Volgens mij is het niet echtquote:Op woensdag 2 september 2009 23:56 schreef Counterattack het volgende:
[..]
Kristus, kleine meisjes worden snel groot!
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGOMOMG!!!!!!!1111111111111111quote:
Iddquote:Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
En trouwens. Die Moze is nog te doen ook.
quote:
Meen je dat nou, Chriz2k?quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jawel hoor, dat is tegenwoordig heel normaal voor 16-jarige meisjes![]()
![]()
Ik post sneller dan mijn schaduw.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Je bent amper 24 uur actief op FOK! en je hebt nu al 69 posts.. Nieuwe Tong?
Dit topic is baas dus het wordt hem vergevenquote:Op donderdag 3 september 2009 00:00 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Je bent amper 24 uur actief op FOK! en je hebt nu al 69 posts.. Nieuwe Tong?
Dat hangt er puur vanaf in welke context je deze ontwikkeling bekijkt. Immers, in de 'huiselijke kring' wordt het steeds normaler om als 16-jarig meisje expliciet voor de dag te komen, dit wordt voornamelijk geuit door het hebben van seksuele gemeenschap en het maken van erotisch getinte foto's. Aan de andere kant is het nog niet maatschappelijk geaccepteerd om dit volledig in het openbaar te uiten op die leeftijd, we kunnen derhalve enkel hopen dat die moraal nog gaat verschuiven in de loop der jaren.quote:
De concierge van scrubs die is pas een koningquote:Op donderdag 3 september 2009 00:21 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Gordy de conciërge roeleert!Geniale ideeën heeft hij.
fez van that 70's show is pas koningquote:Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
De concierge van scrubs die is pas een koning
THE JANITORquote:Op donderdag 3 september 2009 00:23 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
De concierge van scrubs die is pas een koning
Hij kan echt niet tippen aan Janitor, fez is zo overdreven nep.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:25 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
fez van that 70's show is pas koning
true ,maar maakt het voor mij niet minderquote:Op donderdag 3 september 2009 00:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hij kan echt niet tippen aan Janitor, fez is zo overdreven nep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |