quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:10 schreef Afwazig het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe aanwinsten
Nee?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:47 schreef Silenus het volgende:
Pantelic nu ook rond, bevestigd door Ajax.
Ja.quote:
Bij mij staat er niks op Ajax.nl, wat is dat voor kutsitequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ajax contracteert Pantelic
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Marko Pantelic. De Servische aanvaller tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2010. Pantelic komt transfervrij naar Ajax.
Pantelic werd geboren op 15 september 1978 in Belgrado, Servië. De aanvaller speelde voor zijn komst naar Amsterdam vier seizoenen voor het Duitse Hertha BSC. Daarvoor speelde hij onder andere voor Rode Ster Belgrado, Sturm Graz en Celta de Vigo. De Serviër speelde 26 keer voor zijn nationale elftal.
Ja, in hem heb ik alle vertrouwen. Zijn pa werkt bij ons in de kaasfabriek in Schoonrewoerd (bij Leerdam).quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:52 schreef Houniet het volgende:
Jan-Arie komt volgend jaar knallend terug.
Bij mij ook (nog) nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij mij staat er niks op Ajax.nl, wat is dat voor kutsite
Jup, zelfs een picca!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef NoizEkick het volgende:
Nu staat het wel op Ajax.nl als het goed is.
01 september 2009quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:57 schreef NoizEkick het volgende:
Nu staat het wel op Ajax.nl als het goed is.
Middenvelder die op links en rechts kan spelen las ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Black-Death het volgende:
Nou nou, dat is ff wakker wordenBen erg benieuwd. Maar is die Ze Eduardo nou middenvelder of verdediger? (Ben maar ff snel door topic gefietst)
Volgens FM kan hij ook als linkervleugelverdedigerquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Middenvelder die op links en rechts kan spelen las ik.
Maak ff een screenshot van zn statsquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens FM kan hij ook als linkervleugelverdediger
ze noemen hem toch de zeehondquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
01 september 2009
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Internazionale over de huur van Kerlon Mauro Souza. De aanvallende middenvelder tekent in Amsterdam een huurcontract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot 30 juni 2010. Er is voor Ajax tevens een optie tot koop in de overeenkomst opgenomen.
Kerlon werd geboren op 27 januari 1988 in Ipatinga, Brazilië. De Braziliaan staat bij Internazionale onder contract en speelde daarvoor voor het Braziliaanse Cruzeiro EC en het Italiaanse Chievo Verona. De 21-jarige middenvelder doorliep alle jeugdselecties van Brazilië.
,,Ik ben blij met zijn komst'', vertelt Martin Jol over zijn nieuwste aanwinst. ,,Hij heeft laten zien dat hij fantastisch kan voetballen, maar we weten ook dat hij veel blessureleed heeft gehad. Kerlon begint daarom bij Jong Ajax. Het is een mooie gelegenheid om een talent als hij onder deze voorwaarden aan ons te kunnen binden. Ik hoop dat hij een lange periode fit blijft en veel wedstrijden kan spelen. Ik heb er vertrouwen in dat hij daarna van grote waarde kan zijn voor het eerste elftal.”
Hahaha! Haha! Ha... ha... ha...quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef marcusa het volgende:
[..]
ze noemen hem toch de zeehond![]()
Het is een echte dierentuin aan het worden met die zeehond,de tuimelaar en voorheen sjonnie het paard en die lama.Ga de thuiswedstrijden in Artis afwerken!
Dit is een grap uit de buitencategorie dames en heren, je zou zeggen 'hoe komt 'ie er in hemelsnaam op?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef marcusa het volgende:
[..]
Het is een echte dierentuin aan het worden met die zeehond,de tuimelaar en voorheen sjonnie het paard en die lama.Ga de thuiswedstrijden in Artis afwerken!
failquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:04 schreef Jasza het volgende:
Jaaaaa:
Ajax haalt "topverdediger" Luisaõ van Benfica'
Anderson Luis Da Silva Luisaõ maakt op het laatste moment de overstap van Benfica naar Ajax. Luisaõ zou door Benfica op het laatste moment zijn aangeboden bij Ajax. Of het om een verhuur of verkoop gaat is nog onduidelijk. Luisaõ is 27 jaar, 1.93 m groot en heeft 34 interlands achter zijn naam waarin hij twee keer scoorde. Afgelopen seizoen kwam de Braziliaan ook al niet veel aan spelen toe. Martin Jol heeft voor het sluiten van de transferwindow eindelijk zijn gewenste 'topverdediger' binnen.
Oh wacht het is toch fake
Ga iemand anders vervelen man.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef marcusa het volgende:
[..]
Hilarischquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef marcusa het volgende:
[..]
En toen je dit terug las dacht je echt dat dit grappig zou zijn?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef marcusa het volgende:
[..]
quote:Hofland afwezig tijdens Klassieker
Kevin Hofland kan dit seizoen nog niet rekenen op een basisplaats en hoewel hij zich probeert terug te knokken in het elftal zal hij de wedstrijden tegen aartsrivaal Ajax zeker aan zich voorbij laten gaan. Uit principe.
Vandaag is namelijk bekend geworden dat Ajax de Braziliaan Kerlon van Inter heeft gehuurd. Ja, dus? Diezelfde Kerlon is bekend geworden door de zogenaamde zeehondendribbel, waarbij hij zijn tegenstander probeert te passeren terwijl hij de bal met zijn hoofd hoog houdt.
En daar houdt Hofland dus niet van. Zeehonden horen vrij te zijn en niet elke zondag in een theater te komen opdraven om het publiek te vermaken. Om die reden heeft Hofland eerder al een zeehond geadopteerd en deze vernoemd naar Feyenoord!
Voor de wedstrijden tegen Ajax hebben we gelukkig nog wel een geboren Canadees in de selectie. Canadezen staan er namelijk om bekend iets minder vriendelijk te zijn tegen zeehonden…
Nee man?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:09 schreef twi het volgende:
In een dag van 31 selectiespelers naar 35 of 36 selectiespelers. Dat is pas effectief inkrimpen van de selectie!
Hij heeft in ieder geval de juiste neusquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, zelfs een picca!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, zelfs een picca!
[ afbeelding ]
Die moet je ff rekenkundig uitleggenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:09 schreef twi het volgende:
In een dag van 31 selectiespelers naar 35 of 36 selectiespelers. Dat is pas effectief inkrimpen van de selectie!
Lekker matje, zou zo voor een Rotterdammer door kunnen gaan....quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, zelfs een picca!
[ afbeelding ]
Oke, ik had beter contractspelers kunnen noemen. Maar weg zijn die gasten allerminst. Die jeugdspelers interesserern me niet, die kunnen vroeg of laat het Ajax-shirt nog wel dragen. Maar tot die tijd zit je toch met een handvol - of meer - spelers die minimaal een half miljoen, maar waarschijnlijk een miljoen of meer verdienen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee man?
Er zijn er ook een aantal weg.
wie nu eigenlijk? Sno, Bodul en Jan-Arie verhuurd en verder? Ik ben het zicht een beetje kwijt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee man?
Er zijn er ook een aantal weg.
Als je een grap maakt, maak hem dan goedquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Lekker matje, zou zo voor een Rotterdammer door kunnen gaan....
Van mjjn part is ie paars, als hij er maar 20 inschiet!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Lekker matje, zou zo voor een Rotterdammer door kunnen gaan....
beetje een tokkie met zn Balkan hoofd en zijn mat in zijn nek. Ben benieuwd. Dit is echt een stoker als hij zijn zin niet krijgt volgens mij. Ajax heeft weer een markante persoonlijkheid binnengehaald. Hopelijk voor Ajax is dit een goede beslissing geweest.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jup, zelfs een picca!
[ afbeelding ]
Kerlon, Pantelic, Ze Eduardo en wellicht een Tosic of Prahic of Weetikhetic. En veel meer dan het verhuren van wat talenten die we allemaal graag in de toekomst in Ajax 1 zien komen we ook niet. Kortom, meer maandelijkse onkosten en minder spelers die we echt nodig hebben.quote:
Officieel alleen die 3 tot nu toe. Dan zijn er nog geruchten dat Blind, Martina en Danilo naar Haarlem gaan en Sarpong naar Volendamquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wie nu eigenlijk? Sno, Bodul en Jan-Arie verhuurd en verder? Ik ben het zicht een beetje kwijt.
Waar heb jij het over? Kijk eens naar die foto man, tis toch zo?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je een grap maakt, maak hem dan goed
als ik prof verdediger was geweest had ik precies hetzelfde gedaan. Dit is gewoon de tegenstander provoceren.quote:
Ja ik snapte het al toen je in de vorige post contractspelers zei in plaats van selectiespelersquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:17 schreef twi het volgende:
[..]
Kerlon, Pantelic, Ze Eduardo en wellicht een Tosic of Prahic of Weetikhetic. En veel meer dan het verhuren van wat talenten die we allemaal graag in de toekomst in Ajax 1 zien komen we ook niet. Kortom, meer maandelijkse onkosten en minder spelers die we echt nodig hebben.
Daar heeft Jol dan een mooie taak, ik maak me daar niet zoveel zorgen over.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:18 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik keek net VI (uitzending gemist) en daar zeggen ze dat het echt geen makkelijke jongen is, en dan Suarez het best lastig zal krijgen omdat Pantelic gewoon een penalty opeist en er openlijk staat te ruzien over in het veld
Ja duh.. Als je zo met een bal gaat rondhuppelen in een wedstrijd krijg je 9 van de 10 keer een rotschop.quote:
Jammer dat Ajax geen CL speelt, dus zo goed op de hoogte is hij nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Jasza het volgende:
Ok we winnen de CL:
oor: Berg | di, 01/09/2009 - 14:11.
Eduardo én Luisaõ zijn definitief binnen, ofwel goedgekeurd!
Mensen die mij niet serieus nemen moeten dat zelf weten, maar ook met Kerlon en Pantelic had ik (gisteren al) gelijk.
Ken mensen bij het VU (o.a. zwager) en die hebben tot nu toe steeds gelijk! Ook Chivu wordt vandaag om 16 uur gekeurd. Wacht maar af.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Jasza het volgende:
Ok we winnen de CL:
Mensen die mij niet serieus nemen moeten dat zelf weten, maar ook met Kerlon en Pantelic had ik (gisteren al) gelijk.
Ken mensen bij het VU (o.a. zwager) en die hebben tot nu toe steeds gelijk! Ook Chivu wordt vandaag om 16 uur gekeurd. Wacht maar af.
Ok we winnen de CL:
Dat zegt Jasza zelf einstein.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:21 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax geen CL speelt, dus zo goed op de hoogte is hij niet.
Geef eens een linkquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Jasza het volgende:
Ok we winnen de CL:
Of infeite niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Pantelic.... hmmm dan is infeite Miralem geslachtofferd?!?
ik heb er geen problemen mee als je gelijk hebt...quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Jasza het volgende:
Ok we winnen de CL:
Nee, Pantelic is een spitsquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:21 schreef fuckbuddy het volgende:
Pantelic.... hmmm dan is infeite Miralem geslachtofferd?!?
Net zoals die spelers niet komen, winnen wij de CL nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:21 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax geen CL speelt, dus zo goed op de hoogte is hij niet.
Wat ik er gisteren van begreep wil Jol juist dat Sulejmani een vrije rol op links krijgt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nee, Pantelic is een spits
Sulejmani komt van links, simpele.
Sno wordt op teletekst wel bevestigd bij het transferoverzichtquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
Sno is nog niet bevestigd, rest ook niet.
Ok we winnen de CL:
Pantalic ook..quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sno wordt op teletekst wel bevestigd bij het transferoverzicht
Ja, Jol geeft zelfs tekst en uitleg op VI.nl, die is echt wel rond.quote:
Blij? Als Chivu terug komt poets ik elke wedstrijd zn schoenen met mn tandenborstelquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Om even dom over te komen, is ook niet lastig in mijn geval:
Nummer 4 is nog vrij, 4 was eerder altijd de inschuivende LCV en de voorzitter zei gisteren nog dat we zat geld hebben bij het Sportjournaal.
Nu serieus, Chivu en Luisao gaan natuurlijk niet komen, die zijn gewoon veel te duur voor Ajax en mocht het wel gebeuren. Dan ben ik gewoon heel blijen geef ik graag me ongelijk toe.
waarom nog niet bevestigd op ajax.nl?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, Jol geeft zelfs tekst en uitleg op VI.nl, die is echt wel rond.
Het staat ook op Ajax.nlquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, Jol geeft zelfs tekst en uitleg op VI.nl, die is echt wel rond.
Ok just asking,quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nee, Pantelic is een spits
Sulejmani komt van links, simpele.
zulke dingen durf ik dus niet te zeggen, zometeen sta je dat elke wedstrijd te doen mocht zo iemand toch per ongeluk gelijk hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef jna het volgende:
[..]
Blij? Als Chivu terug komt poets ik elke wedstrijd zn schoenen met mn tandenborstel
Linkje?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Chivu zou nog een keer terugkomen. Dat zei hij zelf op RIro d'r hyves
Misschien moet jij nog even terug naar de basisschool? Cursusje lezen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
waarom nog niet bevestigd op ajax.nl?
Is wel al bevestigd op Ajax.nl:quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Riro der hyvesquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het staat er tochquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
quote:Luisaõ aangeboden bij Ajax´
dinsdag 01 september, door AFCajax4live, di 1 sep 2009, 14:27u, ajaxfsite.nl
Anderson Luis Da Silva (kortweg Luisaõ) zou door Benfica op het laatste moment zijn aangeboden bij Ajax.
De lange verdediger die tijdens het Amsterdam Tournament speelde tegen Ajax en in de verdediging Benfica op de been hield zal worden verhuurd of verkocht dat is nog onduidelijk. Luisaõ is 27 jaar, 1.93 m groot en heeft 34 interlands achter zijn naam waarin hij twee keer scoorde. Afgelopen seizoen kwam de Braziliaanse verdediger ook al niet veel aan spelen toe.
Of Ajax nog een verdediger haalt hangt ervan af of Oleguer alsnog vandaag een andere club zal vinden die wel wil voldoen aan de pittige salariseis van de Spanjaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |