abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72455747
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:33 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Die knik komt volgens mij omdat de huid maar een bepaalde grootte had, en hij dit dus gecorrigeerd heeft na een inschattinsfout mbt grootte en schaal.

De punten/stippen waar ik op doel komen overeen met het aardraster. Die in de mexicaanse golf, en die een stuk naar onder. Echter ben ik hiervoor met een klein onderzoek bezig.
Wat is een aardraster? Krijg niks duidelijks gegoogled.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_72455819
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:47 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat is een aardraster? Krijg niks duidelijks gegoogled.
Inderdaad, ik krijg hier ook geen eenduidig antwoord op gevonden. Please explain
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:55:07 #53
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72455862
Ik vermoed dat het het ‘planetary grid system’ is, wat hij in deze post aanhaalt:
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:54 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom heb ik overigens ook wederom dat aardraster verhaal aangehaald. Die stippen komen namelijk ook op deze kaart voor.

Daar is wel wat over te vinden: http://users.telenet.be/w(...)/detailsgrid_uk.html
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_72455916
Ah ok...nouja, dat haalde ik al eerder aan door de schaal kun je er eigenlijk niet veel over zeggen (naar mijn mening) pas op inzoom-niveau kun je de lijnen controleren
Mr. Prolapse 2009
pi_72455973
ziet er uit als een systeem om 3d afstanden te projecteren op een plat vlak, maar dat is dan op zich niet zo openbarend?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is waar naar gelinkt wordt maar daar staat geometrie en energiegedoe nogal door elkaar, maar nog niet wat het betekent? De getalletjes in het geometrie gedeelte kloppen trouwens niet helemaal, cube = 6, tetrahedron zou 4 moeten zijn
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:02:44 #56
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_72456008
Ik weet er ook niet het fijne van, maar de Engelse term ‘planetary grid‘ leek me overeen te komen, dus als jullie toch aan het googelen zijn.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_72456346
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:00 schreef oompaloompa het volgende:
ziet er uit als een systeem om 3d afstanden te projecteren op een plat vlak, maar dat is dan op zich niet zo openbarend?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is waar naar gelinkt wordt maar daar staat geometrie en energiegedoe nogal door elkaar, maar nog niet wat het betekent? De getalletjes in het geometrie gedeelte kloppen trouwens niet helemaal, cube = 6, tetrahedron zou 4 moeten zijn
Als je naar de stip in de mexicaanse golf/net boven zuid amerika kijkt (stip 39), en die langs de kust van zuid amerika (stip 49), dan komen deze gek genoeg overeen met die van de planetary grid.

Waren zeelieden hier rond die tijd al zo mee bezig? Waar haalden ze dit soort kennis vandaan als ze de gehele wereld nog niet gezien hadden.

@Iblis, thnx.
SPOILER
Voor de zekerheid, dan zie jullie wat ik bedoel.

*hmm, die tekst van Oompa zegt overigens dat deze grid al eerder bedacht was, indrukwekkend.

[ Bericht 2% gewijzigd door mediaconsument op 05-09-2009 11:26:48 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:26:47 #58
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_72456449
tvp
pi_72456571
Kan het niet zijn dat dat grid op de kaart van Piri Reis meer bedoeld is om hem te helpen bij het nauwkeurig maken van de kaart? Het grid loopt namelijk ook door in de tekst, alsof het bedoeld is om het in evenredige vlakken te verdelen zodat o.a. schaal enzo klopt.
Mr. Prolapse 2009
pi_72464991

Hmm. Die punten stellen wat meer voor dan alleen aantekeningen.

Binnenkort een topic over de earthgrid.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_72465043
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:24 schreef mediaconsument het volgende:
[ afbeelding ]

Hmm.

Binnenkort een topic over de earthgrid.
Cool

Vriendelijke tip > Earth Grid e.d. passen beter in TRU
Mr. Prolapse 2009
pi_72465271
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:26 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Cool

Vriendelijke tip > Earth Grid e.d. passen beter in TRU
Nope, dit past in dit hele verhaal wat ik probeer duidelijk te maken. De oorsprong van de NWO.

Mjah, blijkbaar wil jij geen inbreng in dit forum. Ik heb dan ook weinig zin meer om er een topic over te maken. Bedankt.
pi_72465581
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:32 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Nope, dit past in dit hele verhaal wat ik probeer duidelijk te maken. De oorsprong van de NWO.

Mjah, blijkbaar wil jij geen inbreng in dit forum. Ik heb dan ook weinig zin meer om er een topic over te maken. Bedankt.
Nee hoor, dit is iets wat de mods besproken hebben. Dingen als Earth Grid daar zijn in TRU bijvoorbeeld ook topics over. En met jouw kennis zou je die topics kunnen verrijken.

Er staat bijvoorbeeld al een aantal dagen een verzoek om dit topic bijv. ook naar TRU te laten overhuizen omdat het daar meer zijn wortels heeft. Echter zijn jogy en Bastard volgens mij op spirituele vakantie dus hebben ze er nog niet naar kunnen kijken
Daar komen ook de mensen die hier nog meer op kunnen inhaken, met name m.b.t. dat Enery Grid.
Mr. Prolapse 2009
pi_72465808
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:43 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Nee hoor, dit is iets wat de mods besproken hebben. Dingen als Earth Grid daar zijn in TRU bijvoorbeeld ook topics over. En met jouw kennis zou je die topics kunnen verrijken.

Er staat bijvoorbeeld al een aantal dagen een verzoek om dit topic bijv. ook naar TRU te laten overhuizen omdat het daar meer zijn wortels heeft. Echter zijn jogy en Bastard volgens mij op spirituele vakantie dus hebben ze er nog niet naar kunnen kijken
Daar komen ook de mensen die hier nog meer op kunnen inhaken, met name m.b.t. dat Enery Grid.
Het verhaal omtrent het vaticaan moet ook ondersteunt worden en is volgens mij iets groter dan jij denkt. Of mag dat hier niet?
pi_72465951
Als het in jouw topic inderdaad de link maakt met het Vaticaan en daarmee de NWO past het inderdaad hier. Maar de Earth Grid is een grijs gebied en past 9/10 keer beter in TRU. Vandaar.

Dit topic is qua opzet bijvoorbeeld ook goed in elkaar gezet maar heeft gewoon veel meer raakvlakken met TRU dan met BNW
Mr. Prolapse 2009
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:56:18 #66
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_72465954
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het verhaal omtrent het vaticaan moet ook ondersteunt worden en is volgens mij iets groter dan jij denkt. Of mag dat hier niet?
<niet doen>

[ Bericht 8% gewijzigd door Dragorius op 05-09-2009 17:57:12 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_72466044
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:56 schreef Dragorius het volgende:
Als het in jouw topic inderdaad de link maakt met het Vaticaan en daarmee de NWO past het inderdaad hier. Maar de Earth Grid is een grijs gebied en past 9/10 keer beter in TRU. Vandaar.

Dit topic is qua opzet bijvoorbeeld ook goed in elkaar gezet maar heeft gewoon veel meer raakvlakken met TRU dan met BNW
Daarom moet de discussie nog een stukje de diepte in om het gedeelte van het vaticaan te bereiken. Dit kan nog even duren, echter weet ik zeker dat ik dit duidelijk kan maken. Dat earthgrid verhaal is zelfs zo goed dat het volgens mij ook nog WFL in kan. Daarom misschien ergens een goede samenvatting hiervan in dit topic. Ik zie wel.

Daarom verder ontopic, en de vraag of de post boven mij verwijdert mag worden. De post voegt niks toe aan het topic, dit topic wil ik dan ook graag schoon houden. Ik zal deze 3 zinnen ook verwijderen als dat gebeurt is, anders hebben we een probleem.
pi_72466107
Prima dat je de diepte in wil, maar dat kan niet met een stel losse topics die straks als 1 moeten worden gezien. Dan raakt het forum overspoeld en raakt men de draad kwijt.

Wat je kan doen is alles bij elkaar verzamelen (voor jezelf) en daar 1 groot topic van maken, met een goede OP die dus alles behelst wat je daarover verzamelt hebt.
Dan heb je dus Piri Reis, Earth Grid Vaticaan NWO en alles in 1. Dan is het overzichtelijk voor iedereen en kan er een gedegen discussie over ontstaan. Geen wildgroei aan losse topics over samenhangende onderwerpen.

En dat is geen verzoek maar dat is hoe we het orderlijk willen houden in BNW

De post boven je is al aangepast
Mr. Prolapse 2009
pi_72466266
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:03 schreef Dragorius het volgende:
Prima dat je de diepte in wil, maar dat kan niet met een stel losse topics die straks als 1 moeten worden gezien. Dan raakt het forum overspoeld en raakt men de draad kwijt.

Wat je kan doen is alles bij elkaar verzamelen (voor jezelf) en daar 1 groot topic van maken, met een goede OP die dus alles behelst wat je daarover verzamelt hebt.
Dan heb je dus Piri Reis, Earth Grid Vaticaan NWO en alles in 1. Dan is het overzichtelijk voor iedereen en kan er een gedegen discussie over ontstaan. Geen wildgroei aan losse topics over samenhangende onderwerpen.

En dat is geen verzoek maar dat is hoe we het orderlijk willen houden in BNW

De post boven je is al aangepast
Dat is niet mijn idee. De onderwerpen apart zijn zo groot dat dit onmogelijk in 1 topic besproken kan worden. Dan is er in de discussies geen lijn meer te vinden.

Daarom nogmaals het verzoek om ontopic te gaan. Het onderwerp is de baas in dit forum en dit topic!

Het was overigens een verzoek om die post weg te halen, jammer dat je hier niet aan wilt voldoen. Zie geen reden waarom die post daar zou moeten blijven staan.
pi_72466595
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:51 schreef RM-rf het volgende:
een inzeressante afbeelding, de kaart van Piri Reis geprojecteerd over een hedendaagse 'exacte' globe

[ afbeelding ]

inderdaad een zeer sterk bewijs voor de enorme precisie wat betreft het weergeven van de kust van zuidamerika ....

...
Ik zie in die projectie vooral dat de kaart van Piri Reis een sterkere kromming vertoont dan het huidige rastermodel, alsof de schaal een beetje uit de hand loopt naarmate het zuiden genaderd wordt. Met die kanteling en toenemende kromming erbij gedacht, wordt de representatie van Zuid-Amerika nog nauwkeuriger.

Ik meen me een docu van Discovery te herinneren trouwens waarin gesuggereerd wordt dat het puntje van Antartica dat het dichtst bij Vuurland ook de thuishaven is geweest van een beschaving die ontzettend gedetailleerd was op het gebied van cartografie, astronomie en architectuur, dit ook in combi met de kaarten van Piri Reis.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_72467161
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zie in die projectie vooral dat de kaart van Piri Reis een sterkere kromming vertoont dan het huidige rastermodel, alsof de schaal een beetje uit de hand loopt naarmate het zuiden genaderd wordt. Met die kanteling en toenemende kromming erbij gedacht, wordt de representatie van Zuid-Amerika nog nauwkeuriger.

Ik meen me een docu van Discovery te herinneren trouwens waarin gesuggereerd wordt dat het puntje van Antartica dat het dichtst bij Vuurland ook de thuishaven is geweest van een beschaving die ontzettend gedetailleerd was op het gebied van cartografie, astronomie en architectuur, dit ook in combi met de kaarten van Piri Reis.
Weet jij toevallig nog welke documentaire dat is?
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:27:16 #72
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72473245
Jullie doelen op het Carl P. Munck grid
pi_72473705
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:27 schreef merlin693 het volgende:
Jullie doelen op het Carl P. Munck grid
Het valt me op dat bij de antillen veel gebeurd is, in zuid-Afrika er een stip is, en ook in Indonesië en Australië. Waarom denk ik nu dat dit een verklaring kan zijn waarom Nederland deze gebieden bezet heeft, en dat de voc een camouflage was?

Doelend op het bovendste plaatje in deze post: Piri Reis

Dat grid verhaal is groot.

Hmm, nu valt me ook op dat er in Afghanistan ook een iets is.

[ Bericht 4% gewijzigd door mediaconsument op 05-09-2009 22:56:09 ]
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:56:53 #74
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_72474048
het grappige is dat het Carl P. Munck grid overeenkomt met het Ley-Line verhaal en daarboven UFO waarnemingen
pi_72474160
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:56 schreef merlin693 het volgende:
het grappige is dat het Carl P. Munck grid overeenkomt met het Ley-Line verhaal en daarboven UFO waarnemingen
Heeft Carl P. Munck dat idee niet opnieuw uitgevonden en werd dit al veel langer gebruikt? Zoiets meen ik gelezen te hebben. Kun jij iets meer vertellen over de stippen op de piri reis kaart?

hmm
quote:
Plato, the Greek philosopher, who lived approximately 427-347 BC recognized the patterns of the grids. He devised a theory regarding his belief that the earth's basic structure evolved from a simply geometric shape to more complex geometric shpaes. These shapes became known as the platonic solids. They are: cube (4), tetrahedron (3), octahedron (8), dodecahedron (12), icosahedron(20).

Plato, in his Timeaus associated each shape with one of the elements, earth, fire, air, ether, and water. The earth's energy grid from the beginnings of its evolutionary course, has evolved through each of these shapes to what it is today. Each shape, superimposed, one upon the other to create a kind of all encompassing energy field that is the very basis of Earth holding it all together.

[ Bericht 13% gewijzigd door mediaconsument op 05-09-2009 23:16:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')