als dat echt jou foto is wil ik em er wel instoppenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef Hetiszover het volgende:
Beter een vinger in je snee dan een snee in je vinger![]()
![]()
Je kan beter over je fiets lullen dan over je lul fietsenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:02 schreef Hetiszover het volgende:
Beter een vinger in je snee dan een snee in je vinger![]()
![]()
Waarom wil je iets in zijn foto stoppen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:04 schreef leugenaar het volgende:
[..]
als dat echt jou foto is wil ik em er wel instoppen
je faalt met je kleuren vrind!quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef baggerhoofd het volgende:
[..]
Voetbal sukkelKort broekje, sokken.
Moest ik ook aan denkenquote:
jaaa rare fetish...moeilijk af te lerenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:06 schreef P8 het volgende:
[..]
Waarom wil je iets in zijn foto stoppen?
Ze kunnen beter over je schuur lullen dan over je lul schurenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:05 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Je kan beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
wat?quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:12 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter of je schuur lullen dan over je lul schuren.
Ze kunnen beter over je vuist lullen dan je lul vuistenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:12 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter over je schuur lullen dan over je lul schuren.
roep swarmahoerquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:21 schreef baggerhoofd het volgende:
Damn wat een baggertopic wordt dit
Stoer zegquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:27 schreef -Menn0- het volgende:
Mij ook gebeurd maar dan op mn kin/keel. Van adamsappel tot kin zit er nu een litteken. Paar mm lager en ik had dit super toffe spannende verhaal niet met jullie kunnen delen
Nah, het zijn geen diepe sneeën. Volgens mij al ooit eens een prikje gehadquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:43 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Tetanus prikje bij de dokter gehaald?
Ohja want een tetanusprik is tegen diepe sneeënquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:45 schreef baggerhoofd het volgende:
[..]
Nah, het zijn geen diepe sneeën. Volgens mij al ooit eens een prikje gehad![]()
Verkapte ik-heb-best-wel-eens-alcohol-gehad-hoor-jongens-postquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb het ook wel eens gehad, nog steeds een litteken van, maar ik was wel lekker zat.
Hou je bek.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:11 schreef P8 het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-best-wel-eens-alcohol-gehad-hoor-jongens-post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |