Ja Chivu en Luisaoquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Pantelic en Kerlon is dus zeker. Komen er nog meer?
Chivu schijnt te komen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Chivu, Luisao en Messi schijnt het.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Nope. Ik vind het wel een mooi daggie zo, er gebeurt lekker veel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Luco het volgende:
Ze Eduardo is ook nog steeds niet bevestigd toch?
Inderdaad. Alleen jammer dat er dan weer zoveel kneuzen in het Ajax-topic moeten posten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nope. Ik vind het wel een mooi daggie zo, er gebeurt lekker veel.
Als ze maar van onze basisspelers afblijven!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
iets zegt mij nu dat jij van alles zin in chocola krijgt??quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Daniane het volgende:
Van al die Chivu geruchten krijg ik vet zin in chocola.
* Daniane rolo's eet.
Messi is naar AZ omdat Elhamdaoui toch door FC Barca is gehaaldquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:36 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Chivu, Luisao en Messi schijnt het.
Users als DK en Fortitudo etc zijn niet serieus te nemen, waren ze hiervoor ook al niet. Al zou Ajax Messi kopen dan zou hij niet goed genoeg zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat er dan weer zoveel kneuzen in het Ajax-topic moeten posten.
Hehe dat dus, en je kan iedereen alles wijsmakenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Fijn, gaan jullie dat dan saampjes even lekker in dat topic bespreken? Aju.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Messi is naar AZ omdat Elhamdaoui toch door FC Barca is gehaald
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Het is bevestigd door Ajax!
Bierrrrrrrrrrr
Nog meer goed nieuws.quote:Bristol City huurt Sno van Ajax
Bristol City bevestigt de komst van Evander Sno. De middenvelder zal de rest van dit seizoen worden gehuurd van Ajax, waar hij geen uitzicht had op speeltijd.
De 22-jarige Sno werd vorig seizoen door toenmalig Ajax-coach Marco van Basten naar Amsterdam gehaald. Veel indruk wist hij in de Eredivisie echter niet te maken. Hij kwam tot slechts elf competitieduels.
Bristol City versterkte zich dinsdag ook met Alvaro Saborio (27). De in Costa Rica geboren aanvaller komt, ook op huurbasis, over van het Zwitserse FC Sion. Hij speelde tot dusver 53 interlands, waarin hij achttien keer wist te scoren.
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
Volgens mij wat hun zeiden, was allemaal al bekend. Ik kan me niks nieuws van gister herinneren in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal wel allang besproken zijn, maar dat heb ik dan ff gemist. Hoe zat dat gister nou met dat exclusieve nieuws van VI?
Dat kon nog niet bekend gemaakt worden, dus er is nog niets naar buiten gekomen. Het zou gaan om financieel nieuws wat niet echt goed was voor Ajax. Maar niet iets om ons druk over te maken, aldus Montana. Dus dan kun je er wel vanuit gaan dat het klopt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal wel allang besproken zijn, maar dat heb ik dan ff gemist. Hoe zat dat gister nou met dat exclusieve nieuws van VI?
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
quote:Evander Sno op huurbasis naar Bristol City FC
01 september 2009
Ajax en Bristol City FC hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Evander Sno. De verhuur is per direct en loopt tot en met 30 juni 2010. De middenvelder staat nog tot en met 30 juni 2011 onder contract bij Ajax.
Sno, geboren op 9 april 1987, kwam op 1 juli 2008 naar Amsterdam. Hij maakte zijn debuut in de competitiewedstrijd 30 augustus 2008, Willem II – Ajax (2-1). De middenvelder speelde in totaal 16 wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.
quote:Jan-Arie van der Heijden op huurbasis naar Willem II
01 september 2009
Ajax en Willem II hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Jan-Arie van der Heijden. De verhuur is per direct en loopt tot en met 30 juni 2010. De middenvelder staat nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax.
Van der Heijden, geboren op 3 maart 1988, is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Hij maakte zijn debuut in de competitiewedstrijd 4 november 2007, Ajax – Roda JC (4-2). De middenvelder speelde tot nu toe twee wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.
Thanksquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat kon nog niet bekend gemaakt worden, dus er is nog niets naar buiten gekomen. Het zou gaan om financieel nieuws wat niet echt goed was voor Ajax. Maar niet iets om ons druk over te maken, aldus Montana. Dus dan kun je er wel vanuit gaan dat het klopt.
01 september 2009quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:47 schreef Silenus het volgende:
En Ajax bevestigt nu ook Jan-Arie naar Willem II, verhuur voor één jaar.
Hoezo zie jij dat eerder dan ik het zie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:47 schreef Silenus het volgende:
En Ajax bevestigt nu ook Jan-Arie naar Willem II, verhuur voor één jaar.
Ik ook maar niet door chivuquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Daniane het volgende:
Van al die Chivu geruchten krijg ik vet zin in chocola.
* Daniane rolo's eet.
Ik heb medelijden met die supporters, die denken een geweldenaar binnen te halen, want ze waren na de oefenwedstrijd helemaal lijp van Sno (Look a like Melchiot, zoals die daar genoemd werd).quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
Goed nieuws, hopelijk gaat hij veel spelen en blijft hij fit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
01 september 2009
Ajax en Willem II hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Jan-Arie van der Heijden. De verhuur is per direct en loopt tot en met 30 juni 2010. De middenvelder staat nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax.
Van der Heijden, geboren op 3 maart 1988, is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Hij maakte zijn debuut in de competitiewedstrijd 4 november 2007, Ajax – Roda JC (4-2). De middenvelder speelde tot nu toe twee wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.
Hij kan voor hun van grote waarde zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:49 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die supporters, die denken een geweldenaar binnen te halen, want ze waren na de oefenwedstrijd helemaal lijp van Sno (Look a like Melchiot, zoals die daar genoemd werd).
w000ttt!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:52 schreef Silenus het volgende:
Even lijstje updaten, aangezien we nu gemiddeld één transfer per tien minuten hebben:
Bij:
Pantelic (Hertha BSC)
Kerlon (Internazionale)
Weg:
Bodul (Sparta, verhuur)
van der Heijden (Willem II, verhuur)
Sno (Bristol City, verhuur)
Dit tot zover bevestigd door Ajax.
Dankje, filmpje is gelukkig niet vaker dan 7 keer voorbij gekomenquote:
Oh, sorry. Ben geen frequent bezoeker van dit stukje proza op het web.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:53 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dankje, filmpje is gelukkig niet vaker dan 7 keer voorbij gekomen
Kiwoequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:53 schreef Seam het volgende:
Ben wel eens benieuwd wie die tweede Balkan speler is.
Jammer dat we nu wel een overvol middenveld hebben.
Die gaat naar Jong Ajax toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef s0k het volgende:
Wat we met kerlon moeten is mij een raadsel
Je zit toch niet stiekem filmpjes van onze nieuwe spelers te zoeken hequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ben geen frequent bezoeker van dit stukje proza op het web.
dan zou ik het allemaal al een stuk beter begrijpenquote:
Jij snapt wel meer niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef Fortitudo het volgende:
sno is gewoon een uitstekende speler voor engelse competitie. snap niet dat het bij ajax niet goed ging.
Je browser laadt uit de cache, pakt dus hetgeen hij opgeslagen heeft, denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoezo zie jij dat eerder dan ik het zie?
Ben je stiekem de webmaster?
1991quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:00 schreef Silenus het volgende:
Ajax huurt Eduardo
Ajax heeft overeenstemming bereikt met José Eduardo de Araújo, voetbalnaam Zé Eduardo. De huurovereenkomst gaat direct in en heeft een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2010. De Braziliaan speelde de afgelopen seizoenen bij Cruzeiro EC en wordt gehuurd van Maga Esporte Club SC.
Eduardo werd geboren op 16 augustus 1991 in Andradas, Brazilië. De middenvelder wordt toegevoegd aan de selectie van Jong Ajax.
Hij begint in Jong Ajax zei Jolquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vreemd om zo'n jongen voor 1 seizoen voor Jong Ajax te huren.
Heb sowieso eetlust van hier tot tokio en chocola al helemaal nu een mars reepje of zo ... hmmmmquote:
Zal wel optie tot koop bij zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waar is de optie tot koop #$@#$@$##$quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:00 schreef Silenus het volgende:
Ajax huurt Eduardo
Ajax heeft overeenstemming bereikt met José Eduardo de Araújo, voetbalnaam Zé Eduardo. De huurovereenkomst gaat direct in en heeft een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2010. De Braziliaan speelde de afgelopen seizoenen bij Cruzeiro EC en wordt gehuurd van Maga Esporte Club SC.
Eduardo werd geboren op 16 augustus 1991 in Andradas, Brazilië. De middenvelder wordt toegevoegd aan de selectie van Jong Ajax.
Zijn die geruchten enkel afkomstig van die gast die een zwager heeft bij de vu?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu alleen Kiwoe en Luisao nog![]()
Ik denk dat ik alles een stuk beter begrijp dan jij. Brede maatschappelijke opvoeding en opleiding enzo.quote:
hehe hier ook. Wel opvallend dat Ajax echt pot dicht zit, in tegenstelling tot voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef Blight het volgende:
Nou, het is alweer even geleden hoor. Nog steeds geen nieuwe aankopen? Mijn F5 toets brokkelt haast af omdat ik al uren Ajax.nl zit te refreshen.
Denk je nou echt dat Ajax dit niet bedongen heeft?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waar is de optie tot koop #$@#$@$##$![]()
Erg slecht dit.
Mooi duo met Atoubaquote:
Misschien speelt alles pas op het laatste moment.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
hehe hier ook. Wel opvallend dat Ajax echt pot dicht zit, in tegenstelling tot voorgaande jaren.
Dan zouden ze dat toch wel even kunnen melden?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Ajax dit niet bedongen heeft?
Zat die jongen niet toevallig in het laatste jaar van zijn contract?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Erg slecht dit.
Ik vind het al debiel dat je iemand gaat huren voor Jong Ajaxquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Doeiquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alles een stuk beter begrijp dan jij. Brede maatschappelijke opvoeding en opleiding enzo.
Erg vreemd. Een 18 jarige speler gaat niets toevoegen aan jullie selectie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Erg slecht dit.
Ik niet:quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef Seam het volgende:
Overigens ben ik erg benieuwd naar de opstellingen van Barca na vandaag
Idd, was vorige keer nou ook niet echt een succes met die Argentijnen, Rusculleda en Sangoy geloof ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vind het al debiel dat je iemand gaat huren voor Jong Ajax
Leg mij dan eens uit waarom nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Erg vreemd. Een 18 jarige speler gaat niets toevoegen aan jullie selectie.
hier wordt je wel kampioen meequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik niet:
Stekelenburg;
Boulahrouz, Heitinga, Vertonghen, Braafheid;
De Zeeuw, Engelaar, De Jong, Enoh, Gabri;
Huntelaar.
Net gekocht door een groep investeerders van Cruzeiro naar het schijnt. Bijzondere is ook dat hij gehuurd wordt van een heel andere club dan Cruzeiro.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zat die jongen niet toevallig in het laatste jaar van zijn contract?
Je bent Broer Konijn vergetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef marcusa het volgende:
[..]
ze noemen hem toch de zeehond![]()
Het is een echte dierentuin aan het worden met die zeehond,de tuimelaar en voorheen sjonnie het paard en die lama.Ga de thuiswedstrijden in Artis afwerken!
Hoeft toch niet meer uitgelegt te worden? De enige echte D-K heeft het al gezien. Bedankt dat u uw wijze kennis met ons wilt delenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom niet
Het is geen Messi ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom niet
Wat je btw vergeet is dat die speler geen eigendom meer is van Cruzeiro aldus de club op hun website, hij is dus eigendom van investeerders etc en ik denk niet dat je daar een optie bij kan hebben. Als hij bij Ajax ineens geweldig speelt is hij daarna gewoon weg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wijnaldum had toch ook toegevoegde waarde? Jij zit toch ook nog steeds elke ochtend met je hand in je broek te kijken op internet of die Castaignos al gaat spelen?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef Fortitudo het volgende:
sno is gewoon een uitstekende speler voor engelse competitie. snap niet dat het bij ajax niet goed ging.
Nee, gewoon een beetje het forum aan het afstruinen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zit toch niet stiekem filmpjes van onze nieuwe spelers te zoeken he?
Gewoon gehuurd van die investeringsgroep en maar kijken of het wat is en eventueel toch nog kopen later..quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
Optie tot koop stond er bij Kerlon duidelijk bij en hier niet, dus vind dit heel vaag.
Fotoshoot met Annie de Vries in de ArenA.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuwd of we nu de grootste storm wel gehad hebben. Even afwachten of er eventueel nog wat gaat gebeuren de laatste uurtjes.
Waarschijnlijk heeft dat inderdaad te maken met die investeringsmaatschappij waar je het toenstraks over had. Dat Maga Esporte Club SC is volgens mij heul geen voetbalclub maar gewoon één of ander groepie rijke stinkerds die alle rechten in handen heeft ofzo. Ik weet het ook niet, maar vaag is 't wel!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
Optie tot koop stond er bij Kerlon duidelijk bij en hier niet, dus vind dit heel vaag.
Verwacht dat er nog wel spelers verhuurd/verkocht gaan worden! Gekkenwerk vandaag op de tranfermarktquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuwd of we nu de grootste storm wel gehad hebben. Even afwachten of er eventueel nog wat gaat gebeuren de laatste uurtjes.
Is het ook, ze hebben alleen een andere Braziliaan genaamd Felipe Mattioni onder contract. Vorig jaar verhuurd aan Milan en dit jaar aan Mallorca.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dat inderdaad te maken met die investeringsmaatschappij waar je het toenstraks over had. Dat Maga Esporte Club SC is volgens mij heul geen voetbalclub maar gewoon één of ander groepie rijke stinkerds die alle rechten in handen heeft ofzo. Ik weet het ook niet, maar vaag is 't wel!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk, maar of die nieuwe spelers (die gehuurd en niet gekocht worden) beter (geschikter voor het team) zijn dan beschikbare spelers (Tiendalli, Landzaat) uit de eredivisie?! Ik betwijfel het!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk, maar of die nieuwe spelers (die gehuurd en niet gekocht worden) beter (geschikter voor het team) zijn dan beschikbare spelers (Tiendalli, Landzaat) uit de eredivisie?! Ik betwijfel het!
Daarom worden ze ook gehuurd, met optie tot koop.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Ja maar Wijnaldum zit al een tijd bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wijnaldum had toch ook toegevoegde waarde? Jij zit toch ook nog steeds elke ochtend met je hand in je broek te kijken op internet of die Castaignos al gaat spelen?
quote:Heitinga naar Everton
dinsdag 1 september 2009, door WM2009, Amsterdam, 15:21, telegraaf.nl
John Heitinga speelt de komende jaren bij Everton. De verdediger komt over van het Spaanse Atletico Madrid. Heitinga doorliep de jeugdopleiding van Ajax en vertrok in 2008 naar Spanje.
Heitinga gaf eerder aan in Madrid te willen blijven, maar Atletico zwichtte voor de miljoenen uit Engeland en stuurde aan op een breuk. Everton betaalt acht miljoen euro voor de international die momenteel medisch wordt gekeurd. Madrid betaalde een jaar geleden nog tien miljoen voor de oud-Ajacied.
Heitinga zou zich eigenlijk om half één moeten melden bij Oranje, maar vroeg uitstel en kreeg die van bondscoach Bert van Marwijk. De verdediger zal vanmiddag niet deelnemen aan de training van 17.00 uur.
Eigenlijk was Sno best grappig om te zienquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat we Sno voor minstens een jaar kwijt zijn is toch wel het beste transfernieuws van de laatste maanden.
Denk je nou echt dat we speciaal voor dat wedstrijdje nu door heel Europa als een gek aan het shoppen zijn? Dat is gewoon een leermomentje, alsof Jong Ajax met die twee ineens AZ even van de mat gaat spelen in eigen huis.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:20 schreef paaskannekoekje het volgende:
ik denk dat ik wel een verfrissend inzicht heb wat ik nog niet terug heb kunnen vinden.
Het feit dat al die knapen voorlopig bij jong Ajax worden ondergebracht, heeft met aan zekerheid
grenzende waarschijnlijk van doen met het feit dat jong Ajax binnekort voor de KNVB beker speelt tegen
AZ 1 (22 september). Ze zullen ongetwijfeld dan ook Kennedy wielaert ehhh vertonghen en ehmm... sulejmani overhevelen.
Dat beperkt het risico. Nou ja, eventuele kapitaalvernietiging. Maar ... deze spelers vormen denk ik niet de kwaliteitsinjectie die zo hard nodig is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook gehuurd, met optie tot koop.
alle 2 met optie tot koop?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook gehuurd, met optie tot koop.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wielaert ook nog ff verhuren/verkopen
Neeeeeeee!quote:
was ook wel te verwachten eigenlijk geen verassingquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
Onze foute baas krijgt nummer 9:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, Barca. Ik zeg kopen die Landzaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk, maar of die nieuwe spelers (die gehuurd en niet gekocht worden) beter (geschikter voor het team) zijn dan beschikbare spelers (Tiendalli, Landzaat, De Guzman) uit de eredivisie?! Ik betwijfel het!
Kerlo wel in ieder geval. Eduardo werd er niets over vermeld, maar 't lijkt me sterk dat wanneer hij goed speelt na een jaar weer weg is.quote:
Mooi hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo`n oostblokhoofd ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is die 9 lelijk zegquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:28 schreef bloodysunday het volgende:
Vind hem het tot nu toe nog niet waard voor nummer 9 maar we zullen het zien
En wat doet die gast bij Ajax is de grote vraag. Sinds wanneer huurt Ajax spelers voor het belofteteam i.p.v. eigen jeugd te laten spelen? Geen optie tot koop? Deze deal stinkt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef Radegast het volgende:
Cruzeiro heeft een half miljoen euro gekregen van die investeerders voor de transferrechten van Ze Eduardo. Bij een toekomstige transfer gaat 25% naar Cruzeiro. Hij heeft wat wedstrijden gespeeld in het eerste toen er wat spelers rust kregen, maar is daarna teruggezet naar de reserves.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij moet beginnen met nummer 99 en bij elke goal gaat hij 10 cijfers naar beneden?
Uiteindelijk komtie vast wel bij het 1e, anders kan ik het ook niet begrijpen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:30 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En wat doet die gast bij Ajax is de grote vraag. Sinds wanneer huurt Ajax spelers voor het belofteteam i.p.v. eigen jeugd te laten spelen? Geen optie tot koop? Deze deal stinkt aan alle kanten.
0quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Uiteindelijk komtie vast wel bij het 1e, anders kan ik het ook niet begrijpen.
kan die eigenlijk goed koppen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij moet beginnen met nummer 99 en bij elke goal gaat hij 10 nummers naar beneden?
De tering, wat komen er een mongolen hier in het topic.
Ja dan kun je alle nummers wel heilig maken. Atouba verdiend het ook niet om met nummer 7 rond te lopen. Zeker niet als Finidi daar eerst in liep. Pffffquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]nummer 14 is toch ook heilig aap
Waarom moet je hem nou aap noemen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:33 schreef bloodysunday het volgende:
[..]nummer 14 is toch ook heilig aap
De Guzman wel, maar die wil naar t buitenland.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk, maar of die nieuwe spelers (die gehuurd en niet gekocht worden) beter (geschikter voor het team) zijn dan beschikbare spelers (Tiendalli, Landzaat, De Guzman) uit de eredivisie?! Ik betwijfel het!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:35 schreef jna het volgende:
Kunnen we niet democratisch bans uitdelen ofzo
idd, beter noem je kerlon een aapquote:
Da's Rivaldos club.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:35 schreef Jasza het volgende:
01 sep 15:31 - Via onze bronnen hebben wij vernomen dat de voorgaande informatie over Luisaõ (van Benfica) onjuist is. Het zou hier gaan om Luiz Carlos Nascimento Júnior (Luizaõ) van FC Bunyodkor. Deze 22-jarige Braziliaan van 1.84 m lang zou zowel op de backs als centraal in de verdediging kunnen spelen. In eigen land speelde hij voor Vasco da Gama alvorens de overstap naar Oezbekistan te maken. Vooralsnog is er dus wat onduidelijkheid, later meer hierover.
Bunyodkor
Aaaahhhhh... schattig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:36 schreef s0k het volgende:
[..]
idd, beter noem je kerlon een aap
[ afbeelding ]
Typisch. Chivu wordt zeker Chiva van FC Jakarta.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:35 schreef Jasza het volgende:
01 sep 15:31 - Via onze bronnen hebben wij vernomen dat de voorgaande informatie over Luisaõ (van Benfica) onjuist is. Het zou hier gaan om Luiz Carlos Nascimento Júnior (Luizaõ) van FC Bunyodkor. Deze 22-jarige Braziliaan van 1.84 m lang zou zowel op de backs als centraal in de verdediging kunnen spelen. In eigen land speelde hij voor Vasco da Gama alvorens de overstap naar Oezbekistan te maken. Vooralsnog is er dus wat onduidelijkheid, later meer hierover.
Bunyodkor
Hij zal jou geen mongool meer noemen als jij niet met die rare opmerkingen komt, deal?quote:
Dus wat jij eigenlijk wil zeggen is dat Ajax die jongen maar rugnummer 41 moet geven zodat het 'goede gevoel' van ene bloodysunday niet in gevaar komt? En als 'ie dan na een half jaar er 10 in heeft liggen krijgt 'ie wél nummer 9 en mag elke supporter die een shirt met PANTELIC 41 heeft besteld op kosten van Ajax van shirt wisselen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef bloodysunday het volgende:
Een nummer 9 heeft bij mij altijd een speciaal gevoel, Huntelaar, Ibrahimovic en ik zie Pantalic nog niet in dat rijtje komen
Pantalic komt dan ook helemaal niet naar Ajaxquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:40 schreef bloodysunday het volgende:
Een nummer 9 heeft bij mij altijd een speciaal gevoel, Huntelaar, Ibrahimovic en ik zie Pantalic nog niet in dat rijtje komen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dus wat jij eigenlijk wil zeggen is dat Ajax die jongen maar rugnummer 41 moet geven zodat het 'goede gevoel' van ene bloodysunday niet in gevaar komt? En als 'ie dan na een half jaar er 10 in heeft liggen krijgt 'ie wél nummer 9 en mag elke supporter die een shirt met PANTELIC 41 heeft besteld op kosten van Ajax van shirt wisselen?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]liever 41 ja. Volgend seizoen als hij blijft mag hij van
mij 9 krijgen
Mooie foto. Die gast heeft wel uitstraling zeg. Schitterend. Veel beter dan zo'n boerenplofkop als VoH en Koef.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Trap dan zo'n knuppel als die fortitudo eruit joh. Kan mij het schelen wat zo'n gozer van Kerlon zijn uiterlijk vindt. Laat hem dat lekker samen met SCH op een flikkerforum bespreken ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:43 schreef Prosac het volgende:
Zullen we allemaal weer even bedaren en tot rust komen en zulks meer. Deze transfers hoeven niet op elkaar afgereageerd worden.
Inderdaad. Hij lijkt wel op een foute maffioso uit het oostblokquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooie foto. Die gast heeft wel uitstraling zeg. Schitterend. Veel beter dan zo'n boerenplofkop als VoH en Koef.
Hoop echt dat ie gaat knallen. Ben er bang voor maar eerst maar eens zien.
Ze hoeven toch ook geen mode-show te lopen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:48 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij lijkt wel op een foute maffioso uit het oostblok.
Die Kerlon is echt te lelijk voor woorden.
Deden ze destijds ook met Luis Felipe en die Argentijn (Sangoy ofzo?).quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik hoop maar dat fortitudo hem een beetje knap vindtquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een picca van Eduardo op de site! Ben benieuwd of het een gouden greep is!
Die Felipe heeft zich echt goed ontwikkeld en stond in de belangstelling van Barcelona.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Deden ze destijds ook met Luis Felipe en die Argentijn (Sangoy ofzo?).
Sangoy ja. Hopen dat deze jongen meer succes heeftquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En moet Nashje dan ook weg die wat te zeggen heeft over de uitstraling van Pantelic en de plofkop van Vennegoor?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Trap dan zo'n knuppel als die fortitudo eruit joh. Kan mij het schelen wat zo'n gozer van Kerlon zijn uiterlijk vindt. Laat hem dat lekker samen met SCH op een flikkerforum bespreken ofzo.
Sangoy ja, en Rusculleda. Allemaal van die succesverhalen. Alle reden om het opnieuw te proberen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef Tvduijn het volgende:
Het niveau van dit topic daalt echt weer is tot een bedenkelijk niveau....
Ik vind sowieso dat alle kneuzen van andere clubs op moeten tyfen hier ja. Zeker als ze alleen maar onzin lullen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
En moet Nashje dan ook weg die wat te zeggen heeft over de uitstraling van Pantelic en de plofkop van Vennegoor?
Bodul is naar Spartaquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef Nashje het volgende:
Kan best grappig worden volgend jaar met Sulejmani, Pantelic en Bodul.
iig beter dan die kerlonquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat fortitudo hem een beetje knap vindt
Doe eens normaalquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Trap dan zo'n knuppel als die fortitudo eruit joh. Kan mij het schelen wat zo'n gozer van Kerlon zijn uiterlijk vindt. Laat hem dat lekker samen met SCH op een flikkerforum bespreken ofzo.
Beetje kort de bocht reactie! Ik vind het een goed iets, zo zie je ze dagelijks aan het werk na (mag ik hopen) uitgebreid scoutingswerk.. Zo kunnen ze wennen aan de cultuur en ze klaar stomen voor het grote werk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sangoy ja, en Rusculleda. Allemaal van die succesverhalen. Alle reden om het opnieuw te proberen.
Ik zou hem een puch geven als vervoermiddel. Wat een sjonnie zeg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:56 schreef fuckbuddy het volgende:
Die natte mat van Pantelic is top....jezusmina!
lijkt mij voor 1 seizoen. Als volgend jaar volgend seizoen is dan komt hij terug naar Ajax. Maar of Pantelic er dan nog is..quote:
Het kan ook zo zijn dat Ajax dit gewoon helder richting die spelers wil spelen: presteer je naar behoren, kom je bij de selectie, anders speel je bij Jong Ajax. Beter dan jongens halen en dan later teleurstellen door bij Jong Ajax te stallen, dan kan je ze net zo goed meteen weer terugsturen naar hun oude club.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Sangoy ja, en Rusculleda. Allemaal van die succesverhalen. Alle reden om het opnieuw te proberen.
ik vind het eigenlijk diep en diep triestquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef Rumille het volgende:
Toch wel geinig, opeens 3 namen na een hele zomer niks
Voor hoeveel seizoenen is Pantelic gekomenquote:
voorlopig is Oleguer nog niet weg, hoop op een kans voor hemquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ik wacht nog steeds op de komst van een verdediger. We hebben voor het eerste namelijk alleen nog maar Pantelic als aankoop terwijl Jol ook nog een verdediger wilde.
Jij bent zeker zo'n gast die de hele zomer zeurt dat er niks komt en dat de scouting niet werkt en dan krijg je 3 aansprekende namen in plaats van weer spelers van subtoppers en dan is het natuurlijk weer niet goed.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk diep en diep triest
Daar ben ik niet van overtuigd. Tiendalli deed het vorig seizoen goed, ook alwas hij ook toen geen eerste keus. Landzaat is een degelijke speler. Hij zou ons middenveld in defensief opzicht sterker maken. Én dat is gezien onze belabberde achterhoede meer dan nodig. Been kiest voor een andere speelwijze dan Jol. Dus dat Dwight en Denny bij Feyenoord niet in de basis staan betekent voor mij niet dat ze niet geschikt zijn voor Ajax.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:34 schreef Colplay het volgende:
[..]
Tja, maar wat als Ajax de vraagprijs had willen betalen?
De Guzman wel, maar die wil naar t buitenland.
En de andere twee natuurlijk niet, als ze het niveau van Ajax aan hadden gekund dan waren het wel basisspelers bij Feyenoord geweest
Sjonnie is terug?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou hem een puch geven als vervoermiddel. Wat een sjonnie zeg.
Es kijken wie er gaan happen.
Ja middenvelders hebben jullie zeker genoeg, vaag idd dat die CV niet is gekomen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:00 schreef Dvm86 het volgende:
Ik wacht nog steeds op de komst van een verdediger. We hebben voor het eerste namelijk alleen nog maar Pantelic als aankoop terwijl Jol ook nog een verdediger wilde.
Landzaat is niet beter dan De Zeeuw, Enoh, Lindgren en Anita, dus waarom halen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd. Tiendalli deed het vorig seizoen goed, ook alwas hij ook toen geen eerste keus. Landzaat is een degelijke speler. Hij zou ons middenveld in defensief opzicht sterker maken. Én dat is gezien onze belabberde achterhoede meer dan nodig. Been kiest voor een andere speelwijze dan Jol. Dus dat Dwight en Denny bij Feyenoord niet in de basis staan betekent voor mij niet dat ze niet geschikt zijn voor Ajax.
Die nieuwelingen ken ik niet, maar genoemde Feyenoorder wel. En die lijken me best geschikt. Ajax en aankopen rechtstreeks van een buitenlandse club ... het is vaak geen gelukkige combinatie gebleken.
nee eigenlijk niet, maar als er nu 3 konden komen waarom dat niet 4/5 weken eerder?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n gast die de hele zomer zeurt dat er niks komt en dat de scouting niet werkt en dan krijg je 3 aansprekende namen in plaats van weer spelers van subtoppers en dan is het natuurlijk weer niet goed.
- overbodige toevoeging -
Omdat clubs toen meer geld konden vragenquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, maar als er nu 3 konden komen waarom dat niet 4/5 weken eerder?
ze zijn allemaal transfervrij/huur zonder bedrag, dan wouden ze er wel heel graag van af zeker?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat clubs toen meer geld konden vragen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Landzaat is niet beter dan De Zeeuw, Enoh, Lindgren en Anita, dus waarom halen?
Tiendalli is niet beter dan Van der Wiel, Silva en Ogararu, dus waarom halen?
Landzaat maakt het middenveld wel sterker dan dat je daar speelt met Rommedahl, Kennedy of Emanuelson.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:05 schreef fuckbuddy het volgende:
Landzaat? Landzaat?!!? Man dan krijg je exact het gezeik als dat je met Luque had.
Dik salaris en een speler die onder de maat speelt.... Landzaat is passe, eigenlijk al 3 jaar
Alleen Pantelic is transfervrij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:06 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ze zijn allemaal transfervrij/huur zonder bedrag, dan wouden ze er wel heel graag van af zeker?
Misschien financieel plaatje.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet, maar als er nu 3 konden komen waarom dat niet 4/5 weken eerder?
die van Inter is ook gratis. Maar we zullen zien. Dit is wel Ajax en niet NEC ofzoquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:07 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alleen Pantelic is transfervrij?Als je halverwege Augustus was gekomen hadden ze er meer geld voor gevraagd ja. Een afdanker van Inter kan ik Nederland heel veel betekenen voor een ploeg
Hoe serieus wil jij nog genomen worden als je Landzaat (die een godsvermogen aan salaris vraagt) en Tiendalli voor de basis wilt halen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef Barca het volgende:
Maar zijn deze 3 zoveel goedkoper dan 1 of 2 echte versterking(en)?!
Wat ik van Vertonghen vond? Wat ik al tijden van hem vind: matig, niet geschikt voor de basis. Sterker nog: zelfs als wisselspeler staan er spelers voor hem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Barca, ik vraag me nog steeds af wat je van Vertonghen vond tegen Sparta, Slovan-uit en Heracles.
Overigens wil van der Wiel zelf liever niet meer in het centrum, omdat hij zich op de backpositie veel beter tot zijn recht vind komen.
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Daar kan 35 man in het uitvak.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
Toch maar ff een kaart voor AGOVV uit gehaald.
Uitvak is vergroot.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Daar kan 35 man in het uitvak.
Dus jij bent niet in staat om je ongelijk toe te geven? Je had namelijk best kunnen zeggen dat hij in het centrum drie goede wedstrijden heeft gespeeld. Overigens erg knap dat jij op basis van de samenvatting van de wedstrijd tegen Heracles weet dat Vertonghen matig was.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Wat ik van Vertonghen vond? Wat ik al tijden van hem vind: matig, niet geschikt voor de basis. Sterker nog: zelfs als wisselspeler staan er spelers voor hem.
Op de serieuze tour, ik denk dat je er max 60 / 70 man ik kwijt kanquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef Fargo het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat eigenlijk doen? Daar kan 35 man in het uitvak.
Extra tribune voor Ajaxsupporters bijgebouwd, volgens mij kunnen er 450 man mee nu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Op de serieuze tour, ik denk dat je er max 60 / 70 man ik kwijt kan.
Jij vraagt me naar mijn MENING! Wat ik vind kan niet fout zijn. Hooguit kan mijn mening verschillen van die van een ander, zoals jij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij bent niet in staat om je ongelijk toe te geven? Je had namelijk best kunnen zeggen dat hij in het centrum drie goede wedstrijden heeft gespeeld. Overigens erg knap dat jij op basis van de samenvatting van de wedstrijd tegen Heracles weet dat Vertonghen matig was.
Ik ook, waar zit jij? Ik de lange zijdequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef Jasza het volgende:
Toch maar ff een kaart voor AGOVV uit gehaald.
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens (quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dus jij bent niet in staat om je ongelijk toe te geven? Je had namelijk best kunnen zeggen dat hij in het centrum drie goede wedstrijden heeft gespeeld. Overigens erg knap dat jij op basis van de samenvatting van de wedstrijd tegen Heracles weet dat Vertonghen matig was.
Hij zit wel in het uitvak natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Ik ook, waar zit jij? Ik de lange zijde
Hoe groot achten jullie de kans dat er nog spelers bij komen? Het is nu toch klaar?
Ben zeer benieuwd wanneer de 1 van de 3 spelers kan debuteren.
Dan zal ik het je even vertellen: Tegen Heracles speelde Vertonghen een prima wedstrijd. Maar ik heb eigenlijk het idee dat je alleen maar samenvattingen (en zelfs die niet eens altijd) ziet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Barca het volgende:
[..]
Jij vraagt me naar mijn MENING! Wat ik vind kan niet fout zijn. Hooguit kan mijn mening verschillen van die van een ander, zoals jij.
Van Heracles heb ik de samenvatting gezien, van Bratislava de eerste helft. In mijn ogen deed Vertonghen het niet bijzonder. Niet beter dan dat Wielaert het zou doen. En: ik vind dat Wielaert geen basisplaats meer verdient! (Zijn we nu ook van dat gezeur geilen op Wielaert af?)
In het uitvak natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Hoe groot achten jullie de kans dat er nog spelers bij komen? Het is nu toch klaar?
Omdat we op dit moment geen andere mogelijkheid hebben zou ik nu kiezen voor Van der Wiel - Alderweireld. Geef meteen toe dat dat op lange termijn niet ideaal is, maar we hebben nu eenmaal geen Boulahrouz, Heitinga, Maduro of om over Chivu maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens (! ).
Althans, ik denk dat Vertonghen als CV niet de kwaliteit heeft om het echt te maken. Zie hem liever als LB of als middenvelder, al moet ik wel zeggen dat het duo Vertonghen/Alderweireld het gewoon vrij aardig doet, dus ik zie idd geen reden om ze nu uit elkaar te halen. Maar op lange termijn zie ik liever iemand anders op die positie.
Ik heb dit seizoen een paar wedstrijden (Groningen en PSV) gezien via internet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal ik het je even vertellen: Tegen Heracles speelde Vertonghen een prima wedstrijd. Maar ik heb eigenlijk het idee dat je alleen maar samenvattingen (en zelfs die niet eens altijd) ziet.
Ik heb Vertonghen dit jaar drie degelijke wedstrijden zien spelen en die waren centraal achterin. Als LB en als middenvelder is hij een paar keer vreselijk door het ijs gezakt dit jaar imo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens (! ).
Althans, ik denk dat Vertonghen als CV niet de kwaliteit heeft om het echt te maken. Zie hem liever als LB of als middenvelder, al moet ik wel zeggen dat het duo Vertonghen/Alderweireld het gewoon vrij aardig doet, dus ik zie idd geen reden om ze nu uit elkaar te halen. Maar op lange termijn zie ik liever iemand anders op die positie.
Neefje van Uri?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:26 schreef Dvm86 het volgende:
Maximiliano Coronel en de Sloveense Vuckic (niet die van Newcastle, broertje?) mogen toegevoegd worden aan de geruchtenlijst.
Die zit toch echt in het uitvak..quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Zal vast wel een of andere constructie aan vast hangen.. hopelijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Gabbylicious het volgende:
Pantelic ben ik wel blij mee. Eindelijk een spits die er ook daadwerkelijk staat i.t.t Cvita
Kerlon... Is ie echt veel beter dan Aissati, Donald, De Jong etc?
Ze Eduardo ken ik helemaal niet. Wel raar dat hij gehuurd word ipv gekocht.
omdat die clubs/spelers hopen op betere aanbiedingen dan Ajax...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Iemand van hier..quote:
Full Name Maximiliano Coronelquote:
Waarom probeer je het nog?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dit jaar nog niet als middenvelder gespeeld, maar ik kan het verkeerd hebben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb Vertonghen dit jaar drie degelijke wedstrijden zien spelen en die waren centraal achterin. Als LB en als middenvelder is hij een paar keer vreselijk door het ijs gezakt dit jaar imo.
Tegen PSV....quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dit jaar nog niet als middenvelder gespeeld, maar ik kan het verkeerd hebben.
Voor de meeste wedstrijden in de Nederlandse competitie voldoet Vertonghen idd perfect als CV, maar ik denk niet dat hij de kwaliteiten heeft om een topspits uit te schakelen. Ik zie in hem eigenlijk meer een ideale 12de man, want hij heeft mijns inziens de verwachtingen nog niet echt kunnen waarmaken. Ik had iig meer van hem verwacht.
Als middenvelder werd hij to-taal overklast door Afellay. Niet te zuinigquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dit jaar nog niet als middenvelder gespeeld, maar ik kan het verkeerd hebben.
Ah, dat is ook de enige wedstrijd die ik niet gezien heb van Ajax.quote:
Wiki en Goal geven aan dat hij een verdediger is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Full Name Maximiliano Coronel
Position Midfielder
Squad No 16
StatisticsGame Log
Ja die mag dus weg.
Lucky you...quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ah, dat is ook de enige wedstrijd die ik niet gezien heb van Ajax.
Dat doe ik nooit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Die hier altijd alleen maar onzin komt droppen over transfers..
Idd, iedereen roept maar watquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik roep 1 keer voor de grap Chivu en ik zie wel 40 man het serieus nemen.Ongelofelijk, jullie zijn allemaal hyper van al dat transfernieuws.
Bedaar eens.
Ik had het over degene die het onzingerucht kwam droppen dat zijn vader chauffeur is en Chivu naar het AMC moest brengen.quote:
Wat tekent 'ie eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:34 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
(Later een interview met Kerlon op deze website)
Lekker boeiend zegquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:37 schreef Cheiron het volgende:
Goddomme, we gaan geen schoonheidsprijzen winnen dit seizoen..
Dat moet de creativiteit in het elftal verhogen.quote:
Kerlon zou toch niet komen volgens jou?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Gabbylicious het volgende:
Pantelic ben ik wel blij mee. Eindelijk een spits die er ook daadwerkelijk staat i.t.t Cvita
Kerlon... Is ie echt veel beter dan Aissati, Donald, De Jong etc?
Ze Eduardo ken ik helemaal niet. Wel raar dat hij gehuurd word ipv gekocht.
Baas.quote:Kerlon glimlacht van oor tot oor bij de overhandiging van het Ajax-shirt. ,,Heel gelukkig ben ik’’, zegt de Braziliaan. ,,Het is voor mij een droom die uitkomt. Ik hoop hier zo goed mogelijk mijn werk te kunnen doen.’’ De kersverse nummer 39 in de Ajax-selectie is voor een seizoen gehuurd van Internazionale, met een optie tot koop.
Spelen in het Ajax-shirt is voor Kerlon een droom die uitkomt. ,,Ik volg de club al sinds mijn jonge jaren. Grote spelers in de voetbalwereld komen hier vandaan en ik ben daarom heel blij dat ik deel mag uitmaken van de Ajax-selectie. Ajax heeft een rijke historie en ooit hoop ik ook geschiedenis te kunnen schrijven bij Ajax.’’
De Braziliaan heeft maandag al kennis kunnen maken met Martin Jol. ,,Ja, de trainer heb ik al ontmoet’’, beaamt hij. Van afstand heeft Kerlon het elftal gevolgd. ,,Ik heb veel vertrouwen in het team. Ik denk dat we kampioen van Nederland kunnen worden en dat we lang kunnen meedraaien in de Europa League. Het is belangrijk is dat ik mijn steentje kan bijdragen.’’
De favoriete positie van Kerlon is op het middenveld. ,,Ik speel het liefst aanvallend’’, zegt hij. ,,Maar of het nu links of rechts op het middenveld is, maakt mij niet uit. Zolang ik maar kan spelen.’’
Hij omschrijft zichzelf als een felle speler. ,,Ik hou van dribbelen, aanvallers bedienen, goede voorzetten geven. En ik hou ervan om veel te bewegen in het zestienmetergebied’’, zegt hij enthousiast.
De 21-jarige Kerlon staat wereldwijd bekend om de ‘zeehondendribbel’. Terwijl hij de bal koppend hooghoudt, loopt hij ogenschijnlijk simpel over het veld. De voetbaltruc leverde hem de bijnaam Foquinho op. ,,Ik wil de wereld veroveren met mijn manier van spelen, acties en mooie doelpunten. Niet vanwege de trucjes op het veld.’’ Maar lachend vervolgt hij: ,,Als de mogelijkheid zich voordoet dan doe ik het.’’
Hij schrijft strafregels.quote:
Hij heeft wel zo'n hippe kinderpen uit de fanshop geroggeld zo te zien.quote:
Zit toch wel een verschil tussen uitstraling en iemand knap vinden Prosac.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
En moet Nashje dan ook weg die wat te zeggen heeft over de uitstraling van Pantelic en de plofkop van Vennegoor?
Vond je het zelf wel allemaal betrouwbaar klinken?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kerlon zou toch niet komen volgens jou?
Dat doet elke Ajacied tochquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n hippe kinderpen uit de fanshop geroggeld zo te zien.
Hoho, hij vertelde alleen wat hoorde. Eerder vertelde hij ook dingen die hij hoorde, het is niet zijn mening of overtuiging of wat dan ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Zelfs M0NTANA was ervan overtuigd dat alleen Pantelic zou komen.
Gelukkig heeft Ze Eduardo wel een appetijtelijk hoofd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:43 schreef Rumille het volgende:
Die Kerlon is wel focking lelijk
Als ie maar kan voetballen
Beide zegt niks over zijn voetballende kwaliteiten en als ik consequent zou zijn, moest jouw bericht dan ook weg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zit toch wel een verschil tussen uitstraling en iemand knap vinden Prosac.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |