Bron?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dit topic is gemaakt n.a.v. mij hè! Ik wil die shout-out krijgen
NIET MOEILIJK DOEN.quote:
Ook dat brengt de ware man in iedereen naar boven.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:44 schreef Chriz2k het volgende:
Het enige op Nickelodeon dat ik kijk is iCarly!
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:47 schreef Otis. het volgende:
[..]
Ook dat brengt de ware man in iedereen naar boven.
Volgens mij is het niet echtquote:Op woensdag 2 september 2009 23:56 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Kristus, kleine meisjes worden snel groot!
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGOMOMG!!!!!!!1111111111111111quote:
Iddquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
En trouwens. Die Moze is nog te doen ook.
quote:
Meen je dat nou, Chriz2k?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat is tegenwoordig heel normaal voor 16-jarige meisjes![]()
![]()
Ik post sneller dan mijn schaduw.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Je bent amper 24 uur actief op FOK! en je hebt nu al 69 posts.. Nieuwe Tong?
Dit topic is baas dus het wordt hem vergevenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Je bent amper 24 uur actief op FOK! en je hebt nu al 69 posts.. Nieuwe Tong?
Dat hangt er puur vanaf in welke context je deze ontwikkeling bekijkt. Immers, in de 'huiselijke kring' wordt het steeds normaler om als 16-jarig meisje expliciet voor de dag te komen, dit wordt voornamelijk geuit door het hebben van seksuele gemeenschap en het maken van erotisch getinte foto's. Aan de andere kant is het nog niet maatschappelijk geaccepteerd om dit volledig in het openbaar te uiten op die leeftijd, we kunnen derhalve enkel hopen dat die moraal nog gaat verschuiven in de loop der jaren.quote:
De concierge van scrubs die is pas een koningquote:Op donderdag 3 september 2009 00:21 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Gordy de conciërge roeleert!Geniale ideeën heeft hij.
fez van that 70's show is pas koningquote:Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
De concierge van scrubs die is pas een koning
THE JANITORquote:Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij kan echt niet tippen aan Janitor, fez is zo overdreven nep.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
fez van that 70's show is pas koning
true ,maar maakt het voor mij niet minderquote:Op donderdag 3 september 2009 00:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij kan echt niet tippen aan Janitor, fez is zo overdreven nep.
QFTquote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef Otis. het volgende:
Fez is een baas.
Evenals de concierge uit Scrubs, Joey Tribbiani en Dewey van Malcom in the Middle.
Dewey noemen en dan niet Hal (quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef Otis. het volgende:
Fez is een baas.
Evenals de concierge uit Scrubs, Joey Tribbiani en Dewey van Malcom in the Middle.
HALquote:Op donderdag 3 september 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dewey noemen en dan niet Hal () .
die ook maar daar gaat het topic niet over.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Bij deze serie is het toegestaan. Dit omdat ze zelfs de moeite hebben genomen om de bloopers na te synchroniserenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:17 schreef Id_do_her het volgende:
Die hele serie is grondig verpest door de nasynchronisatie en ben ik de enige die daar op tegen is?
Gunther is pas een bazenkoning.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef Otis. het volgende:
Fez is een baas.
Bij deze serie toegestaan?! Bij geen enkele serie toegestaan, kunnen jullie daar doorheen kijken dan? Ik begeef me even elders want dit is toch echt niet normaal meer.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:18 schreef Otis. het volgende:
[..]
Bij deze serie is het toegestaan. Dit omdat ze zelfs de moeite hebben genomen om de bloopers na te synchroniseren.
Na-sync bloopersquote:Op woensdag 2 september 2009 23:35 schreef Otis. het volgende:
[...]
Ik bedoel, bij Ned's Survivalgids hebben ze zelfs de moeite genomen om de bloopers die ze tijdens de aftiteling laten zien na te synchroniseren
[ afbeelding ]
Ik vind die hele serie echt te triest voor woorden maar dat het televisiekijkend volk nu opeens Nederlandse nasynchronisatie lijkt te accepteren vind ik nog veel erger.quote:
Jonge, bloopers nasynchroniseren. Kom op? Hoe geweldig kan je een serie maken?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind die hele serie echt te triest voor woorden maar dat het televisiekijkend volk nu opeens Nederlandse nasynchronisatie lijkt te accepteren vind ik nog veel erger.
Dewey en Hal noemen en niet Greg Feldspar.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dewey noemen en dan niet Hal () .
Bij het zien van nasynchroniseren horen bij iedereen al de alarmbellen af te gaan. Maar als ik je avatar zie blijk je dus een fan te zijn van crappy films en series.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Otis. het volgende:
[..]
Jonge, bloopers nasynchroniseren. Kom op? Hoe geweldig kan je een serie maken?
quote:
Ik MOET weten wat voor pic hier stondquote:Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef Otis. het volgende:
[..]
Wtf. Carly/Maggie zal nooit meer hetzelfde zijn
!!
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef Otis. het volgende:
Fez is een baas.
een shop van een halfnaakte vrouw met het hoofd van miranda cosgrove eropquote:Op donderdag 3 september 2009 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Ik MOET weten wat voor pic hier stond
dat je geen gevoel voor humor hebt kan jij niks aan doen, maar beledig de TS (en met name NSG) niet he??quote:Op donderdag 3 september 2009 12:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij het zien van nasynchroniseren horen bij iedereen al de alarmbellen af te gaan. Maar als ik je avatar zie blijk je dus een fan te zijn van crappy films en series.
Ik bekritiseer de smaak van TS en laat weten wat mijn mening daarover is, dat is geen directe belediging naar TSquote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
dat je geen gevoel voor humor hebt kan jij niks aan doen, maar beledig de TS (en met name NSG) niet he??
maar wel NSG, en die is heiligquote:Op donderdag 3 september 2009 13:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik bekritiseer de smaak van TS en laat weten wat mijn mening daarover is, dat is geen directe belediging naar TS
Engelse versie is wel te doen, maar heilig?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:14 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
maar wel NSG, en die is heilig
hmm die heb ik nooit gezien moet ik toegeven.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Engelse versie is wel te doen, maar heilig?![]()
Ok, de nasynchronisatie krikt het gehalte van: "wat is dit nu weer voor iets" wel omhoog, maar om het daadwerkelijk te gaan kijken is het net te erg.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:17 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
hmm die heb ik nooit gezien moet ik toegeven.
maar de synchronisatie maakt het er wel meliger op
"wat is dit nu weer voor iets" gehalte? huh?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok, de nasynchronisatie krikt het gehalte van: "wat is dit nu weer voor iets" wel omhoog, maar om het daadwerkelijk te gaan kijken is het net te erg.
Als je dan de NL versie al goed vindt moet je de Engelse zeker een keer proberen, zal wel op een torrentsite oid staan.
En probeer dan ook meteen The Wonder Years, heeft iets weg van NSG maar dan wel goed en wordt het kijkend publiek niet als zijnde achterlijk behandeld.
Er komen nieuwe aan dit seizoen, zeiden zequote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ned's survivalgids
Zijn er al nieuwe afleveringen ? Heb die allemaal al tig keer gezien.
Nieuwe afleveringen komen eraan idd.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ned's survivalgids
Zijn er al nieuwe afleveringen ? Heb die allemaal al tig keer gezien.
Geniaalquote:Op donderdag 3 september 2009 13:34 schreef -lucas- het volgende:
Haha, mijn vriendin heeft een seizoen vertaald. Die bloopers moesten inderdaad ook
Eén seizoen maar hequote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef Otis. het volgende:
[..]
Geniaal. Je vriendin deed heldenwerk, vergelijkbaar met vrijwilligerswerk in Zimbabwe
.
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:42 schreef Otis. het volgende:
[..]
Geniaal. Je vriendin deed heldenwerk, vergelijkbaar met vrijwilligerswerk in Zimbabwe
.
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:50 schreef Ned_Bigby het volgende:
Tip #23474
Niks mis met Ned's Survivalgids! Lekker kijken dus kijkbuiskindertjes!
Sinds ik Otis eens in een aflevering van Back at the Barnyard zag Fokkenquote:Op donderdag 3 september 2009 14:08 schreef Moze het volgende:
Ned én Cookie? Wat een verassing. Sinds wanneer zitten jullie op Fok?
idd, cookie is de baas der bazenquote:Op donderdag 3 september 2009 15:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kokosnootkop
suzie
moosley
cookie![]()
COOKIE!!quote:Op donderdag 3 september 2009 15:44 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
idd, cookie is de baas der bazen
[ afbeelding ]
The suite life of Zack & Cody. Is stiekem best leukquote:Op donderdag 3 september 2009 00:16 schreef murphyjenkins het volgende:
enige leuke op nickelodeon is met die tweeling in het hotel met die blonde chick en die chinees, en die manager negert
dat vind ik zn iut show hequote:Op donderdag 3 september 2009 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
The suite life of Zack & Cody. Is stiekem best leuk
En NSG is ook gaaf,.
Het was net voor avatar op tv.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:03 schreef Jimbo het volgende:
ik dnek jullie praten dr over, is het op tv ?
zie ik avatar
Ja dat is echt zwaar fail.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:23 schreef LangeJan het volgende:
En die nagesynchroniseerde bloopers zijn ook kapot gru.
Eensch.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:36 schreef o.us het volgende:
Ned's Survivalgids
NasychronisatieStraks worden wij net als die Duitsers, man.
Huuuu! De spanning!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef Lakitu het volgende:
Volgens zijn ze al begonnen met nieuwe afleveringen, in die van gister zat Suzie zo op een andere school en had ze iets met Ned
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:14 schreef Lakitu het volgende:
Volgens zijn ze al begonnen met nieuwe afleveringen, in die van gister zat Suzie zo op een andere school en had ze iets met Ned
avatar in het engels is toch beterquote:Op donderdag 3 september 2009 18:03 schreef Jimbo het volgende:
ik dnek jullie praten dr over, is het op tv ?
zie ik avatar
Ned's Survivalgids nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:58 schreef switchboy het volgende:
[..]
avatar in het engels is toch beter
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:09 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wist niet dat een keupele gast met een stemapparaat een survivalgids kon maken
[ afbeelding ]
Comedy's en Nickelodeon in één zin?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:29 schreef NoBody122 het volgende:
Comedies
Comedies op Nickelodeon (NL nagesynchroniseerd)
De producenten van 'The Angry Beavers' hebben Nickelodeon flink boos gekregen toen ze een aflevering schreven die de herhalingspolitiek van Nickelodeon aankaartte. Luidop roepen dat er nieuwe afleveringen van je favoriete tekenfilm onderweg zijn terwijl je nog steeds oude afleveringen te zien krijgt.quote:Op zondag 6 september 2009 12:44 schreef ObamaBinLaden het volgende:
TS is een brugpieper.
NSG is net als Spongebob geworden. Het is gewoon niet leuk meer.
Nickelodeonquote:Op zondag 6 september 2009 12:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De producenten van 'The Angry Beavers' hebben Nickelodeon flink boos gekregen toen ze een aflevering schreven die de herhalingspolitiek van Nickelodeon aankaartte. Luidop roepen dat er nieuwe afleveringen van je favoriete tekenfilm onderweg zijn terwijl je nog steeds oude afleveringen te zien krijgt.
Boerenbedrog.
Ik houd het bij donkere humor, net zoals ik mijn koffie graag donker heb.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
The suite life of Zack & Cody. Is stiekem best leuk
En NSG is ook gaaf,.
Ja idd he.quote:Op zondag 6 september 2009 17:18 schreef MB23 het volgende:
Die marathon vandaag3 keer dezelfde aflevering voorbijgekomen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:09 schreef ScudRaket het volgende:
Ik wist niet dat een keupele gast met een stemapparaat een survivalgids kon maken
[ afbeelding ]
SLOPER ?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:03 schreef Heufd het volgende:
Sloper.
omg.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SLOPER ?
SLOME ZUL JE BEDOELEN !11 !111
Heb ik ook gedaan. Alleen had van jou niet verwacht dat je het ook zou kijken en het letterlijk zou kunnen citeren.quote:
Ned's survivalgids staat standaard op hier tijdens het kokenquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:42 schreef Chai het volgende:
Heb ik ook gedaan. Alleen had van jou niet verwacht dat je het ook zou kijken en het letterlijk zou kunnen citeren.
Beetje de stoere chick uit willen hangen tegen je forum vriendjes door te zeggen dat je je vriend gedumpt hebtquote:Op woensdag 9 september 2009 10:31 schreef Plums het volgende:
Geweldige serie.
Mn vriend vond t ook kut.![]()
Ofc heb ik hem toen per direct gedumpt, dat snap je wel.
Is hij nou altijd al zo dun geweest ofquote:
De Nederlandse naam zuigt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |