Over intelligent gesprokenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef thloreg het volgende:
Klacht? Blonde meiden die altijd maar proberen intelligent over te komen terwijl niemand daarop zit te wachten want het enige wat telt is "looks" en de rest is secundair,alleen wordt dat ze nooit vertelt.
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef TNA het volgende:
Ze heeft vast gelijk, maar het interesseert niemand. Boobies anyone?
Vetbulten met rode uitsteekselsquote:Op woensdag 2 september 2009 20:52 schreef TNA het volgende:
Ze heeft vast gelijk, maar het interesseert niemand. Boobies anyone?
Die vrouwen bij RTL zijn 3x lekkerder.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef tisauch het volgende:
Leuke meid, al kijk ik liever naar Sascha.
Sascha is dan ook niet per sé lekker, maar gewoonweg mooi.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die vrouwen bij RTL zijn 3x lekkerder.
Klacht: Mensen die de naam Sacha niet kunnen spellen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef tisauch het volgende:
Leuke meid, al kijk ik liever naar Sascha.
klopt ja. linker oog is lager of rechter hoger.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
Eén van haar ogen zit echt een groot stuk lager, ziet er niet uit.
Bladen die interviews met vrouwen in hun blad zetten zonder naaktfoto'squote:Op woensdag 2 september 2009 21:28 schreef 9611Niels het volgende:
Hier het interview:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou als jij op halve kerels valt, op die laatste foto hier lijkt het net alsof ze een kaal hoofd heeft met een klein toupetje aan de achterkantquote:
Ook al ze een gemillimeterd kapsel...quote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou als jij op halve kerels valt, op die laatste foto hier lijkt het net alsof ze een kaal hoofd heeft met een klein toupetje aan de achterkant
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:46 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ook al ze een gemillimeterd kapsel...
Dat inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 20:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ze neemt zichzelf veel te serieus
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou als jij op halve kerels valt, op die laatste foto hier lijkt het net alsof ze een kaal hoofd heeft met een klein toupetje aan de achterkant
Ze doet me hieraan denkenquote:Op woensdag 2 september 2009 21:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die vrouwen bij RTL zijn 3x lekkerder.
Zij was lekker toen ze nog bij het Klokhuis zatquote:
Ach... altijd beter dan dit:quote:Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zij was lekker toen ze nog bij het Klokhuis zat![]()
Nu is ze verlept
Milika Peterzon is pas een kneitergeile MILFquote:Op woensdag 2 september 2009 22:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ach... altijd beter dan dit:
[ afbeelding ]
Die heeft zo te zien dr beste tijd al lang gehadquote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Milika Peterzon is pas een kneitergeile MILF![]()
Kunnen de boobies van Eva echt niet tegen op.
[ afbeelding ]
Zeker, kun je nagaan hoe haar tieten 20 jaar geleden waren toen ze net zo oud was als die Eva nuquote:Op woensdag 2 september 2009 22:41 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die heeft zo te zien dr beste tijd al lang gehad
Dat vind ik nietquote:Op woensdag 2 september 2009 22:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Milika Peterzon is pas een kneitergeile MILF![]()
En dan word je wakker met je hand in je onderbroekje en kom je erachter dat het allemaal een droom was?quote:Op donderdag 3 september 2009 09:23 schreef jagga het volgende:
Eva heeft wel gelijk
Ze IS meer dan boobies![]()
Ze is ook een lekkere blonde slet die met zaadvragende ogen op der knietjes voor mij zit, en mijn kloppende lul goed afzuigt zodat ik mijn yoghurt tegen haar huigje kan spuiten
Jammer dat ze nu kort haar heeftquote:Op woensdag 2 september 2009 23:46 schreef Radioheader het volgende:
Eva Jinek, al tijden mn avatar op Fok!
Die ziet er hier inderdaadquote:Op woensdag 2 september 2009 22:27 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zij was lekker toen ze nog bij het Klokhuis zat![]()
Nu is ze verlept
Bokito-sexquote:Op donderdag 3 september 2009 09:19 schreef Acinonyx het volgende:
Bohhh dit is pas een geile nieuws-milf![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die zocht ik. Post 22 pas? Fok! stelt teleur...quote:
Dat hoofd(haar)quote:Op donderdag 3 september 2009 10:57 schreef HunterSThompson het volgende:
Ik blijf het herhalen. Kijk dan eens goed naar dat voorhoofd. Die is over 2 jaar kaal.
[ afbeelding ]
Dat been op die laatste foto is eng, alsof ze 2 bovenbeenbotten heeft, in het midden glooit het vel naar binnenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:45 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die ziet er hier inderdaad![]()
uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heeft zo ongeveer iedere vrouw die goed slank is, niks mis mee.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:58 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat been op die laatste foto is eng, alsof ze 2 bovenbeenbotten heeft, in het midden glooit het vel naar binnen
idd, doet me denken aan robocop..quote:Op donderdag 3 september 2009 10:57 schreef HunterSThompson het volgende:
Ik blijf het herhalen. Kijk dan eens goed naar dat voorhoofd. Die is over 2 jaar kaal.
[ afbeelding ]
quote:
No, way dat dat dezelfde persoon is. Of word ik nu keihard in het O'tje genomen?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:45 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Die ziet er hier inderdaad![]()
uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |