Ze liggen wel op mn nachtkastje (kruidvatmerk) maar ik neem ze (nog) niet standaard. Na zo'n aanval wel..quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Linda2205 het volgende:
Lily, helpen Rennies niet? Overdag zing ik het altijd wel uit met maagzuur, maar 's nachts neem ik er standaard 2 voor het slapen gaan, anders zit ik gegarandeerd na een uur rechtop in bed, blegh!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:44 schreef Reintji het volgende:
Zal me hier ook eens melden dan.
Tweeling opkomst op 29 januari! OP waardig?
Dank, dankquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:46 schreef Linda2205 het volgende:
Reintji, gefeliciteerd! Is de mama ook een Fok!ster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!! Leuk zeg een tweelingquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:44 schreef Reintji het volgende:
Oh neequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef happyme28 het volgende:
Tan had denk niet door dat ze 'm dichtgooide
No problemquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef Tan het volgende:
[..]
Oh neeIk klik inderdaad vaak meteen weg na plaatsing
![]()
Bedankt voor het openen
Ik was gister bij de gyn en die zei dat alles nog mooi dichtzat. En dan toch teleurgesteld zijn hah, met 37+4quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:14 schreef Stiemie het volgende:
Ah nee dan is dit gewoon jouw maand Linda![]()
Ik merk hier nog niks dat op een aanstaande bevalling wijst en moet zeggen dat ik dat nog wel prima vind eigenlijk Nu de blaasontstekingen weg zijn voel ik me prima en heb ik ook niet meer het idee dat het snel kan gebeuren, maar je weet maar nooit he?
Ik denk trouwens ook dat Mefke een jochie krijgt. Mooie verdeling: 2 jongens en 2 meisjes voor de 17-september-mama's die trouwens nog maar 1 iemand boven zich in de lijst hebben staan![]()
quote:
Wat is erger, dat eerste of dat laatste?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:11 schreef Takkembah het volgende:
Ik zag net tot mijn schrik dat ik nummertje 8 ben![]()
en dat me rennies op zijn
Zelfs in 10u red je het niet in dit topic met alle tvp-tjes, f5jes,quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Wat is erger, dat eerste of dat laatste?
En nieuwe kansen voor de 17 september mama's...ik vrees niet dat ik in dit topic ga bevallen. Dan zou ik nou toch iets moeten merken zou je zeggen. Alhoewel mijn eigen mama over haar eerste kindje (ik dus) ook maar een uurtje of 10 gedaan heeft....
Weet ik, maar een hele dag zonder Rocka gebeurd eigenlijk nooit..en in andere topics heb ik d'r ook nog niet gezien vandaag...quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
rocka heeft nog geen meldplicht heur.
hier een klein beetje hoop dat beeb indaalt.... heb toch een druk-gevoel op mijn onderkant! ik dacht dat het van gister van het fietsen kwam, maar heb er nu nog last van
doet niks aan het feit af dat het niet opmerkelijk is, toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
rocka heeft nog geen meldplicht heur.
Cavia's zijn ook heel leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:39 schreef mefke79 het volgende:
Wij weten niet wat het wordt. En er zijn een aantal mensen die dat maar niet willen geloven. Die krijgen nu als standaard antwoord als ze vragen wat het wordt: "een cavia".
Ik heb heel lang gedacht een jongetje, toen effe een meisje en nou denk ik weer jongetje. Maar dat komt, denk ik, doordat we em zo consequent Driekus noemen. Werktitel van de volgende zal wel iets vrouwelijks worden, kijken of het dan anders aanvoelt...
De bevalling gaat vast soepeler dan van 3,5kg babyquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:42 schreef lily het volgende:
[..]
ja, maar om daar nou al dat gedoe van een zwangerschap voor te doorstaan
hmwah, met 15 uur fikse ontsluitingsweeen erbij maakt het geen drol uitquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
De bevalling gaat vast soepeler dan van 3,5kg baby
Ergens denk ik dat die niet zo aaibaar meer zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Of het is een uit de kluiten gewassen caaf van 3.5 kilo
hier heb ik Roy 8 maanden lang voor een meid "uitgescholden"was er echt van overtuigd dat ik zwanger was van een meid.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:39 schreef mefke79 het volgende:
Wij weten niet wat het wordt. En er zijn een aantal mensen die dat maar niet willen geloven. Die krijgen nu als standaard antwoord als ze vragen wat het wordt: "een cavia".
Ik heb heel lang gedacht een jongetje, toen effe een meisje en nou denk ik weer jongetje. Maar dat komt, denk ik, doordat we em zo consequent Driekus noemen. Werktitel van de volgende zal wel iets vrouwelijks worden, kijken of het dan anders aanvoelt...
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Of het is een uit de kluiten gewassen caaf van 3.5 kilo
Als je een beetje mee blijft kletsen en ons op de hoogte houdt wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:44 schreef Reintji het volgende:
Pret echo met 17,5 week omdat er hier een babyzaak in de uitverkoop (opheffing is) en alles met 70% korting verkocht wordquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:48 schreef happyme28 het volgende:
Co_Ol, succes bij de echo morgen. Is dat de officiele 20 weken echo of een pretecho voor geslachtsbepaling?
Jeetje Rocka ik schrok ervan. Want als jij in de top 10 staat, sta ik er ook vast in. Even geteld in inderdaad.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Welkom nieuwe aanstaande ouders!![]()
Ik was er al weer. Ik zat wat minder in mijn vel maar gaat nu wel weer![]()
En ik sta in de top 10!Maar dat kan nog helemaal niet want ik ben nog niet klaar met alles!
Ik vind de z.yoga niet zo leuk, maar dat komt omdat ik er te weinig geduld voor heb. Het is in ieder geval wel leerzaam. Zit er ook een partnerles bij? Die was wel heel leuk. Dan komen de partners mee en gaan ze leren hoe ze je het best kunnen helpen om de weeen op te vangen. Was heel nuttig en mijn vriend vond het ook echt leerzaam.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:35 schreef Incantrix het volgende:
Owja, en vanaaf dus de eerste sessie yoga voor dames met modelletje beached whale, ben benieuwdWie zei nu dat het leuker was als verwacht? Thnx voor de heads up, ben benieuwd! En ik heb een beetje op internet zitten kijken naar spulletjes die we nog moeten en nu wil ik dus alles kopen.. NU!
Maar dat vind mijn saldo niet leuk, stom hoor
Ik was dat. Hoop dat het jou ook bevalt! Moest wel beetje m'n lach in houden in het begin, want het was dus echt zo vooroordeel-yoga, beentjes gekruist en hmmmmmmmm zeggenquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:35 schreef Incantrix het volgende:
Owja, en vanaaf dus de eerste sessie yoga voor dames met modelletje beached whale, ben benieuwdWie zei nu dat het leuker was als verwacht? Thnx voor de heads up, ben benieuwd! En ik heb een beetje op internet zitten kijken naar spulletjes die we nog moeten en nu wil ik dus alles kopen.. NU!
Maar dat vind mijn saldo niet leuk, stom hoor
Das niet erg, dan gaan de 17 septemberdames eerst, goed? Al wat meer bekend over de verbouwing, lijkt me niet leuk zo, beetje stressvolquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef RockabeIIa het volgende:
En ik sta in de top 10!Maar dat kan nog helemaal niet want ik ben nog niet klaar met alles!
Ja zoiets, kunnen we ook aan de kamer beginnen om die in te richten voor een meisje of jongen. Natuurlijk zijn we zelf ook heel erg benieuwd wat het word en het is een 8 weken geleden dat we ons spruitje voor het laatst gezien hebbenquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:35 schreef Incantrix het volgende:
Co_Ol, veel plezier met de echo alvast! (Al kan ik de reden niet helemaal volgen, domme ik.. Vanwege die uitverkoop is het handig om te weten ivm de kleuren die jullie aanschaffen ofzo?)
Ik moet maandag bloed laten prikken, dan krijg ik twee weken later de uitslag en dan weet ik meer. Dus hoe dan ook hebben mijn aderen even tijd om tot rust te komen (gelukkig!)quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:36 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en Troel, weet je al meer van die laatste keer infuus? Is dat nog de bedoeling, of is het niet aangeslagen?
Ah thanks, was al aan het bedenken wat dat andere middel ook alweer was.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:12 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente: gaviscon en dan in de vloeibare vorm, werkt hier vele malen beter dan rennies. En ik vind kauwen/bijten zo lastig als ik last van maagzuur heb, dus dat is ook erg fijn...
Helemaal mee eens want 17 september is ook mijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:35 schreef Incantrix het volgende:
Ennuhm, 17 september-mama's, ik vind jullie uitgerekende datum ook een mooie hoorDan is mijn vader jarig
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:35 schreef Incantrix het volgende:
En ik schrok daarnet even, ik opende dit topic, keek in een halve seconde langs het OP-lijstje en zag Lijnloos meteen staan. Dus ik ging van "weh? Ik dacht dat Lijnloos pas ná mij was uitgerekend, maar ze staat voor mij.." Dacht even dat ik het niet goed had onthouden, tót ik goed keek..Ieks!!
Dames wat doen jullie me aanquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:10 schreef Ssserpente het volgende:
Lijnloos, alweer 30 weken? Wat ga je hard!![]()
Da's wel verstandig om even te bellen zodat hij er vanaf weet. Mocht je ineens medicatie nodig hebben, houden ze rekening met je zwangerschap.quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:13 schreef Keshet het volgende:
Moet je eigenlijk ook aan je huisarts vertellen dat je zwanger bent? (Zo ja: dan moet ik even gaan zoeken, ik weet niet precies meer welke huisarts ik heb.)
Ik heb het inderdaad via een andere OUD user hier die ervaring had met die praktijk. Vaak is het zo dat je in een praktijk meerdere verloskundigen hebt en je niet een 'vaste' hebt, dus echt kiezen heeft niet veel zin dan, anders moet je bijv. 5 verschillende vk's spreken. Maar je kunt natuurlijk wel websites afstruinen om te zien wat je aanspreekt en misschien in je omgeving bekenden vragen om hun ervaring?quote:Net even gegoogled naar een verloskundige. Waar hebben jullie je keuze op gebaseerd? Afstand, mond-tot-mond reclame, etc? ? Kun je eigenlijk rondshoppen voor een verloskundige? Dus bij een paar een praatje houden en je daarna pas definitief aanmelden? 'T lijkt me toch wel belangrijk dat er ook een beetje een persoonlijke klik is met je verloskundige?
potver....dus daar gaat je maagzuur niet van weg...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:45 schreef Ssserpente het volgende:
Mijn ha heb ik niet verteld dat ik zwanger ben. Geloof dat ie sowieso automatisch een kopie van alle bloeduitslagen e.d. ontvangt.
Karin, ons kindje is ingedaald.
Dat zat ik me ook net te bedenken idd... En een grapefruit eten is al helemaal geen aanrader...quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
potver....dus daar gaat je maagzuur niet van weg...
Ja he, en dus ook vandaag al de kraamintake op de voicemail, nouja deze maand is inderdaad wel net in mijn 7e maand, lekker vlotquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:44 schreef Aoraki het volgende:
Poppejans, nu al je kraampakket, das wel heel erg bijtijds.
ja het gaat echt snel!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:56 schreef Poppejans het volgende:
Karin met meldplicht! Wat gaat het toch snel zeg. Leuke foto's heb jij trouwens op je hyves staan, en ik zag Poppedein volgens mij in jouw vriendenlijstje!
Nee, we maken het wel bekent na verloop van tijdquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:58 schreef Incantrix het volgende:
Co_OL, ik kan het me sowieso wel voorstellen hoor, altijd leuk om te kijkenWij zouden het kamertje dat we nu aan het maken zijn óók voor een meisje gemaakt hebben, maar omdat er blauw involved is denkt iedereen dat we dit zo gedaan hebben omdát het een jochje wordt. Nouja, ze denken maar
Mogen wij van jullie ook weten wat het wordt, of blijft het buiten jullie tweetjes top secret?
ik gok Keesquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:31 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Voor de naam maakt het trouwens niet uit wat het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |