Lekker boeiend. Die Kerlon kan tenminste gekocht worden. Ze Eduardo voegt niets toe. Als hij zich heeft aangepast hier in Nederland is hij alweer weg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Ze Eduardo wel een appetijtelijk hoofd.
Ja, inderdaad lekker boeiend! Weet je wel hoeveel shirtjes er aan vrouwen verkocht zijn met achterop "DANI" of "OVERMARS"? Financiele kansen!quote:
Dat en ik denk dat als Ogararu, Oleguer en andere grootverdieners werden verkocht er meer geld was voor versterkingen. Dan hadden ze misschien betere spelers kunnen halen. Dat geld is er blijkbaar niet gekomen en nu moeten ze dus transfervrije spelers halen en spelers huren. Op zich niets mis mee, maar er is natuurlijk wel een reden dat Pantelic transfervrij was en nog steeds geen club had. Al begreep ik dat Pantelic zijn salariseisen flink verlaagd heeft in vergelijking met het begin van de zomer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat clubs toen meer geld konden vragen
Idd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Die Kerlon kan tenminste gekocht worden. Ze Eduardo voegt niets toe. Als hij zich heeft aangepast hier in Nederland is hij alweer weg.Droevige aankoop imho
Ik kan me echt niet voorstellen dat Ajax hierover geen contractuele afspraken heeft gemaakt. Dat zou werkelijk idioot zijn. Of dit moet nog worden geregeld met de investeringsmaatschappij waar hij van is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Die Kerlon kan tenminste gekocht worden. Ze Eduardo voegt niets toe. Als hij zich heeft aangepast hier in Nederland is hij alweer weg.Droevige huur imho
Nog minder relevant?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:49 schreef Prosac het volgende:
Oké, vanaf nu weer even wat minder hyperactief en relevant posten.
Ghehe, jij snapt het vast wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog minder relevant?![]()
Hebben we nu nog een uurtje om te kijken wat er met Oleguer gaat gebeuren? Daar horen we ook niks meer over.
Een uur geleden was de medische keuring, dus het kan nog!!11quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
Nou, waar blijft Chivu, 4 uur zou die er zijn
Hehe, iddquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef Jasza het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85316
Lol Greg.
20 over 3 aankomen op schiphol, half uurtje naar VU, ff testenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:54 schreef Messenga het volgende:
Nou, waar blijft Chivu, 4 uur zou die er zijn
Als Oleguer blijft denk ik dat er niks meer komt, dan heb je 4 verdedigers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog minder relevant?![]()
Hebben we nu nog een uurtje om te kijken wat er met Oleguer gaat gebeuren? Daar horen we ook niks meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |