Lekker boeiend. Die Kerlon kan tenminste gekocht worden. Ze Eduardo voegt niets toe. Als hij zich heeft aangepast hier in Nederland is hij alweer weg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ze Eduardo wel een appetijtelijk hoofd.
Ja, inderdaad lekker boeiend! Weet je wel hoeveel shirtjes er aan vrouwen verkocht zijn met achterop "DANI" of "OVERMARS"? Financiele kansen!quote:
Dat en ik denk dat als Ogararu, Oleguer en andere grootverdieners werden verkocht er meer geld was voor versterkingen. Dan hadden ze misschien betere spelers kunnen halen. Dat geld is er blijkbaar niet gekomen en nu moeten ze dus transfervrije spelers halen en spelers huren. Op zich niets mis mee, maar er is natuurlijk wel een reden dat Pantelic transfervrij was en nog steeds geen club had. Al begreep ik dat Pantelic zijn salariseisen flink verlaagd heeft in vergelijking met het begin van de zomer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat clubs toen meer geld konden vragen
Idd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Die Kerlon kan tenminste gekocht worden. Ze Eduardo voegt niets toe. Als hij zich heeft aangepast hier in Nederland is hij alweer weg.Droevige aankoop imho
Ik kan me echt niet voorstellen dat Ajax hierover geen contractuele afspraken heeft gemaakt. Dat zou werkelijk idioot zijn. Of dit moet nog worden geregeld met de investeringsmaatschappij waar hij van is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Die Kerlon kan tenminste gekocht worden. Ze Eduardo voegt niets toe. Als hij zich heeft aangepast hier in Nederland is hij alweer weg.Droevige huur imho
Nog minder relevant?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef Prosac het volgende:
Oké, vanaf nu weer even wat minder hyperactief en relevant posten.
Ghehe, jij snapt het vast wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog minder relevant?![]()
Hebben we nu nog een uurtje om te kijken wat er met Oleguer gaat gebeuren? Daar horen we ook niks meer over.
Een uur geleden was de medische keuring, dus het kan nog!!11quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
Nou, waar blijft Chivu, 4 uur zou die er zijn
Hehe, iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85316
Lol Greg.
20 over 3 aankomen op schiphol, half uurtje naar VU, ff testenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
Als Oleguer blijft denk ik dat er niks meer komt, dan heb je 4 verdedigers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog minder relevant?![]()
Hebben we nu nog een uurtje om te kijken wat er met Oleguer gaat gebeuren? Daar horen we ook niks meer over.
Het moet in elk geval voor 18:00 beklonken zijn bij de FIFA dacht ik..quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Dvm86 het volgende:
Waarom doen jullie net alsof het bekend gemaakt moet worden voor 18:00?
Bron?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef fuckbuddy het volgende:
Oleguer zal blijven en Ajax zal dus geen nieuwe verdediger presenteren...
Ok ik heb hem altijd verdedigd maar hij heeft echt het IQ van een hoop stront.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:
Lol Greg.
En welke flapdrol van hier riep dat echt zou komen en we hem serieus moesten nemen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
Nou, in deze hoop stront zit nog meer intelligentie:quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ok ik heb hem altijd verdedigd maar hij heeft echt het IQ van een hoop stront.
quote:De 21-jarige Kerlon staat wereldwijd bekend om de ‘zeehondendribbel’. Terwijl hij de bal koppend hooghoudt, loopt hij ogenschijnlijk simpel over het veld. De voetbaltruc leverde hem de bijnaam Foquinho op. ,,Ik wil de wereld veroveren met mijn manier van spelen, acties en mooie doelpunten. Niet vanwege de trucjes op het veld.’’ Maar lachend vervolgt hij: ,,Als de mogelijkheid zich voordoet dan doe ik het.’’
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef fuckbuddy het volgende:
Oleguer zal blijven en Ajax zal dus geen nieuwe verdediger presenteren...
Sarcasme in Alkmaarse oren moet nog komenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En welke flapdrol van hier riep dat echt zou komen en we hem serieus moesten nemen?
Weet niet man.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:
Lol Greg.
Hoeft niet, daarnaast als het echt een aankoop is waar ze geld aan een club moeten betalen dan wachten ze echt tot de beurs dicht is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Dvm86 het volgende:
Waarom doen jullie net alsof het bekend gemaakt moet worden voor 18:00?
Doe het tegen Feyenoord. Doe het tegen Feyenoord.quote:
Daarom heb ik ook geen vertrouwen in Kerlon. Iedereen spreek maar over de zeehond. Over zijn andere kwaliteiten is niets bekend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:
Lol Greg.
Ik heb hem nooit zien spelen, geef dan ook geen oordeel, maar op wikipedia staat het volgende:quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen vertrouwen in Kerlon. Iedereen spreek maar over de zeehond. Over zijn andere kwaliteiten is niets bekend.
Jij hoeft ook geen vertrouwen te hebben in Ajax' spelers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen vertrouwen in Kerlon. Iedereen spreek maar over de zeehond. Over zijn andere kwaliteiten is niets bekend.
14.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef bloodysunday het volgende:
Wat voor nummer krijgt Eduardo? Zal wel 24 of 25 zijn?
Niemand weet dat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb even een paar topics gemist maar is die Ze Eduardo nou alleen maar gehuurd zonder optie tot koop?
In dat geval snap ik niet dat je die bij Jong Ajax stalt... tegen de tijd dat ie nuttig kan zijn is ie weer weg
WOW DUIZEND PROCENT DAT IS VEEL !!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik weet 1000% zeker dat ie niet komt, salaris zal veels te hoog liggen.... Ik wil er wel om wedden.
Wie heeft er zin in een kratje bier?
Beurs eerst dicht etc, ik geloof er niet in...
Atouba kapt Makaay uit, geeft de bal hoog op Kerlon die met een zeehondendribbel de 16 binnen rent om daar hardhandig tegen de vlakte te worden gewerkt. Suarez benut de strafschop met een 'panenka'. Jol besluit om de 7-0 voorsprong te gaan verdedigen en haalt Pantelic van het veld - die nog even een buiging maakt naar het legioen - voor Chivu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef StarGazer het volgende:
Haha als Kerlon die actie maakt in een volle Kuip dan kan hij wat mij betreft niet meer stuk
14.gifquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef bloodysunday het volgende:
Wat voor nummer krijgt Eduardo? Zal wel 24 of 25 zijn?
Volgens mij maak jij je drukker dan de Ajacieden zelf.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik weet 1000% zeker dat ie niet komt, salaris zal veels te hoog liggen.... Ik wil er wel om wedden.
Heb je het nou nog steeds over Chivu? Natuurlijk komt hij niet. Waar maak je je druk om manquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Chivu op de bank?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Atouba kapt Makaay uit, geeft de bal hoog op Kerlon die met een zeehondendribbel de 16 binnen rent om daar hardhandig tegen de vlakte te worden gewerkt. Suarez benut de strafschop met een 'panenka'. Jol besluit om de 7-0 voorsprong te gaan verdedigen en haalt Pantelic van het veld - die nog even een buiging maakt naar het legioen - voor Chivu.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Atouba kapt Makaay uit, geeft de bal hoog op Kerlon die met een zeehondendribbel de 16 binnen rent om daar hardhandig tegen de vlakte te worden gewerkt. Suarez benut de strafschop met een 'panenka'. Jol besluit om de 7-0 voorsprong te gaan verdedigen en haalt Pantelic van het veld - die nog even een buiging maakt naar het legioen - voor Chivu.
Jasza, die overigens in het vorige topic ook al bekende dat het om een grapje gingquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En welke flapdrol van hier riep dat echt zou komen en we hem serieus moesten nemen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef Rejected het volgende:
Kerlon en Pantellic lijken mij niet hele goede aanwinsten. Ze Eduardo kan een aanwinst zijn , jammer van dat louche contract.
Put your money where your mouth isquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
WOW DUIZEND PROCENT DAT IS VEEL !!!!!
Daarom heeft Inter hem gekocht ja, vanwege zijn dribbel. Voor vermaak in de rustquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze geen optie tot koop hebben dan... als ze bij Kerlon zo slim zijn zullen ze dat in dit geval toch niet vergeten zijn lijkt mequote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Brutil Hosé was in zijn jonge jaren ook een veelbelovende speler.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien spelen, geef dan ook geen oordeel, maar op wikipedia staat het volgende:
Kerlon werd jarenlang bestempeld als één van de grootste talenten van Brazilië; hij heeft van Brazilië onder 15 tot Brazilië onder 20 alle nationale jeugdselecties doorlopen. Op het Zuid-Amerikaans Kampioenschap onder 17 in Venezuela in 2005 werd hij gekozen tot beste speler en werd hij topscorer met acht doelpunten in zeven wedstrijden.
Lijkt me dat hij dan toch wel íets kan.
Chivu op de bankquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Atouba kapt Makaay uit, geeft de bal hoog op Kerlon die met een zeehondendribbel de 16 binnen rent om daar hardhandig tegen de vlakte te worden gewerkt. Suarez benut de strafschop met een 'panenka'. Jol besluit om de 7-0 voorsprong te gaan verdedigen en haalt Pantelic van het veld [...] voor Chivu.
ja waarom niet? Als de deal maar voor 1800 uur besloten isquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:08 schreef versteegrob het volgende:
Kan een transfer na 18 uur ook nog worden bekend gemaakt?
Ik ben er al 1 kwijt aan dndiek omdat de transfer van Affelay niet heeft plaats gevonden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Zelfs dat is er nooit van gekomen omdat de beste man een zeehond van Swarovski is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daarom heeft Inter hem gekocht ja, vanwege zijn dribbel. Voor vermaak in de rust
Wat je eigenlijk dus wilt zeggen is dat talent niets zegt? Niemand zou meer talent moeten kopen want je kunt allemaal als Hosé eindigen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Brutil Hosé was in zijn jonge jaren ook een veelbelovende speler.
Misschien een idee om voor de verandering eens even te wachten tot die jongens er zijn? Die gasten kunnen echt wel iets, even afwachten of het past.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef Rejected het volgende:
Kerlon en Pantellic lijken mij niet hele goede aanwinsten. Ze Eduardo kan een aanwinst zijn , jammer van dat louche contract.
Heitinga was voorheen ook veel geblesseerd, en je ziet waar die nu zitquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zelfs dat is er nooit van gekomen omdat de beste man een zeehond van Swarovski is.
Kerlon heeft blijkbaar in zijn jonge jaren veel gescoord maar de laatste 4 jaar heeft hij het net niet meer weten te vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat je eigenlijk dus wilt zeggen is dat talent niets zegt? Niemand zou meer talent moeten kopen want je kunt allemaal als Hosé eindigen?
Ja hij zit beneden aan de koffie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Chivu al gesignaleerd in Amsterdam?
Ik zag hem net in de zeeman , moest ff wat kousjes kopen nogquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij doet het zelfs minder dan in zijn Ajax periode. Van der Wiel is nu al een betere voetballer dan Heitinga.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heitinga was voorheen ook veel geblesseerd, en je ziet waar die nu zit
Hij zat net naast de broer van een vriend van de zus van een oom van Jasza in een bus in Amsterdamquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Fucking, met alle respect, Evertonquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heitinga was voorheen ook veel geblesseerd, en je ziet waar die nu zit
Vandaar zijn transfer naar de PLquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij doet het zelfs minder dan in zijn Ajax periode. Van der Wiel is nu al een betere voetballer dan Heitinga.
Met hetzelfde respect: het is wel een club die altijd in de fucking premier league speelt, daar waar geen Nederlandse club überhaupt meer in de buurt komt.quote:
Je kunt niet ontkennen dat hij een dramatisch slecht seizoen heeft gehad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Vandaar zijn transfer naar de PL
PL club die meedoet aan de ELquote:
Dat kan ik wel en dat doe ik hierbij ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat hij een dramatisch slecht seizoen heeft gehad.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij doet het zelfs minder dan in zijn Ajax periode. Van der Wiel is nu al een betere voetballer dan Heitinga.
Waarom doe je hier gekscherend over? Everton is een mooie club, waar uitstekend beleid wordt gevoerd en bovendien een club dat consitent presteert in de subtop.quote:
Goed nieuws maar was er al vanuit gegaanquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat de hele verdediging een dramatisch slecht seizoen heeft gehad.
Vast wel, 5% opleidingskosten ofzo? Dit jaar spekken de buitenlandse transfers de kas van Ajax behoorlijk: Sneijder, Maxwell?, Zlatan?, Heitinga, Huntelaar.... K las laatst iets van 2 miljoen ofzo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef Chadi het volgende:
verdienen we nog wat aan die transfer van heitinga trouwens?
Veel clubs in Spanje, Duitsland en Engeland buiten de huidige absolute top worden echt totaal onderschat in Nederland.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waarom doe je hier gekscherend over? Everton is een mooie club, waar uitstekend beleid wordt gevoerd en bovendien een club dat consitent presteert in de subtop.
Alsof íemand ook maar serieus denkt dat Chivu komt. Gast, maak je in Godsnaam niet zo druk zegquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:06 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Put your money where your mouth is
Nee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
Cvitanich is niet vertrokken toch? Of heb ik die gemist?
Misschien kunnen jullie Wielaert nog even snel overnemenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel een grote selectie zeg... Ik dacht dat Jol naar 22 man wilde?
Hij laat iedere x minder zien lijkt het wel....helaasquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:27 schreef Jasza het volgende:
Dario blijft wel.
Tegen Heracles vond ik hem wel goed.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij laat iedere x minder zien lijkt het wel....helaas
Ignjatovic is zelfs nog beterquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie Wielaert nog even snel overnemen
Iedere keer juist meer imoquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij laat iedere x minder zien lijkt het wel....helaas
Dat is de derde keer dat je deze opmerking maakt vandaag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze er in Pieterburen van vinden.²
Dat mag ik niet hopen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef bloodysunday het volgende:
Oleguer en Dario zijn er nogzal Twente Wielaert nog komen halen, misschien doet zijn vader wel een goed woordje bij Uri
3-4 keer al dezelfde 'grap'quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Die heb je nog nooit zien spelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ignjatovic is zelfs nog beter
Maar ff ontopic
De selectie bestaat nu uit 30 man. Gaat Jol er wekelijks 12 op de tribune zetten?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom haalde Ajax Jawad Zaïri niet?
Dat zou een direct kwaliteitsinjectie zijn, één van de weinige spelers die uit stilstand 40 meter kan overbruggen.
Gemiste kans wat mij betreft.²
Wel waarquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die heb je nog nooit zien spelen
Hij staat er ook om bekend. Ik ben alleen bang dat dit soort acties maar 2 tot 3 keer per competitie kunnen, daarna kent iedereen het truukje wel en krijg je slaag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:32 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat is de derde keer dat je deze opmerking maakt vandaag.
Op een training telt nietquote:
MHAHAAH EEN PIETERBUREN GRAP !!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Er gaan er ook genoeg naar Jong Ajax, aangezien daar nog spelers van naar Haarlem gaanquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ignjatovic is zelfs nog beter
Maar ff ontopic
De selectie bestaat nu uit 30 man. Gaat Jol er wekelijks 12 op de tribune zetten?
Haarlem wordt kampioen dit jaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Er gaan er ook genoeg naar Jong Ajax, aangezien daar nog spelers van naar Haarlem gaan![]()
Uiteindelijk zal je wel een selectie van 24 overhouden.
Oh en toen viel hij je opquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs een wedstrijd tegen Ajax zien spelen
Ik ben ook een voorstander van het terughalen van verse Quincy. Ik ben van mening dat je dit soort spelers, zekers als Ajax zijnde, in je selectie moet hebben. Dit soort spelers hebben geen respect voor de tegenpartij, heb een gezonde dosis bluf en zorgen voor fijne/tedere gevoelens op de tribunes, door hun techniek en balbehandeling.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:34 schreef Klapdeur het volgende:
Je grappen komen ook na 3x niet aan. Ook je transfer nieuws boeit niet.
Ban aub!
Positiever dan Wielaert in ieder geval.quote:
Wielaert niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:38 schreef Dvm86 het volgende:
Dirkje, die gast speelt niet bij Ajax, dus ga hem lekker in het Feijenoord-topic bespreken.
Het is gewoon een speler die je selectie direct extra cachet geeft. Hij is een publiekstrekker, speelt attractief voetbalt en voetbalt met lef en disrespect voor de tegenstander.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat je op hem reageert is zijn punt...
Moedeloos word je er van inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef Silenus het volgende:
Jammer van die paar idioten weer in dit topic, ik geloof het verder wel qua aan- en verkopen. Suarez blijft, ik drink er eentje op, tabée!
Tjah hun eigen topic komen niet veel man he dus komen ze hier zeiken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef Silenus het volgende:
Jammer van die paar idioten weer in dit topic, ik geloof het verder wel qua aan- en verkopen. Suarez blijft, ik drink er eentje op, tabée!
Precies ja, te dom dat de mods niet optreden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:40 schreef Silenus het volgende:
Wat denk je zelf? In 6 minuten tijd?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:54 schreef Noshiba het volgende:
Nou komt er nog een aankoop of wat?
Wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:54 schreef Noshiba het volgende:
Nou komt er nog een aankoop of wat?
quote:
Ze moesten eens weten daar aan de overkantquote:
Sno's kop wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:03 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Kan je een huurcontract ook verscheuren?
quote:
Als het een talent voor de toekomst is, wat is het nu danquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Dhill0n het volgende:
José Eduardo de Araújo, beter bekend onder zijn voetbalnaam Zé Eduardo, is een talent voor de toekomst.
Hoe kun je een talent voor de toekomst zijn als je maar een jaartje bij ajax bent?
Ik ook. Volgens mij moet Ajax dat bekend maken omdat ze beursgenoteerd zijn toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:12 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kerlon is natuurlijk een hele goede voetballer, dat andere braziliaans ventje ben ik erg benieuwd naar; ook benieuwd wat hij gekost heeft.
Ze zijn allebei gehuurdquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:15 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ik ook. Volgens mij moet Ajax dat bekend maken omdat ze beursgenoteerd zijn toch?
Wat was er?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die is even keihard gefailed. Pancake.
Misschien toch een optie tot koop? Of weten we zeker dat dat niet het geval is??quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Dhill0n het volgende:
Hoe kun je een talent voor de toekomst zijn als je maar een jaartje bij ajax bent?
Al vaker gebeurd hoor, kwam die clown met uitspraken die gebaseerd waren op zijn eigen verzinselen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die is even keihard gefailed. Pancake.
ehh??quote:
Nee, beiden gehuurd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
ehh??
Kerlon was toch gehuurd, en die andere toch gekocht![]()
Omdat er toch een optie tot koop is gekomen, dat weet ik gewoon haast zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:11 schreef Dhill0n het volgende:
José Eduardo de Araújo, beter bekend onder zijn voetbalnaam Zé Eduardo, is een talent voor de toekomst.
Waarom wordt het nu niet gemeld dan en bij Kerlon wel?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:23 schreef Egamer het volgende:
[..]
Omdat er toch een optie tot koop is gekomen, dat weet ik gewoon haast zeker.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
Waarom wordt het nu niet gemeld dan en bij Kerlon wel?
quote:"Het is niet bekend of Ajax een optie tot koop heeft bedongen op de middenvelder."
Nee ik bedoelde Bristol.. waarom ik Stoke zei, geen idee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:05 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
sno is naar bristol city
Of doel jij op iets anders?
Verder niemand naar Haarlem?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:30 schreef Silenus het volgende:
Overtoom en Candan van Jong Ajax naar Haarlem
In dezen is dat volstrekt terecht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde Bristol.. waarom ik Stoke zei, geen idee.
Vergissen is menselijk natuurlijk, behalve in het Ajax topic, dan word je afgeslacht.![]()
Was al bekend, alleen als Oleguer vertrekt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen CV dus. De hoge heren stellen me behoorlijk teleur.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:30 schreef Silenus het volgende:
Overtoom en Candan van Jong Ajax naar Haarlem
HOOLIGANSquote:Caydan en Overtoom naar Haarlem
dinsdag 01 september, door SV, Amsterdam, 18:36u, Ajax.nl
Ajax en HFC Haarlem hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Tom Overtoom en Tayfun Candan. De verhuur van deze spelers uit de opleiding van Ajax is per direct en loopt tot en met 30 juni 2010.
Aanvallende middenvelder Overtoom is geboren op 20 november 1990 in Amsterdam en heeft nog een contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2011. Verdediger Candan is geboren op 7 mei 1990 in Hoorn en heeft nog een contract dat loopt tot en met 30 juni 2010
Maar ik heb ook wel een Stoke City shirt, al is dat niet relevant als reactie op de foto met Sno.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In dezen is dat volstrekt terecht.
jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:39 schreef F1Bas het volgende:
Het mooiste nieuws is dat Suarez blijft
Eigenlijk wel, dat 'nieuws' wordt nogal snel vergeten (door mij o.a.)quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:39 schreef F1Bas het volgende:
Ja met een stel falers als Vertonghen en Alderweireld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:44 schreef Lebawski het volgende:
Zolang ze Oleguer niet konden slijten, zat je dan met 5 centrale verdedigers. Daar was geen plek voor.
En dat Sno vertrekt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:39 schreef F1Bas het volgende:
Je hebt nog nooit een wedstrijd van Ajax gezien?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja met een stel falers als Vertonghen en Alderweireld.
Die verdediging heeft een leider nodig en die is er nog steeds niet
Vertonghen en Alderweireld hebben het anders laatste 3 wedstrijden goed gedaan als centraal duoquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat er zo geweldig is aan hun functioneren in de Ajax-verdedigingquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een wedstrijd van Ajax gezien?
Je hebt ze samen al zien spelen in het hart van de defensie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik denk dat dit duo het tot nu toe het beste doet van alle spelers die samen centraal gespeeld hebben sinds juli 2008 ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:46 schreef Szura het volgende:
[..]
De 0 gehouden in alle wedstrijden waarin ze dit seizoen samen in het centrum stonden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Vertel mij eens wat er zo geweldig is aan hun functioneren in de Ajax-verdediging
Falersquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Broertje van Barca blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:48 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit een wedstrijd van Ajax gezien?
vandaar ook dat ajax een andere targetman haaltquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:58 schreef Frankz0rz het volgende:
On hearing the news that we have signed Sno, who dominated the friendly game with Ajax and was by far their best player on the night, and a striker who has scored goals at a good level, and is that target man that we desperately need, I want to congratulate GJ on bringing two quality players into the club.
Die arme mensen daarquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:58 schreef Frankz0rz het volgende:
On hearing the news that we have signed Sno, who dominated the friendly game with Ajax and was by far their best player on the night, and a striker who has scored goals at a good level, and is that target man that we desperately need, I want to congratulate GJ on bringing two quality players into the club.
Dat targetman gedeelte gaat niet over Sno.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
vandaar ook dat ajax een andere targetman haaltben blij dat ze er blij mee zijn
In Bratislava speelden ze niet samen in het centrum van de verdediging.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:03 schreef Barca het volgende:
Leuk hoor drie wedstrijden de nul. Oh, de wedstrijd tegen Bratislava waarvan ik alleen een deel van de 1e helft zag was de uitwedstrijd. (Daarbij viel het beeld ook nog uit.) In de thuiswedstrijd vond ik onze achterhoede zeker niet geweldig.
Daar moeten echt versterkingen komen! Maar, dat gaat pas over enkele maanden gebeuren. (Als er tenminste versterkingen in de achterhoede komen.)
Ik geloof ook niet dat mensen hier zeggen dat ze Eduardo en Kerlon als versterking zien, wel als welkome spelers..quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:06 schreef Lebawski het volgende:
Volgens mij weten weinig mensen wat versterkingen nou precies zijn, en wat daar haalbaar in is. Enig realisme is hier wel gepast.
Je zal wel moeten als je wilt dat Jong Ajax ook nog ver in de beker komt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wel een grote selectie zeg... Ik dacht dat Jol naar 22 man wilde?
Kerlon wel, het is tenminste een speler met creativiteit en die op 10 kan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat mensen hier zeggen dat ze Eduardo en Kerlon als versterking zien, wel als welkome spelers..
Dat valt nog maar te bezien natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kerlon wel, het is tenminste een speler met creativiteit en die op 10 kan.
Nah, doelde meer op het feit dat iedereen schreeuwt om een centrale verdediger. Maar ga eens na hoeveel er mislukt zijn en hoeveel er de laatste jaren ondergewaardeerd werden ? Een verdedigende versterking voor Ajax vinden is een van de meest lastige opdrachten die je kunt verzinnen. Ik bedoel dus dat een versterking daadwerkelijk een versterking voor Ajax moet zijn, omdat die investering anders doodzonde is. De kans om iemand te vinden die geschikt is, is heel gering. Wat mij betreft kun je dan net zo goed niemand kopen. Eigenlijk geldt dat voor de meeste aankopen met uitzondering van De Zeeuw. Pantelic zal nuttig zijn, en het huren van 2 talenten is aardig maar niet meer dan dat. Atouba voegt vooralsnog totaal niks toe, zelfs Urby doet het niet minder goed op linksback. Oftewel, die kun je opstellen, je had Schilder kunnen houden, je hebt Anita nog etc.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat mensen hier zeggen dat ze Eduardo en Kerlon als versterking zien, wel als welkome spelers..
Idd zonet van Kerlon e.e.a. aan filmpjes bekeken op youtube en dat zag er goed uit. Pantelic is afwachten...Net als Ze Eduardo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En weer een topic vol. Gaat wel erg hard deze dagen zeg.
Kerlon verwacht ik wel wat van. Pantelic lijkt me ook een goede. En Ze Eduardo is gewoon even afwachten. Ik denk dat het wel een aardige dag voor Ajax is geweest
Dat weet ik! Toen speelde Wielaert. Ik zeg ook niet dat zij toen speelden. Ik zeg alleen dat ik van de uitwedstrijd alleen de eerste helft zag. Jij trekt de verkeerde conclusie!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
In Bratislava speelden ze niet samen in het centrum van de verdediging.
Verdiepen in iets blijft te moeilijk voor je he
Dat komt door onze fantastische scouting!quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:12 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Nah, doelde meer op het feit dat iedereen schreeuwt om een centrale verdediger. Maar ga eens na hoeveel er mislukt zijn en hoeveel er de laatste jaren ondergewaardeerd werden ? Een verdedigende versterking voor Ajax vinden is een van de meest lastige opdrachten die je kunt verzinnen. Ik bedoel dus dat een versterking daadwerkelijk een versterking voor Ajax moet zijn, omdat die investering anders doodzonde is. De kans om iemand te vinden die geschikt is, is heel gering. Wat mij betreft kun je dan net zo goed niemand kopen. Eigenlijk geldt dat voor de meeste aankopen met uitzondering van De Zeeuw. Pantelic zal nuttig zijn, en het huren van 2 talenten is aardig maar niet meer dan dat. Atouba voegt vooralsnog totaal niks toe, zelfs Urby doet het niet minder goed op linksback. Oftewel, die kun je opstellen, je had Schilder kunnen houden, je hebt Anita nog etc.
Het centrum staat met Vertonghen en Alderweireld samen veel sterker dan met Wielaert.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat weet ik! Toen speelde Wielaert. Ik zeg ook niet dat zij toen speelden. Ik zeg alleen dat ik van de uitwedstrijd alleen de eerste helft zag. Jij trekt de verkeerde conclusie!
Het is waar inderdaad. Terwijl Wielaert weer veel beter is idan die twee n de coaching, maar verdedigend te kort schiet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het centrum staat met Vertonghen en Alderweireld samen veel sterker dan met Wielaert.
Als je dat niet kan zien dan valt er eigenlijk weinig meer te discussieren.
Niet mee eens! Een centrum met Vertonghen is niet beter dan een centrum met Wielaert. En een centrum met Oleguer is ook niet beter dan een centrum met Wielaert. ook niet beter of minder dan een centrum met Vertonghen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het centrum staat met Vertonghen en Alderweireld samen veel sterker dan met Wielaert.
Dat je nog met die trommeljosti in discussie gaatquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
We zullen het nooit eens worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet mee eens! Een centrum met Vertonghen is niet beter dan een centrum met Wielaert. En een centrum met Oleguer is ook niet beter dan een centrum met Wielaert. ook niet beter of minder dan een centrum met Vertonghen.
Gezien de huidige selectie is een centrum Van der Wiel - Alderweireld in mijn ogen de beste keuze.
waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Gezien de huidige selectie is een centrum Van der Wiel - Alderweireld in mijn ogen de beste keuze.
Maar ook zeker door de haalbaarheid van goede spelers. En als je al beaamt dat de scouting waardeloos is, hoef je niet eens te hopen op versterkingen. 1+1=2.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:15 schreef Barca het volgende:
Dat komt door onze fantastische scouting!
word je daar niet blij van dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:29 schreef Daniane het volgende:
[..]
Dat lichaam is zo net als n lichaam van n Ken-pop.
Voel eens aan je voorhoofdquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet mee eens! Een centrum met Vertonghen is niet beter dan een centrum met Wielaert. En een centrum met Oleguer is ook niet beter dan een centrum met Wielaert. ook niet beter of minder dan een centrum met Vertonghen.
Met Vertonghen en Alderweireld achterin heb ik er wel vertrouwen in. Wat ik al eerder aangaf, je ziet Vertonghen zekerder en sterker worden plus dat ie achterin steeds meer goed coached.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:52 schreef Jasza het volgende:
Djourou zouden ze last minute geprobeerd hebben maar ging niet door, Oleguer was bijna naar Catania zegt die gast maar dat ging ook niet door. Dus het komt erop neer dat we gewoon met deze selectie tot de winterstop de 0 moeten houden.
Wat ik me dus afvraag is waarom ze die kutspelers van ons niet meteen verkochten. Kennedy, sno, rommedahl, emanuelson, ogararu, silva konden al veel eerder vertrekken. Helemaal omdat iedereen zag dat ze al jaren faalden..quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:52 schreef Jasza het volgende:
Djourou zouden ze last minute geprobeerd hebben maar ging niet door, Oleguer was bijna naar Catania zegt die gast maar dat ging ook niet door. Dus het komt erop neer dat we gewoon met deze selectie tot de winterstop de 0 moeten houden.
Jij zegt dat het kutspelers zijn, maar je denkt wel dat de clubs in de rij staan om deze mannen over te nemen voor een flink salaris??quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat ik me dus afvraag is waarom ze die kutspelers van ons niet meteen verkochten. Kennedy, sno, rommedahl, emanuelson, ogararu, silva konden al veel eerder vertrekken. Helemaal omdat iedereen zag dat ze al jaren faalden..
Ik zou ze ook niet willenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij zegt dit, maar je denkt wel dat de clubs in de rij staan om deze mannen over te nemen voor een flink salaris??
Nou ja, die jongens zullen niet graag de helft van hun salaris inleveren, daar zit wel een praktisch probleempje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet willenMaar kennedy die telkens maar door 3minuten speeltijd blijft denken dat die een kans maakt moet je gewoon meteen duidelijk maken dat die beter kan vertrekken. Maar zal het hele verhaal wel niet weten.
Ach, dat kan toch niet meer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:07 schreef Lebawski het volgende:
Trouwens, die jongen die zich op Ajax Netwerk had aangemeld om te zeggen dat Ajax met 2 Brazilianen en Pantelic bezig was, had gewoon 100% gelijk. Leuk om te lezen. Even kijken of hij nog wat weten over de vermeende Balkan-speler die nog zou komen naar Ajax...
Kan op zich wel, als de deal voor 18.00 is gesloten en nu alleen nog bekendgemaakt moet worden. Of als die speler transfervrij is.quote:
Jawel hoor.quote:
En 2 van de 4 doelpunten die direct uti een vrije trap werden gescoord.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef Jasza het volgende:
Waarom zeikt iedereen eigenlijk zo op de centrale mensen? De spitsen van de tegenstander hebben er nog 0 gemaakt:
Koc
Benson
Toivonen-Koevermans
Poepon-Duplan
Dost-Everton
De enige wedstrijd dat je achterin echt weggespeeld werd was tegen PSV vanwege de vleugels en Wielaert die 2x een fout maakt.
Die komt echt niet meer aan spelen toe wanneerquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die blij is dat Kennedy blijft?
Ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh Bakircioglu
Wielaertquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Barca het volgende:
[..]
en jol's 442 dan?quote:
Dat werd zondag ook nog ingezet, door een mafkees die totaal geen engels konquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die blij is dat Kennedy blijft?
Ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhh Bakircioglu
Was je dat niet zelf?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat werd zondag ook nog ingezet, door een mafkees die totaal geen engels kon![]()
I want your hairkoet to
Zit copyright op en zo te horen was het dus niet niemand die hem mocht zingenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat werd zondag ook nog ingezet, door een mafkees die totaal geen engels kon![]()
I want your hairkoet to
Dat ben ik wel met je eens. Vrees alleen dat diezelfde constructies reden zijn dat een definitief transfer straks weer 'te ingewikkeld' is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er geen optie tot koop is bedongen op Ze Eduardo... anders slaat deze transfer als een kut in een slagroomtaart want waarom zou je een speler huren voor Jong Ajax... ik vermoed dat ze details niet bekend maken omdat er allerlei vage constructies met makelaars en dergelijke inzitten...
ik denk dat het een tukker was die nog steeds van Kennedy houdt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
I want your hairkoet to
Nouja, ik wil jou niet engels horen praten. Maar oke hele matige grap. Ik heb m'n kruid alweer verschoten voor vandaag.quote:
Zelfs nu blijven de onzin berichten komenquote:Chivu: ''Terug naar Ajax''
dinsdag 01 september, door Heitingademan, Doornspijk, 20:34u, NjB
Cristian Chivu keert dan eindelijk terug bij zijn grote liefde Ajax. De Roemeense verdediger wil zijn carrière afsluiten bij de club waar hij tussen 1999 en 2003 speelde. Chivu zegt de Amsterdamse club nog erg dankbaar te zijn voor de kans die het hem bood. Daarom heeft hij vandaag een contract getekend voor zes seizoenen.
"Ajax zit voor eeuwig in mijn hart. Ik heb alles aan Ajax te danken. Ik was een broekie, had alleen in de Roemeense competitie gespeeld en Danny Blind heeft me toen naar Amsterdam gehaald. Ik was nog geen negentien en wist helemaal niets. Liep ik daar in Amsterdam, iedereen keek me aan. Bij Ajax ben ik volwassen geworden, als mens en als voetballer," zegt de Roemeen.
Als dank voor de kans die hij in 1999 kreeg, wil Chivu zijn actieve loopbaan afsluiten bij Ajax. Inter en Ajax werden het pas laat op de dag eens over de transfersom, die om en nabij de zeven miljoen euro zal liggen. Later deze avond zal de transfer officieel bekend worden gemaakt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zelfs nu blijven de onzin berichten komen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ergens hoop je toch altijd dat het misschien waar isquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
6 jaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:37 schreef TheVulture het volgende:
Als dat Chivu-bericht waar is eet ik mijn broek op
Waarom denk je dat ik zo reageerquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
6 jaarJij ziet er echt nog enige waarheid in?
Hij heeft niet alleen maar rauwe vis gegeten in die periode in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:37 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom is iedereen ook alweer zo opgetogen over Kerlon? Hoeveel wedstrijden heeft die de laatste twee jaar gespeeld?
Ach opgetogen, het kost Ajax helemaal niks. Als ie faalt gaat hij gewoon weer terug, anders kan hij mooi blijven. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:37 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom is iedereen ook alweer zo opgetogen over Kerlon? Hoeveel wedstrijden heeft die de laatste twee jaar gespeeld?
Dat zei ik ook al, het is heel ingewikkeld allemaal.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef Jasza het volgende:
Dit zou best is kunnen:
Ik ga er vanuit dat tijdgebrek (ivm de transferdeadline) heeft gezorgd voor een huurdeal i.p.v. een vaste overname.
Om de deal dan niet geheel af te blazen is er volgens mij maar gekozen voor een kortlopende huurconstructie, zodat er voldoende tijd ontstaat om te onderhandelen over een vaste overname.
Als de voorwaarden voor een vaste overname niet bekend zijn, kan er ook geen optie tot koop in het huurcontract worden opgenomen, dus dit kan een hoop verklaren.
Daarom denk ik ook dat de Telegraaf vanochtend berichtte over een contract van 5 jaar, dat wellicht al klaar lag voor Ze Eduardo. Ook stond in het bericht dat Ajax nog met de eigenaren van de transferrechten eruit moest komen.
Kortom; nogal voorbarig om wederom te zeiken op een gebrek aan daadkracht aan Ajax zijde
Oke. Maar om nou meteenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach opgetogen, het kost Ajax helemaal niks. Als ie faalt gaat hij gewoon weer terug, anders kan hij mooi blijven. Ik zie het probleem niet.
Als hij zijn potentie waarmaakt is het een topspeler voor Ajax.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oke. Maar om nou meteenen
en
![]()
te doen is ietwat overdreven toch? Het is geen verlosser.
Tudor?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef Noshiba het volgende:
Speelt er een goede verdediger in de kroatische competitie?
hopelijk een soort 2de majstorovicquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:45 schreef Noshiba het volgende:
Speelt er een goede verdediger in de kroatische competitie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |