura als wonderkind wordt gepresenteerd verbaast me niets --> het is toch een wonder als je op je 13e de wereld rond wil en ook nog eens kan zeilen (dat laatste zal ze binnenkort bewijzen).
Een wonderkind heeft meestal een bijzonder talent, en zoals ieder mens vele manco's, maar ze is pas 13 bijna 14 jaar.
En onnoembaar veel tegenstellingen zul je altijd vinden of voorgeschoteld krijgen
Nogmaals, het feit dat ze fantastisch kan zeilen bewijst nog niet dat ze ook 2 jaar lang alleen op een boot voor zichzelf kan zorgen. Als het mijn dochter was, zou ik haar dergelijke ideeën direct uit haar kop praten. Waarmee ik niet wil zeggen dat kinderen geen dromen mogen hebben, mag best, maar ze moeten wel een beetje reëel zijn.
pi_72409171
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Nogmaals, het feit dat ze fantastisch kan zeilen bewijst nog niet dat ze ook 2 jaar lang alleen op een boot voor zichzelf kan zorgen. Als het mijn dochter was, zou ik haar dergelijke ideeën direct uit haar kop praten. Waarmee ik niet wil zeggen dat kinderen geen dromen mogen hebben, mag best, maar ze moeten wel een beetje reëel zijn.
pi_72409255
Kinderen moeten leren om onderscheid te maken tussen fantasie en realiteit, maar stel nou dat je een ouder bent die dat onderscheid niet zou kunnen maken?
pi_72409256
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:57 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Nou, volgens mij is het een heel gewone droom, hoor, voor een 13-jarige die goed kan zeilen om de wereld rond te willen ......
Daar zullen er wel honderden van zijn in ons landje en honderdduizenden in Europa.
Toen ik zielde op m'n 13e kon ik het ook aardig, maar ik wilde echt niet de wereld rond zeilen.
Zij is nu zover dat ze helemaal klaar is, dat is wel een wonder vind ik.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:05:30 #68
3542 Gia
User under construction
pi_72409341
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:03 schreef Anarki het volgende:

[..]

Toen ik zielde op m'n 13e kon ik het ook aardig, maar ik wilde echt niet de wereld rond zeilen.
Mocht je wel de vader van Laura zijn, dan vind ik je onderschrift erg goed gekozen!
pi_72409366
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:41 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik wil ook niet beweren dat Kuitenbrouwer het bij het rechte eind heeft, maar er zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten? Ik hoop het niet, want dat zou wel heel kwalijk zijn.
Pa houd zijn mond in de pers zodat de rechten op boek en verfilming van 'the girl that wasn't allowed to go sailing around the world' meer geld opbrengen? Als die attentie wil hebben, geld verdienen met haar reis om zijn bootje te kunnen bouwen, dan praat die toch juist wel met de media, in die lijn van redenering?
pleased to meet you
pi_72409410
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:03 schreef Anarki het volgende:

[..]

Dat weten we dus niet
Mr. Prolapse 2009
pi_72409440
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Pa houd zijn mond in de pers zodat de rechten op boek en verfilming van 'the girl that wasn't allowed to go sailing around the world' meer geld opbrengen? Als die attentie wil hebben, geld verdienen met haar reis om zijn bootje te kunnen bouwen, dan praat die toch juist wel met de media, in die lijn van redenering?
Wachten op het hoogste bod werkt beter.
Mr. Prolapse 2009
pi_72409452
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Weet ik niet, we horen niets van de man zelf. Zelfs toen hij met zijn boot niet meer op zijn eerdere plek mocht blijven liggen (want permanent bewoond), beklom hij niet zelf de barricades maar liet die klus opknappen door de toen 10-jarige Laura?
pi_72409462
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:07 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat weten we dus niet
Ze zou allang vertrokken zijn meen ik te weten indien sommige instantie's niet...........
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 20:09:03 #74
137949 Disana
pi_72409478
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:07 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat weten we dus niet
Het enige dat we weten is dat ze een bootje kan besturen en een vaag vrijblijvend plan voor de route heeft. Over haar overige kennis weten we helemaal niets.
pi_72409502
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ze zou allang vertrokken zijn meen ik te weten indien sommige instantie's niet...........
Ja maar dat is geen garantie dat ze het kan of wel soms?
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')