Foutquote:
Dat is nog ergerquote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet omgedraaid, ze verwijzen allebei naar 'topuser'.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
Schokkend, m'n huisgenoot kwam vragen hoe het ging met m'n externe monitor, dus ik zo ja kut! Dus laten zien en ik had Fok! open staan, Hij: Ben je een fokker
?
Dus jij bent mijn huisgenootquote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
Schokkend, m'n huisgenoot kwam vragen hoe het ging met m'n externe monitor, dus ik zo ja kut! Dus laten zien en ik had Fok! open staan, Hij: Ben je een fokker
?
Oeh, en wat is zijn username?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
Whehe, nu gaat ie proberen je account te hacken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
IQM.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
Gaat je niks aanquote:
quote:
Dat was zijn oude accountquote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niks aanmaar ik heb 'm opgezocht en hij had maar 1 post en hij zat nu niet meer op Fok! dus no problemo
!
Dalijk vraagt hij naar je piercing.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niks aanmaar ik heb 'm opgezocht en hij had maar 1 post en hij zat nu niet meer op Fok! dus no problemo
!
Nee het was gers nietquote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was zijn oude account![]()
Zijn nieuwe is Gers
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dalijk vraagt hij naar je piercing.
Eerst tracken, daarna trekken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee het was gers nietm'n angst is wel dat hij m'n username heeft gezien en me nu gaat tracken
maar ik denk het niet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst tracken, daarna trekken.
Okee, nu ben ik echt weg.
Geil!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is niks om je voor te schamenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
Geil?quote:
Neequote:Op donderdag 3 september 2009 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niks om je voor te schamen
Ja in mijn doosquote:
Dat is compleet nieuwe informatie voor me! Zeker omdat Emimich me hier nooit over gepm'd heeft. Pics or it didn't happen.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 3 september 2009 14:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is compleet nieuwe informatie voor me! Zeker omdat Emimich me hier nooit over gepm'd heeft. Pics or it didn't happen.
PICSquote:
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens TS hoe weinig les heb jij?
Zit al 6 dagen ziek thuisquote:Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens TS hoe weinig les heb jij?
Nee dit dan:quote:Op donderdag 3 september 2009 14:41 schreef IQM het volgende:
* Mijn recensie *
In een degelijk uitziende badkamer, deed ik mijn broek en boxershort naar beneden en nestelde me op de pot. De bril voelde niet overduidelijk warm noch koud aan, wat mij een gevoel van tevredenheid bezorgde. Een koude bril is niet fijn voor de billetjes en bij een warme bril kun je niets anders dan denken aan de persoon die nét voor jou is geweest. Enfin, ik ging zitten, bladerde wat door een boek dat ik speciaal voor deze gelegenheid had meegenomen en enkele seconden later verliet de eerste drol mijn fraaie anus. Ondanks dat persen niet echt nodig was, was het een fijne, solide, heerlijk ogende drol met een mooie, donkere kleur. Zo op het eerste gezicht waren er geen stukjes maïs of andersoortig uitstekende voedselresten van de dag ervoor zichtbaar. Niet veel later verlieten ook drol twee en drie mijn endeldarm en mijn lichaam vertelde me dat het zo genoeg was. Ik had mijn plicht weer gedaan. Ik las nog eventjes verder in mijn boek en reikte toen met mijn hand naar de rol wc-papier die zwijmelend op mij wachtte. Met een nette combinatie van vouwen en propte veegde ik mijn welgevormde bips ettelijke malen af, deed ik mijn boxershort en broek weer omhoog, spoelde ik even lekker door en waste ik mijn handen.
Gezien de goede ervaring met deze wc zal ik hier nog vaak terugkomen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lamon, eerst had ik echt totaal geen problemen met je.
Maar toen je op alles en iedereen ging zeiken en zeuren dat het je toch allemaal niks uitmaakde terwijl je tegelijkertijd gewoon door bleef kankeren, begon je voor mij aan te voelen als het vervelende gevoel dat ik heb als ik ziek ben en met ernstige spoed naar het toilet moet.
Ik krijg dan last van spetterpoep, een redelijke dunne vochtige bruine substantie. Je zal het ongetwijfeld wel kennen, al dan niet eens geproefd hebben dat zal mij eigenlijk niks verbazen. Een lekker brown splatters on the beach cocktail.
Vervolgens ging je helemaal door het lint waarna je uiteindelijk opgerot was. Ik voelde mij eindelijk weer zoals die man in die reclame van 'O nee, diarree'. Natuurlijk wel nadat hij het lekkere snoepje had ingeslikt.
Maar al gauw keerde je weer terug met een nieuw account, ook wel kloon genaamd. Je deed je eerst voor als een meisje uit 1992 en iedereen met een beetje kennis van psychologie weet al waar dit in eerste instantie op neerkomt: neigingen tot pedofilie en het gevoel van in het verkeerde lichaam zitten. Transseksualiteit dus.
Een echte transseksueel weet echter bij zijn geboorte al dat hij in het verkeerde lichaam zit, zelfs voordat hij het verschil tussen plassertjes en spleetjes weet. Het feit dat jij er pas op zo'n late leeftijd mee aan komt zetten doet mij ertoe aanzetten om verder te gaan denken en onderzoeken. Een nieuwe diagnose kan natuurlijk niet uitblijven is al gauw gevonden.
Het blijkt dat jij lijdt aan morbus dissidentiae phreneticae in de volksmond beter bekend als schizofrenie. Een ernstige aandoening die voor zowel patient als omstanders zeer vervelend kan zijn. Het meest bekende symptoom is een gespleten persoonlijkheid, bij jou kennen we er nu minstens 3:Een volwassen man die een goede opleiding heeft gevolgd en zich verder redelijk normaal gedraagt en weinig van anderen aantrekt. Een zeer panische man die zich van alles aantrekt van omstanders maar dit voor hun probeert te verdoezelen met gelogen berichten en video's. Een onschuldig klein meisje dat zeer zorgzaam is voor haar omgeving.
Indien een persoon met schizofrenie de juiste medicatie inneemt, zal de ziekte redelijk onderdrukt worden en kan de patient een toch nog redelijk normaal leven lijden. Een groot nadeel van schizofrenen is helaas dat zij er alles aan doen om geen medicatie te slikken omdat zij - 1 van de gespleten persoonlijkheden - er bang voor is dat hij zal sterven.
Klaarblijkelijk is het tijdens jouw jeugd wel goed gegaan met de pilletjes, getuige de opleiding. Helaas ben je daarna alleen in een huis terechtgekomen en volkomen losgeslagen.
Daarom, Lamon, zou ik jou willen vragen om alsjeblieft je vitamintjes te gaan slikken zodat jij verlichting zal vinden in jouw problemen. Tevens adviseer ik je om professionele hulp te zoeken en daarnaast te verhuizen naar een instelling waar men zal waken over jouw medicijngebruik.
Bij voorbaat dank,
Doctorus J. van Zwabbelstein
Wat heb jij voor een falend afweersysteem dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zit al 6 dagen ziek thuis
Maar ik heb volgende week dan meteen weer net zo veel uren als BT, Jordy en zotheid bij elkaar
Niet zo erg hoor. Ben eigenlijk nooit ziek, vorige keer was 3 jaar terugquote:Op donderdag 3 september 2009 14:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een falend afweersysteem dan?
En nu al 6 (!!) dagenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo erg hoor. Ben eigenlijk nooit ziek, vorige keer was 3 jaar terug
Dat had ik ook pas. Ik was echt al 4 jaar niet ziek geweest en toen voelde ik me opeens 4 dagen klotequote:
Mwhehe.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had ik ook pas. Ik was echt al 4 jaar niet ziek geweest en toen voelde ik me opeens 4 dagen klote!
Heb maar heel even griep en koorts gehad. De rest is gewoon een nare verkoudheid waar ik niet zomaar weer 9 uur naar school kan.quote:
Bwhehehhe 10 km fietsenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb maar heel even griep en koorts gehad. De rest is gewoon een nare verkoudheid waar ik niet zomaar weer 9 uur naar school kan.
Daarnaast voelde ik me gister eigenlijk al weer bijna beter (behalve een beetje slecht evenwicht, hoofdpijn en kankerkeel, maar dat houdt meestal wel even aan bij een verkoudheid)
Maar ik trok het echt niet om vandaag weer om 7 uur op te staan om vervolgens 10 km naar school te fietsen dus ik begin morgen weer.
Dan heb ik maar 3 uurtjes
Dat is toch ook een vorm van ziekte dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:04 schreef jordeeeh het volgende:
Ziek zijn is voor falers.
De enige keren dat ik ziek ben is schoolziek.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef yvonne het volgende:
susteren, maand vakantie
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vorm van ziekte dan?
faler
In b4 ''sorry, i cant hear you over the sound of how awesome i am''quote:Op donderdag 3 september 2009 15:08 schreef IQM het volgende:
Whenever I start feeling sick, I just stop being sick and be awesome instead. True story.
quote:
Ohw dat is enkel de heenweg. Dan ook nog eens terug en soms 2x per dag.quote:
Ja daarom lach ik je dus uit.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ohw dat is enkel de heenweg. Dan ook nog eens terug en soms 2x per dag.
Je sais.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja daarom lach ik je dus uit.
Ik heb wel mijn legoland rijbewijsquote:
Omdat:quote:Op donderdag 3 september 2009 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom ga je dan niet met de bus?_!
Dus?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat:
De bus
Fietsen is goed voor mijn conditie
Ik moet anders sowieso wel 5 minuten fietsen naar de bushalte en eenmaal bij school aangekomen nog 10 min lopen vanaf de halte.
quote:I got love for you if you were born in the 80's ,the 80's
Ive got hugs for you if you were born in the 80's ,the 80's
Ill do things for you if you were born in the 80s, the 80's
Ive got hugs for yu if you were born in the 80's, the 80's
Yeah
Tief op met je songtekstenquote:
quote:Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi, mooi, mooi
't Was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
Daarna werd ik gekust en gekroond
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik werd met ka-ka-ka-kado's overstroomd
Iedereen zei: Hou je van mij?
Wa-waanzinnig, maar heerlijk gedroomd
Eens in het jaar
Dan droom je zo raar
Dat je 't niet gauw vergeet
Zilver en zang
Een zoen op je wang
Iedereen wil met je mee
Bij het ontwaken bedenk je beschroomd
Niemand vertellen wat ik heb gedroomd
't Was echt niet gewoon
Diep in de nacht
Totaal onverwacht
Duizelt je hoofd van geluk
Iedereen lacht
En alles wordt licht
Als men een ster voor je plukt
Bij het ontwaken bedenk je beschroomd
Niemand vertellen wat ik heb gedroomd
't Was echt niet gewoon
Dat lied heb ik echt al te vaak gehoord.quote:
quote:
quote:Tief op met je songteksten
Ik heb er nou echt genoeg van
Tief op met je songteksten
Want ik vind het echt poep man
Je post ook al plaatjes van poker
En daar zit ik heel erg mee
Ik wil nou niet gaan stoken
Maar kop eens een trein of twee
quote:
quote:Hou jij nou eens je bek.
Waarom moet jij je er nou weer mee bemoeien.
Ik word helemaal gek.
Nog één keer en ik kom met al m'n koeien.
Newbies horen respect te hebben.quote:
Ik een newbie?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Newbies horen respect te hebben.
Zelfs voor oudere newbies.
Inkoppertje, maar jij moet echt niet beginnen over kutusersquote:Op donderdag 3 september 2009 15:53 schreef Otis. het volgende:
Wat is die Japsnars een kutuser zeg.
Wat ben jij een mierenneuker zegquote:Op donderdag 3 september 2009 15:53 schreef Otis. het volgende:
Wat is die Japsnars een kutuser zeg.
Ja, jij ja! NOOBBBBBBBBquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inkoppertje, maar jij moet echt niet beginnen over kutusers
Oneens.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat ben jij een mierenneuker zeg
Hoe heet ze dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:55 schreef Otis. het volgende:
JE MOEST EENS WETEN G. JE MOEST EENS WETEN.
Ik heb je zusje op msn.
C.?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:59 schreef Otis. het volgende:
[..]
mrs. Faithfullll (L) Mii baby Chiitoo
Is dit Berlijn?quote:
quote:
Chito?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:59 schreef Otis. het volgende:
[..]
Yepquote:
quote:
quote:Around the world, around the world
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
Kanker ik ben goed.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep
Vanaf de Berliner Dom
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die sanex-reclame's zijn ranzig.
En deze blur-picaquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:59 schreef Otis. het volgende:
[..]
quote:
Certified.quote:
Allemaalquote:
Geen idee.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En deze blur-pica
[ afbeelding ]
Kun je lachen, maar ik weet nu nog steeds niet hoe dat nummer heet.quote:
Een misschien iets te overduidelijke extra hintquote:
Oh ja, negeer me maarquote:
Ik zou het ook niet weeeeeeeteeeeen...quote:Op donderdag 3 september 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar ik weet nu nog steeds niet hoe dat nummer heet.
Is dat niet de Dam in Amsterdam?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een misschien iets te overduidelijke extra hint
[ afbeelding ]
Net al geluisterdquote:
Vorige pagina knulquote:
Wie speelt er dan ook WoW.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:08 schreef Otis. het volgende:
Kan iemand Ezio even duidelijk maken dat ik het nou wel gehad heb met z'n gejank over WoW? Godverdomme zeg.
Neequote:Op donderdag 3 september 2009 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat niet de Dam in Amsterdam?
Dit bedoel je?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Ezio het volgende:
Waarom heeft die stier van jou eigenlijk een uier
[ afbeelding ]
Otis is een travestier
Whehe ik zei travestier
Lachen man
Link.quote:
Klopt klopt.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:09 schreef Otis. het volgende:
[..]
JE BENT ECHT EEN DETECTIVE HE OMG OMG OMG
Daar heb ik het toch helemaal niet over debielquote:Op donderdag 3 september 2009 16:08 schreef Otis. het volgende:
Kan iemand Ezio even duidelijk maken dat ik het nou wel gehad heb met z'n gejank over WoW? Godverdomme zeg.
Laat me nou maar met rust nerd.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch helemaal niet over debiel
Ik ben er allang over gestopt, je bleef er zelf steeds maar over doorgaan
De enige elven die kunnen spuiten zijn nerdjes die op WoW een elf denken te zijn.quote:
Dat had ik gedaan als jij dat verzoek niet had geplaatst.quote:
Ik ook, ik weet al hoe je zusje heet en eruit ziet alleen maar dankzij de naam van haar latin loverquote:
Waar precies doe je 'gemeen' tegen me? En waar precies 'huil ik' ?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan als jij dat verzoek niet had geplaatst.
Nu niet ineens gaan huilen omdat mensen gemeen tegen je doen als je je als een debiel gedraagt
En ik kan nog steeds niet vinden wat je nou bedoeldequote:
Nooit gezien.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een misschien iets te overduidelijke extra hint
[ afbeelding ]
Hij bedoelde mij geloof ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En ik kan nog steeds niet vinden wat je nou bedoelde
Mijn debiele buurvrouw heeft een steenboormachine gekocht.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:26 schreef Japsnars het volgende:
O boi, mijn buurjongen heeft een drumstel gekocht
De sarcastische ondertoon uit mijn voorgaande bericht is je helaas ontgaan.quote:
Nee. Niet emotioneel.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:16 schreef Otis. het volgende:
[..]
Waar precies doe je 'gemeen' tegen me? En waar precies 'huil ik' ?
Jij was degene die helemaal emotioneel werd omdat ik je spelletje niet leuk vind.
Alsof ik interesse heb in een discussie waarom WoW al dan niet een gaar kutspel isquote:Op donderdag 3 september 2009 16:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee. Niet emotioneel.
Ik gaf argumenten waarom ik vond dat je onzin bledderde en dat WoW helemaal zo erg niet is mits je het met mate speelt.
Jij plaatste alleen dingen zoals ''WoW'' en huilplaatjes en zat alleen te trollen
Toen huilde je dat ik je met rust moest laten. Boe fucking hoe
Blijkbaar wel want je bleef maar bashen.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:35 schreef Otis. het volgende:
[..]
Alsof ik interesse heb in een discussie waarom WoW al dan niet een gaar kutspel is.
Bashen = discussie? ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:41 schreef Ezio het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want je bleef maar bashen.
Spreek jezelf nou niet steeds zo tegen
Even gewoon buiten alles.. niet weten wat bashen is.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 16:43 schreef kurk_droog het volgende:
ik vroeg mij af he... als je een boete bij die KANKER htm krijgt. Hoe moet je die dan betalen?
Nee hoor, ik hapte gewoon. Daarom postte ik de paus, die hapt kleine jongetjes plassersquote:Op donderdag 3 september 2009 16:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De sarcastische ondertoon uit mijn voorgaande bericht is je helaas ontgaan.
Zo noem je dat inderdaadquote:
Heeft hij nou al een harttransplantatie gehadquote:
Weet ik veel. Op die bon staat dat het bedrag binnen 7 dagen op hun rekening moet staan of zo?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Krijg je geen acceptgiro?
De HTM heeft nieuwe bussen.
Jawelquote:
Hoe duur?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Weet ik veel. Op die bon staat dat het bedrag binnen 7 dagen op hun rekening moet staan of zo?
Dacht ook dat ik acceptgiro zou krijgen maar weet het nu niet meer.
Htm, veolia heeft nieuwe
"God".quote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef Japsnars het volgende:
HAHAHAHAHHA, die cono op Nederland 1 bij de EO die denkt dat god hem heeft genezen van HIV.
En hij weet het omdat god het tegen hem heeft gezegdOndanks dat, beweert het ziekenhuis aan de hand van bloedtesten dat hij nog steeds het virus in zijn bloed heeft. Maar hij is wel gestopt met zijn medicatie want hij is 100% in orde volgens god.
'Je moet het zien als iets dat onzichtbaar is voor mensen en voor mij zichtbaar is. En dat gaat dan pas over een tijdje voor anderen zichtbaar worden'
Idem dito. Ik moet er een beetje van vomeren.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jawel
Heb alleen zo'n nutteloos gevoel ivm school
Ieuw.quote:
Natuurlijke selectie en dat het maar snel mag gaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:49 schreef Japsnars het volgende:
HAHAHAHAHHA, die cono op Nederland 1 bij de EO die denkt dat god hem heeft genezen van HIV.
En hij weet het omdat god het tegen hem heeft gezegdOndanks dat, beweert het ziekenhuis aan de hand van bloedtesten dat hij nog steeds het virus in zijn bloed heeft. Maar hij is wel gestopt met zijn medicatie want hij is 100% in orde volgens god.
'Je moet het zien als iets dat onzichtbaar is voor mensen en voor mij zichtbaar is. En dat gaat dan pas over een tijdje voor anderen zichtbaar worden'
Mja ik heb nog zoveel te doen dit jaar, maar school maakt het gewoon onmogelijkquote:Op donderdag 3 september 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem dito. Ik moet er een beetje van vomeren.![]()
Bashen is geen uitwisseling van gedachten hoor. Als ik WoW bash interesseert het me echt niet wat joue gedachten daarbij zijn.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zo noem je dat inderdaad
dis·cus·sie de; v -s uitwisseling van gedachten, meningen: ter ~ staan niet vaststaan, onderwerp van gedachtewisseling zijn
![]()
Zulke mensen moeten echt dood.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:51 schreef Japsnars het volgende:
'Ik hoef niemand te vertellen dat ik HIV besmet ben omdat ik het niet heb'
Ik wilde dit jaar gaan werken maar met mijn rooster is dan praktisch gezien gewoon onmogelijk. Dus ik vandaag zo naar het theater want ik dacht OMG GOED IDEE! en ik kan bij het theater werken achter de bar en de garderobe en ik mag praatjes maken met de cabaretiers.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:52 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja ik heb nog zoveel te doen dit jaar, maar school maakt het gewoon onmogelijk
Achter de bar is toch 18+?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar gaan werken maar met mijn rooster is dan praktisch gezien gewoon onmogelijk. Dus ik vandaag zo naar het theater want ik dacht OMG GOED IDEE! en ik kan bij het theater werken achter de bar en de garderobe en ik mag praatjes maken met de cabaretiers.![]()
Wat moet jij allemaal doeeeeen?
quote:
Projecten projecten projectenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde dit jaar gaan werken maar met mijn rooster is dan praktisch gezien gewoon onmogelijk. Dus ik vandaag zo naar het theater want ik dacht OMG GOED IDEE! en ik kan bij het theater werken achter de bar en de garderobe en ik mag praatjes maken met de cabaretiers.![]()
Wat moet jij allemaal doeeeeen?
Dat is het dus welquote:Op donderdag 3 september 2009 16:52 schreef Otis. het volgende:
[..]
Bashen is geen uitwisseling van gedachten hoor. Als ik WoW bash interesseert het me echt niet wat joue gedachten daarbij zijn.
Handig.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef kurk_droog het volgende:
Ergens op die bon staat dat ik 14 cijfers moet invullen als ik het wil overmaken. Staan geen nummers
Je vindt het wel lekkerquote:Op donderdag 3 september 2009 16:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idem dito. Ik moet er een beetje van vomeren.![]()
[..]
Ieuw.
Marco Vquote:
Htm site kijken.quote:
quote:
Handig, altijd gelijk beginnen met je project als je het opgegeven krijgt.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Projecten projecten projecten
Heb 3 jaar lang niks uitgevoerd, en zit nu in laatste jaar en moet alles nog doen. In januari weer op stage dus heb tot die tijd om alles af te ronden
Mja probleem is, van de meeste dingen moeten we nog les krijgenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Handig, altijd gelijk beginnen met je project als je het opgegeven krijgt.
Hier moet ik even op reageren:quote:
Sowieso projecten... maar gewoon asap beginnen, dat doe ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja probleem is, van de meeste dingen moeten we nog les krijgen
En t is niet echt dat we projecten opgegeven krijgen, maar we werken competentiegericht.
mzzl. Het is gewoon een kanker bedrijfquote:
Wie goed doet, goed ontmoet.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
GODVERDOMME DAT KANKERJONG BLIJFT MAAR DOOR RAGGEN OP ZIJN DRUMSTEL TERWIJL ZIJN KLEINE KUTBROERTJE EN -ZUSJE MET WAT VRIENDJES OP hun KAMER - GODVERDOMME GRENZEND AAN DIE VAN MIJ - STAAN TE SCHREEEEEEEEEUWEN, OP HET RAAM STAAN TE SLAAN EN 1 GROTE TERINGHERRIE MAKEN
KANKERKINDEREN
Zet zelf wat leuke muziek opquote:Op donderdag 3 september 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
GODVERDOMME DAT KANKERJONG BLIJFT MAAR DOOR RAGGEN OP ZIJN DRUMSTEL TERWIJL ZIJN KLEINE KUTBROERTJE EN -ZUSJE MET WAT VRIENDJES OP hun KAMER - GODVERDOMME GRENZEND AAN DIE VAN MIJ - STAAN TE SCHREEEEEEEEEUWEN, OP HET RAAM STAAN TE SLAAN EN 1 GROTE TERINGHERRIE MAKEN
KANKERKINDEREN
Ja, dat weet ik nu dus ookquote:Op donderdag 3 september 2009 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso projecten... maar gewoon asap beginnen, dat doe ik ook.Ik ben de eerste dit jaar die voor Engels al moet beginnen met zijn examen-opdrachten. Aangezien ik nu hoofdstuk 1 afgerond heb en de rest pas bij lesson 1 is.
![]()
Loop er anders even heen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:03 schreef Japsnars het volgende:
KANKERKINDEREN
Je gaat toch niet serieus voor Engels werkenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso projecten... maar gewoon asap beginnen, dat doe ik ook.Ik ben de eerste dit jaar die voor Engels al moet beginnen met zijn examen-opdrachten. Aangezien ik nu hoofdstuk 1 afgerond heb en de rest pas bij lesson 1 is.
![]()
Nja probleem is dus dat ik daar zelf ook weinig zin in heb, maar het is beter dan hun herrie.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zet zelf wat leuke muziek op
Talenknobbel, ik snap de grammatica zonder er uitleg voor te krijgen en zo en ja.. dan ben je snel je boek door.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus voor Engels werken
Of oordoppenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nja probleem is dus dat ik daar zelf ook weinig zin in heb, maar het is beter dan hun herrie.
Eens zien hoe hard deze subwoofer kan
Ik heb ze al vaak genoeg ontmoet maar heb verder niks meer met ze. Hing vroeger nog wel eens rond met die oudste zoon maar nu gelukkig niet meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:04 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet.
Wie zoals jou doet, jouw buren ontmoet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nja probleem is dus dat ik daar zelf ook weinig zin in heb, maar het is beter dan hun herrie.
Eens zien hoe hard deze subwoofer kan
Heerlijke gitaarquote:
Moet jij niet naar Machine hoofd?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
Of The Pretender van Foo Fighters.
dude.. what?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Machine hoofd?
Ik snapte Engels al voordat ik op de middelbare kwam en heb er dusdanig nooit wat voor geleerd. Hoogstens af en toe wat zinnetje voor de vocabulaire/examen idioom toetsen.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Talenknobbel, ik snap de grammatica zonder er uitleg voor te krijgen en zo en ja.. dan ben je snel je boek door.
Ik zal het eens proberen, anders maar mijn gitaar aansluiten op mijn subwoofer.quote:
Ik leer ook niet voor Engels hoor, alleen wil ik wel mijn huiswerk gewoon af hebben en omdat ik het snap kan ik gemakkelijk doorwerken.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik snapte Engels al voordat ik op de middelbare kwam en heb er dusdanig nooit wat voor geleerd. Hoogstens af en toe wat zinnetje voor de vocabulaire/examen idioom toetsen.
Voor de rest is Engels op VWO-niveau echt een peulenschil
Het niveau wordt veel te laag gelegd. Maar aan de andere kant is het wel een stuk hoger als in spanje/frankrijk/italie en dergelijke.
Die cono's daar spreken op hun 16e geen woord engels, hoogstens yes no maybe uh what?
Op hun 20e kunnen ze dan soms zelfs een zinnetje 'Jesus, my name is' of 'I in spain live' er uit persen
Kan ik nie.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Machine_Head_(band)
In Frankrijk willen ze geen andere taal spreken, maar ze kunnen het uitstekend.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:13 schreef Japsnars het volgende:
Het niveau wordt veel te laag gelegd. Maar aan de andere kant is het wel een stuk hoger als in spanje/frankrijk/italie en dergelijke.
Die cono's daar spreken op hun 16e geen woord engels, hoogstens yes no maybe uh what?
Op hun 20e kunnen ze dan soms zelfs een zinnetje 'Jesus, my name is' of 'I in spain live' er uit persen
bullet in the head?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:18 schreef Japsnars het volgende:
HAHAHA, volume staat op:
[ afbeelding ]
En de deurklinken resoneren al lekker mee met dit nummertje
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 september 2009 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik leer ook niet voor Engels hoor, alleen wil ik wel mijn huiswerk gewoon af hebben en omdat ik het snap kan ik gemakkelijk doorwerken.
En de kinderen waar ik bij in de klas zit spreken ook geen woord Engels, die applaudisseren bijna voor me als ik een zin met Brits accent uitspreek.![]()
[..]
Kan ik nie.
Neej niet meer, die was ook wel aardig hard maar die heeft niet zulke sterke bassenquote:
Ik kijk veel films, vaak zonder ondertiteling dus zo heb ik het mijzelf ook geleerd. Oh en Engelse boekenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Maar inderdaad. Ik vind het altijd onbegrijpelijk hoe slecht men in Engels is. Ik heb het mijzelf aangeleerd met behulp van het internet en 'woorden vragen' aan mijn moeder die een certificaat voor Engelse Tolk heeft.
Ik ken alleen Real Eyes, Realize, Real Lies.quote:
Brits accentquote:Op donderdag 3 september 2009 17:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik leer ook niet voor Engels hoor, alleen wil ik wel mijn huiswerk gewoon af hebben en omdat ik het snap kan ik gemakkelijk doorwerken.
En de kinderen waar ik bij in de klas zit spreken ook geen woord Engels, die applaudisseren bijna voor me als ik een zin met Brits accent uitspreek.![]()
[..]
Kan ik nie.
Ik kan het niet helpen, ik heb mezelf dat somehow aangeleerd.quote:
Luister Halo. Ze zijn stoer.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken alleen Real Eyes, Realize, Real Lies.
Woosh, it just keeps on comingquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik heb mezelf dat somehow aangeleerd.
Amerikaquote:Op donderdag 3 september 2009 17:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Amerikaans boeren accent.
Cán you please páss the bállquote:
T komt zo kakkerig en arrogant overquote:Op donderdag 3 september 2009 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, ik heb mezelf dat somehow aangeleerd.
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Raar woord eigenlijk: Amerika.
AmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikavAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerikaAmerika
Ja, ik heb vast nog meer harde rock muziekjes maar ik heb geen zin meerquote:Op donderdag 3 september 2009 17:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Woosh, it just keeps on coming
Ik walg echt van elk aspect van jouquote:
Hehequote:Op donderdag 3 september 2009 17:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik heb vast nog meer harde rock muziekjes maar ik heb geen zin meer
Ach jeetje toch.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:36 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik walg echt van elk aspect van jou
Ik luisterquote:Op donderdag 3 september 2009 17:38 schreef Otis. het volgende:
Ik luister
[ afbeelding ]
Gewoon omdat het kan.
quote:
De kut van je moeder ookquote:Op donderdag 3 september 2009 17:45 schreef Otis. het volgende:
Maar ff serieus, Britse accenten zijn echt om te kotsen.
Ben ik de enige die het zietquote:Op donderdag 3 september 2009 17:42 schreef Japsnars het volgende:
En check dit miniatuur effect:
[ afbeelding ]
Ik sta daar bij dat bankje.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het ziet![]()
Ik weet dat hij niet heel erg goed is gelukt maar toch zeker wel een beetje
Ja die was mooi. (die kut niet maar de grap he)quote:
Ow, vetjes hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sta daar bij dat bankje.
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die was mooi. (die kut niet maar de grap he)
Ik heb gegrijnsd.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die was mooi. (die kut niet maar de grap he)
Iemand kan het niet hebben dat ik het over de kut van zijn moeder had.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
HIHIHI HAHAHA JE BEGON OVER MOEDERS HAHAHA..
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
HIHIHI HAHAHA IK ZAT IN JULLIE MOEDERS HAHAHA.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
Indeed.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:54 schreef Ezio het volgende:
Amerikaanse accenten zijn juist walgelijk. Tenminste, als je geen kleuter bent die geen engels kan.
Maar ff voor de beeldvorming, is ze echt zo afzichtelijk?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar ff voor de beeldvorming, is ze echt zo afzichtelijk?
Gevoelige snaar?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik zie het grappige deel ervan niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iemand kan het niet hebben dat ik het over de kut van zijn moeder had.
Je zal als moeder je zoon daar maar zien zittenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
Dat nummer is zo vulgair, maar het is zo mooi dat je niet eens meer doorhebt dat het vulgair is.
De kut van je moeder is ook niet grappig.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:59 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ik zie het grappige deel ervan niet.
GERSJEquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zal als moeder je zoon daar maar zien zitten
Gek, ik vind over iemands moeder beginnen juist voor kleuters.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:54 schreef Ezio het volgende:
Amerikaanse accenten zijn juist walgelijk. Tenminste, als je geen kleuter bent die geen engels kan.
Je zal als vader je zoon daar maar horen zingen met in je achterhoofd de gedachte dat jouw vrouw Cytheria heetquote:
O jezus.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zal als vader je zoon daar maar horen zingen met in je achterhoofd de gedachte dat jouw vrouw Cytheria heet
Accenten altijdquote:Op donderdag 3 september 2009 18:00 schreef Otis. het volgende:
[..]
Gek, ik vind over iemands moeder beginnen juist voor kleuters.Maar dat zal wel persoonlijk zijn dan.
En verder; smaken verschillen. Ik vind het accent van iemand uit bijvoorbeeld Tennessee leuker dan iemand uit Londen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |