quote:
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef RockabeIIa het volgende:En ik sta in de top 10!

Maar dat kan nog helemaal niet want ik ben nog niet klaar met alles!
Das niet erg, dan gaan de 17 septemberdames eerst, goed? Al wat meer bekend over de verbouwing, lijkt me niet leuk zo, beetje stressvol
BJ, mooie tas. Ik heb zelfs twee luiertassen

erg he. Nou zijn het allebei gewone schoudertassen, maar toch. Een bruine van converse, die mag manlief dan hebben en een knalgroene van quick en die is voor mij (het feit dat ik em als luiertas kan gebruiken was een enorm goed excuus om em te kopen).
Stiemie, ik ga je idee over het envelopje overnemen. Al hebben we enorm simpele witte hema enveloppen met adresstickers, maar wel met een zelfgemaakte postzegel (waarop iets van het kaartje terugkomt). En gefeliciteerd met je hypotheek!
Reintji welkom en Co_ol succes en plezier bij de echo.
Xenia, dat van die slaapzakjes lijkt me redelijk onzin. Volgens mij kun je bij oa hema een slaapzak kopen die helemaal van katoen is. En dat van fleece wist ik ook niet...ik heb ergens zo'n foldertje...effe zoeken.Aha ook online
gevonden gevonden. Hier staat er weer niks over. Ik vind dat toch zo onhandig, dat zelfs kraamzorginstanties elkaar gaan tegenspreken.
Incantrix, veel plezier met je yoga!
Ik heb vanmiddag te veel gedaan

terwijl ik helemaal niet zoveel gedaan heb (cd's sorteren en in een la doen zittend op een tafeltje) en dat moet ik nu bezuren. Mijn ribben doen zeer, mijn been wil niet, mijn bekken doet zeer bah. Dus ik zeg tegen

dat Driekus wat mij betreft naar buiten mag komen, zegt ie doodleuk dat ie dat nog niet wil. Ik

Blijkt dat ie dacht dat ie echt tot 40 weken moest blijven zitten. Heb em maar even uitgelegd dat dat niet hoeft....
Oja, bijna vergeten! Wij hebben sinds gisteren (ja te laat, ik weet het) de waterdichte molton van de kwantum op het bed gegooid en dat ding slaapt perfect. Je merkt gewoon eigenlijk geen verschil. En, voor mensen met een afwijkende matrasmaat (zoals wij) het is gewoon een lap met aan vier kanten een elastiek eraan dat je om het matras doet (dus niet zoals een echt hoeslaken).
[ Bericht 6% gewijzigd door mefke79 op 01-09-2009 19:58:43 ]