En een update:quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:20 schreef NoizEkick het volgende:
01 sep 12:11 - Wederom schijnt er, volgens een betrouwbare bron, een speler uit de balkan aangeboden te zijn bij Ajax. Om wie het gaat en op welke positie deze speler speelt is vooralsnog onbekend. Hier en daar duikt op dat het om Du¨ko To¨ić zou gaan, een 24-jarige middenvelder afkomstig van Werder Bremen.
bron: http://www.ajaxinside.nl/(...)rnieuws-tot-1800-uur
Ja, maar waarom dan juist Ajax?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat ze er dolgraag vanaf willen?
Omdat ze gezien hebben dat die defensief nog wel wat kunnen gebruiken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dan juist Ajax?
scoren is juist iets wat hij niet doet....quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef Fides het volgende:
Wel jammer dat die Kerlon zo blessure gevoelig is. Maar het is in ieder geval wel een '10' die ook kan scoren.
Ik denk dat Ajax een risico neemt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:31 schreef Afwazig het volgende:
Allemaal spelers er opeens bij.. ik dacht dat het geld op was?
In de Braziliaanse jeugdteams scoorde hij aan de lopende band.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
scoren is juist iets wat hij niet doet....
Met Kerlon?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax een risico neemt.
Nee, daar kunnen ze geen buil aan vallen. Ik heb het meer over de financien die gemoeid zijn met die andere Braziliaan en Pantelic.quote:
Ik hoorde dat Pantelic waarschijnlijk een prestatiecontract krijgt, dus daar kun je ook geen buil aan vallen. Ze Eduardo zou ik niet weten. Hoor wel van verschillende kanten dat het een geweldig talent is. Dus ik ben vooral naar hem heel erg benieuwdquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, daar kunnen ze geen buil aan vallen. Ik heb het meer over de financien die gemoeid zijn met die andere Braziliaan en Pantelic.
Doet me denken aan die actie van Richard Witsche een paar jaar geleden. Was ook tegen Feyenoordquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef _Mike_ het volgende:
Beter doet Kerlon zijn zeehonden actie tegen Feyenoord, dat zou weer heerlijk veel ophef leveren in de media.
Dan is hij ineens 30 miljoen waardquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ook petje af voor de verhuurconstructie van al die spelers....Sno, van der Heijden etc...
Nog steeds geen geld, het enige dat ze winnen is het salaris dat ze niet meer moeten betalen
Trouwens als Suarez volgend seizoen vertrekt, ben ik benieuwd wat Ajax zal gaan vangen/vragen.
Ik weet dat Jol nog riep dat geen enkele speler uit de ere divisie meer dan 8 miljoen waard is.
Je kunt hem een seizoen lang testen en als hij bevalt gratis gebruiken. Als je hem daarna wilt kopen kun je er altijd nog een bedrag aan spenderen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ook petje af voor de verhuurconstructie van al die spelers....Sno, van der Heijden etc...
Nog steeds geen geld, het enige dat ze winnen is het salaris dat ze niet meer moeten betalen
Zie niets?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef NoizEkick het volgende:
Pantelic bevestigd door Teletekst.
Voor je het weet hebben we ook ZeeHonda aangetrokkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af of Pieterburen hier blij mee zal zijn.²
Waarom maak je die ''grap'' nou twee keer?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vraag me af of Pieterburen hier blij mee zal zijn.²
Waar moet die vandaan komenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom haalde Ajax Jawad Zaïri niet?
Dat zou een direct kwaliteitsinjectie zijn, één van de weinige spelers die uit stilstand 40 meter kan overbruggen.
Gemiste kans wat mij betreft.²
Gewoon de goal inlopen met die bal op z'n hoofd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef _Mike_ het volgende:
Beter doet Kerlon zijn zeehonden actie tegen Feyenoord, dat zou weer heerlijk veel ophef leveren in de media.
Hij staat bij VI al op de site bij de selectie...quote:
Ik kan ook vanuit stilstand 40 meter overbruggen. Mn oma met dr rollator ook. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom haalde Ajax Jawad Zaïri niet?
Dat zou een direct kwaliteitsinjectie zijn, één van de weinige spelers die uit stilstand 40 meter kan overbruggen.
Gemiste kans wat mij betreft.²
Dat je op hem reageert is zijn punt...quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik kan ook vanuit stilstand 40 meter overbruggen. Mn oma met dr rollator ook. Wat is je punt?
Dat kun je niet. Hij is één van de weinigen. Bovendien speelt hij op vertrouwensbasis, dat zie ik ook niet veel spelers doen. Check maar:quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik kan ook vanuit stilstand 40 meter overbruggen. Mn oma met dr rollator ook. Wat is je punt?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Ajax, terughalen!!!!!!
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)tract-de-rug-toe.htm²
Ik mis jullie allemaal.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je mist mij he
Ik jou ook hoor :$
Het is gewoon een speler die je selectie direct extra cachet geeft. Hij is een publiekstrekker, speelt attractief voetbalt en voetbalt met lef en disrespect voor de tegenstander.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat je op hem reageert is zijn punt...
Dat is wat overdreven. Iedereen kan zien dat hij extreem getalenteerd is. Ik weet zeker dat hij meer toevoegt dan een Rommedahl of een de Jong. Echt? Ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:58 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Die gast heeft precies 1 goede wedstrijd gespeeld toen tegen Japan.
quote:Anyway, ik kan en wil het verhaal van Rev ondersteunen. Wel mooi om te zien hoe Rev nav die info nu de links aan elkaar begint vast te knopen.
Bertolucci, Raiola, Lemic beginnen zich nu diep in te graven binnen Ajax en ik ben er zelf best blij mee hoor, the more the merrier, dat was al bij de Spurs zo, vervolgens Hamburg en nu Ajax. Denk nou eens goed na waarom Petrovic erbij werd gehaald. Echt niet omdat ie zo'n fantastische assistant manager is. Jol is stinkend rijk geworden door voetbal, maar echt niet alleen omdat ie trainer/coach/manager is. Jol is een slimme man, daarom mag ik hem ook, maar ik ben ook wel blij dat dit soort praktijken bij Rutten minder (doorzichtig) zijn.
Luisao is overigens ook aangeboden bij Ajax, toevallig natuurlijk dat juist Benfica op dat Adam toernooi speelde...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |