quote:Op donderdag 3 september 2009 13:54 schreef Ritmo het volgende:
Al heeft ie een punt dat er maar een paar clubs zijn die nog echt veel geld uit te geven hebben (Bayern, Barcelona, Real Madrid en Man City).
Mediageil mannetjequote:Op vrijdag 4 september 2009 00:11 schreef Kopbal het volgende:
Waarom moet Eric van Dorp bij K&vdB zitten inzake de HvH-rellen?
Is toch goed bekend met de harde kern van Feyenoord meende ik?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:11 schreef Kopbal het volgende:
Waarom moet Eric van Dorp bij K&vdB zitten inzake de HvH-rellen?
Nee johquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is toch goed bekend met de harde kern van Feyenoord meende ik?
Mm ok, jij zal het beter weten. Dacht dat ie goed lag bij de fanatieke aanhang.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee joh
Gewoon de woordvoerder van de supportersvereniging. Mediageil ventje.
Wat denkt die mafkees wel niet? Serie A clubs en nu ook Vitesse afwijzen.quote:Vitesse laat clubloze Serginho Green meetrainen
De Arnhemse Eredivisionist Vitesse laat deze dagen de clubloze Serginho Greene meetrainen bij het eerste elftal. De verdediger stond de afgelopen vier seizoenen onder contract bij Feyenoord, maar in Rotterdam werd zijn contract niet verlengd.
Greene zal bij de geelzwarten zijn conditie op peil gaan houden. Men gaat er bij de Gelderlanders nog niet van uit dat de achterhoedespeler een contract tekent in het Gelredome. De 27-jarige Greene heeft de hoop op een mooie buitenlandse club echter nog niet opgegeven.
De oud-speler van Haarlem en RKC Waalwijk kan door zijn clubloze status ook nog na afgelopen dinsdag een contract bij een andere club tekenen.
quote:Luca Been traint in Kuip onder Mario
ROTTERDAM - Met een partijspel elf tegen elf sloot trainer Mario Been gisteren alweer de trainingsweek van Feyenoord af. De Rotterdammers krijgen van de coach drie vrije dagen en hoeven zich pas maandag weer op de club te melden.
Door het ontbreken van de internationals Jon Dahl Tomasson, Sekou Cissé, Giovanni van Bronckhorst, Leroy Fer, Diego Biseswar en Georginio Wijnaldum en de geblesseerde Karim el Ahmadi (heupklachten) moest Mario Been een beroep doen op spelers uit het beloftenelftal om twee elftallen te kunnen formeren. Onder de talenten die de kans kregen om aan het grote werk te ruiken ook Luca Been, inderdaad de zoon van de hoofdtrainer.
,,We moesten aanvullen met spelers uit het beloftenelftal,’’ lachte Been gisteren. ,,Het was de eerste keer sinds ik bij Feyenoord werkzaam ben dat ik Luca bij de groep had. Ja, dat was leuk.’’
De coach zag ook aanwinst Stefan Babovic aan het werk. De Serviër is gretig,, beschikt over een geweldige techniek. Maar het wordt voor hem nog een helse klus zich in de basiself te spelen. De linkspoot maakte wel weer indruk op Been. ,,Stefan kan een goal kan maken en heeft een geweldig linkerbeen,’’ zegt de trainer.
,,Er komen straks blessures, dus zijn kans komt wel. Dit was een buitenkansje. Hij kost helemaal niets. Dat laat je als club natuurlijk niet schieten. Maar hij zal zijn plaats moeten verdienen. Conditioneel heeft hij nog achterstand, dat heeft tijd nodig. Hij kan op ‘tien’ spelen, maar ook als linkerspits of linkermiddenvelder.’’
Verkeerd gedacht.quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mm ok, jij zal het beter weten. Dacht dat ie goed lag bij de fanatieke aanhang.
Geen idee. Wist niet eens dat Been een zoon had.quote:
Dat vroeg ik me direct ook al af, wist niet eens dat z'n zoon bij ons in de jeugd speelde. Zal wel een jaar of 16 of 17 zijn.quote:
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:27 schreef zlakto het volgende:
Onze keeper staat ook in het elftal van de maand
Waar zijn Vlaar en Fer?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:27 schreef zlakto het volgende:
Hij zal wel gelijk krijgen, maar vind het zo'n rare uitspraak.quote:,,Er komen straks blessures, dus zijn kans komt wel. Dit was een buitenkansje. Hij kost helemaal niets. Dat laat je als club natuurlijk niet schieten. Maar hij zal zijn plaats moeten verdienen. Conditioneel heeft hij nog achterstand, dat heeft tijd nodig. Hij kan op ‘tien’ spelen, maar ook als linkerspits of linkermiddenvelder.’’
Ik had het hele elftal 'goed' behalve stochquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:27 schreef zlakto het volgende:
Jij bent in de war met Stroobandquote:Op vrijdag 4 september 2009 00:52 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mm ok, jij zal het beter weten. Dacht dat ie goed lag bij de fanatieke aanhang.
Lensky doet het trouwens ook vrij aardig bij Utrechtquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:21 schreef Happel het volgende:
Bahia als enige Feyenoorder in het elftal van de maand augustus. Been als trainer.
http://www.vi.nl/Interact(...)e-Maand-augustus.htm
We hebben in ieder geval 50% van zijn transferrechten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:20 schreef Luni het volgende:
[..]
Lensky doet het trouwens ook vrij aardig bij Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |