Xenia, pfoe, dat wist ik ook niet hoor, zo leer je nog eens wat! Wat een oerwoud van regeltjes soms, tjonge nou zeg

En ik heb ooit al wel een jaartje yoga gedaan dus ik ben het slappe lach-stadium nu wel voorbij (ging toen alstijd met een vriendin, maar dat was dan echt zo'n klasje vol oude vellen -pardon my french- die niet al te veel controle meer hadden over het laten waaien van bepaalde dingen enzo

).. Partnerlessen zijn er inderdaad ook twee van, ik ben erg benieuwd

Owja, Linda, tóch jij! Ik wilde het al opschrijven, maar vond het zo stom staan als ik het fout had enzo. Wij hebben niet ge-hmmmmm-d gelukkig, haha!
Ow Mefke, wat vervelend dat je zo veel pijn hebt weer.. Dikke

!
Co_OL, ik kan het me sowieso wel voorstellen hoor, altijd leuk om te kijken

Wij zouden het kamertje dat we nu aan het maken zijn óók voor een meisje gemaakt hebben, maar omdat er blauw involved is denkt iedereen dat we dit zo gedaan hebben omdát het een jochje wordt. Nouja, ze denken maar

Mogen wij van jullie ook weten wat het wordt, of blijft het buiten jullie tweetjes top secret?
Ssserpente, haha! Hoe kóm je erop! Droge bek, ja, dat snap ik zeg, alsof je een gevriesdroogd asperientje in je giechel duwt schat ik

Ah, Troel, fíjn, even rust voor je armen inderdaad.. Bwuh, het lijkt me echt vervelend op die manier. Fijn dat ze nu eerst even kijken voor ze meer gaan doen!
Stiemie, leuk, lekker gegeten dus?

Lijnloos, nee joh, zo bedoelde ik het niet, het was meer dat jíj al een stuk hoger genoteerd stond als ik dacht, dus toen ik vervolgens keek waar ík dan rondhing in die lijst..

*duwt kop terug in zand en nuriet een liedje over nog lange niet* Owja, en de cursus vond ik wel leuk. De lerares praatte nogal veel naar mijn zin, maar misschien kwam het doordat nagenoeg de hele club nieuw was. Ik denk wel dat dit een goede voor mij is, een beetje leren ontspannen enzo.. Komt vast goed van pas bij de bevalling die ik vast als een strakgetrokken elastiekje in zal gaan

Keshet, ik heb mijn verloskundige puur geselecteerd op de website die ze had. Ik vond haar website een verademing ten opzichte van die van andere VK's, de meeste begonnen allerlei verhalen over glorieuze natuurlijke bevallingen in de thuissfeer
of, als je op je achterhoofd bent gevallen, eventueel als het moet en echt niet anders kan, als je dan écht niet te vermurwen bent, in het ziekenhuis waar alles stom is zeg maar (beetje overdreven, maar zo kwam het erg op mij over), terwijl de VK die ik heb gekozen gewoon de mogelijkheden op de site had staan, wat aparte info over pijnbestrijdingsmogelijkheden en dat soort dingen meer. Gewoon open over álle opties, en niet meteen zo pusherig naar één bepaalde wijze van bevallen. Heel fijn, want ik schijt in mijn broek voor de bevalling n.a.v. vervelende dingen in het verleden enzo.
Rocka, fijn dat jullie meer ruimte hebben zo. Kan flink opluchten he?