Engels?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is spectacluar (ja, in het Engels).²
Was een scherptecheck, ik heb het uiteraard aangepast.quote:
Kun je nog een keer die Pieterburen-grap maken? Vond 'm zo fucking grappig.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was een scherptecheck, ik heb het uiteraard aangepast.²
Het wordt gewoon eens tijd dat de mods hier wat ballen tonen en die mongolen uit het topic halen. Ze verneuken de hele reeksquote:Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef jna het volgende:
Als iedereen blijft happen komen we nooit van dit soort figuren af
Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef jna het volgende:
Als iedereen blijft happen komen we nooit van dit soort figuren af
Nou, liever nietquote:Op donderdag 3 september 2009 16:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het wordt gewoon eens tijd dat de mods hier wat ballen tonen
broertje van tong80?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.
Qua mimiek doet hij me denken aan Zlatan, en we weten allemaal hoe goed hij is.²
Mimiek van Zlatanquote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.
Qua mimiek doet hij me denken aan Zlatan, en we weten allemaal hoe goed hij is.²
Wat dat betreft is het handig dat we altijd spelers halen die 3 maanden nodig hebben om fit te worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bovendien heb je weer kans dat er spelers geblesseerd terugkomen naar je club.
Figuurlijk gesproken uiteraardquote:
Neen, ik ben overigens wel benieuwd hoe Suarez zich gaat manifesteren met belangrijke(re) spelers om zich heen. Kan zomaar gebeuren dat die Pantelic of Seabert hoger in de pikorde komt.quote:
Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. En volgend seizoen is Suarez weg.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, ik ben overigens wel benieuwd hoe Suarez zich gaat manifesteren met belangrijke(re) spelers om zich heen. Kan zomaar gebeuren dat die Pantelic of Seabert hoger in de pikorde komt.²
Maar toch reageren op zo'n overduidelijke trollpost hequote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. En volgend seizoen is Suarez weg.
Ik zou het wel jammer als de Eredivisie zo'n speler verliest. Voor spelers als hij en de Moun ben ik voetballiefhebber. We moeten het afwachten, maar de spanning is er immer. Jol heeft zijn best gedaan om zijn status te vertalen.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. En volgend seizoen is Suarez weg.
Mja, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik daar op reageer.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar toch reageren op zo'n overduidelijke trollpost heOf BB heeft gewoon hersens van een otter, of hij slaagt heel duidelijk in zijn opzet.
ja ik las hetquote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef jna het volgende:
Nou Chelsea kunnen we wegstrepen voor Suarez
Leuk voor kalou, kan hij bij zn nieuwe contract vragen wat hij wilt. Plus dat die ploeg in twee jaar tijd nog beter op elkaar ingespeeld kan raken.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik las hetbest kut voor ze die straf
Heeft rob toch nog een rol weggelegd gekregen onder het nieuwe bewind van jolquote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Materiaalman Fred krijgt hulp van verdediger Rob Wielaert.
Freddyyy
Uitstekende nieuwe rol voor Robbiequote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Freddyyy
Het is Fred helpt Ajax verdediging doel schoon te houdenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Freddyyy
Gay Pridequote:Op donderdag 3 september 2009 17:18 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Ajax-kenners: Wanneer en waar?
Was dat niet op zo'n vliegveld ergens in het Oostblok?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:18 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Ajax-kenners: Wanneer en waar?
Oostblok en met je blote bast rennenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat niet op zo'n vliegveld ergens in het Oostblok?
Kan daar best warm zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 17:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Oostblok en met je blote bast rennen
In Afrika, tussenstop idd.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan daar best warm zijnMaar het is dus ergens anders?
We hebben een winnaarquote:Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
Ken het verhaal. Was tijdens een al dan niet noodgedwongen tussenstop en die tijd werd gebruikt om te trainen. Onderweg naar de wedstrijd tegen Independiente om de wereldbeker?
Ah, kijk aan.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef Luco het volgende:
[..]
We hebben een winnaar
Ajax: Deze week 37 jaar geleden
wel duidelijk in de tijd dat voetballers nog een stuk minder in het krachthonk zaten.quote:
Haha inderdaad, wie is die speler links? Die heeft nog een flinker buikje dan dat ik heb.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wel duidelijk in de tijd dat voetballers nog een stuk minder in het krachthonk zaten.
Is dat niet een begeleider en misschien zelfs wel Bobby Haarms?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad, wie is die speler links? Die heeft nog een flinker buikje dan dat ik heb.
Lijkt me Haarms ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is dat niet een begeleider en misschien zelfs wel Bobby Haarms?
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef Luco het volgende:
[..]
We hebben een winnaar
Ajax: Deze week 37 jaar geleden
Overigens nog een paar mooie foto's van Haarms tegengekomen:
Ik ben blij dat hij geen steward meer is. Wat een koekenbakker was datquote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Freddyyy
Lekker hoorquote:
quote:Rentree Huntelaar was niet haalbaar voor Ajax
Op de laatste dag van de transfermarkt wist Ajax in Marko Pantelic een nieuwe aanvalsleider aan te trekken, maar de Serviër was zeker niet de eerste keus van de Amsterdammers. Martin Jol verklapt dat zijn werkgever er alles aan heeft gedaan om Klaas-Jan Huntelaar weer terug te halen van Real Madrid. “Maar dat bleek onmogelijk”, zei de coach, die vervolgens in de transfervrije Pantelic alsnog een nieuwe ‘nummer negen’ vond. De dertigjarige aanvaller tekende voor een seizoen bij de Amsterdammers.
Huntelaar maakte in de winterstop de overstap van Ajax naar Real Madrid, als vervanger van de geblesseerd geraakte Ruud van Nistelrooij. Een succes werd het niet. Huntelaar kende weliswaar een aardig gemiddelde bij Real, maar werd het slachtoffer van de vele aankopen die Florentino Pérez deed. Na een paar maanden moest de international noodgedwongen vertrekken.
Ajax trok aan de bel, maar een terugkeer van The Hunter bleek niet mogelijk te zijn. “De meeste opties waren onbetaalbaar”, vertelde Jol aan Het Parool. “Pantelic is dan misschien niet de centrumspits naar wie we zochten, maar als voetballer hoort hij wel thuis in een voor Ajax te duur segment van de markt. Op de komst van een spits van zijn kaliber had ik een paar weken geleden niet durven hopen.''
Want hoewel Pantelic niet de eerste keus was, is hij meer dan welkom. ''De verwachting was dat Pantelic naar een grote club in Europa zou verkassen'', zei Jol. ''Hij was in onderhandeling met AS Roma, maar misschien heeft hij zijn hand een beetje overspeeld. Neemt niet weg dat hij in Duitsland een heel goede naam heeft. Wie 45 doelpunten maakt in de Bundesliga, kan ook wel wat.''
Volgende week speelt Ajax tegen NAC. Of Pantelic dan al inzetbaar is, kan Jol moeilijk inschatten. ''Zijn contract bij Hertha BSC liep eind vorig seizoen af. Pantelic heeft dus een gedegen seizoensvoorbereiding gemist, al trainde hij deze zomer mee bij Rode Ster Belgrado.'' En met een schalks lachje: ''Ik heb maar vijf minuten nodig om te zien of hij écht fit is. Zo niet, dan doen we het tegen NAC met de aanvallers met wie aan de competitie zijn begonnen.''
Welluke?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef Klaphark het volgende:
Iemand die weet of die shirtjes van AFCA groot of klein vallen?
Dat zelf ontworpen uitshirtje van die gasten is best geil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |