Ja Chivu en Luisaoquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Pantelic en Kerlon is dus zeker. Komen er nog meer?
Chivu schijnt te komen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Chivu, Luisao en Messi schijnt het.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
Nope. Ik vind het wel een mooi daggie zo, er gebeurt lekker veel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Luco het volgende:
Ze Eduardo is ook nog steeds niet bevestigd toch?
Inderdaad. Alleen jammer dat er dan weer zoveel kneuzen in het Ajax-topic moeten posten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nope. Ik vind het wel een mooi daggie zo, er gebeurt lekker veel.
Als ze maar van onze basisspelers afblijven!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
iets zegt mij nu dat jij van alles zin in chocola krijgt??quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Daniane het volgende:
Van al die Chivu geruchten krijg ik vet zin in chocola.
* Daniane rolo's eet.
Messi is naar AZ omdat Elhamdaoui toch door FC Barca is gehaaldquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:36 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Chivu, Luisao en Messi schijnt het.
Users als DK en Fortitudo etc zijn niet serieus te nemen, waren ze hiervoor ook al niet. Al zou Ajax Messi kopen dan zou hij niet goed genoeg zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen jammer dat er dan weer zoveel kneuzen in het Ajax-topic moeten posten.
Hehe dat dus, en je kan iedereen alles wijsmakenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Fijn, gaan jullie dat dan saampjes even lekker in dat topic bespreken? Aju.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Messi is naar AZ omdat Elhamdaoui toch door FC Barca is gehaald
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Het is bevestigd door Ajax!
Bierrrrrrrrrrr
Nog meer goed nieuws.quote:Bristol City huurt Sno van Ajax
Bristol City bevestigt de komst van Evander Sno. De middenvelder zal de rest van dit seizoen worden gehuurd van Ajax, waar hij geen uitzicht had op speeltijd.
De 22-jarige Sno werd vorig seizoen door toenmalig Ajax-coach Marco van Basten naar Amsterdam gehaald. Veel indruk wist hij in de Eredivisie echter niet te maken. Hij kwam tot slechts elf competitieduels.
Bristol City versterkte zich dinsdag ook met Alvaro Saborio (27). De in Costa Rica geboren aanvaller komt, ook op huurbasis, over van het Zwitserse FC Sion. Hij speelde tot dusver 53 interlands, waarin hij achttien keer wist te scoren.
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
Volgens mij wat hun zeiden, was allemaal al bekend. Ik kan me niks nieuws van gister herinneren in ieder geval.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal wel allang besproken zijn, maar dat heb ik dan ff gemist. Hoe zat dat gister nou met dat exclusieve nieuws van VI?
Dat kon nog niet bekend gemaakt worden, dus er is nog niets naar buiten gekomen. Het zou gaan om financieel nieuws wat niet echt goed was voor Ajax. Maar niet iets om ons druk over te maken, aldus Montana. Dus dan kun je er wel vanuit gaan dat het klopt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal wel allang besproken zijn, maar dat heb ik dan ff gemist. Hoe zat dat gister nou met dat exclusieve nieuws van VI?
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
Mijn dag kan niet meer stukquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
quote:Evander Sno op huurbasis naar Bristol City FC
01 september 2009
Ajax en Bristol City FC hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Evander Sno. De verhuur is per direct en loopt tot en met 30 juni 2010. De middenvelder staat nog tot en met 30 juni 2011 onder contract bij Ajax.
Sno, geboren op 9 april 1987, kwam op 1 juli 2008 naar Amsterdam. Hij maakte zijn debuut in de competitiewedstrijd 30 augustus 2008, Willem II – Ajax (2-1). De middenvelder speelde in totaal 16 wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.
quote:Jan-Arie van der Heijden op huurbasis naar Willem II
01 september 2009
Ajax en Willem II hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Jan-Arie van der Heijden. De verhuur is per direct en loopt tot en met 30 juni 2010. De middenvelder staat nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax.
Van der Heijden, geboren op 3 maart 1988, is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Hij maakte zijn debuut in de competitiewedstrijd 4 november 2007, Ajax – Roda JC (4-2). De middenvelder speelde tot nu toe twee wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.
Thanksquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat kon nog niet bekend gemaakt worden, dus er is nog niets naar buiten gekomen. Het zou gaan om financieel nieuws wat niet echt goed was voor Ajax. Maar niet iets om ons druk over te maken, aldus Montana. Dus dan kun je er wel vanuit gaan dat het klopt.
01 september 2009quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:47 schreef Silenus het volgende:
En Ajax bevestigt nu ook Jan-Arie naar Willem II, verhuur voor één jaar.
Hoezo zie jij dat eerder dan ik het zie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:47 schreef Silenus het volgende:
En Ajax bevestigt nu ook Jan-Arie naar Willem II, verhuur voor één jaar.
Ik ook maar niet door chivuquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Daniane het volgende:
Van al die Chivu geruchten krijg ik vet zin in chocola.
* Daniane rolo's eet.
Ik heb medelijden met die supporters, die denken een geweldenaar binnen te halen, want ze waren na de oefenwedstrijd helemaal lijp van Sno (Look a like Melchiot, zoals die daar genoemd werd).quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
Goed nieuws, hopelijk gaat hij veel spelen en blijft hij fit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
01 september 2009
Ajax en Willem II hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Jan-Arie van der Heijden. De verhuur is per direct en loopt tot en met 30 juni 2010. De middenvelder staat nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax.
Van der Heijden, geboren op 3 maart 1988, is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax. Hij maakte zijn debuut in de competitiewedstrijd 4 november 2007, Ajax – Roda JC (4-2). De middenvelder speelde tot nu toe twee wedstrijden in het eerste elftal van Ajax.
Hij kan voor hun van grote waarde zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:49 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die supporters, die denken een geweldenaar binnen te halen, want ze waren na de oefenwedstrijd helemaal lijp van Sno (Look a like Melchiot, zoals die daar genoemd werd).
w000ttt!!!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:43 schreef Silenus het volgende:
Sno naar Bristol!![]()
![]()
![]()
Bierrrrrrrrrrr
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:52 schreef Silenus het volgende:
Even lijstje updaten, aangezien we nu gemiddeld één transfer per tien minuten hebben:
Bij:
Pantelic (Hertha BSC)
Kerlon (Internazionale)
Weg:
Bodul (Sparta, verhuur)
van der Heijden (Willem II, verhuur)
Sno (Bristol City, verhuur)
Dit tot zover bevestigd door Ajax.
Dankje, filmpje is gelukkig niet vaker dan 7 keer voorbij gekomenquote:
Oh, sorry. Ben geen frequent bezoeker van dit stukje proza op het web.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:53 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dankje, filmpje is gelukkig niet vaker dan 7 keer voorbij gekomen
Kiwoequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:53 schreef Seam het volgende:
Ben wel eens benieuwd wie die tweede Balkan speler is.
Jammer dat we nu wel een overvol middenveld hebben.
Die gaat naar Jong Ajax toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef s0k het volgende:
Wat we met kerlon moeten is mij een raadsel
Je zit toch niet stiekem filmpjes van onze nieuwe spelers te zoeken hequote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ben geen frequent bezoeker van dit stukje proza op het web.
dan zou ik het allemaal al een stuk beter begrijpenquote:
Jij snapt wel meer niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef Fortitudo het volgende:
sno is gewoon een uitstekende speler voor engelse competitie. snap niet dat het bij ajax niet goed ging.
Je browser laadt uit de cache, pakt dus hetgeen hij opgeslagen heeft, denk ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoezo zie jij dat eerder dan ik het zie?
Ben je stiekem de webmaster?
1991quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:00 schreef Silenus het volgende:
Ajax huurt Eduardo
Ajax heeft overeenstemming bereikt met José Eduardo de Araújo, voetbalnaam Zé Eduardo. De huurovereenkomst gaat direct in en heeft een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2010. De Braziliaan speelde de afgelopen seizoenen bij Cruzeiro EC en wordt gehuurd van Maga Esporte Club SC.
Eduardo werd geboren op 16 augustus 1991 in Andradas, Brazilië. De middenvelder wordt toegevoegd aan de selectie van Jong Ajax.
Hij begint in Jong Ajax zei Jolquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vreemd om zo'n jongen voor 1 seizoen voor Jong Ajax te huren.
Heb sowieso eetlust van hier tot tokio en chocola al helemaal nu een mars reepje of zo ... hmmmmquote:
Zal wel optie tot koop bij zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vreemd om zo'n jongen voor 1 seizoen voor Jong Ajax te huren.
Waar is de optie tot koop #$@#$@$##$quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:00 schreef Silenus het volgende:
Ajax huurt Eduardo
Ajax heeft overeenstemming bereikt met José Eduardo de Araújo, voetbalnaam Zé Eduardo. De huurovereenkomst gaat direct in en heeft een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2010. De Braziliaan speelde de afgelopen seizoenen bij Cruzeiro EC en wordt gehuurd van Maga Esporte Club SC.
Eduardo werd geboren op 16 augustus 1991 in Andradas, Brazilië. De middenvelder wordt toegevoegd aan de selectie van Jong Ajax.
Zijn die geruchten enkel afkomstig van die gast die een zwager heeft bij de vu?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nu alleen Kiwoe en Luisao nog![]()
Ik denk dat ik alles een stuk beter begrijp dan jij. Brede maatschappelijke opvoeding en opleiding enzo.quote:
hehe hier ook. Wel opvallend dat Ajax echt pot dicht zit, in tegenstelling tot voorgaande jaren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:59 schreef Blight het volgende:
Nou, het is alweer even geleden hoor. Nog steeds geen nieuwe aankopen? Mijn F5 toets brokkelt haast af omdat ik al uren Ajax.nl zit te refreshen.
Denk je nou echt dat Ajax dit niet bedongen heeft?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Waar is de optie tot koop #$@#$@$##$![]()
Erg slecht dit.
Mooi duo met Atoubaquote:
Misschien speelt alles pas op het laatste moment.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef w00h00 het volgende:
[..]
hehe hier ook. Wel opvallend dat Ajax echt pot dicht zit, in tegenstelling tot voorgaande jaren.
Dan zouden ze dat toch wel even kunnen melden?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Ajax dit niet bedongen heeft?
Zat die jongen niet toevallig in het laatste jaar van zijn contract?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Erg slecht dit.
Ik vind het al debiel dat je iemand gaat huren voor Jong Ajaxquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Doeiquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik alles een stuk beter begrijp dan jij. Brede maatschappelijke opvoeding en opleiding enzo.
Erg vreemd. Een 18 jarige speler gaat niets toevoegen aan jullie selectie.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Erg slecht dit.
Ik niet:quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:01 schreef Seam het volgende:
Overigens ben ik erg benieuwd naar de opstellingen van Barca na vandaag
Idd, was vorige keer nou ook niet echt een succes met die Argentijnen, Rusculleda en Sangoy geloof ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:04 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vind het al debiel dat je iemand gaat huren voor Jong Ajax
Leg mij dan eens uit waarom nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Erg vreemd. Een 18 jarige speler gaat niets toevoegen aan jullie selectie.
hier wordt je wel kampioen meequote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik niet:
Stekelenburg;
Boulahrouz, Heitinga, Vertonghen, Braafheid;
De Zeeuw, Engelaar, De Jong, Enoh, Gabri;
Huntelaar.
Net gekocht door een groep investeerders van Cruzeiro naar het schijnt. Bijzondere is ook dat hij gehuurd wordt van een heel andere club dan Cruzeiro.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zat die jongen niet toevallig in het laatste jaar van zijn contract?
Je bent Broer Konijn vergetenquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:05 schreef marcusa het volgende:
[..]
ze noemen hem toch de zeehond![]()
Het is een echte dierentuin aan het worden met die zeehond,de tuimelaar en voorheen sjonnie het paard en die lama.Ga de thuiswedstrijden in Artis afwerken!
Hoeft toch niet meer uitgelegt te worden? De enige echte D-K heeft het al gezien. Bedankt dat u uw wijze kennis met ons wilt delenquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom niet
Het is geen Messi ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit waarom niet
Wat je btw vergeet is dat die speler geen eigendom meer is van Cruzeiro aldus de club op hun website, hij is dus eigendom van investeerders etc en ik denk niet dat je daar een optie bij kan hebben. Als hij bij Ajax ineens geweldig speelt is hij daarna gewoon weg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wijnaldum had toch ook toegevoegde waarde? Jij zit toch ook nog steeds elke ochtend met je hand in je broek te kijken op internet of die Castaignos al gaat spelen?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:54 schreef Fortitudo het volgende:
sno is gewoon een uitstekende speler voor engelse competitie. snap niet dat het bij ajax niet goed ging.
Nee, gewoon een beetje het forum aan het afstruinen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je zit toch niet stiekem filmpjes van onze nieuwe spelers te zoeken he?
Gewoon gehuurd van die investeringsgroep en maar kijken of het wat is en eventueel toch nog kopen later..quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
Optie tot koop stond er bij Kerlon duidelijk bij en hier niet, dus vind dit heel vaag.
Fotoshoot met Annie de Vries in de ArenA.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuwd of we nu de grootste storm wel gehad hebben. Even afwachten of er eventueel nog wat gaat gebeuren de laatste uurtjes.
Waarschijnlijk heeft dat inderdaad te maken met die investeringsmaatschappij waar je het toenstraks over had. Dat Maga Esporte Club SC is volgens mij heul geen voetbalclub maar gewoon één of ander groepie rijke stinkerds die alle rechten in handen heeft ofzo. Ik weet het ook niet, maar vaag is 't wel!quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:14 schreef Jasza het volgende:
Optie tot koop stond er bij Kerlon duidelijk bij en hier niet, dus vind dit heel vaag.
Verwacht dat er nog wel spelers verhuurd/verkocht gaan worden! Gekkenwerk vandaag op de tranfermarktquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ik ben benieuwd of we nu de grootste storm wel gehad hebben. Even afwachten of er eventueel nog wat gaat gebeuren de laatste uurtjes.
Is het ook, ze hebben alleen een andere Braziliaan genaamd Felipe Mattioni onder contract. Vorig jaar verhuurd aan Milan en dit jaar aan Mallorca.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft dat inderdaad te maken met die investeringsmaatschappij waar je het toenstraks over had. Dat Maga Esporte Club SC is volgens mij heul geen voetbalclub maar gewoon één of ander groepie rijke stinkerds die alle rechten in handen heeft ofzo. Ik weet het ook niet, maar vaag is 't wel!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk, maar of die nieuwe spelers (die gehuurd en niet gekocht worden) beter (geschikter voor het team) zijn dan beschikbare spelers (Tiendalli, Landzaat) uit de eredivisie?! Ik betwijfel het!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk, maar of die nieuwe spelers (die gehuurd en niet gekocht worden) beter (geschikter voor het team) zijn dan beschikbare spelers (Tiendalli, Landzaat) uit de eredivisie?! Ik betwijfel het!
Daarom worden ze ook gehuurd, met optie tot koop.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Ja maar Wijnaldum zit al een tijd bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wijnaldum had toch ook toegevoegde waarde? Jij zit toch ook nog steeds elke ochtend met je hand in je broek te kijken op internet of die Castaignos al gaat spelen?
quote:Heitinga naar Everton
dinsdag 1 september 2009, door WM2009, Amsterdam, 15:21, telegraaf.nl
John Heitinga speelt de komende jaren bij Everton. De verdediger komt over van het Spaanse Atletico Madrid. Heitinga doorliep de jeugdopleiding van Ajax en vertrok in 2008 naar Spanje.
Heitinga gaf eerder aan in Madrid te willen blijven, maar Atletico zwichtte voor de miljoenen uit Engeland en stuurde aan op een breuk. Everton betaalt acht miljoen euro voor de international die momenteel medisch wordt gekeurd. Madrid betaalde een jaar geleden nog tien miljoen voor de oud-Ajacied.
Heitinga zou zich eigenlijk om half één moeten melden bij Oranje, maar vroeg uitstel en kreeg die van bondscoach Bert van Marwijk. De verdediger zal vanmiddag niet deelnemen aan de training van 17.00 uur.
Eigenlijk was Sno best grappig om te zienquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat we Sno voor minstens een jaar kwijt zijn is toch wel het beste transfernieuws van de laatste maanden.
Denk je nou echt dat we speciaal voor dat wedstrijdje nu door heel Europa als een gek aan het shoppen zijn? Dat is gewoon een leermomentje, alsof Jong Ajax met die twee ineens AZ even van de mat gaat spelen in eigen huis.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:20 schreef paaskannekoekje het volgende:
ik denk dat ik wel een verfrissend inzicht heb wat ik nog niet terug heb kunnen vinden.
Het feit dat al die knapen voorlopig bij jong Ajax worden ondergebracht, heeft met aan zekerheid
grenzende waarschijnlijk van doen met het feit dat jong Ajax binnekort voor de KNVB beker speelt tegen
AZ 1 (22 september). Ze zullen ongetwijfeld dan ook Kennedy wielaert ehhh vertonghen en ehmm... sulejmani overhevelen.
Dat beperkt het risico. Nou ja, eventuele kapitaalvernietiging. Maar ... deze spelers vormen denk ik niet de kwaliteitsinjectie die zo hard nodig is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook gehuurd, met optie tot koop.
alle 2 met optie tot koop?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook gehuurd, met optie tot koop.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wielaert ook nog ff verhuren/verkopen
Neeeeeeee!quote:
was ook wel te verwachten eigenlijk geen verassingquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
Onze foute baas krijgt nummer 9:
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, Barca. Ik zeg kopen die Landzaat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:19 schreef Barca het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk, maar of die nieuwe spelers (die gehuurd en niet gekocht worden) beter (geschikter voor het team) zijn dan beschikbare spelers (Tiendalli, Landzaat, De Guzman) uit de eredivisie?! Ik betwijfel het!
Kerlo wel in ieder geval. Eduardo werd er niets over vermeld, maar 't lijkt me sterk dat wanneer hij goed speelt na een jaar weer weg is.quote:
Mooi hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo`n oostblokhoofd ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:25 schreef Silenus het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |