Ze liggen wel op mn nachtkastje (kruidvatmerk) maar ik neem ze (nog) niet standaard. Na zo'n aanval wel..quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:42 schreef Linda2205 het volgende:
Lily, helpen Rennies niet? Overdag zing ik het altijd wel uit met maagzuur, maar 's nachts neem ik er standaard 2 voor het slapen gaan, anders zit ik gegarandeerd na een uur rechtop in bed, blegh!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:44 schreef Reintji het volgende:
Zal me hier ook eens melden dan.
Tweeling opkomst op 29 januari! OP waardig?
Dank, dankquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:46 schreef Linda2205 het volgende:
Reintji, gefeliciteerd! Is de mama ook een Fok!ster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd!! Leuk zeg een tweelingquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:44 schreef Reintji het volgende:
Zal me hier ook eens melden dan.
Tweeling opkomst op 29 januari! OP waardig?
Oh neequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:40 schreef happyme28 het volgende:
Tan had denk niet door dat ze 'm dichtgooide
No problemquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:56 schreef Tan het volgende:
[..]
Oh neeIk klik inderdaad vaak meteen weg na plaatsing
![]()
Bedankt voor het openen
Ik was gister bij de gyn en die zei dat alles nog mooi dichtzat. En dan toch teleurgesteld zijn hah, met 37+4quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:14 schreef Stiemie het volgende:
Ah nee dan is dit gewoon jouw maand Linda![]()
Ik merk hier nog niks dat op een aanstaande bevalling wijst en moet zeggen dat ik dat nog wel prima vind eigenlijk Nu de blaasontstekingen weg zijn voel ik me prima en heb ik ook niet meer het idee dat het snel kan gebeuren, maar je weet maar nooit he?
Ik denk trouwens ook dat Mefke een jochie krijgt. Mooie verdeling: 2 jongens en 2 meisjes voor de 17-september-mama's die trouwens nog maar 1 iemand boven zich in de lijst hebben staan![]()
quote:
Wat is erger, dat eerste of dat laatste?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:11 schreef Takkembah het volgende:
Ik zag net tot mijn schrik dat ik nummertje 8 ben![]()
en dat me rennies op zijn
Zelfs in 10u red je het niet in dit topic met alle tvp-tjes, f5jes,quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:23 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Wat is erger, dat eerste of dat laatste?
En nieuwe kansen voor de 17 september mama's...ik vrees niet dat ik in dit topic ga bevallen. Dan zou ik nou toch iets moeten merken zou je zeggen. Alhoewel mijn eigen mama over haar eerste kindje (ik dus) ook maar een uurtje of 10 gedaan heeft....
Weet ik, maar een hele dag zonder Rocka gebeurd eigenlijk nooit..en in andere topics heb ik d'r ook nog niet gezien vandaag...quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
rocka heeft nog geen meldplicht heur.
hier een klein beetje hoop dat beeb indaalt.... heb toch een druk-gevoel op mijn onderkant! ik dacht dat het van gister van het fietsen kwam, maar heb er nu nog last van
doet niks aan het feit af dat het niet opmerkelijk is, toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
rocka heeft nog geen meldplicht heur.
Cavia's zijn ook heel leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:39 schreef mefke79 het volgende:
Wij weten niet wat het wordt. En er zijn een aantal mensen die dat maar niet willen geloven. Die krijgen nu als standaard antwoord als ze vragen wat het wordt: "een cavia".
Ik heb heel lang gedacht een jongetje, toen effe een meisje en nou denk ik weer jongetje. Maar dat komt, denk ik, doordat we em zo consequent Driekus noemen. Werktitel van de volgende zal wel iets vrouwelijks worden, kijken of het dan anders aanvoelt...
De bevalling gaat vast soepeler dan van 3,5kg babyquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:42 schreef lily het volgende:
[..]
ja, maar om daar nou al dat gedoe van een zwangerschap voor te doorstaan
hmwah, met 15 uur fikse ontsluitingsweeen erbij maakt het geen drol uitquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:47 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
De bevalling gaat vast soepeler dan van 3,5kg baby
Ergens denk ik dat die niet zo aaibaar meer zijnquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Of het is een uit de kluiten gewassen caaf van 3.5 kilo
hier heb ik Roy 8 maanden lang voor een meid "uitgescholden"was er echt van overtuigd dat ik zwanger was van een meid.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:39 schreef mefke79 het volgende:
Wij weten niet wat het wordt. En er zijn een aantal mensen die dat maar niet willen geloven. Die krijgen nu als standaard antwoord als ze vragen wat het wordt: "een cavia".
Ik heb heel lang gedacht een jongetje, toen effe een meisje en nou denk ik weer jongetje. Maar dat komt, denk ik, doordat we em zo consequent Driekus noemen. Werktitel van de volgende zal wel iets vrouwelijks worden, kijken of het dan anders aanvoelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |