Hier in Helmond en dicht erbij is het ook echt vaak raak, vaak wel zelfdodingen ipv ongelukken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Station Oisterwijk waar ik altijd de trein neem, heeft een soort overgang op het station zelf om op het andere perron te komen.
Daar komen vaak twee treinen vlak na elkaar langs.
Afgelopen jaar zijn daar 2 mensen al overleden die tussen de bomen doorliepen. Waarschijnlijk dachten ze na de eerste trein wel dat het kan en dan worden ze ineens door de andere geraakt.
Gevolg: heel de fietsenstalling moet schoongespoten worden
HAHAHAHHAHAHHAHAHA SNAP IK ALS JE IN HELMOND WOONTquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier in Helmond en dicht erbij is het ook echt vaak raak, vaak wel zelfdodingen ipv ongelukken.
Of gewoon niet overreden worden door wat dan ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:59 schreef remlof het volgende:
Je kan betere overreden worden door een trein dan door een Lada.
Ah, The Stranger. Favoriet van menig manquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo slapen. Wat mijn been dus al doet
Goedenacht.quote:
Wat een gangster.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:24 schreef remlof het volgende:
Ik post dit even hier, gewoon omdat het kan
Zo retroquote:
Anders leg je het gewoon ff uit ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:10 schreef jordeeeh het volgende:
Wat een tyfusschool.
En ja, dat wist ik de vorige 3 jaar al. Maar nu is t helemaal erg.
quote:
Netwerk is opnieuw gedaan. Servers opnieuw geïnstalleerd enzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders leg je het gewoon ff uit ofzo.Nu lijk je wel een aandachtshoer.
Wees blij dat ze je tijden niet hebben veranderd zodat je drie dagen in de week van 08:00 tot 16:20 zit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Netwerk is opnieuw gedaan. Servers opnieuw geïnstalleerd enzo.
Nu nog allemaal problemen met rechten, en errors bij rechtermuisknop enzo. Erg irritant want kan nu dus gewoon niks doen
Wat is daar mis mee als je iets leert?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je tijden niet hebben veranderd zodat je drie dagen in de week van 08:00 tot 16:20 zit.
Tsja, de ict-afdelingen van scholen zijn wel vaker niet je van het.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Netwerk is opnieuw gedaan. Servers opnieuw geïnstalleerd enzo.
Nu nog allemaal problemen met rechten, en errors bij rechtermuisknop enzo. Erg irritant want kan nu dus gewoon niks doen
Boehoehoe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je tijden niet hebben veranderd zodat je drie dagen in de week van 08:00 tot 16:20 zit.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:10 schreef jordeeeh het volgende:
Wat een tyfusschool.
En ja, dat wist ik de vorige 3 jaar al. Maar nu is t helemaal erg.
Ah, de scholen zijn weer begonnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kankerrooster. Kankerschool moest de tijden veranderen, nu beginnen we een uur later maar zijn we ook, heel fijn een uur later uit. Daarnaast heb ik opzeker 4 leraren die geen orde kunnen houden dus ook vrijwel geen les geven. En dan kan je zeggen dat dat de schuld is van de leerlingen, ja, maar die fucking leraar moet ook z'n best maar een beetje doen om orde te kunnen houden. Stelletje mongolen.![]()
Ik zit iedere dag van 08:45 tot 17:30quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Jep.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, de ict-afdelingen van scholen zijn wel vaker niet je van het.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit iedere dag van 08:45 tot 17:30What a surpriseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vier leraren die me niets kunnen leren. Gebrek aan orde en gezag. Ja, ik zit op het VMBO.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee als je iets leert?
Ach, ik ben gister amper aanwezig geweest hier.quote:
Nee!quote:
Ah, dan is het inderdaad een terechte klachtquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vier leraren die me niets kunnen leren. Gebrek aan orde en gezag. Ja, ik zit op het VMBO.
Ik als sinds de eerste week van juliquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee!
Had volgens mij wel pas twee weken later vakantie ook dan de gemiddelde, dus dan hebben we toch evenveel vakantie gehad.
Ik weet dat ik makkelijk HAVO kan doen, het punt is gewoon dat ik er te lui voor ben, dus nu doe ik VMBO met mijn gehele hand in mijn neus. En ik ga geen HAVO doen hierna want ik wil een MBO opleiding Visualiseren volgen aan het Grafisch Lyceum en daarna wil een versnelde HBO opleiding doen aan de Willem de Kooning Academie. En ja dat heb ik speciaal zo gekozen dat ik twee verschillende opleidingen heb op een verschillend niveau. May sound stupid but it isn't.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, dan is het inderdaad een terechte klacht
Tip: Ga hierna HAVO doen, MBO is net zo erg![]()
En dat (lees: vmbo) maakt je niet lui, als het zo makkelijk is?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik makkelijk HAVO kan doen, het punt is gewoon dat ik er te lui voor ben, dus nu doe ik VMBO met mijn gehele hand in mijn neus.
Luier dan dit kan ik niet worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef IQM het volgende:
[..]
En dat (lees: vmbo) maakt je niet lui, als het zo makkelijk is?
Had dan voor havo gekozen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Luier dan dit kan ik niet worden.
Ik heb HAVO gedaan, waarom denk je dat ik nu op het VMBO zit.quote:
Mja same problemquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik makkelijk HAVO kan doen, het punt is gewoon dat ik er te lui voor ben, dus nu doe ik VMBO met mijn gehele hand in mijn neus. En ik ga geen HAVO doen hierna want ik wil een MBO opleiding Visualiseren volgen aan het Grafisch Lyceum en daarna wil een versnelde HBO opleiding doen aan de Willem de Kooning Academie. En ja dat heb ik speciaal zo gekozen dat ik twee verschillende opleidingen heb op een verschillend niveau. May sound stupid but it isn't.
Omdat je lui bent. Maar je zegt zelf "luier dan dit (de situatie nu dus; het vmbo) kan ik niet worden." Dus dan had je op havo moeten blijven zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb HAVO gedaan, waarom denk je dat ik nu op het VMBO zit.
Ja, maar nu... zit ik in een klas met mensen die ik niet ken en de enige vriendin die ik heb die ook op het VMBO zit en examenjaar doet, net als ik dus, die zit nooit bij me. Meaning: I am going to be a lonely kid en een boom + touw zijn de enige oplossing.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja same problem
Of k HAVO kon doen weet k niet zeker, aangezien ik niet echt kan leren
En mja als je MBO gaat doen, gewoon zorgen dat je jezelf blijft motiveren en niks aantrekken van een demotiverende klas
Anyway, naar huis
Of jij snapt gewoon "dit" niet en maakt er zelf gewoon VMBO van. Toen ik op de HAVO zat was ik toch al lui? Daarom zit ik toch op het VMBO?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je lui bent. Maar je zegt zelf "luier dan dit (de situatie nu dus; het vmbo) kan ik niet worden." Dus dan had je op havo moeten blijven zitten.
Het lijkt mij haast ondenkbaar dat je in beide gevallen even lui bleek te zijn. Ik snap best dat je in het algemeen een luie attitude kan hebben (hoi, me tooquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of jij snapt gewoon "dit" niet en maakt er zelf gewoon VMBO van. Toen ik op de HAVO zat was ik toch al lui? Daarom zit ik toch op het VMBO?
Dus wat jij zegt is dat ik terug moet naar HAVO en het gewoon nog een keer verknallen? Yeah, good thinking man, good thinking.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Het lijkt mij haast ondenkbaar dat je in beide gevallen even lui bleek te zijn. Ik snap best dat je in het algemeen een luie attitude kan hebben (hoi, me too), maar het lijkt me dan dat wanneer je een stapje lager gaat en je dus misschien wel onder je niveau werkt en je minder gemotiveerd en geprikkeld wordt je nóg luier wordt. Hell, dat lijkt me niet meer dan onlogisch.
Nee. Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat ik terug moet naar HAVO en het gewoon nog een keer verknallen? Yeah, good thinking man, good thinking.
Ooit werk jij voor mij in een kelder waar je nooit meer uitkomt, you'll regret what you just said.quote:
HE WIST JE DAT SANNA OOK OP LOWLANDS WAS MAAR ELKE KEER ALS NG EN IK WOUDEN MEETEN DURFDE ZE NIETquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat ik terug moet naar HAVO en het gewoon nog een keer verknallen? Yeah, good thinking man, good thinking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Daar komt het toch op neer, ik had beter HAVO kunnen gaan doen volgens jou want ik kan toch niet luier worden? Dan verziek ik het toch nog een keer of ben ik nou kankergek?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
HE WIST JE DAT SANNA OOK OP LOWLANDS WAS MAAR ELKE KEER ALS NG EN IK WOUDEN MEETEN DURFDE ZE NIET![]()
![]()
![]()
HEY MAAR WIST JE DAT JULLIE OOK GEWOON ERGENS ANDERS STONDEN EN DAT RENE ZIJN MOBIEL EVEN LEEG ALS DE MIJNE WAS!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Als je je havo niet eens kan halen wel jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar komt het toch op neer, ik had beter HAVO kunnen gaan doen volgens jou want ik kan toch niet luier worden? Dan verziek ik het toch nog een keer of ben ik nou kankergek?
wij: we staan bij de ingang van camping 3quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEY MAAR WIST JE DAT JULLIE OOK GEWOON ERGENS ANDERS STONDEN EN DAT RENE ZIJN MOBIEL EVEN LEEG ALS DE MIJNE WAS!?
Het komt er op neer dat ik het een rare aanname vond dat je op het vmbo nu even lui bent als op de havo toen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar komt het toch op neer, ik had beter HAVO kunnen gaan doen volgens jou want ik kan toch niet luier worden? Dan verziek ik het toch nog een keer of ben ik nou kankergek?
Oh nu ga ik snijden. Ik werd verkapt uitgemaakt voor falende HAVO'er die op het VMBO zit. I don't care, ik sla meer informatie op dan de gemiddelde HAVO'er maar ik doe er simpelweg gewoon niets mee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als je je havo niet eens kan halen wel ja
Je doet alsof dat iets is om trots op te zijn?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
I don't care, ik sla meer informatie op dan de gemiddelde HAVO'er maar ik doe er simpelweg gewoon niets mee.![]()
Mwah, het is maar twee jaar VMBO hoor. En ik kan het nu ook tot een goed einde brengen, sterker nog ik vind het veel fijner zo dan dat ik met mijn HAVO diploma gelijk kan doorstromen naar de WDK academie. Ik heb het juist zo gedaan dat ik twee verschillende opleidingen heb. Visualiseren en fotografie of mode. Dus dan heb ik 3 diploma's.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik het een rare aanname vond dat je op het vmbo nu even lui bent als op de havo toen.Ik ben dus meer ingegaan op je formulering, aangezien ik die uitspraak nogal onlogisch vond. Want míj lijkt het, zoals ik al zei, dat je nóg luier wordt als je niet gemotiveerd en geprikkeld wordt.
De vraag is wat je dan liever hebt en wat beter voor je is? Vier jaar lang iets onder je niveau doen wat je totaal niet aanspreekt of iets doen wat wel op jouw niveau is, maar waar je misschien wat meer aan jezelf (je luiheid) moet werken om het tot een goed einde te kunnen brengen.
Ja. Mag ik? Ik hoef er helemaal niets anders mee te doen dan mee te koop lopen op het VMBO want daar word je gezien als held als je alle antwoorden weet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Je doet alsof dat iets is om trots op te zijn?
En je begint de lyrics van de gemiddelde vmbo-er ook al aardig op te slaan. Of niet, sponsje?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh nu ga ik snijden. Ik werd verkapt uitgemaakt voor falende HAVO'er die op het VMBO zit. I don't care, ik sla meer informatie op dan de gemiddelde HAVO'er maar ik doe er simpelweg gewoon niets mee.![]()
Zo jij bent grappig, even applaus daarvoor hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En je begint de lyrics van de gemiddelde vmbo-er ook al aardig op te slaan. Of niet, sponsje?
Beter koning der kneuzen dan een winnaarsaanhangsel zijn hequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Mag ik? Ik hoef er helemaal niets anders mee te doen dan mee te koop lopen op het VMBO want daar word je gezien als held als je alle antwoorden weet.Makes me feel pretty good.
dankjequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo jij bent grappig, even applaus daarvoor hoor.
Ik kots je nu een beetje uit. Zit je er zo erg mee dat ik geen HAVO wil doen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Beter koning der kneuzen dan een winnaarsaanhangsel zijn he
Tsja, dan moet je dit soort dingen maar voor lief nemen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwah, het is maar twee jaar VMBO hoor. En ik kan het nu ook tot een goed einde brengen, sterker nog ik vind het veel fijner zo dan dat ik met mijn HAVO diploma gelijk kan doorstromen naar de WDK academie. Ik heb het juist zo gedaan dat ik twee verschillende opleidingen heb. Visualiseren en fotografie of mode. Dus dan heb ik 3 diploma's.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb vier leraren die me niets kunnen leren. Gebrek aan orde en gezag. Ja, ik zit op het VMBO.
Je bent ook makkelijk tevreden (met jezelf).quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Mag ik? Ik hoef er helemaal niets anders mee te doen dan mee te koop lopen op het VMBO want daar word je gezien als held als je alle antwoorden weet.Makes me feel pretty good.
Ja, maar daar erger ik me dus aan. Van die hoeren waarbij ik in de klas zit die de hele tijd gaan zitten kankeren tegen die leraar als die aan ze vraagt of ze willen stoppen met die kankerplamuur op hun bekkies smeren. Ik spuug op die meisjes. En ik ga er wat van zeggen dit jaar en dan moeten ze geen commentaar leveren want ik haal uit. Ik ben ze spuugzat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je dit soort dingen maar voor lief nemen.
[..]
[..]
Je bent ook makkelijk tevreden (met jezelf).![]()
Nee, ik zoek gewoon graag een grens op en ga er dan een beetje overheenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kots je nu een beetje uit. Zit je er zo erg mee dat ik geen HAVO wil doen?
Ik wacht wel tot het bitchfight-filmpje op GS staat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar daar erger ik me dus aan. Van die hoeren waarbij ik in de klas zit die de hele tijd gaan zitten kankeren tegen die leraar als die aan ze vraagt of ze willen stoppen met die kankerplamuur op hun bekkies smeren. Ik spuug op die meisjes. En ik ga er wat van zeggen dit jaar en dan moeten ze geen commentaar leveren want ik haal uit. Ik ben ze spuugzat.
De grens is te vinden tussen Oost-Berlijn en West-Berlijn. Nazi-volger.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee, ik zoek gewoon graag een grens op en ga er dan een beetje overheenmoet je niet meteen huilen
Je kan me herkennen aan mijn imitatie van American History X. Stoeprand + gezicht.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot het bitchfight-filmpje op GS staat.
Toon het toch maar. Dat ik als normaal meisje, die er wellicht voor gekozen heeft om VMBO te doen, toch tussen zulke eerste rang clubmongolen zit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:00 schreef IQM het volgende:
Maar goed, als je uit luiheidsoverwegingen voor het vmbo en dus voor de makkelijkere weg kiest, kan ik niet echt medelijden met je hebben als je dan met allemaal sjonnies en anita's in de klas zit. Nofi.
Grote mond.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan mijn imitatie van American History X. Stoeprand + gezicht.
beter vmbo dan een autistische nerd zonder sociale vaardigheden.quote:
Ben jij dan degene die op de stoeprand ligt of wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan me herkennen aan mijn imitatie van American History X. Stoeprand + gezicht.
''Ik kots je nu een beetje uit hoor''quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De grens is te vinden tussen Oost-Berlijn en West-Berlijn. Nazi-volger.
I won't.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Toon het toch maar. Dat ik als normaal meisje, die er wellicht voor gekozen heeft om VMBO te doen, toch tussen zulke eerste rang clubmongolen zit.
Ik ken mijn eigen kracht niet en ik heb ADHD. Mensen met ADHD gaan door het lint als ze boos zijn, dat weet je hu?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Grote mond.Dadelijk ben jij de eerste die neergeklapt wordt.
Ja, dat dan weer welquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
beter vmbo dan een autistische nerd zonder sociale vaardigheden.
Scalperen moeten ze je.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
''Ik kots je nu een beetje uit hoor''
Hey dan ben ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo aardig van je dat je Emimich weer in deze discussie moet betrekken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Niet alle mensen met ADHD zijn hetzelfde / reageren hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ken mijn eigen kracht niet en ik heb ADHD. Mensen met ADHD gaan door het lint als ze boos zijn, dat weet je hu?
Reken mij tot de mensen die insane worden als iemand ze aanvalt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet alle mensen met ADHD zijn hetzelfde / reageren hetzelfde.
k had het dan ook over gersquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo aardig van je dat je Emimich weer in deze discussie moet betrekken.
Zeg dat dan en ga niet generaliseren, bitsj!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Reken mij tot de mensen die insane worden als iemand ze aanvalt.
Wie? Oh, die homofoob.quote:
Is she nuts? no, she`s insane!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Reken mij tot de mensen die insane worden als iemand ze aanvalt.
That's what she said.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Zeg dat dan en ga niet generaliseren, bitsj!
En nu ga ik lunchen.
Daar heeft iemand anders mij voor opgegeven.quote:
Have fun!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga tv kijken op de bank met snoep of in ieder geval íets wat te vreten is en dat terwijl ik tegen iedereen hier in huis ga lopen klagen over mijn rooster.
Rooster vallen áltijd!!! tegenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:12 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga tv kijken op de bank met snoep of in ieder geval íets wat te vreten is en dat terwijl ik tegen iedereen hier in huis ga lopen klagen over mijn rooster.
Touche!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het staat gelijk aan een gezwel. Een gezwel aan je been op precies te zijn.quote:
Vorig jaar had ik een heerlijk rooster, dus je moet je bek houden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Rooster vallen áltijd!!! tegen
Er is nog nooit iemand geweest, die ik ken, die zei '' Goh, ik heb me toch een rielekst rooster''
middelbare school only dan he
Vmbo grut, ga huilen over je roosterquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een heerlijk rooster, dus je moet je bek houden.
Ik wel. De hele vrijdag vrij. Dat was een rielekst rooster.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Rooster vallen áltijd!!! tegen
Er is nog nooit iemand geweest, die ik ken, die zei '' Goh, ik heb me toch een rielekst rooster''
middelbare school only dan he
In een cel, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
Ik ben echt benieuwd waar wolvendagen is beland over vijf jaar.!!!
Ik zou spontaan zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
En oh, mijn moeder kijkt Astro TV-achtige shizzle.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:30 schreef Sanne92 het volgende:
Goedemiddag.
Ik was net melig en heb een tweede Zippo gekocht, gewoon voor de lol.
Maar wel een gegrafeerde weer, niet zo'n ding met een pauperig stickertje erop.
Waar lees jij dat ik een dagboek heb?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:34 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Heb je een dagboekje over FOK! ?
Wat lief.
Heb zoiets ook wel op tv gezien, en dat was 10x zo ergquote:
Ga eens ergens anders janken, ik heb de afgelopen jaren genoeg periodes gehad waarin ik 2 dagen van 8:30 tot 16:20 op school zat en 2 dagen van 8:30 tot 17:05quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:36 schreef IQM het volgende:
Jim Davis (die van Garfield) heeft eigenlijk een hele toffe tekenstijl.
Ik weet nog wel dat ik Garfield en Odie vroeger heel vaak natekende.
Kut op lamon.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:30 schreef Sanne92 het volgende:
Goedemiddag.
Ik was net melig en heb een tweede Zippo gekocht, gewoon voor de lol.
Maar wel een gegrafeerde weer, niet zo'n ding met een pauperig stickertje erop.
Ben jij pas 15/16quote:
Net als de andere 90% op FOK dat vmbo heeft gedaan..quote:
90%? Tuurlijk joh!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Net als de andere 90% op FOK dat vmbo heeft gedaan..
Ze lijkt op een vriendin van Skylark, dus je kunt bij Skylark vragen of je die vriendin van hem mag hosselen.quote:
Dat ik en wd een van de enige zijn die t niet ontkennen betekend niet gelijk dat alle anderen die zeggen geen vmbo te doen/gedaan te hebben de waarheid sprekenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
90%? Tuurlijk joh!
Zeg vooral wat je wilt horen om je beter te voelen
Je 90% is nog steeds nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat ik en wd een van de enige zijn die t niet ontkennen betekend niet gelijk dat alle anderen die zeggen geen vmbo te doen/gedaan te hebben de waarheid spreken
Jij hebt het account van Sanne gehaxxord en nu post je in de 3e persoon!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:49 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ze lijkt op een vriendin van Skylark, dus je kunt bij Skylark vragen of je die vriendin van hem mag hosselen.
Sanne92 = Lamonquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij hebt het account van Sanne gehaxxord en nu post je in de 3e persoon!
Nee maar hoe kom je dan ineens bij 90%quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat ik en wd een van de enige zijn die t niet ontkennen betekend niet gelijk dat alle anderen die zeggen geen vmbo te doen/gedaan te hebben de waarheid spreken
Nee, want alles wat hier in de SC gezegd wordt is wel op feiten gebaseerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Je 90% is nog steeds nergens op gebaseerd.
Gast.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:50 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
quote:
Dat dusquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Je 90% is nog steeds nergens op gebaseerd.
Maar inderdaad, als ik zo de reacties lees van de meeste gebruikers zitten er meer autistische havo'ersquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee maar hoe kom je dan ineens bij 90%
Er zijn hier echt genoeg mensen die havo/vwo hebben gedaan/doen
En als je echt op de feiten wil gaan letten: er is op fok genoeg 30+ volk en die kunnen het vmbo heul niet gedaan hebben omdat het pas sinds 1999 bestaat![]()
In mijn geval wel, ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, want alles wat hier in de SC gezegd wordt is wel op feiten gebaseerd
Ik ben ziek: feit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zal jou 's letterlijk nemen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
Waar Jordy op doelt is dat er genoeg mensen zijn die VMBO doen/gedaan hebben. 90% is erg veel, maar je moet alles niet zo letterlijk nemen.
No shit!quote:
Ik denk dat er in de SC meer feiten staan dan in de rest van de topics in KLB.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zoek maar lekker een ander slachtoffer.quote:
Alles wat je zei was toch op feiten gebaseerd?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:54 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Maar inderdaad, als ik zo de reacties lees van de meeste gebruikers zitten er meer autistische havo'ers
Ik vind iedereen hier vandaag een beetje een kort lontje hebben. Of ligt het aan mij?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:55 schreef jordeeeh het volgende:
Zie ze zich trouwens allemaal aangevallen voelen![]()
![]()
Zal ik 'm inkoppen met een kort lontje-reactie? Nee, laat maar.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind iedereen hier vandaag een beetje een kort lontje hebben. Of ligt het aan mij?
<---- ziekquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind iedereen hier vandaag een beetje een kort lontje hebben. Of ligt het aan mij?
Hap anders nog even meerquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vmbo-ers die hun keuze zo moeten verdedigen.
Je hebt gewoon gefaald op school/cito.
Als je makkelijk havo/vwo aankan ga je geen vmbo doen.
Mening.quote:
Waarom wil je dat weten? En hoezo "eigenlijk"?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:58 schreef Japsnars het volgende:
En wat heb jij eigenlijk gedaan IQM?
Inderdaad jammer dat jij daar niet tussen zat. K zou speciaal voor jou een mes meenemen naar school om je even je keel door te jagen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:58 schreef Sanne92 het volgende:
Ik wilde net zeggen, ik heb ook VWO gedaan, het had zelfs gymnasium geweest, alleen ik mocht Latijn en Grieks laten vallen, en lui als ik ben deed ik dat ook al in de derde klas.
VMBO lijkt me wel spannender, elke dag vechten in de gangen enzo, en dan mensen die dat weer met mobieltjes filmen, en poortjes om je messen af te geven.
Dat had ik niet op school...
Hoe heette dat parfum nou? Sex panther toch?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef IQM het volgende:
Brian Fantana: They've done studies. 60% of the time, it works every time.
Ron Burgundy: That doesn't make sense.
Mja, beetje wel hequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De thermometer en alles zeggen het ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mening.
Je voelt je ziek is dan een feit.
Omdat ik het mij afvroegquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten? En hoezo "eigenlijk"?
It's called Sex Panther by Odeon. It's illegal in nine countries... Yep, it's made with bits of real panther, so you know it's good.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe heette dat parfum nou? Sex panther toch?
Welke van de twee heb je nou gedaan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hap anders nog even meer
En ik heb havo/vwo gedaanAangeraden via m'n cito toets ja.
Ik hoop ergens op de pathologie afdeling van het ziekenhuis, maar dat gaat niet lukken want ik ga grafische opleidingen volgen. Over vijf jaar hoop ik óf ergens in een tattooshop te werken of bij een of ander tijdschrift als de Vice of ik hoop zelfstandig modefotografe te zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef IQM het volgende:
Ik ben echt benieuwd waar wolvendagen is beland over vijf jaar.!!!
Thanks.quote:
Ziekte is niet zomaar een paar symptomen. Ik heb alleen geen zin om er nu verder op in te gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De thermometer en alles zeggen het ook
Jij hebt een topicreport.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Inderdaad jammer dat jij daar niet tussen zat. K zou speciaal voor jou een mes meenemen naar school om je even je keel door te jagen.
I know.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop ergens op de pathologie afdeling van het ziekenhuis, maar dat gaat niet lukken want ik ga grafische opleidingen volgen. Over vijf jaar hoop ik óf ergens in een tattooshop te werken of bij een of ander tijdschrift als de Vice of ik hoop zelfstandig modefotografe te zijn.
Mensen die hun intelligentie op basis van de cito toets bekijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vmbo-ers die hun keuze zo moeten verdedigen.
Je hebt gewoon gefaald op school/cito.
Als je makkelijk havo/vwo aankan ga je geen vmbo doen.
Havo/Vwo heette het. Na het 1e jaar werd bepaald welke kant je op zou gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welke van de twee heb je nou gedaan?
Ik heb ook vwo gedaan. Ik heb er alleen geen diploma in behaald.
LIEFDE IS EEN VREEMDE ZIEKTAAAAHquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ziekte is niet zomaar een paar symptomen. Ik heb alleen geen zin om er nu verder op in te gaan.
Ik ben over vijf jaar samen met Doutzen Kroes back stage. Trust me on this one.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef IQM het volgende:
[..]
I know.Maar het ging me ook niet om wat je hoopt, maar wat het uiteindelijk wórdt. Daar ben ik benieuwd naar. Maar da's dus een kwestie van vijf jaar lang wachten.
We shall see.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben over vijf jaar samen met Doutzen Kroes back stage. Trust me on this one.
Je middelbare schooltijd is grotendeels gebaseerd op de uitslag van de citotoets. Weinig mensen die op het vwo zitten met een uitslag die bij het vmbo hoort. Natuurlijk is het wel mogelijk om door te stromen maar men doet dat vaker van het mbo/hbo naar de/het hbo/uni.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mensen die hun intelligentie op basis van de cito toets bekijken
Ik was vmbo getest en werk nu heb nu een hbo diploma en werk op uni niveau
Ik ga mezelf eind oktober inschrijven.quote:
Hoezo doodsbedreiging?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Doodsbedreiging.
Hoe is het verder?
zie het als een gouden kans om een leven te downloadenquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nouja, ik heb die ban wel snel weer te pakken
Als iemand met de hersenen van Einstein de citotoets verpest door de zenuwen kan je zijn schoolniveau er niet eens op baseren. Ik denk dat er veel kinderen zijn die slechter presteren bij de cito door de zenuwen en die daardoor misschien wel een verkeerd advies kregen, ja zulke mensen ken ik.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je middelbare schooltijd is grotendeels gebaseerd op de uitslag van de citotoets. Weinig mensen die op het vwo zitten met een uitslag die bij het vmbo hoort. Natuurlijk is het wel mogelijk om door te stromen maar men doet dat vaker van het mbo/hbo naar de/het hbo/uni.
Ik baseer op basis van de citotoets dus niet de intelligentie maar het (middelbare) schoolniveau.
Doet er niet zoveel toe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:06 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoezo doodsbedreiging?![]()
Kan je tegenwoordig al naar het verleden bedreigen?
Lees mijn verklaring. Dat je vwo hebt gedaan zegt nog niet dat je daar een diploma in hebt gehaald.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Havo/Vwo heette het. Na het 1e jaar werd bepaald welke kant je op zou gaan.
Mag je iemand nog wel terminale kanker toewensen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:06 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Doodsbedreiging.
Hoe is het verder?
Als slachtoffer?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop ergens op de pathologie afdeling van het ziekenhuis
Graag gedaan.quote:Thanks.
Tuurlijk, alleen waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mag je iemand nog wel terminale kanker toewensen?
Een leven downloaden !!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
zie het als een gouden kans om een leven te downloaden
Er is een dag dat ik gewoon het ziekenhuis binnen ren waar jij ligt voor autopsie, en die ga ik, met gebrek aan snij-kennis, op je toepassen.quote:
D'r wordt ook veel te belangrijk gedaan over de cito-toets. Ik zie zelf al een enorm verschil hoe er nu over gedaan wordt (in de media) en hoe dat ging toen ik 'm moest maken. Niemand was toen echt zenuwachtig, nu slikken die kids al pilletjes en zo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als iemand met de hersenen van Einstein de citotoets verpest door de zenuwen kan je zijn schoolniveau er niet eens op baseren. Ik denk dat er veel kinderen zijn die slechter presteren bij de cito door de zenuwen en die daardoor misschien wel een verkeerd advies kregen, ja zulke mensen ken ik.
Sommigen vinden dat stoerquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen waarom zou je dat willen?
Ik zie de cito meer als een moment opname. Ik had mijn cito schijnbaar verprutst want ondanks mijn dyslexie scoorde ik ver boven gemiddeld op het vmbo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je middelbare schooltijd is grotendeels gebaseerd op de uitslag van de citotoets. Weinig mensen die op het vwo zitten met een uitslag die bij het vmbo hoort. Natuurlijk is het wel mogelijk om door te stromen maar men doet dat vaker van het mbo/hbo naar de/het hbo/uni.
Ik baseer op basis van de citotoets dus niet de intelligentie maar het (middelbare) schoolniveau.
Omgaan met stresssituaties is nou eenmaal iets wat je in je hele leven nodig hebt. Waarom denk je dat je bij een iq-test niet onbeperkt de tijd krijgt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als iemand met de hersenen van Einstein de citotoets verpest door de zenuwen kan je zijn schoolniveau er niet eens op baseren. Ik denk dat er veel kinderen zijn die slechter presteren bij de cito door de zenuwen en die daardoor misschien wel een verkeerd advies kregen, ja zulke mensen ken ik.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:08 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Doet er niet zoveel toe.
Oh, ik heb al antwoord gehad, ditmaal een IP-ban.
Dat vind ik wat ver gaan, ik ga je wel even verdedigen.
K heb VMBO-T gehaald, doe nu MBO waar ik als t goed is aan t einde van t jaar diploma voor heb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Lees mijn verklaring. Dat je vwo hebt gedaan zegt nog niet dat je daar een diploma in hebt gehaald.
Laat ik het zo zeggen, welk schooldiploma heb je gehaald/ben je nu mee bezig?
Omdat het ook een verkapte ik-wil-jou-dood-hebben is. Je mag dus niet direct zeggen "Ga kankerdood" maar je mag iemand wel nog terminale kanker wensen waarvan al zeker is dát ie dood gaat AWESOMEquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen waarom zou je dat willen?
Zotheid heeft maar een IQ van 120.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omgaan met stresssituaties is nou eenmaal iets wat je in je hele leven nodig hebt. Waarom denk je dat je bij een iq-test niet onbeperkt de tijd krijgt?
Ja, als ik rustig had kunnen nadenken zou ik ook een iq van 140 hebben ipv 120.
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een leven downloaden !!![]()
[ afbeelding ]
Duh, ik heb ook helemaal geen topicreport gestuurd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:12 schreef jordeeeh het volgende:
NatuurlijkAlsof ze zo snel antwoorden
Vanwaar de haat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er is een dag dat ik gewoon het ziekenhuis binnen ren waar jij ligt voor autopsie, en die ga ik, met gebrek aan snij-kennis, op je toepassen.
Dus je scoort laag op je cito maar je kan makkelijk gymnasium doen. "Ja, maar je cito was slecht, dus je moet havo doen want dát is volgens de cito je schoolniveau" Wat een bullshitquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Omgaan met stresssituaties is nou eenmaal iets wat je in je hele leven nodig hebt. Waarom denk je dat je bij een iq-test niet onbeperkt de tijd krijgt?
Ja, als ik rustig had kunnen nadenken zou ik ook een iq van 140 hebben ipv 120.
Als arts moet ik je dan alleen verzoeken weg te gaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Er is een dag dat ik gewoon het ziekenhuis binnen ren waar jij ligt voor autopsie, en die ga ik, met gebrek aan snij-kennis, op je toepassen.
Het is ontzettend dom om voor de weg van de minste weerstand te gaan. Als vmbo het hoogst haalbare is, prima. Mensen die kiezen om vmbo te doen omdat ze te lui zijn om havo/vwo te doen is zielig.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:11 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik zie de cito meer als een moment opname. Ik had mijn cito schijnbaar verprutst want ondanks mijn dyslexie scoorde ik ver boven gemiddeld op het vmbo.
Ik vind dat gebash tegen vmbo,er een beetje vervelend worden. Omdat daar de allochtonen en de petjes/bond kraagjes rondlopen (wat ook wel waar is) is alles wat vmbo/mbo doet meteen een onderontwikkeld pauper volk met een IQ schoenmaat
Ik heb al een leven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
niet?
En is lamon de nieuwe klb mod?
Nou, had je mij even tuk zegquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:14 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Duh, ik heb ook helemaal geen topicreport gestuurd.
Nou laat mij een van die mensen zijn die daarvoor kiezen. En laat me er nou ook vrede mee hebben. Hey, ik kom ook wel aan mijn HBO diploma, ik neem alleen een omweg van 2 opleidingen. Applaus dat jij dat in een keer hebt gedaan en boehoe dat je mensen afzeikt die dat niet doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als arts moet ik je dan alleen verzoeken weg te gaan.
[..]
Het is ontzettend dom om voor de weg van de minste weerstand te gaan. Als vmbo het hoogst haalbare is, prima. Mensen die kiezen om vmbo te doen omdat ze te lui zijn om havo/vwo te doen is zielig.
Ik heb meerdere IQ testen gedaan op internet maar overal kwam wat anders uit.quote:
Online en gratis zul je maar weinig goede IQ-testen aantreffen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb meerdere IQ testen gedaan op internet maar overal kwam wat anders uit.
Iemand een link naar een goede IQ test?
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Online en gratis zul je maar weinig goede IQ-testen aantreffen...
Go see the doctor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb meerdere IQ testen gedaan op internet maar overal kwam wat anders uit.
Iemand een link naar een goede IQ test?
Nouja, prima. De doorstroom naar het hbo is erg makkelijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K heb VMBO-T gehaald, doe nu MBO waar ik als t goed is aan t einde van t jaar diploma voor heb.
Niet! 124.quote:
In dat geval zal dat al snel blijken. Maar ook daar kan je zenuwachtig zijn voor je CSE. Natuurlijk wordt dit deels opgevangen door het PTA, maar dat zou alsnog het verschil tussen een havo en vwo diploma kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je scoort laag op je cito maar je kan makkelijk gymnasium doen. "Ja, maar je cito was slecht, dus je moet havo doen want dát is volgens de cito je schoolniveau" Wat een bullshit
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:19 schreef Zotheid het volgende:
Niet! 124.
En nee, dat was geen paupertest van de BNN.
I honestly don't give a shit.quote:
Mwah. Je grap was slechter dan een gezwel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:19 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jou niet, maar Lakitu wel.
Hij komt wel voor je op.
Omdat ik nieuwsgierig ben en wil weten wat voor opleiding jij hebt gevolgd.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Stop beating around the bush.Waarom vroeg je het je af?
Tattoo's en tattooshop'squote:Op dinsdag 1 september 2009 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik hoop ergens op de pathologie afdeling van het ziekenhuis, maar dat gaat niet lukken want ik ga grafische opleidingen volgen. Over vijf jaar hoop ik óf ergens in een tattooshop te werken of bij een of ander tijdschrift als de Vice of ik hoop zelfstandig modefotografe te zijn.
[..]
Thanks.
En bij jou werd de keuze VMBO gemaakt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Havo/Vwo heette het. Na het 1e jaar werd bepaald welke kant je op zou gaan.
Meestal geeft liefde mij geen spetterpoepquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
LIEFDE IS EEN VREEMDE ZIEKTAAAAH
Gelukkig is het hoogst geldende advies dan ook het schooladvies wat bestaat uit onder meer jouw cito toets maar ook uit alle andere (cito) toetsen die jij in de loop van de basisschool hebt gemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een leuk iemand in de SC. Hooi BT!quote:
Nee hoor, ik heb op het vwo gezeten (de eerste 2 jaar) en heb daarna havo gedaan. Nu doe ik hbo en kan ik niet wachten tot ik naar de uni kan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou laat mij een van die mensen zijn die daarvoor kiezen. En laat me er nou ook vrede mee hebben. Hey, ik kom ook wel aan mijn HBO diploma, ik neem alleen een omweg van 2 opleidingen. Applaus dat jij dat in een keer hebt gedaan en boehoe dat je mensen afzeikt die dat niet doen.
Gelukkig weet ik nu dat je tattoo's en tattooshops niet tof vind. Thanks for the info man.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tattoo's en tattooshop's
Fotografie
Blijkbaar... Je maakt voorbarige en te gemakkelijke aannames.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat ik nieuwsgierig ben en wil weten wat voor opleiding jij hebt gevolgd.
Maar blijkbaar schaam jij je voor jouw opleiding en durf je het niet te zeggen
Misschien moet je minder gaan drinken dan?quote:
quote:
VINDT!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu dat je tattoo's en tattooshops niet tof vind. Thanks for the info man.
Ik spreek ook uit eigen ervaring. Ik heb havo gedaan maar ik was er te lui voor dus ben vmbo gaan doen. Is toch prima zo? Waarom moet je mensen afzeiken die vmbo doen terwijl ze makkelijk havo kunnen doen, niemand wordt beter van dat advies wat je geeft, ik denk dat die persoon zelf ook wel snapt dat het zonde is maar als dat zijn keuze is laat het daar dan lekker bij.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb op het vwo gezeten (de eerste 2 jaar) en heb daarna havo gedaan. Nu doe ik hbo en kan ik niet wachten tot ik naar de uni kan.
Ik spreek dus uit eigen ervaring als ik zeg dat het zonde is.
Die is weg, ik heb geen kloon!! Damn...quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:20 schreef Goofisch het volgende:
Is lamon hier nou nog altijd onder sanne?
Post dan gewoon onder lamon ...![]()
Neeee joh ik kom net uit bedquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Hui.Alweer terug van de uni?
Hoe was het? If not, hoe is het?
Ik drink niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet je minder gaan drinken dan?
[..]
Uni heeft soms echt kuttijden of niet?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neeee joh ik kom net uit bedheb van 6 tot 8 college.
Mja, k ga alleen niet verder met wat ik nu doe, dus geen HBO voor mij. K maak deze opleiding alleen af zodat ik in ieder geval een mbo-diplome heb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nouja, prima. De doorstroom naar het hbo is erg makkelijk.
HAHAHA!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En bij jou werd de keuze VMBO gemaakt?![]()
Hee hallo Bobbyquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een leuk iemand in de SC. Hooi BT!
DAMN WOMANquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Die is weg, ik heb geen kloon!! Damn...
Ja heel stom jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Uni heeft soms echt kuttijden of niet?Tot 8, wtf.
Goed hoor! En inderdaad lekker genoten van de mini-vakantiequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hee hallo Bobbyhoe gaat het met jou? Is je vakantie bevallen?
maak dan een nieuw account aanquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:25 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Die is weg, ik heb geen kloon!! Damn...
En bedankt trouwens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, eindelijk een leuk iemand in de SC. Hooi BT!
doeiquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga naar Rotterdam. Nou doeiiiiiii
Whehe, Zotheid doet hbo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb op het vwo gezeten (de eerste 2 jaar) en heb daarna havo gedaan. Nu doe ik hbo en kan ik niet wachten tot ik naar de uni kan.
Ik spreek dus uit eigen ervaring als ik zeg dat het zonde is.
Mooizoquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed hoor! En inderdaad lekker genoten van de mini-vakantieHoe is het met jou?
Kijk je uit voor metro lurkersquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
Dag hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Oh noesquote:
Dus alles moet maar met de mantel der liefde bedekt worden? Ik mag toch zeggen hoe ik erover denk? Het is toch ook zonde als mensen kansen laten liggen omdat ze als ze 15/16 zijn liever jointjes roken dan iets aan school te doen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik spreek ook uit eigen ervaring. Ik heb havo gedaan maar ik was er te lui voor dus ben vmbo gaan doen. Is toch prima zo? Waarom moet je mensen afzeiken die vmbo doen terwijl ze makkelijk havo kunnen doen, niemand wordt beter van dat advies wat je geeft, ik denk dat die persoon zelf ook wel snapt dat het zonde is maar als dat zijn keuze is laat het daar dan lekker bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |