Lekker boeiend. Die Kerlon kan tenminste gekocht worden. Ze Eduardo voegt niets toe. Als hij zich heeft aangepast hier in Nederland is hij alweer weg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ze Eduardo wel een appetijtelijk hoofd.
Ja, inderdaad lekker boeiend! Weet je wel hoeveel shirtjes er aan vrouwen verkocht zijn met achterop "DANI" of "OVERMARS"? Financiele kansen!quote:
Dat en ik denk dat als Ogararu, Oleguer en andere grootverdieners werden verkocht er meer geld was voor versterkingen. Dan hadden ze misschien betere spelers kunnen halen. Dat geld is er blijkbaar niet gekomen en nu moeten ze dus transfervrije spelers halen en spelers huren. Op zich niets mis mee, maar er is natuurlijk wel een reden dat Pantelic transfervrij was en nog steeds geen club had. Al begreep ik dat Pantelic zijn salariseisen flink verlaagd heeft in vergelijking met het begin van de zomer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat clubs toen meer geld konden vragen
Idd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Die Kerlon kan tenminste gekocht worden. Ze Eduardo voegt niets toe. Als hij zich heeft aangepast hier in Nederland is hij alweer weg.Droevige aankoop imho
Ik kan me echt niet voorstellen dat Ajax hierover geen contractuele afspraken heeft gemaakt. Dat zou werkelijk idioot zijn. Of dit moet nog worden geregeld met de investeringsmaatschappij waar hij van is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Die Kerlon kan tenminste gekocht worden. Ze Eduardo voegt niets toe. Als hij zich heeft aangepast hier in Nederland is hij alweer weg.Droevige huur imho
Nog minder relevant?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef Prosac het volgende:
Oké, vanaf nu weer even wat minder hyperactief en relevant posten.
Ghehe, jij snapt het vast wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog minder relevant?![]()
Hebben we nu nog een uurtje om te kijken wat er met Oleguer gaat gebeuren? Daar horen we ook niks meer over.
Een uur geleden was de medische keuring, dus het kan nog!!11quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
Nou, waar blijft Chivu, 4 uur zou die er zijn
Hehe, iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85316
Lol Greg.
20 over 3 aankomen op schiphol, half uurtje naar VU, ff testenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
Als Oleguer blijft denk ik dat er niks meer komt, dan heb je 4 verdedigers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog minder relevant?![]()
Hebben we nu nog een uurtje om te kijken wat er met Oleguer gaat gebeuren? Daar horen we ook niks meer over.
Het moet in elk geval voor 18:00 beklonken zijn bij de FIFA dacht ik..quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Dvm86 het volgende:
Waarom doen jullie net alsof het bekend gemaakt moet worden voor 18:00?
Bron?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef fuckbuddy het volgende:
Oleguer zal blijven en Ajax zal dus geen nieuwe verdediger presenteren...
Ok ik heb hem altijd verdedigd maar hij heeft echt het IQ van een hoop stront.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:
Lol Greg.
En welke flapdrol van hier riep dat echt zou komen en we hem serieus moesten nemen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
Nou, in deze hoop stront zit nog meer intelligentie:quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ok ik heb hem altijd verdedigd maar hij heeft echt het IQ van een hoop stront.
quote:De 21-jarige Kerlon staat wereldwijd bekend om de ‘zeehondendribbel’. Terwijl hij de bal koppend hooghoudt, loopt hij ogenschijnlijk simpel over het veld. De voetbaltruc leverde hem de bijnaam Foquinho op. ,,Ik wil de wereld veroveren met mijn manier van spelen, acties en mooie doelpunten. Niet vanwege de trucjes op het veld.’’ Maar lachend vervolgt hij: ,,Als de mogelijkheid zich voordoet dan doe ik het.’’
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef fuckbuddy het volgende:
Oleguer zal blijven en Ajax zal dus geen nieuwe verdediger presenteren...
Sarcasme in Alkmaarse oren moet nog komenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En welke flapdrol van hier riep dat echt zou komen en we hem serieus moesten nemen?
Weet niet man.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:
Lol Greg.
Hoeft niet, daarnaast als het echt een aankoop is waar ze geld aan een club moeten betalen dan wachten ze echt tot de beurs dicht is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Dvm86 het volgende:
Waarom doen jullie net alsof het bekend gemaakt moet worden voor 18:00?
Doe het tegen Feyenoord. Doe het tegen Feyenoord.quote:
Daarom heb ik ook geen vertrouwen in Kerlon. Iedereen spreek maar over de zeehond. Over zijn andere kwaliteiten is niets bekend.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:
Lol Greg.
Ik heb hem nooit zien spelen, geef dan ook geen oordeel, maar op wikipedia staat het volgende:quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen vertrouwen in Kerlon. Iedereen spreek maar over de zeehond. Over zijn andere kwaliteiten is niets bekend.
Jij hoeft ook geen vertrouwen te hebben in Ajax' spelers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen vertrouwen in Kerlon. Iedereen spreek maar over de zeehond. Over zijn andere kwaliteiten is niets bekend.
14.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef bloodysunday het volgende:
Wat voor nummer krijgt Eduardo? Zal wel 24 of 25 zijn?
Niemand weet dat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb even een paar topics gemist maar is die Ze Eduardo nou alleen maar gehuurd zonder optie tot koop?
In dat geval snap ik niet dat je die bij Jong Ajax stalt... tegen de tijd dat ie nuttig kan zijn is ie weer weg
WOW DUIZEND PROCENT DAT IS VEEL !!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik weet 1000% zeker dat ie niet komt, salaris zal veels te hoog liggen.... Ik wil er wel om wedden.
Wie heeft er zin in een kratje bier?
Beurs eerst dicht etc, ik geloof er niet in...
Atouba kapt Makaay uit, geeft de bal hoog op Kerlon die met een zeehondendribbel de 16 binnen rent om daar hardhandig tegen de vlakte te worden gewerkt. Suarez benut de strafschop met een 'panenka'. Jol besluit om de 7-0 voorsprong te gaan verdedigen en haalt Pantelic van het veld - die nog even een buiging maakt naar het legioen - voor Chivu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef StarGazer het volgende:
Haha als Kerlon die actie maakt in een volle Kuip dan kan hij wat mij betreft niet meer stuk
14.gifquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef bloodysunday het volgende:
Wat voor nummer krijgt Eduardo? Zal wel 24 of 25 zijn?
Volgens mij maak jij je drukker dan de Ajacieden zelf.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik weet 1000% zeker dat ie niet komt, salaris zal veels te hoog liggen.... Ik wil er wel om wedden.
Heb je het nou nog steeds over Chivu? Natuurlijk komt hij niet. Waar maak je je druk om manquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Chivu op de bank?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Atouba kapt Makaay uit, geeft de bal hoog op Kerlon die met een zeehondendribbel de 16 binnen rent om daar hardhandig tegen de vlakte te worden gewerkt. Suarez benut de strafschop met een 'panenka'. Jol besluit om de 7-0 voorsprong te gaan verdedigen en haalt Pantelic van het veld - die nog even een buiging maakt naar het legioen - voor Chivu.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Atouba kapt Makaay uit, geeft de bal hoog op Kerlon die met een zeehondendribbel de 16 binnen rent om daar hardhandig tegen de vlakte te worden gewerkt. Suarez benut de strafschop met een 'panenka'. Jol besluit om de 7-0 voorsprong te gaan verdedigen en haalt Pantelic van het veld - die nog even een buiging maakt naar het legioen - voor Chivu.
Jasza, die overigens in het vorige topic ook al bekende dat het om een grapje gingquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
En welke flapdrol van hier riep dat echt zou komen en we hem serieus moesten nemen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef Rejected het volgende:
Kerlon en Pantellic lijken mij niet hele goede aanwinsten. Ze Eduardo kan een aanwinst zijn , jammer van dat louche contract.
Put your money where your mouth isquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
WOW DUIZEND PROCENT DAT IS VEEL !!!!!
Daarom heeft Inter hem gekocht ja, vanwege zijn dribbel. Voor vermaak in de rustquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze geen optie tot koop hebben dan... als ze bij Kerlon zo slim zijn zullen ze dat in dit geval toch niet vergeten zijn lijkt mequote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Brutil Hosé was in zijn jonge jaren ook een veelbelovende speler.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb hem nooit zien spelen, geef dan ook geen oordeel, maar op wikipedia staat het volgende:
Kerlon werd jarenlang bestempeld als één van de grootste talenten van Brazilië; hij heeft van Brazilië onder 15 tot Brazilië onder 20 alle nationale jeugdselecties doorlopen. Op het Zuid-Amerikaans Kampioenschap onder 17 in Venezuela in 2005 werd hij gekozen tot beste speler en werd hij topscorer met acht doelpunten in zeven wedstrijden.
Lijkt me dat hij dan toch wel íets kan.
Chivu op de bankquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:04 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Atouba kapt Makaay uit, geeft de bal hoog op Kerlon die met een zeehondendribbel de 16 binnen rent om daar hardhandig tegen de vlakte te worden gewerkt. Suarez benut de strafschop met een 'panenka'. Jol besluit om de 7-0 voorsprong te gaan verdedigen en haalt Pantelic van het veld [...] voor Chivu.
ja waarom niet? Als de deal maar voor 1800 uur besloten isquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:08 schreef versteegrob het volgende:
Kan een transfer na 18 uur ook nog worden bekend gemaakt?
Ik ben er al 1 kwijt aan dndiek omdat de transfer van Affelay niet heeft plaats gevonden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef fuckbuddy het volgende:
Zelfs dat is er nooit van gekomen omdat de beste man een zeehond van Swarovski is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daarom heeft Inter hem gekocht ja, vanwege zijn dribbel. Voor vermaak in de rust
Wat je eigenlijk dus wilt zeggen is dat talent niets zegt? Niemand zou meer talent moeten kopen want je kunt allemaal als Hosé eindigen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Brutil Hosé was in zijn jonge jaren ook een veelbelovende speler.
Misschien een idee om voor de verandering eens even te wachten tot die jongens er zijn? Die gasten kunnen echt wel iets, even afwachten of het past.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:03 schreef Rejected het volgende:
Kerlon en Pantellic lijken mij niet hele goede aanwinsten. Ze Eduardo kan een aanwinst zijn , jammer van dat louche contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |