Hier in Helmond en dicht erbij is het ook echt vaak raak, vaak wel zelfdodingen ipv ongelukken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Station Oisterwijk waar ik altijd de trein neem, heeft een soort overgang op het station zelf om op het andere perron te komen.
Daar komen vaak twee treinen vlak na elkaar langs.
Afgelopen jaar zijn daar 2 mensen al overleden die tussen de bomen doorliepen. Waarschijnlijk dachten ze na de eerste trein wel dat het kan en dan worden ze ineens door de andere geraakt.
Gevolg: heel de fietsenstalling moet schoongespoten worden
HAHAHAHHAHAHHAHAHA SNAP IK ALS JE IN HELMOND WOONTquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hier in Helmond en dicht erbij is het ook echt vaak raak, vaak wel zelfdodingen ipv ongelukken.
Of gewoon niet overreden worden door wat dan ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:59 schreef remlof het volgende:
Je kan betere overreden worden door een trein dan door een Lada.
Ah, The Stranger. Favoriet van menig manquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga zo slapen. Wat mijn been dus al doet
Goedenacht.quote:
Wat een gangster.quote:Op dinsdag 1 september 2009 02:24 schreef remlof het volgende:
Ik post dit even hier, gewoon omdat het kan
Zo retroquote:
Anders leg je het gewoon ff uit ofzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:10 schreef jordeeeh het volgende:
Wat een tyfusschool.
En ja, dat wist ik de vorige 3 jaar al. Maar nu is t helemaal erg.
quote:
Netwerk is opnieuw gedaan. Servers opnieuw geïnstalleerd enzo.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Anders leg je het gewoon ff uit ofzo.Nu lijk je wel een aandachtshoer.
Wees blij dat ze je tijden niet hebben veranderd zodat je drie dagen in de week van 08:00 tot 16:20 zit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Netwerk is opnieuw gedaan. Servers opnieuw geïnstalleerd enzo.
Nu nog allemaal problemen met rechten, en errors bij rechtermuisknop enzo. Erg irritant want kan nu dus gewoon niks doen
Wat is daar mis mee als je iets leert?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je tijden niet hebben veranderd zodat je drie dagen in de week van 08:00 tot 16:20 zit.
Tsja, de ict-afdelingen van scholen zijn wel vaker niet je van het.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Netwerk is opnieuw gedaan. Servers opnieuw geïnstalleerd enzo.
Nu nog allemaal problemen met rechten, en errors bij rechtermuisknop enzo. Erg irritant want kan nu dus gewoon niks doen
Boehoehoe.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wees blij dat ze je tijden niet hebben veranderd zodat je drie dagen in de week van 08:00 tot 16:20 zit.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:10 schreef jordeeeh het volgende:
Wat een tyfusschool.
En ja, dat wist ik de vorige 3 jaar al. Maar nu is t helemaal erg.
Ah, de scholen zijn weer begonnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:13 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kankerrooster. Kankerschool moest de tijden veranderen, nu beginnen we een uur later maar zijn we ook, heel fijn een uur later uit. Daarnaast heb ik opzeker 4 leraren die geen orde kunnen houden dus ook vrijwel geen les geven. En dan kan je zeggen dat dat de schuld is van de leerlingen, ja, maar die fucking leraar moet ook z'n best maar een beetje doen om orde te kunnen houden. Stelletje mongolen.![]()
Ik zit iedere dag van 08:45 tot 17:30quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Jep.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, de ict-afdelingen van scholen zijn wel vaker niet je van het.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zit iedere dag van 08:45 tot 17:30What a surpriseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vier leraren die me niets kunnen leren. Gebrek aan orde en gezag. Ja, ik zit op het VMBO.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:22 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee als je iets leert?
Ach, ik ben gister amper aanwezig geweest hier.quote:
Nee!quote:
Ah, dan is het inderdaad een terechte klachtquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vier leraren die me niets kunnen leren. Gebrek aan orde en gezag. Ja, ik zit op het VMBO.
Ik als sinds de eerste week van juliquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee!
Had volgens mij wel pas twee weken later vakantie ook dan de gemiddelde, dus dan hebben we toch evenveel vakantie gehad.
Ik weet dat ik makkelijk HAVO kan doen, het punt is gewoon dat ik er te lui voor ben, dus nu doe ik VMBO met mijn gehele hand in mijn neus. En ik ga geen HAVO doen hierna want ik wil een MBO opleiding Visualiseren volgen aan het Grafisch Lyceum en daarna wil een versnelde HBO opleiding doen aan de Willem de Kooning Academie. En ja dat heb ik speciaal zo gekozen dat ik twee verschillende opleidingen heb op een verschillend niveau. May sound stupid but it isn't.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:29 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ah, dan is het inderdaad een terechte klacht
Tip: Ga hierna HAVO doen, MBO is net zo erg![]()
En dat (lees: vmbo) maakt je niet lui, als het zo makkelijk is?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik makkelijk HAVO kan doen, het punt is gewoon dat ik er te lui voor ben, dus nu doe ik VMBO met mijn gehele hand in mijn neus.
Luier dan dit kan ik niet worden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:33 schreef IQM het volgende:
[..]
En dat (lees: vmbo) maakt je niet lui, als het zo makkelijk is?
Had dan voor havo gekozen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Luier dan dit kan ik niet worden.
Ik heb HAVO gedaan, waarom denk je dat ik nu op het VMBO zit.quote:
Mja same problemquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik makkelijk HAVO kan doen, het punt is gewoon dat ik er te lui voor ben, dus nu doe ik VMBO met mijn gehele hand in mijn neus. En ik ga geen HAVO doen hierna want ik wil een MBO opleiding Visualiseren volgen aan het Grafisch Lyceum en daarna wil een versnelde HBO opleiding doen aan de Willem de Kooning Academie. En ja dat heb ik speciaal zo gekozen dat ik twee verschillende opleidingen heb op een verschillend niveau. May sound stupid but it isn't.
Omdat je lui bent. Maar je zegt zelf "luier dan dit (de situatie nu dus; het vmbo) kan ik niet worden." Dus dan had je op havo moeten blijven zitten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb HAVO gedaan, waarom denk je dat ik nu op het VMBO zit.
Ja, maar nu... zit ik in een klas met mensen die ik niet ken en de enige vriendin die ik heb die ook op het VMBO zit en examenjaar doet, net als ik dus, die zit nooit bij me. Meaning: I am going to be a lonely kid en een boom + touw zijn de enige oplossing.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Mja same problem
Of k HAVO kon doen weet k niet zeker, aangezien ik niet echt kan leren
En mja als je MBO gaat doen, gewoon zorgen dat je jezelf blijft motiveren en niks aantrekken van een demotiverende klas
Anyway, naar huis
Of jij snapt gewoon "dit" niet en maakt er zelf gewoon VMBO van. Toen ik op de HAVO zat was ik toch al lui? Daarom zit ik toch op het VMBO?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je lui bent. Maar je zegt zelf "luier dan dit (de situatie nu dus; het vmbo) kan ik niet worden." Dus dan had je op havo moeten blijven zitten.
Het lijkt mij haast ondenkbaar dat je in beide gevallen even lui bleek te zijn. Ik snap best dat je in het algemeen een luie attitude kan hebben (hoi, me tooquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of jij snapt gewoon "dit" niet en maakt er zelf gewoon VMBO van. Toen ik op de HAVO zat was ik toch al lui? Daarom zit ik toch op het VMBO?
Dus wat jij zegt is dat ik terug moet naar HAVO en het gewoon nog een keer verknallen? Yeah, good thinking man, good thinking.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Het lijkt mij haast ondenkbaar dat je in beide gevallen even lui bleek te zijn. Ik snap best dat je in het algemeen een luie attitude kan hebben (hoi, me too), maar het lijkt me dan dat wanneer je een stapje lager gaat en je dus misschien wel onder je niveau werkt en je minder gemotiveerd en geprikkeld wordt je nóg luier wordt. Hell, dat lijkt me niet meer dan onlogisch.
Nee. Dat zeg ik nergens.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat ik terug moet naar HAVO en het gewoon nog een keer verknallen? Yeah, good thinking man, good thinking.
Ooit werk jij voor mij in een kelder waar je nooit meer uitkomt, you'll regret what you just said.quote:
HE WIST JE DAT SANNA OOK OP LOWLANDS WAS MAAR ELKE KEER ALS NG EN IK WOUDEN MEETEN DURFDE ZE NIETquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus wat jij zegt is dat ik terug moet naar HAVO en het gewoon nog een keer verknallen? Yeah, good thinking man, good thinking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
Daar komt het toch op neer, ik had beter HAVO kunnen gaan doen volgens jou want ik kan toch niet luier worden? Dan verziek ik het toch nog een keer of ben ik nou kankergek?quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
HE WIST JE DAT SANNA OOK OP LOWLANDS WAS MAAR ELKE KEER ALS NG EN IK WOUDEN MEETEN DURFDE ZE NIET![]()
![]()
![]()
HEY MAAR WIST JE DAT JULLIE OOK GEWOON ERGENS ANDERS STONDEN EN DAT RENE ZIJN MOBIEL EVEN LEEG ALS DE MIJNE WAS!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Als je je havo niet eens kan halen wel jaquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar komt het toch op neer, ik had beter HAVO kunnen gaan doen volgens jou want ik kan toch niet luier worden? Dan verziek ik het toch nog een keer of ben ik nou kankergek?
wij: we staan bij de ingang van camping 3quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HEY MAAR WIST JE DAT JULLIE OOK GEWOON ERGENS ANDERS STONDEN EN DAT RENE ZIJN MOBIEL EVEN LEEG ALS DE MIJNE WAS!?
Het komt er op neer dat ik het een rare aanname vond dat je op het vmbo nu even lui bent als op de havo toen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar komt het toch op neer, ik had beter HAVO kunnen gaan doen volgens jou want ik kan toch niet luier worden? Dan verziek ik het toch nog een keer of ben ik nou kankergek?
Oh nu ga ik snijden. Ik werd verkapt uitgemaakt voor falende HAVO'er die op het VMBO zit. I don't care, ik sla meer informatie op dan de gemiddelde HAVO'er maar ik doe er simpelweg gewoon niets mee.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:47 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Als je je havo niet eens kan halen wel ja
Je doet alsof dat iets is om trots op te zijn?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
I don't care, ik sla meer informatie op dan de gemiddelde HAVO'er maar ik doe er simpelweg gewoon niets mee.![]()
Mwah, het is maar twee jaar VMBO hoor. En ik kan het nu ook tot een goed einde brengen, sterker nog ik vind het veel fijner zo dan dat ik met mijn HAVO diploma gelijk kan doorstromen naar de WDK academie. Ik heb het juist zo gedaan dat ik twee verschillende opleidingen heb. Visualiseren en fotografie of mode. Dus dan heb ik 3 diploma's.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat ik het een rare aanname vond dat je op het vmbo nu even lui bent als op de havo toen.Ik ben dus meer ingegaan op je formulering, aangezien ik die uitspraak nogal onlogisch vond. Want míj lijkt het, zoals ik al zei, dat je nóg luier wordt als je niet gemotiveerd en geprikkeld wordt.
De vraag is wat je dan liever hebt en wat beter voor je is? Vier jaar lang iets onder je niveau doen wat je totaal niet aanspreekt of iets doen wat wel op jouw niveau is, maar waar je misschien wat meer aan jezelf (je luiheid) moet werken om het tot een goed einde te kunnen brengen.
Ja. Mag ik? Ik hoef er helemaal niets anders mee te doen dan mee te koop lopen op het VMBO want daar word je gezien als held als je alle antwoorden weet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Je doet alsof dat iets is om trots op te zijn?
En je begint de lyrics van de gemiddelde vmbo-er ook al aardig op te slaan. Of niet, sponsje?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh nu ga ik snijden. Ik werd verkapt uitgemaakt voor falende HAVO'er die op het VMBO zit. I don't care, ik sla meer informatie op dan de gemiddelde HAVO'er maar ik doe er simpelweg gewoon niets mee.![]()
Zo jij bent grappig, even applaus daarvoor hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En je begint de lyrics van de gemiddelde vmbo-er ook al aardig op te slaan. Of niet, sponsje?
Beter koning der kneuzen dan een winnaarsaanhangsel zijn hequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Mag ik? Ik hoef er helemaal niets anders mee te doen dan mee te koop lopen op het VMBO want daar word je gezien als held als je alle antwoorden weet.Makes me feel pretty good.
dankjequote:Op dinsdag 1 september 2009 11:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo jij bent grappig, even applaus daarvoor hoor.
Ik kots je nu een beetje uit. Zit je er zo erg mee dat ik geen HAVO wil doen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Beter koning der kneuzen dan een winnaarsaanhangsel zijn he
Tsja, dan moet je dit soort dingen maar voor lief nemen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mwah, het is maar twee jaar VMBO hoor. En ik kan het nu ook tot een goed einde brengen, sterker nog ik vind het veel fijner zo dan dat ik met mijn HAVO diploma gelijk kan doorstromen naar de WDK academie. Ik heb het juist zo gedaan dat ik twee verschillende opleidingen heb. Visualiseren en fotografie of mode. Dus dan heb ik 3 diploma's.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb vier leraren die me niets kunnen leren. Gebrek aan orde en gezag. Ja, ik zit op het VMBO.
Je bent ook makkelijk tevreden (met jezelf).quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja. Mag ik? Ik hoef er helemaal niets anders mee te doen dan mee te koop lopen op het VMBO want daar word je gezien als held als je alle antwoorden weet.Makes me feel pretty good.
Ja, maar daar erger ik me dus aan. Van die hoeren waarbij ik in de klas zit die de hele tijd gaan zitten kankeren tegen die leraar als die aan ze vraagt of ze willen stoppen met die kankerplamuur op hun bekkies smeren. Ik spuug op die meisjes. En ik ga er wat van zeggen dit jaar en dan moeten ze geen commentaar leveren want ik haal uit. Ik ben ze spuugzat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je dit soort dingen maar voor lief nemen.
[..]
[..]
Je bent ook makkelijk tevreden (met jezelf).![]()
Nee, ik zoek gewoon graag een grens op en ga er dan een beetje overheenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kots je nu een beetje uit. Zit je er zo erg mee dat ik geen HAVO wil doen?
Ik wacht wel tot het bitchfight-filmpje op GS staat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar daar erger ik me dus aan. Van die hoeren waarbij ik in de klas zit die de hele tijd gaan zitten kankeren tegen die leraar als die aan ze vraagt of ze willen stoppen met die kankerplamuur op hun bekkies smeren. Ik spuug op die meisjes. En ik ga er wat van zeggen dit jaar en dan moeten ze geen commentaar leveren want ik haal uit. Ik ben ze spuugzat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |