quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:20 schreef Jasza het volgende:
Ok we winnen de CL:
oor: Berg | di, 01/09/2009 - 14:11.
Eduardo én Luisaġ zijn definitief binnen, ofwel goedgekeurd!
Mensen die mij niet serieus nemen moeten dat zelf weten, maar ook met Kerlon en Pantelic had ik (gisteren al) gelijk.
Ken mensen bij het VU (o.a. zwager) en die hebben tot nu toe steeds gelijk! Ook Chivu wordt vandaag om 16 uur gekeurd. Wacht maar af.
Pantalic ook..quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sno wordt op teletekst wel bevestigd bij het transferoverzicht
Ja, Jol geeft zelfs tekst en uitleg op VI.nl, die is echt wel rond.quote:
Blij? Als Chivu terug komt poets ik elke wedstrijd zn schoenen met mn tandenborstelquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Om even dom over te komen, is ook niet lastig in mijn geval:
Nummer 4 is nog vrij, 4 was eerder altijd de inschuivende LCV en de voorzitter zei gisteren nog dat we zat geld hebben bij het Sportjournaal.
Nu serieus, Chivu en Luisao gaan natuurlijk niet komen, die zijn gewoon veel te duur voor Ajax en mocht het wel gebeuren. Dan ben ik gewoon heel blijen geef ik graag me ongelijk toe.
waarom nog niet bevestigd op ajax.nl?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, Jol geeft zelfs tekst en uitleg op VI.nl, die is echt wel rond.
Het staat ook op Ajax.nlquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, Jol geeft zelfs tekst en uitleg op VI.nl, die is echt wel rond.
Ok just asking,quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Nee, Pantelic is een spits
Sulejmani komt van links, simpele.
zulke dingen durf ik dus niet te zeggen, zometeen sta je dat elke wedstrijd te doen mocht zo iemand toch per ongeluk gelijk hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef jna het volgende:
[..]
Blij? Als Chivu terug komt poets ik elke wedstrijd zn schoenen met mn tandenborstel
Linkje?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Chivu zou nog een keer terugkomen. Dat zei hij zelf op RIro d'r hyves
Misschien moet jij nog even terug naar de basisschool? Cursusje lezen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
waarom nog niet bevestigd op ajax.nl?
Is wel al bevestigd op Ajax.nl:quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Riro der hyvesquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het staat er tochquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
quote:Luisaġ aangeboden bij Ajax´
dinsdag 01 september, door AFCajax4live, di 1 sep 2009, 14:27u, ajaxfsite.nl
Anderson Luis Da Silva (kortweg Luisaġ) zou door Benfica op het laatste moment zijn aangeboden bij Ajax.
De lange verdediger die tijdens het Amsterdam Tournament speelde tegen Ajax en in de verdediging Benfica op de been hield zal worden verhuurd of verkocht dat is nog onduidelijk. Luisaġ is 27 jaar, 1.93 m groot en heeft 34 interlands achter zijn naam waarin hij twee keer scoorde. Afgelopen seizoen kwam de Braziliaanse verdediger ook al niet veel aan spelen toe.
Of Ajax nog een verdediger haalt hangt ervan af of Oleguer alsnog vandaag een andere club zal vinden die wel wil voldoen aan de pittige salariseis van de Spanjaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |