Foutquote:
Dat is nog ergerquote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet omgedraaid, ze verwijzen allebei naar 'topuser'.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
Schokkend, m'n huisgenoot kwam vragen hoe het ging met m'n externe monitor, dus ik zo ja kut! Dus laten zien en ik had Fok! open staan, Hij: Ben je een fokker
?
Dus jij bent mijn huisgenootquote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
Schokkend, m'n huisgenoot kwam vragen hoe het ging met m'n externe monitor, dus ik zo ja kut! Dus laten zien en ik had Fok! open staan, Hij: Ben je een fokker
?
Oeh, en wat is zijn username?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
Whehe, nu gaat ie proberen je account te hacken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
IQM.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
Gaat je niks aanquote:
quote:
Dat was zijn oude accountquote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niks aanmaar ik heb 'm opgezocht en hij had maar 1 post en hij zat nu niet meer op Fok! dus no problemo
!
Dalijk vraagt hij naar je piercing.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gaat je niks aanmaar ik heb 'm opgezocht en hij had maar 1 post en hij zat nu niet meer op Fok! dus no problemo
!
Nee het was gers nietquote:Op donderdag 3 september 2009 14:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was zijn oude account![]()
Zijn nieuwe is Gers
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dalijk vraagt hij naar je piercing.
Eerst tracken, daarna trekken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee het was gers nietm'n angst is wel dat hij m'n username heeft gezien en me nu gaat tracken
maar ik denk het niet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst tracken, daarna trekken.
Okee, nu ben ik echt weg.
Geil!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is niks om je voor te schamenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
?
Geil?quote:
Neequote:Op donderdag 3 september 2009 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is niks om je voor te schamen
Ja in mijn doosquote:
Dat is compleet nieuwe informatie voor me! Zeker omdat Emimich me hier nooit over gepm'd heeft. Pics or it didn't happen.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 3 september 2009 14:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is compleet nieuwe informatie voor me! Zeker omdat Emimich me hier nooit over gepm'd heeft. Pics or it didn't happen.
PICSquote:
CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC!!!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens TS hoe weinig les heb jij?
Zit al 6 dagen ziek thuisquote:Op donderdag 3 september 2009 14:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens TS hoe weinig les heb jij?
Nee dit dan:quote:Op donderdag 3 september 2009 14:41 schreef IQM het volgende:
* Mijn recensie *
In een degelijk uitziende badkamer, deed ik mijn broek en boxershort naar beneden en nestelde me op de pot. De bril voelde niet overduidelijk warm noch koud aan, wat mij een gevoel van tevredenheid bezorgde. Een koude bril is niet fijn voor de billetjes en bij een warme bril kun je niets anders dan denken aan de persoon die nét voor jou is geweest. Enfin, ik ging zitten, bladerde wat door een boek dat ik speciaal voor deze gelegenheid had meegenomen en enkele seconden later verliet de eerste drol mijn fraaie anus. Ondanks dat persen niet echt nodig was, was het een fijne, solide, heerlijk ogende drol met een mooie, donkere kleur. Zo op het eerste gezicht waren er geen stukjes maïs of andersoortig uitstekende voedselresten van de dag ervoor zichtbaar. Niet veel later verlieten ook drol twee en drie mijn endeldarm en mijn lichaam vertelde me dat het zo genoeg was. Ik had mijn plicht weer gedaan. Ik las nog eventjes verder in mijn boek en reikte toen met mijn hand naar de rol wc-papier die zwijmelend op mij wachtte. Met een nette combinatie van vouwen en propte veegde ik mijn welgevormde bips ettelijke malen af, deed ik mijn boxershort en broek weer omhoog, spoelde ik even lekker door en waste ik mijn handen.
Gezien de goede ervaring met deze wc zal ik hier nog vaak terugkomen.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lamon, eerst had ik echt totaal geen problemen met je.
Maar toen je op alles en iedereen ging zeiken en zeuren dat het je toch allemaal niks uitmaakde terwijl je tegelijkertijd gewoon door bleef kankeren, begon je voor mij aan te voelen als het vervelende gevoel dat ik heb als ik ziek ben en met ernstige spoed naar het toilet moet.
Ik krijg dan last van spetterpoep, een redelijke dunne vochtige bruine substantie. Je zal het ongetwijfeld wel kennen, al dan niet eens geproefd hebben dat zal mij eigenlijk niks verbazen. Een lekker brown splatters on the beach cocktail.
Vervolgens ging je helemaal door het lint waarna je uiteindelijk opgerot was. Ik voelde mij eindelijk weer zoals die man in die reclame van 'O nee, diarree'. Natuurlijk wel nadat hij het lekkere snoepje had ingeslikt.
Maar al gauw keerde je weer terug met een nieuw account, ook wel kloon genaamd. Je deed je eerst voor als een meisje uit 1992 en iedereen met een beetje kennis van psychologie weet al waar dit in eerste instantie op neerkomt: neigingen tot pedofilie en het gevoel van in het verkeerde lichaam zitten. Transseksualiteit dus.
Een echte transseksueel weet echter bij zijn geboorte al dat hij in het verkeerde lichaam zit, zelfs voordat hij het verschil tussen plassertjes en spleetjes weet. Het feit dat jij er pas op zo'n late leeftijd mee aan komt zetten doet mij ertoe aanzetten om verder te gaan denken en onderzoeken. Een nieuwe diagnose kan natuurlijk niet uitblijven is al gauw gevonden.
Het blijkt dat jij lijdt aan morbus dissidentiae phreneticae in de volksmond beter bekend als schizofrenie. Een ernstige aandoening die voor zowel patient als omstanders zeer vervelend kan zijn. Het meest bekende symptoom is een gespleten persoonlijkheid, bij jou kennen we er nu minstens 3:Een volwassen man die een goede opleiding heeft gevolgd en zich verder redelijk normaal gedraagt en weinig van anderen aantrekt. Een zeer panische man die zich van alles aantrekt van omstanders maar dit voor hun probeert te verdoezelen met gelogen berichten en video's. Een onschuldig klein meisje dat zeer zorgzaam is voor haar omgeving.
Indien een persoon met schizofrenie de juiste medicatie inneemt, zal de ziekte redelijk onderdrukt worden en kan de patient een toch nog redelijk normaal leven lijden. Een groot nadeel van schizofrenen is helaas dat zij er alles aan doen om geen medicatie te slikken omdat zij - 1 van de gespleten persoonlijkheden - er bang voor is dat hij zal sterven.
Klaarblijkelijk is het tijdens jouw jeugd wel goed gegaan met de pilletjes, getuige de opleiding. Helaas ben je daarna alleen in een huis terechtgekomen en volkomen losgeslagen.
Daarom, Lamon, zou ik jou willen vragen om alsjeblieft je vitamintjes te gaan slikken zodat jij verlichting zal vinden in jouw problemen. Tevens adviseer ik je om professionele hulp te zoeken en daarnaast te verhuizen naar een instelling waar men zal waken over jouw medicijngebruik.
Bij voorbaat dank,
Doctorus J. van Zwabbelstein
Wat heb jij voor een falend afweersysteem dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 14:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zit al 6 dagen ziek thuis
Maar ik heb volgende week dan meteen weer net zo veel uren als BT, Jordy en zotheid bij elkaar
Niet zo erg hoor. Ben eigenlijk nooit ziek, vorige keer was 3 jaar terugquote:Op donderdag 3 september 2009 14:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat heb jij voor een falend afweersysteem dan?
En nu al 6 (!!) dagenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo erg hoor. Ben eigenlijk nooit ziek, vorige keer was 3 jaar terug
Dat had ik ook pas. Ik was echt al 4 jaar niet ziek geweest en toen voelde ik me opeens 4 dagen klotequote:
Mwhehe.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat had ik ook pas. Ik was echt al 4 jaar niet ziek geweest en toen voelde ik me opeens 4 dagen klote!
Heb maar heel even griep en koorts gehad. De rest is gewoon een nare verkoudheid waar ik niet zomaar weer 9 uur naar school kan.quote:
Bwhehehhe 10 km fietsenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Heb maar heel even griep en koorts gehad. De rest is gewoon een nare verkoudheid waar ik niet zomaar weer 9 uur naar school kan.
Daarnaast voelde ik me gister eigenlijk al weer bijna beter (behalve een beetje slecht evenwicht, hoofdpijn en kankerkeel, maar dat houdt meestal wel even aan bij een verkoudheid)
Maar ik trok het echt niet om vandaag weer om 7 uur op te staan om vervolgens 10 km naar school te fietsen dus ik begin morgen weer.
Dan heb ik maar 3 uurtjes
Dat is toch ook een vorm van ziekte dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:04 schreef jordeeeh het volgende:
Ziek zijn is voor falers.
De enige keren dat ik ziek ben is schoolziek.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef yvonne het volgende:
susteren, maand vakantie
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat is toch ook een vorm van ziekte dan?
faler
In b4 ''sorry, i cant hear you over the sound of how awesome i am''quote:Op donderdag 3 september 2009 15:08 schreef IQM het volgende:
Whenever I start feeling sick, I just stop being sick and be awesome instead. True story.
quote:
Ohw dat is enkel de heenweg. Dan ook nog eens terug en soms 2x per dag.quote:
Ja daarom lach ik je dus uit.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ohw dat is enkel de heenweg. Dan ook nog eens terug en soms 2x per dag.
Je sais.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja daarom lach ik je dus uit.
Ik heb wel mijn legoland rijbewijsquote:
Omdat:quote:Op donderdag 3 september 2009 15:17 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom ga je dan niet met de bus?_!
Dus?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat:
De bus
Fietsen is goed voor mijn conditie
Ik moet anders sowieso wel 5 minuten fietsen naar de bushalte en eenmaal bij school aangekomen nog 10 min lopen vanaf de halte.
quote:I got love for you if you were born in the 80's ,the 80's
Ive got hugs for you if you were born in the 80's ,the 80's
Ill do things for you if you were born in the 80s, the 80's
Ive got hugs for yu if you were born in the 80's, the 80's
Yeah
Tief op met je songtekstenquote:
quote:Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik was zo mooi, mooi, mooi
't Was echt niet gewoon
Iedereen riep: Hieperdepiep!
Daarna werd ik gekust en gekroond
Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd
Ik werd met ka-ka-ka-kado's overstroomd
Iedereen zei: Hou je van mij?
Wa-waanzinnig, maar heerlijk gedroomd
Eens in het jaar
Dan droom je zo raar
Dat je 't niet gauw vergeet
Zilver en zang
Een zoen op je wang
Iedereen wil met je mee
Bij het ontwaken bedenk je beschroomd
Niemand vertellen wat ik heb gedroomd
't Was echt niet gewoon
Diep in de nacht
Totaal onverwacht
Duizelt je hoofd van geluk
Iedereen lacht
En alles wordt licht
Als men een ster voor je plukt
Bij het ontwaken bedenk je beschroomd
Niemand vertellen wat ik heb gedroomd
't Was echt niet gewoon
Dat lied heb ik echt al te vaak gehoord.quote:
quote:
quote:Tief op met je songteksten
Ik heb er nou echt genoeg van
Tief op met je songteksten
Want ik vind het echt poep man
Je post ook al plaatjes van poker
En daar zit ik heel erg mee
Ik wil nou niet gaan stoken
Maar kop eens een trein of twee
quote:
quote:Hou jij nou eens je bek.
Waarom moet jij je er nou weer mee bemoeien.
Ik word helemaal gek.
Nog één keer en ik kom met al m'n koeien.
Newbies horen respect te hebben.quote:
Ik een newbie?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Newbies horen respect te hebben.
Zelfs voor oudere newbies.
Inkoppertje, maar jij moet echt niet beginnen over kutusersquote:Op donderdag 3 september 2009 15:53 schreef Otis. het volgende:
Wat is die Japsnars een kutuser zeg.
Wat ben jij een mierenneuker zegquote:Op donderdag 3 september 2009 15:53 schreef Otis. het volgende:
Wat is die Japsnars een kutuser zeg.
Ja, jij ja! NOOBBBBBBBBquote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inkoppertje, maar jij moet echt niet beginnen over kutusers
Oneens.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat ben jij een mierenneuker zeg
Hoe heet ze dan?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:55 schreef Otis. het volgende:
JE MOEST EENS WETEN G. JE MOEST EENS WETEN.
Ik heb je zusje op msn.
C.?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:59 schreef Otis. het volgende:
[..]
mrs. Faithfullll (L) Mii baby Chiitoo
Is dit Berlijn?quote:
quote:
Chito?quote:Op donderdag 3 september 2009 15:59 schreef Otis. het volgende:
[..]
mrs. Faithfullll (L) Mii baby Chiitoo
Yepquote:
quote:
quote:Around the world, around the world
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
Kanker ik ben goed.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Yep
Vanaf de Berliner Dom
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die sanex-reclame's zijn ranzig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |