abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72408968
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:53 schreef Gia het volgende:

[..]

Och, liever een hond met een stok slaan, dan dat hij door een giek van een boot af wordt geslagen.
quote:
[..]

Maareh, ben jij toevallig Pa Dekkers? Geregistreerd op 30 augustus en alleen geïnteresseerd in dit topic? Of misschien ben je Laura zelf wel. Hoewel je als vrouw (meisje dus) het vrouwzijn niet af gaat kraken.
Nee, ik hou alleen hier en daar een pleidooi.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:57:16 #62
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72409020
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:52 schreef Anarki het volgende:

[..]

[..]

--> het is toch een wonder als je op je 13e de wereld rond wil en ook nog eens kan zeilen
Nou, volgens mij is het een heel gewone droom, hoor, voor een 13-jarige die goed kan zeilen om de wereld rond te willen ......
Daar zullen er wel honderden van zijn in ons landje en honderdduizenden in Europa.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 19:58:12 #63
137949 Disana
pi_72409055
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Anarki het volgende:

[..]

[..]

Nee, ik hou alleen hier en daar een pleidooi.
Ik heb nog geen pleidooi gezien. Ik zie je alleen vrouwen bashen.
  donderdag 3 september 2009 @ 19:59:02 #64
3542 Gia
User under construction
pi_72409075
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:52 schreef Anarki het volgende:

[..]

Was jij dan ook zo erg aan het afkatten en jaloers?

[..]

Dat Laura als wonderkind wordt gepresenteerd verbaast me niets --> het is toch een wonder als je op je 13e de wereld rond wil en ook nog eens kan zeilen (dat laatste zal ze binnenkort bewijzen).
Een wonderkind heeft meestal een bijzonder talent, en zoals ieder mens vele manco's, maar ze is pas 13 bijna 14 jaar.
En onnoembaar veel tegenstellingen zul je altijd vinden of voorgeschoteld krijgen
Nogmaals, het feit dat ze fantastisch kan zeilen bewijst nog niet dat ze ook 2 jaar lang alleen op een boot voor zichzelf kan zorgen. Als het mijn dochter was, zou ik haar dergelijke ideeën direct uit haar kop praten. Waarmee ik niet wil zeggen dat kinderen geen dromen mogen hebben, mag best, maar ze moeten wel een beetje reëel zijn.
pi_72409171
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Nogmaals, het feit dat ze fantastisch kan zeilen bewijst nog niet dat ze ook 2 jaar lang alleen op een boot voor zichzelf kan zorgen. Als het mijn dochter was, zou ik haar dergelijke ideeën direct uit haar kop praten. Waarmee ik niet wil zeggen dat kinderen geen dromen mogen hebben, mag best, maar ze moeten wel een beetje reëel zijn.
pi_72409255
Kinderen moeten leren om onderscheid te maken tussen fantasie en realiteit, maar stel nou dat je een ouder bent die dat onderscheid niet zou kunnen maken?
pi_72409256
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:57 schreef ValseNoot het volgende:

[..]

Nou, volgens mij is het een heel gewone droom, hoor, voor een 13-jarige die goed kan zeilen om de wereld rond te willen ......
Daar zullen er wel honderden van zijn in ons landje en honderdduizenden in Europa.
Toen ik zielde op m'n 13e kon ik het ook aardig, maar ik wilde echt niet de wereld rond zeilen.
Zij is nu zover dat ze helemaal klaar is, dat is wel een wonder vind ik.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:05:30 #68
3542 Gia
User under construction
pi_72409341
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:03 schreef Anarki het volgende:

[..]

Toen ik zielde op m'n 13e kon ik het ook aardig, maar ik wilde echt niet de wereld rond zeilen.
Mocht je wel de vader van Laura zijn, dan vind ik je onderschrift erg goed gekozen!
pi_72409366
quote:
Op donderdag 3 september 2009 19:41 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ik wil ook niet beweren dat Kuitenbrouwer het bij het rechte eind heeft, maar er zou best eens een kern van waarheid in kunnen zitten? Ik hoop het niet, want dat zou wel heel kwalijk zijn.
Pa houd zijn mond in de pers zodat de rechten op boek en verfilming van 'the girl that wasn't allowed to go sailing around the world' meer geld opbrengen? Als die attentie wil hebben, geld verdienen met haar reis om zijn bootje te kunnen bouwen, dan praat die toch juist wel met de media, in die lijn van redenering?
pleased to meet you
pi_72409410
quote:

[..]

Dat weten we dus niet
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72409440
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Pa houd zijn mond in de pers zodat de rechten op boek en verfilming van 'the girl that wasn't allowed to go sailing around the world' meer geld opbrengen? Als die attentie wil hebben, geld verdienen met haar reis om zijn bootje te kunnen bouwen, dan praat die toch juist wel met de media, in die lijn van redenering?
Wachten op het hoogste bod werkt beter.
Mr. Prolapse 2009
pi_72409452
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef moussie het volgende:

[..]

Weet ik niet, we horen niets van de man zelf. Zelfs toen hij met zijn boot niet meer op zijn eerdere plek mocht blijven liggen (want permanent bewoond), beklom hij niet zelf de barricades maar liet die klus opknappen door de toen 10-jarige Laura?
pi_72409462
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:07 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dat weten we dus niet
Ze zou allang vertrokken zijn meen ik te weten indien sommige instantie's niet...........
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 20:09:03 #74
137949 Disana
pi_72409478
quote:

[..]

Dat weten we dus niet
Het enige dat we weten is dat ze een bootje kan besturen en een vaag vrijblijvend plan voor de route heeft. Over haar overige kennis weten we helemaal niets.
pi_72409502
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ze zou allang vertrokken zijn meen ik te weten indien sommige instantie's niet...........
Ja maar dat is geen garantie dat ze het kan of wel soms?
Mr. Prolapse 2009
pi_72409540
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:08 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ze zou in september vertrekken, na haar 14e verjaardag. Omdat steeds de eerste schooldag van 1 september werd genoemd nam iedereen aan dat dat tevens haar verjaardag zou zijn, maar dat blijkt 20 september te zijn. Misschien bestaat er ergens eoa richtlijn mbt de reis, waarvoor dat 14e levensjaar geldt?
pi_72409567
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:09 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja maar dat is geen garantie dat ze het kan of wel soms?
Ik twijfel niet aan haar kunnen, en mede door de manier waarop de reis is uitgestippeld enz weet ik zeker dat ze het aankan.
pi_72409597
quote:

[..]

Wachten op het hoogste bod werkt beter.
op wat .. het kind dat niet mocht gaan? Is dat iets waard dan? En dat terwijl die zijn mond open moet doen om zich in haar voordeel uit te laten .. want dan mag ze wel gaan, en dik poen voor zijn droom verdienen ..

beetje tegenstrijdig?
pleased to meet you
  donderdag 3 september 2009 @ 20:13:46 #79
247008 ValseNoot
zingen kan je leren
pi_72409636
quote:

[..]

Ja, dat jij die droom nooit gehad hebt ..
Ik blijf erbij dat er onnoemelijk veel kinderen zijn die goed kunnen en zeilen en deze droom koesteren.

Zo duiken er regelmatig berichten op in de pers, dat de politie kinderen (soms van 10 jaar oud) hebben aangehouden terwijl zij de auto van pa of ma bestuurden .............. en heel vaak merkt de politie daar dan nog bij op dat ze bijzonder goed konden autorijden, of dat de achtervolging heel wat van de vaardigheden van de politie vergde .....

Ik weet zeker, dat vele kinderen avontuurlijke dromen koesteren, en ik juich dat toe. En ik zou het ook zonde vinden als ouders dat soort dromen zouden afkraken. Maar ik ben verschrikkelijk blij, dat de meeste ouders hun kinderen op een reële manier begeleiden in hun droomfasen.
pi_72409640
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:11 schreef Anarki het volgende:

[..]

Ik twijfel niet aan haar kunnen, en mede door de manier waarop de reis is uitgestippeld enz weet ik zeker dat ze het aankan.
Maar nu zou dat schema niet meer kloppen dus is het plan weer overboord ( )
Mr. Prolapse 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')