http://www.ajax.nl/Nieuws(...)jax-huurt-Kerlon.htmquote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met Internazionale over de huur van Kerlon Mauro Souza. De aanvallende middenvelder tekent in Amsterdam een huurcontract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot 30 juni 2010. Er is voor Ajax tevens een optie tot koop in de overeenkomst opgenomen.
Kerlon werd geboren op 27 januari 1988 in Ipatinga, Brazilië. De Braziliaan staat bij Internazionale onder contract en speelde daarvoor voor het Braziliaanse Cruzeiro EC en het Italiaanse Chievo Verona. De 21-jarige middenvelder doorliep alle jeugdselecties van Brazilië.
,,Ik ben blij met zijn komst'', vertelt Martin Jol over zijn nieuwste aanwinst. ,,Hij heeft laten zien dat hij fantastisch kan voetballen, maar we weten ook dat hij veel blessureleed heeft gehad. Kerlon begint daarom bij Jong Ajax. Het is een mooie gelegenheid om een talent als hij onder deze voorwaarden aan ons te kunnen binden. Ik hoop dat hij een lange periode fit blijft en veel wedstrijden kan spelen. Ik heb er vertrouwen in dat hij daarna van grote waarde kan zijn voor het eerste elftal.”
quote:Willem II huurt Van der Heijden van Ajax
dinsdag 01 september, door barrehhafca, Delft, 11:15u, VZ
Jan-Arie van der Heijden is één van de spelers van Ajax die dit seizoen verhuurd gaat worden, mits de betrokken clubs eruit komen. De talentvolle middenvelder geeft aan zijn keuze te hebben gemaakt. "Ik ben rond, maar daar ligt het niet aan. Het ligt aan de clubs." De 21-jarige Van der Heijden speelde twee seizoenen geleden zijn enige twee duels. Welke club de middenvelder mag toevoegen aan de selectie is niet bekend. Van der Heijden werd eerder in verband gebracht met RKC Waalwijk, maar door die club kan een streep worden getrokken. "Ik doe geen uitspraken over clubs, want dan haakt de rest gelijk af", benadrukt het jeugdexponent van Ajax aan RTV Noord-Holland.
"Maar RKC is in ieder geval niet meer aan de orde", aldus Van der Heijden. Daley Blind vindt het niet erg als hij ook komend seizoen bij Jong Ajax speelt, terwijl Darko Bodul maandag voor de rest van het seizoen aan Sparta Rotterdam werd verhuurd. Over de toekomst van onder anderen Oleguer en Evander Sno wordt dinsdag meer duidelijk.
Update 11:11 uur - Van der Heijden op huurbasis naar Willem II
Het is inmiddels duidelijk waar Jan-Arie van der Heijden het lopende seizoen afmaakt. "Zojuist heeft Willem II mondeling overeenstemming bereikt met Ajax over de huur van middenvelder Jan-Arie van der Heijden tot het einde van dit seizoen", meldt de Tilburgse club dinsdagmorgen. Er is geen sprake van een optie tot koop.
quote:'Sno definitief verhuurd aan Bristol'
dinsdag 01 september, door barrehhafca, Delft, 10:45u, Goal.com
Ajax verhuurt Evander Sno definitief de rest van het seizoen aan Bristol City, de middenvelder komt onder trainer Martin Jol niet aan spelen toe. Hij werd op de lijst met spelers gezet die uit Amsterdam mochten vertrekken.
Na Darko Bodul is Sno de tweede speler die verhuurd wordt. De Kroatische spits wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan Sparta.
Sno kwam eerder uit voor Feyenoord, NAC Breda en Celtic. Marco van Basten haalde hem vorig jaar naar Ajax. Sno wist echter nooit door te breken in Amsterdam.
quote:AMSTERDAM - Het was een drukte van jewelste maandag in de Amsterdam ArenA, want Ajax legden naast Kerlon ook diens landgenoot Zé Eduardo vast. Het achttienjarige talent, dat zowel links als rechts op het middenveld uit de voeten kan, is afkomstig van het Braziliaanse Cruzeiro, speelt in Brazilië onder twintig en wordt in zijn land als één van de drie grootste beloften gezien. Zé Eduardo tekende voor vijf jaar zodra de clubs eruit zijn. De twee Brazilianen doorstonden de medische keuring met glans.
De sms die ik gisteren kreeg was van iemand die gebeld had met Mino Raiola.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Precies. Lees mijn vorige post. Beide spelers hebben dezelfde zaakwaarnemer als Jol (Mino Raiola)
Denk eerder tribunezittenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef Mr_DG het volgende:
En Ogararu blijft nog een jaartje bankzitten
Zeer handig voor als we nog een benefietwedstrijdje moeten spelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef Mr_DG het volgende:
En Ogararu blijft nog een jaartje bankzitten
Hij is nog maar net 18 dan kan ie nog wel switchen tussen posities.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:22 schreef denthemen het volgende:
Zé Eduardo schijnt een verdedigende middenvelder te zijn, en als CV aan het werk te kunnen. Gezien de andere spelers als verdedigende middenvelder lijkt hij mij eerder als CV geschikt
Hij is toch 1.68m lang? Lijkt me geen ideale CV...quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:22 schreef denthemen het volgende:
Zé Eduardo schijnt een verdedigende middenvelder te zijn, en als CV aan het werk te kunnen. Gezien de andere spelers als verdedigende middenvelder lijkt hij mij eerder als CV geschikt
Doe maar niet, dan denken oud profs dat ze weer terug kunnen komenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:23 schreef Pritt het volgende:
[..]
Zeer handig voor als we nog een benefietwedstrijdje moeten spelen.
Hij is 1.86.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Hij is toch 1.68m lang? Lijkt me geen ideale CV...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Doe maar niet, dan denken oud profs dat ze weer terug kunnen komen
Er was Zondag totaal geen creativiteitquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:23 schreef Cheiron het volgende:
Dus twee middenvelders? Hmm.. is Jol dan zo ontevreden over het middenveld?
Maxwellquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:27 schreef Mr_DG het volgende:
Ik weet nog dat we een aantal jaren terug een jonge Braziliaan bij Cruzeiro vandaan haalden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef denthemen het volgende:
OMG! Het schijnt Eduardo van Arsenal te zijn!jezus den, echt een hele flauwe grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben ik het mee eens, gewoon Wielaert naar AEK sturen en er een vervanger voor halen die je rustig kunt brengen en Oleguer weer kansen geven!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:27 schreef Silenus het volgende:
Stiekem hoop ik dat Oleguer ook niet verhuurd wordt. Die zal vanzelf wel weer aan spelen toekomen, wie weet.
'T is nog vroegquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:30 schreef toma het volgende:
[..]
jezus den, echt een hele flauwe grap
Klopt en ik zeg ook niet dat ik tegen hun komst bent... maar we gaan toch echt een betere verdediging hebben tegen de concurrentie en in Europa.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er was Zondag totaal geen creativiteit
quote:
Ja, het brengt in ieder geval weer wat meer hoop op verbeteringenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Luco het volgende:
Leuke ontwikkelingen zo op de laatste dag.
Ik wil wel wat credits want ik wist Zondag al te melden dat Wilem II een grote kans zou makenquote:
IK WAS IN DE WAR MET KEIRRISON!!!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:59 schreef Rejected het volgende:
WOOOOOOOW KERLON!!!!!!!!!!!?
WillemII is al heel lang geďnteresseerd in het huren van sommige Ajax spelers en met het verleden van Groenendijk bij Ajax hebben ze een hele grote kans. Logischquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik wil wel wat credits want ik wist Zondag al te melden dat Wilem II een grote kans zou maken
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef Rejected het volgende:
[..]
IK WAS IN DE WAR MET KEIRRISON!!!!!!![]()
KAN GEBEUREN JOOOOOOOOOH MAAK JE NIET DRUUUUUUUUUUUUUK!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef Rejected het volgende:
[..]
IK WAS IN DE WAR MET KEIRRISON!!!!!!![]()
Idd, toch jammer dat ik gister voor niks naar VI heb zitten kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef Luco het volgende:
Leuke ontwikkelingen zo op de laatste dag.
Geef mij credits!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef toma het volgende:
[..]
WillemII is al heel lang geďnteresseerd in het huren van sommige Ajax spelers en met het verleden van Groenendijk bij Ajax hebben ze een hele grote kans. Logisch
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:38 schreef _Mike_ het volgende:
Beter doet Kerlon zijn zeehonden actie tegen Feyenoord, dat zou weer heerlijk veel ophef leveren in de media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |