abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72445772
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat heb ik hier lang op gewacht, deze nieuwskop.
yw
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:49:38 #202
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72446003
Die Google Ads zijn soms toch een beetje raar.
quote:
Denny Landzaat Live Zien?
Nú Sport1 de 1e 3 maanden voor slechts ¤ 5 p/mnd bij UPC!
2000 light years from home
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:52:53 #203
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72446157
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:39 schreef Merkie het volgende:
Wat ik me afvraag, wie heeft Keje Molenaar precies benaderd dan? Wie is "Feyenoord" in deze? Of is Gudde zijn eigen opvolger aan het uitzoeken ?
De Raad van Commissarissen. Dit stond gister trouwens in Genee's column:
quote:
Bij Feyenoord is dit nog enigszins onduidelijk. In mei werd door de Raad van Commissarissen nog iemand met een rijk voetbal-verleden gepolst om de plaats van directeur Gudde over te nemen. Uiteindelijk werd besloten Gudde te laten zitten, omdat hij niet verantwoordelijk werd geacht voor de enorme financiële problemen waarmee Feyenoord te kampen heeft.

Bovendien is ‘adviseur’ Leo Beenhakker in feite de baas. Dat bleek vorige week eens te meer toen Beenhakker tijdens het directie-overleg per ongeluk het nummer van Johan Derksen had gedraaid en deze het hele gesprek had kunnen volgen. Toen deze informatie naar buiten kwam, had Beenhakker hem woedend gebeld. ,,Of je werkt bij de KGB of iemand heeft gelekt!’’

Hij beweerde enkel adviseur te zijn. Duidelijk is dat de ware Beenhakker nog altijd niet kan opstaan.

De komende twee wedstrijden van Polen tegen Noord-Ierland en Slovenië zijn daar doorslaggevend of de ware cultuur van Feyenoord duidelijk kan worden of dat onder druk van de KGB nog een tijdje een ijzeren gordijn wordt opgetrokken.
Gewoon even twee keer punten verspelen en dan voorzitter worden.
pi_72446581
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef Merkie het volgende:
Die Google Ads zijn soms toch een beetje raar.
[..]

Echt he ..
pi_72451155
Molenaar is toch hartstikke Ajacied?
  zaterdag 5 september 2009 @ 00:52:40 #206
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72452096
Als ik het zo lees, lekker laten zitten waar 'ie zit die neus.
Rotterdam is de economische hoofdstad van Nederland, er moet toch wel ergens een capabele vent rondlopen?
pi_72454104
Jaaa maar wij worden ztoch gewoon kampioen..
  zaterdag 5 september 2009 @ 03:34:35 #208
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72454129
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:52 schreef Kopbal het volgende:
Rotterdam is de economische hoofdstad van Nederland, er moet toch wel ergens een capabele vent rondlopen?
.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72454364
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:52 schreef Kopbal het volgende:
Beenhakker
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:38:39 #210
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72455635
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 03:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

.
Njah, ik bedoel maar: er moet ergens in die havens toch wel een charismatische zakenman rondlopen, een type Munsterman?
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:08:13 #211
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_72456130
Echt onbegrijpelijk dat we Vincken hebben verhuurd...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_72456190
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:08 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind het eerder onbegrijpelijk dat er iemand was die hem wilde hebben.
pi_72457817
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:38 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Njah, ik bedoel maar: er moet ergens in die havens toch wel een charismatische zakenman rondlopen, een type Munsterman?
Als jij het zo voor elkaar zou hebben ga je echt niet in dat wespennest dat Feyenoord heet zitten, hehe. Je verdient er geen fuck mee, je reputatie kan er alleen maar aan gaan en als het meezit wordt je familie nog bedreigd ook. Een echte fan kan dat misschien tot een bepaald niveau tolereren..
pi_72458053
quote:
Ik niet. Momenteel krijgt Slory de voorkeur, terwijl Wijnaldum waarschijnlijk ook op die plek geparkeerd gaat worden (wat ik niet echt geweldig vind, maar goed) en dus zal Vincken toch bankzitter zijn. Tel daarbij op dat hij erg blessuregevoelig is en dus een te grote gok is voor dit moment om in de Eredivisie te spelen. Dat zou kapitaalvernietiging zijn.
Nu doet hij wedstrijdritme op op een lager niveau, dus is er minder kans op overbelasting, blijft hij heel en heeft hij de rust om zich op eigen tempo te gaan ontwikkelen. Dan kun je volgend seizoen verder kijken of hij genoeg gegroeid is én zoniet is hij beter verkoopbaar. Niemand zou het nu aandurven denk ik.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:48:25 #215
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72458148
quote:
Hoezo dat nou weer?
Zat jongens die ook op die positie kunnen spelen.
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:10:41 #216
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_72458673
Leer eens PI's lezen mensen...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_72459991
quote:
Feyenoord: Gudde niet ter discussie
ROTTERDAM - Feyenoord heeft zaterdag met verbazing gereageerd op enkele berichten in regionale media dat de club op zoek zou zijn naar een nieuwe algemeen directeur. Oud-speler Keje Molenaar zou al gepolst zijn voor die functie, die sinds eind 2007 door Eric Gudde wordt bekleed.

,,Er is geen sprake van. Keje Molenaar is nooit kandidaat voor een directeursfunctie bij Feyenoord geweest en is dat ook nu niet'', liet een woordvoerder van de Rotterdamse club weten.

,,Een nieuwe algemeen directeur is ook helemaal niet aan de orde. Dat is Eric Gudde, punt uit. Er is geen enkele reden of aanleiding om naar een opvolger te zoeken.''

(ANP)
Godverdomme.
-
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:08:41 #218
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72460075
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:10 schreef Tomasso het volgende:
Leer eens PI's lezen mensen...
Hehe die dingen zie ik niet op me mobiel.
Jammer trouwens dat het Gudde-verhaal maar een gerucht is, mag van mij best eens iemand komen die écht iets durft te zeggen én te doen.

Niet dat ie veel fout gedaan heeft trouwens, maar dat komt volgens mij meer omdat ie altijd op het veilige pad blijft, dan heb je al snel dat je nooit op fouten te betrappen bent.
Een te soft schoothondje, zo komt ie in ieder geval over, mag hopen dat ie daadwerkelijk écht dingen doet die een ander met enig inzicht niet kan.
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:39:07 #219
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72460828
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Godverdomme.
Ach, alsof Gudde zoveel te vertellen heeft.
2000 light years from home
  zaterdag 5 september 2009 @ 15:59:08 #220
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_72462823
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:48 schreef Lastpost het volgende:
Hoezo dat nou weer?
't was ook sarcastisch bedoeld!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:08:00 #221
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72464463
Iemand gisteren trouwens Jong Oranje gekeken? Bruma was met zijn 17 jaar samen met Fer verreweg de beste speler. Zo typisch Feyenoord weer dat we daar amper van kunnen profiteren.
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:19:23 #222
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72464806
Feijenoord kan weinig als Chelsea aan de deur staat te kloppen en Bruma weg wil, of wel soms?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72464835
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:19 schreef Happel het volgende:
Feijenoord kan weinig als Chelsea aan de deur staat te kloppen en Bruma weg wil, of wel soms?
Liverpool toch? Maar idd, als zo'n speler graag weg wil hou je hem niet tegen.
-
pi_72464898
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:08 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Hehe die dingen zie ik niet op me mobiel.
Jammer trouwens dat het Gudde-verhaal maar een gerucht is, mag van mij best eens iemand komen die écht iets durft te zeggen én te doen.

Niet dat ie veel fout gedaan heeft trouwens, maar dat komt volgens mij meer omdat ie altijd op het veilige pad blijft, dan heb je al snel dat je nooit op fouten te betrappen bent.
Een te soft schoothondje, zo komt ie in ieder geval over, mag hopen dat ie daadwerkelijk écht dingen doet die een ander met enig inzicht niet kan.
Mooi gezegd, dit is mijn hele probleem met Gudde. Maar idd, het is slecht de spreekbuis sinds Beenhakker en Been bij Feyenoord zetten, daarom heb ik de laatste tijd wat minder problemen met hem.
-
pi_72464946
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Liverpool toch? Maar idd, als zo'n speler graag weg wil hou je hem niet tegen.
CHelsea
pi_72465108
Ah ok.

Gunstig voor De Guzman trouwens dat Sneijder er waarschijnlijk een tijd uitligt, denk dat hij wel een telefoontje van Bert kan verwachten binnenkort.
-
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:31:17 #227
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_72465215
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:19 schreef Happel het volgende:
Dit dus.

Maargoed, kankeren op alles wat Feyenoord doet is weer in. Het zal wel weer te goed gaan ofzo.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:32:26 #228
185115 Juk
Misschien
pi_72465259
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:28 schreef Ritmo het volgende:
Ah ok.

Gunstig voor De Guzman trouwens dat Sneijder er waarschijnlijk een tijd uitligt, denk dat hij wel een telefoontje van Bert kan verwachten binnenkort.
vd Vaart, Affelay en van Persie voor hem... Misschien als hij zijn vorm doorzet de komende weken.

Maar laat hem, net als Vlaar, maar eerst een seizoenshelft lekker ballen voordat we hem Oranje in praten. Want als hij iets niet kan gebruiken is het overbelasting.
The only thing I fear is my MoM
pi_72465272
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:31 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Dit dus.

Maargoed, kankeren op alles wat Feyenoord doet is weer in. Het zal wel weer te goed gaan ofzo.
Dit was nog uit het tijdperk waar het kankeren gegrond was. Qua jeugdopleiding kun je weinig meer zeiken.
-
pi_72465325
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:32 schreef Juk het volgende:

[..]

vd Vaart, Affelay en van Persie voor hem... Misschien als hij zijn vorm doorzet de komende weken.
Vd Vaart houdt bij Real de bank warm, die gaat daar echt niet spelen. Bovendien zal de bondscoach toch wel een vervanger oproepen lijkt me, als een van die spelers doorschuift naar de basis.

Overbelasting door die 3 wedstrijdjes per half jaar voor Oranje? Vlaar mag idd nog even lekker bij ons blijven, Maar Guzmans (eventuele) transferwaarde gaat zo met een miljoen omhoog als ie bij Oranje zit de komende winter, want zo werkt dat.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ritmo op 05-09-2009 17:41:38 ]
-
pi_72465627
Gudde lijkt me trouwens wel een geschikte 2de man voor Feyenoord, maar als big boss komt hij echt 'wat' tekort. We mogen hem dan regelmatig voor rotte vis uitmaken, maar wie wilt nou in godsnaam op dit moment zijn baan hebben?
  zaterdag 5 september 2009 @ 17:51:26 #232
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72465805
Hij is ook geen big boss hoor. We hebben helemaal geen big boss. Twee mannetjes die samen de directie vormen, een adviseur die zucht en puft en een RvC die alles van bovenaf controleert.
Elite
Tegen TTIP
pi_72465853
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef Hamilcar het volgende:
Gudde lijkt me trouwens wel een geschikte 2de man voor Feyenoord, maar als big boss komt hij echt 'wat' tekort. We mogen hem dan regelmatig voor rotte vis uitmaken, maar wie wilt nou in godsnaam op dit moment zijn baan hebben?
Waarom niet? Na zulke rampjaren kun je het alleen maar beter doen, zeker met een goed zelf aansturend team onder je. De jeugdopleiding draait, je hebt een goede trainer en adviseur in dienst en de komende jaren zul je waarschijnlijk goede transfers doen met Fer, Wijnaldum etc.
-
pi_72465883
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:51 schreef Happel het volgende:
Hij is ook geen big boss hoor. We hebben helemaal geen big boss. Twee mannetjes die samen de directie vormen, een adviseur die zucht en puft en een RvC die alles van bovenaf controleert.
Ja natuurlijk, maar op zijn positie moet je wel laten zien dat je de baas bent. Dat doet hij niet en daarnaast komt hij helemaal niet goed over in de media. Z'n tv optredens zijn vaak pijnlijk en dat hoort wel bij de baan.

Ritmo, als je het zover hebt gekregen om voor die positie in aanmerking te komen dan ben je goed gek als je hem nu aanneemt. De club zit in financieële nood, kan geen spelers aantrekken, moet overal op bezuinigen, moet afspraken met spelers over hoe hun loon over x aantal jaren wordt uitbetaald en de hierarchie van de club is gewoon achterhaald en verkeerd.

Met een stadion als de Kuip en alles wat daarbij hoort moet je gewoon winst maken, maar de club ziet daar amper wat van terug.

Nee, ik kan wel begrijpen waarom 'top' managers daar zich niet aan willen wagen. Alleen mensen met een (te?) groot Feyenoord hart.
pi_72466049
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar op zijn positie moet je wel laten zien dat je de baas bent. Dat doet hij niet en daarnaast komt hij helemaal niet goed over in de media. Z'n tv optredens zijn vaak pijnlijk en dat hoort wel bij de baan.

Ritmo, als je het zover hebt gekregen om voor die positie in aanmerking te komen dan ben je goed gek als je hem nu aanneemt. De club zit in financieële nood, kan geen spelers aantrekken, moet overal op bezuinigen, moet afspraken met spelers over hoe hun loon over x aantal jaren wordt uitbetaald en de hierarchie van de club is gewoon achterhaald en verkeerd.

Met een stadion als de Kuip en alles wat daarbij hoort moet je gewoon winst maken, maar de club ziet daar amper wat van terug.

Nee, ik kan wel begrijpen waarom 'top' managers daar zich niet aan willen wagen. Alleen mensen met een (te?) groot Feyenoord hart.
Zoals ik al zei: de begroting voor komend seizoen komt wel rond zodra het contract van enkele dure spelers afloopt en binnen 3 jaar gaat Feyenoord waarschijnlijk minimaal 3 toptransfers doen waarmee de schuld grotendeels weg gewerkt wordt. Zo rampzalig is het nou allemaal ook weer niet op, over de lange termijn gezien.

En als goede manager zou je toch juist een uitdaging aanpakken? Feyenoord is geen zinkend schip ofzo.
-
pi_72466180
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:00 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: de begroting voor komend seizoen komt wel rond zodra het contract van enkele dure spelers afloopt en binnen 3 jaar gaat Feyenoord waarschijnlijk minimaal 3 toptransfers doen waarmee de schuld grotendeels weg gewerkt wordt. Zo rampzalig is het nou allemaal ook weer niet op, over de lange termijn gezien.

En als goede manager zou je toch juist een uitdaging aanpakken? Feyenoord is geen zinkend schip ofzo.
Right. Die jongens staan ook als vermogen op de balans hoor en dat valt gewoon mooi weg. Dat vermogen gebruik je om geld te lenen bij banken en als dat wegvalt, kan je wellicht een nog groter probleem krijgen. Ik kan er weinig over zeggen omdat ik simpelweg de cijfers niet ken, maar denk nou niet dat het probleem volgend jaar over is.

Zou jij willen eindigen zoals VdHerink? Of Gudde? Mensen herinneren zich dat.
pi_72466262
Niet mee eens. Makaay vertegenwoordigt niet zoveel vermogen omdat ie 34 is, ik denk dat een toptalent voor een bank veel meer waarde vertegenwoordigt toch?

En Feyenoord gaat toch geen nieuwe leningen bij banken afsluiten de komende jaren neem ik aan.
-
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:31:31 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_72466780
Financieel zullen we de komende jaren nog wel problemen hebben hoor. Zeker zolang de uitgaven groter zijn dan de inkomsten. Dat kunnen we ook niet in zijn geheel opvangen met het verkopen van de jeugdige talenten.
Elite
Tegen TTIP
pi_72466942
Ja ik zeg ook niet dat het de perfecte situatie is. Tuurlijk zijn er wat 'problemen' maar die hebben ze zelfs bij Ajax en PSV en ook bij topbedrijven. Als je daar voor wegloopt ben je ook geen topmanager.

Dat NIEMAND Gudde op zou willen volgen is onzin wou ik zeggen.
-
pi_72467058
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:31 schreef Happel het volgende:
Financieel zullen we de komende jaren nog wel problemen hebben hoor. Zeker zolang de uitgaven groter zijn dan de inkomsten. Dat kunnen we ook niet in zijn geheel opvangen met het verkopen van de jeugdige talenten.
Nee, maar dat vangen we wel op door die aflopende contracten.
Feyenoord Rotterdam
  zaterdag 5 september 2009 @ 18:46:59 #241
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72467132
Ligt eraan, als we bv Landzaat voor 5 miljoen op de balans hebben staan dan kan ik me voorstellen dat we daar nog in de problemen mee komen.
pi_72467153
Idd, en over 2 jaar wordt toch de halve selectie uitbetaald door Blokland en familieleden van spelers, hoeven we alleen nog maar Been z'n salaris te betalen.
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:46 schreef Kopbal het volgende:
Ligt eraan, als we bv Landzaat voor 5 miljoen op de balans hebben staan dan kan ik me voorstellen dat we daar nog in de problemen mee komen.
Dus de waarde van zo'n speler is z'n aankoopbedrag en niet z'n verkoopwaarde? Lijkt me raar. Dan zou in theorie een transfervrij gehaalde Messi minder waard zijn dan Landzaat. Zo simpel ligt dat niet lijkt me.
-
pi_72467188
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:46 schreef Kopbal het volgende:
De salarissen van die oude spelers wordt alleen maar minder, door die aflopende contracten. Alsof ze die contracten gaan verlegen Niet dat het dan gelijk allemaal beter is, maar in ieder geval hoeven we dat niet meer te betalen.
Feyenoord Rotterdam
pi_72467288
Kopbal zegt 'bijvoorbeeld'. Wij hebben geen benul van wat er werkelijk opstaat, maar zeggen slechts dat je kan verwachten dat de problemen er niet minder van worden. Het feit dat ze nu veel geld representeren betekent dat Feyenoord een hoop kan verbloemen. Het moment dat ze weg zijn zullen de werkelijke rotte plekken zichtbaar worden.

Laten we hopen dat dat laatste meevalt, maar reken er maar op dat we nog een lijdensweg te gaan hebben.
pi_72467394
Ja, dat zal zeker zo zijn. Maar elk miljoen wat we minder hoeven te betalen is meegenomen natuurlijk he Ach, ik kan er verder ook weinig aan veranderen. Heb me wel genoeg drukgemaakt om het geld intussen
Feyenoord Rotterdam
pi_72467438
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 18:53 schreef Hamilcar het volgende:
Kopbal zegt 'bijvoorbeeld'. Wij hebben geen benul van wat er werkelijk opstaat, maar zeggen slechts dat je kan verwachten dat de problemen er niet minder van worden. Het feit dat ze nu veel geld representeren betekent dat Feyenoord een hoop kan verbloemen. Het moment dat ze weg zijn zullen de werkelijke rotte plekken zichtbaar worden.
Want? Wat voor problemen zouden er dan komen? Schuldeisers die zeggen: Ja we hebben er weinig vertrouwen meer in jullie overlevingskansen nu Landzaat weg is en die Fer speelt, we eisen ons geld nu terug! ?
quote:
Laten we hopen dat dat laatste meevalt, maar reken er maar op dat we nog een lijdensweg te gaan hebben.
Ik denk dat we het ergste achter de rug hebben (als als ik positief ben dan ziet het erg goed uit ) maar er moet nog wel een hoop gebeuren ja.
-
pi_72467519
Één of twee jaar geleden konden we nog spelers aantrekken en salaris betalen, dat gaat nu niet meer. Is dat nou echt beter? Het feit dat externe financieerders dat enigzins verbloemen maakt de situatie er echt niet beter op.

Op het moment dat je gaten op je balans krijgt, moet je dat gaan opvullen. Hoe gaat Feyenoord dat doen? Geleend geld wordt binnen gehaald dankzij deze cijfers en als ze verdwijnen, kan dat betekenen dat Feyenoord nog moeilijker aan geld kan komen dat niet van vriendelijk gezinde financieerders komt.

Sorry als ik pessimistisch over kom, maar ik zie het gewoon even somber in tenzij er één of twee mega transfers plaats vinden.
pi_72467665
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 19:02 schreef Hamilcar het volgende:
Één of twee jaar geleden konden we nog spelers aantrekken en salaris betalen, dat gaat nu niet meer. Is dat nou echt beter? Het feit dat externe financieerders dat enigzins verbloemen maakt de situatie er echt niet beter op.
Twee jaar geleden konden we dat ook niet en toen hadden we 30 miljoen schuld (ofzo) + een kwaliteitsarme selectie met een gemiddelde leeftijd van 30 en Bosz als TD. Ik zie vooruitgang met toen.
quote:
Op het moment dat je gaten op je balans krijgt, moet je dat gaan opvullen. Hoe gaat Feyenoord dat doen? Geleend geld wordt binnen gehaald dankzij deze cijfers en als ze verdwijnen, kan dat betekenen dat Feyenoord nog moeilijker aan geld kan komen dat niet van vriendelijk gezinde financieerders komt.
Je moet zoals jij zegt gewoon zorgen dat je de balans op orde krijgt, desnoods stel je de begroting nog een keer omlaag bij (liever 30 miljoen euro begroting met een jong elftal vol verkoopwaarde dan 50 miljoen met een elftal vol overbetaalde prutsers) en beetje bij beetje je schulden weg te werken. Zo onmogelijk is dat ook weer niet op de lange termijn, Drenthe was al de helft van de totaalschuld waard en Babel bijna de hele.
quote:
Sorry als ik pessimistisch over kom, maar ik zie het gewoon even somber in tenzij er één of twee mega transfers plaats vinden.
Vreemd, ik zie het iets positiever, voor het eerst in jaren. De selectie en trainer zijn meer dan prima (de beste sinds 2002 zelfs) de jeugdopleiding draait geweldig en de dure spelers vertrekken bijna allemaal in de komende 2 jaar. Voor de rest wordt er geen geld meer verspilt en onverantwoordelijk veel uitgegeven aan idiote aankopen maar middels risicoloze constructies spelers als Babovic en die Joegoslaaf aangetrokken en meer dan ooit met jeugdspelers gewerkt. En bovendien is Beenhakker ook geen amateur.

Maar wat denk je, dat Biseswar, Bruins, Wijnaldum, Fer, Castaignos en El Ahmadi gezamelijk voor 6 miljoen de deur uitlopen straks? (Oei, dit is een gevaarlijke uitspraak als het Feyenoord betreft ) Ja er gaat nog 25 % af naar de investeerders, maar dan nog. Ik verwacht wel 1 of 2 megatranfers, maar anders zijn 4 of 5 'gewone' transfers ook goed.

Ben misschien naief nu, maar heb het idee dat nu de schulden erkent worden door het bestuur , i.t.t. de afgelopen jaren. Feyenoord staat onder scherp toezicht van de KNVB + alle schuldeisers dus ik verwacht geen enorme lijken meer in de kast.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ritmo op 05-09-2009 19:23:15 ]
-
  zaterdag 5 september 2009 @ 19:21:24 #249
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_72467990
Eens met Ritmo.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_72468126
We zullen het wel zien. Het belangrijkste is dat de sportieve prestaties in ieder geval al een stuk beter zijn. Als je dat vast houdt en daar op voortborduurt dan maak je grote stappen voorwaards. Het probleem is dan dat elke klap die je ontvangt moeilijk op te vangen is - een speler die vertrekt, lang geblesseerd is - en fataal kan zijn.

Laten we vooral niet 'Mission Accomplished!' gaan roepen voor we daadwerkelijk van de grootste schulden af zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')