ROBINHOO WENSTE SCH DOODquote:
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
whehe OT in een SC. t moet niet gekker worden
En wat klopt daar niet aan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
SCH noemde Prosac laatst een kutmod
Prosac noemde SCH laatst kut homo en robinhoo vuile kut tukker hoorde ik uit betrouwbare bron!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
quote:
Say whuuut?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Prosac noemde SCH laatst kut homo en robinhoo vuile kut tukker hoorde ik uit betrouwbare bron!![]()
![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:33 schreef Superheld het volgende:
[..]
Prosac noemde SCH laatst kut homo en robinhoo vuile kut tukker hoorde ik uit betrouwbare bron!![]()
![]()
SCH mag dat, die is ook voor een subtopper.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Say whutt?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
SCH mag dat, die is ook voor een subtopper.
Dan mogen alle Ajacieden dat ook nu.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
SCH mag dat, die is ook voor een subtopper.
ja, nog wel. Wacht maar tot BS en Sjimz geen rechten meer hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan mogen alle Ajacieden dat ook nu.
Ik ga tong niveau topics openen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:44 schreef Kopbal het volgende:
Sjimz en BS, worden jullie nu ook van die verzuurde ex-mods die gaan rellen in het FB-topic?
haha, ze doen het erom denk ikquote:
Alleen topics of alle reacties?quote:
Was het wel leuk?!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:48 schreef toma het volgende:
Vandaag de eerste dag overleefd op de Uni. Was erg zwaar hopelijk is de rest wat beter te behappen.
Nog niet. Ik krijg nu alleen nog maar theoretische vakken voordat ik aan m'n master mag beginnen omdat ik nu in m'n schakel jaar zit. Daarna wordt het wel leukquote:
Dunno, eerst maar kijken of ik ergens kaartjes kan krijgen. Maar zal wel lukken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:49 schreef toma het volgende:
Heb vandaag een kaartje geregeld voor 23 sept. Kom jij ook Superheld?
Theorie kan toch ook leuk zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:50 schreef toma het volgende:
[..]
Nog niet. Ik krijg nu alleen nog maar theoretische vakken voordat ik aan m'n master mag beginnen omdat ik nu in m'n schakel jaar zit. Daarna wordt het wel leuk
Ik begin as maandag pas weerquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:48 schreef toma het volgende:
Vandaag de eerste dag overleefd op de Uni. Was erg zwaar hopelijk is de rest wat beter te behappen.
Ik ook, dan moet ik mijn rooster ophalen, spannend!quote:
Mijn rooster is ook erg prettig, twee hoorcolleges worden tegelijk gegevenquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ook, dan moet ik mijn rooster ophalen, spannend!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn rooster is ook erg prettig, twee hoorcolleges worden tegelijk gegeven. Maar dat is mijn probleem omdat ik vorig jaar microeconomie niet gehaald
.
Stress van de naderende deadline.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:12 schreef sjimz het volgende:
Geen voetbalwedstrijd, toch vallen er bans in VBL.
T moet niet gekker worden
Op een maandagavond. Nieuw record, dat zeker.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:17 schreef sjimz het volgende:
De laatste 3 in t banmeldtopic komen allemaal uit VBL
Het is me wat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:17 schreef sjimz het volgende:
De laatste 3 in t banmeldtopic komen allemaal uit VBL
Ik vind Family Guy echt niks.quote:Op dinsdag 1 september 2009 00:37 schreef Superheld het volgende:
28 sept
Hmm, weet niet wat ik er van moet denken. Family Guy 2?
Nou, maar eens downloaden wanneer het mogelijk is.
Hier ook, van half 10 tot iets van 20h ofzoquote:
Lijkt me niet echt mogelijk als m'n telefoon donderdag in Bratislava gestolen is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:41 schreef SCH het volgende:
En ze hebben je niet even gebeld?
Oh kut, ze hadden dus wel gebeld? Wat een vervelende samenloop. Hoe is het nu met je vader? Hoe oud is hij? Sterkte!quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt mogelijk als m'n telefoon donderdag in Bratislava gestolen is.
Je kan wel subtiel zuigen (maar wat verwacht je anders van een homoquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:42 schreef SCH het volgende:
Arme Robinhoo, ik heb toch een beetje het gevoel dat ik hem er in geluisd heb. De Wout Brama in mij heeft het moeilijk
quote:Op dinsdag 1 september 2009 08:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Kom ik net thuis, kom ik er achter dat m'n pa zondag een beroerte heeft gehad en in het ziekenhuis ligt. Dacht dat ik de grootste ellende vorige week al had gehad.
Wat een oude vader heb je dan. Of ben jij veel ouder dan ik dacht?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:04 schreef Aanvoerder het volgende:
Hij is al 79... geen idee hoe het met hem is. Vanmiddag naartoe.
29 ja.quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:18 schreef Suijk het volgende:
Sterkte aanvoerder...Volgens mij is Aanvoerder 28 of 29, toch?
En wat zei robinhoo tegen SCH?
Dat was Alderweireld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom krijg ik een Belg aan de lijn bij Ajax Supporterszaken?
Verder wel snel geholpen. Daarvoor wel respect.
Toen ze die uitbrachten zat jij nog in je luiers te pruttelen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:19 schreef Kopbal het volgende:
Mogguh.
Gisteren La Haine gezien (wel een ouwetje). Echt één van de beste films die ik ooit heb gezien.
Deze is zo slecht dat ik er eigenlijk weer om kan glimlachen.quote:
"Bezuinigingen bij Ajax treffen nu ook spelers".quote:
Was toch ook een vliegmaatschappij die z'n piloten vroeg grondwerk te doen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
"Bezuinigingen bij Ajax treffen nu ook spelers".
Suarez staat nu de lijnen te kalken samen met Cvitanich.
Ik zie Suarez ook al echt met zo'n karretje lopen ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
"Bezuinigingen bij Ajax treffen nu ook spelers".
Suarez staat nu de lijnen te kalken samen met Cvitanich.
Cocaïne - V & A #19 / waar UVT vrolijk doorsnatstquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:37 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat de combi Dario/Luis een bijzonder lijnencombinatie oplevert in de Arena.
Hé, waar was je zondag?quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie Suarez ook al echt met zo'n karretje lopen ook
Met zo'n dribbelaar zou ik geen rechte lijnen verwachten.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie Suarez ook al echt met zo'n karretje lopen ook
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:46 schreef Riro het volgende:
Houniet & Prosac, hoe vonden jullie ML?
Ik ga ff kijken!quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier al wat filmpjes geplaatst.
Mystery Land 2009 #3: met jurkjes en zonnebrillen
Tsja, met die leeftijd kan je dit soort dingen verwachten. In principe is 'ie voor z'n 70e niet vaak ziek geweest. Ondanks 50 jaar roken. Ik mag hopen dat ik op die leeftijd nog zo fit en helder ben.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:49 schreef denthemen het volgende:
Jezus Aanvoerder, wat een klote bericht. Sterkte!
Ik ben toen richting de auto gelopen en gezien de verhalen van iedereen die dat half uurtje nog gebleven is, maar goed ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken!
Vond het laatste half uur, helemaal los in de stromende regen, echt geweldig.
Ik vond het wel wat hebben. Binnen een minuut was iedereen helemaal doorweekt, maar toch bleef iedereen doorgaan. En dan na 20 minuten in de stromende regen gaan ze poncho's in het publiek gooien.quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben toen richting de auto gelopen en gezien de verhalen van iedereen die dat half uurtje nog gebleven is, maar goed ook.
Jij ook goed vermaakt dus?
Waar ben je allemaal geweest? Ik zo uit het hoofd sowieso Shagspeare, Stereo MC's, Fedde Le Grand, Swedish House Mafia, Villalobos, Karotte mainstage, Funkerman, van Doorn en wat namen waar ik nu niet op kan komen.
Fedde Le Grand was de beste van de dag voor mij.
Ik had geen kaartquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:43 schreef Riro het volgende:
[..]
Hé, waar was je zondag?
Zat op de terugweg nog een stukkie met die jongens in de bus.
Ja, het gaat als een lopend vuurtje rondquote:
Het is wel het vermelden waard... Dus...quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Pics of is het niet de moeite waard?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:46 schreef Riro het volgende:
Houniet & Prozac, hoe vonden jullie ML?
Ik neem aan dat Grulez nu even foto's voor zijn VBL SC vrienden aan het maken isquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is wel het vermelden waard... Dus...
rechtsachter, rechtsmidden, midden, laatste stukje linksachter. Ik heb liever altijd wat overzicht en hoef niet zo nodig helemaal vooraan te staan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:17 schreef Houniet het volgende:
Waar in de Flamingo tent heb jij gestaan Prosac?
Ik heb Fedde en Funkerman helemaal meegemaakt, links vooraan.
Wij stonden linksvooraan, en linksmidden. Er was zo veel ruimte, niet normaal manquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
rechtsachter, rechtsmidden, midden, laatste stukje linksachter. Ik heb liever altijd wat overzicht en hoef niet zo nodig helemaal vooraan te staan.![]()
Set van Fedde was echt hemels, al die remixen van bekende klassiekers.
hij is mooi aan het pgo'en denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:23 schreef Dos37 het volgende:
Nu kunnen we niets horen over Robinhoo eerste dag op school
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:25 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij is mooi aan het pgo'en denk ik
Eerste half uur was het nog stampvol en daarna werd het steeds beter te doen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wij stonden linksvooraan, en linksmidden. Er was zo veel ruimte, niet normaal man!
Shut your eyes!!!
Prima ding. Ze moet zich nog een beetje opsletten, maar er zit potentieel in (en aanquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is wel het vermelden waard... Dus...
Duidelijk geen echte bikkel jijquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef toma het volgende:
Ik wacht toch nog even een uurtje
Het regent nu wel heel hard.
Mietjequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:05 schreef toma het volgende:
Ik wacht toch nog even een uurtje
Het regent nu wel heel hard.
Er fietst ook vrouwelijk schoon mee. Die is wat kritischerquote:Op dinsdag 1 september 2009 13:07 schreef Superheld het volgende:
[..]
Duidelijk geen echte bikkel jij
Geloof er niks van! Zijn gewoon smoesjes!quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:08 schreef toma het volgende:
[..]
Er fietst ook vrouwelijk schoon mee. Die is wat kritischer
1 september? Ik heb dit dagen geleden al gelezen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:56 schreef Aanvoerder het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2073182/naakte-man-kaapt-schoolbus.html
Vooral die laatste zin van het bericht.
Nou, omdat ik er gisteren niet was kon ik niks doen tot 13.30 uurquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:23 schreef Dos37 het volgende:
Nu kunnen we niets horen over Robinhoo eerste dag op school
SCH heeft me verkrachtquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:12 schreef Paaskonijn het volgende:
Wtf hoe snel ben jij wel niet unbanned?
En terecht, ik werd nog langer gebanned laatst voor 'gekanker'. Volgende keer wens ik men wel dood.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:16 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
SCH heeft me verkrachtToen was het weer goed.
Ik werd vorig seizoen na Feyenoord - Twente ook geband voor 2 dagen toen ik over de schreef ging en teveel 'kanker' gebruiktequote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En terecht, ik werd nog langer gebanned laatst voor 'gekanker'. Volgende keer wens ik men wel dood.
Nee ik heb overal nog pijn van SCHquote:
Vraag maar aan Sjimz, het gaat na een paar keer wennenquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee ik heb overal nog pijn van SCH
Jouw reputatie is dan ook anders dan die van Robinhoo en je hebt ook ongeveer 10x meer notes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En terecht, ik werd nog langer gebanned laatst voor 'gekanker'. Volgende keer wens ik men wel dood.
Stond eerst nog even half te schuilen, maar vroeg me toen af waarom. Was wel ff lekker, dat laatste half uur.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:51 schreef Riro het volgende:
Vond het laatste half uur, helemaal los in de stromende regen, echt geweldig.
Dus, ik was al superlang niet meer gebanned en gedroeg me gewoon goedquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:45 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jouw reputatie is dan ook anders dan die van Robinhoo en je hebt ook ongeveer 10x meer notes.
Niet eens 200.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef Superheld het volgende:
Suarez verkocht voor 20 miljoen aan Manchester United
Valt dus nog best mee. Waar krijg je eigenlijk allemaal een note voor?quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
194 dan.. dan zit je in de SCH, DAM en Tong regionen
Alhoewel.. jupiler league dan
Positieve en negatieve dingen. Soms zetten we een gestuurde PM in de notes. Notes zijn voor ons (en nieuwe mods) een goede manier om een beeld van een user te krijgen. Ook voor de FA's.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Valt dus nog best mee. Waar krijg je eigenlijk allemaal een note voor?
Maar jullie kijken helemaal niet of een user veranderd en minder notes haalt enzo, gewoon meteen bannen hè!quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
Positieve en negatieve dingen. Soms zetten we een gestuurde PM in de notes. Notes zijn voor ons (en nieuwe mods) een goede manier om een beeld van een user te krijgen. Ook voor de FA's.
Notes zijn bijvoorbeeld het bewijs dat we aanleveren als we iemand voordragen voor een afkoelingsperiode of een ban.
Ook kun je kijken of iemand in het verleden al eerder over de schreef is gegaan. Voor misdragingen krijg je altijd een note.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar jullie kijken helemaal niet of een user veranderd en minder notes haalt enzo, gewoon meteen bannen hè!
In jouw geval verandert er ook niet veel met je notesquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar jullie kijken helemaal niet of een user veranderd en minder notes haalt enzo, gewoon meteen bannen hè!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef Robinhoo het volgende:
Of de rest is positief dat kan natuurlijk ook.
Foutquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:56 schreef Superheld het volgende:
Suarez verkocht voor 20 miljoen aan Manchester United
(nos )
Kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef Robinhoo het volgende:
Of de rest is positief dat kan natuurlijk ook.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik hem moeten aandragen voor een ban met deze leugen.
Mislukte troll inderdaadquote:
minimaal noten dit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe je toch niet, dan moet je weer springen voordat ze je zienquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Modsquote:
Jij hebt er veelquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:09 schreef Superheld het volgende:![]()
![]()
Ach, kon ik er nog wel bij hebben. 16 of 17 notes, maakt niet uit. Ben toch een goede brave burger.
Veel? veel? Mwah, het komt enkel en alleen doordat mensen mijn geniale posts niet waarderen. Waarschijnlijk is men te dom om het te zien en gaat daarom maar notes uit delen.quote:
ah gossie, 2 dagen hoger onderwijs en meneer wordt arrogant. Als ze lekker is, is ze goed genoeg, ze wil je terug en doet daar dus alles voor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk dat mijn meeste notes uit live-eredivisie topics komen
En nee ik wil haar niet terug. Meisjes van de middelbare school![]()
Dus je wilt haar geen zoentjes in het fietsenhok meer geven?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:12 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk dat mijn meeste notes uit live-eredivisie topics komen
En nee ik wil haar niet terug. Meisjes van de middelbare school![]()
Hehe was sarcastisch hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
ah gossie, 2 dagen hoger onderwijs en meneer wordt arrogant. Als ze lekker is, is ze goed genoeg, ze wil je terug en doet daar dus alles voor.
Jij was toch degene die vreemd ging?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:15 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze gaat toch weer vreemdIn de tussen tijd dat de relatie over is, heeft ze al 3 andere jongens gepakt.
Zij ging eerder al.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij was toch degene die vreemd ging?
En wat maakt het uit dat ze met 3 andere jongens gezoend heeft in de tussentijd?
Dat is wel zo ja. Gewoon zorgen dat je geen enge ziektes oploopt en gebruiken die handelquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:18 schreef Superheld het volgende:
Sjongejonge, ze ligt zo wat al met haar benen wijd en meneer gaat omdat ze met andere heeft gezoend lopen zeiken. Je weet dat ze zo is, neuken (en als je er niet tegen kan dumpen) dus!
Achter de vrouwtjes aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:33 schreef Robinhoo het volgende:
Ze vraagt wat ik dit weekend ga doen.
Heb nog wel een pak quotes uit die serie liggen. "And al the pieces matter!"quote:
Ik ga uit in Hengeloooooooooooow.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Achter de vrouwtjes aan natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Heb nog wel een pak quotes uit die serie liggen. "And al the pieces matter!"
Of gooi er een shiiiiiiiiiiiiiiiiit doorheen
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga uit in Hengeloooooooooooow.
Valt wel mee hoor.quote:
Indeedquote:
Omgquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:38 schreef Houniet het volgende:
Van die boerinnetjes met haren op de tenen en grond onder de nagels.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik ga uit in Hengeloooooooooooow.
Wie, wat waar? waarom was die er nog niet toen ik er wasquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:42 schreef Robinhoo het volgende:
9christensen die decaan van CII is een beste milf.
die rooie?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:42 schreef Robinhoo het volgende:
9christensen die decaan van CII is een beste milf.
neequote:
Pics, ouwe pik ouwe pijp.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef Robinhoo het volgende:
Ohnee het is de loopbaanadviseur.
oh ik dacht alquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
needat was de decaan toch? ff kijken hoor wie het was.
Heb ik nietquote:
Naam dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb ik nietMaak er sneaky wel 1 als ik haar zie.
PMquote:
doe mij ook 'squote:
gedaan.quote:
Heb het ook, op zondagen dat je niks hebt te doen hele dag in bed liggen en voetbal kijkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Robinhoo het volgende:
Wij hebben sinds vandaag Digitenne. Morgen komt lcd tv op me kamer.Ook nog met eredivisie live en sport 1
Chillah.
Lijkt me ook wel watquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Heb het ook, op zondagen dat je niks hebt te doen hele dag in bed liggen en voetbal kijken![]()
Eerst zelf voetballen, eventjes kantine in, FC Twente, uitgaan.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:10 schreef Dos37 het volgende:
Twente moet de volgende keer weer is op zaterdag. Heerlijk![]()
Hier ook, naar een club in DTC.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:13 schreef Kopbal het volgende:
Dit weekend weer eens een keer ouderwets stappen denk ik, er zijn tochinterlands
Mooie film is dat.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:53 schreef Houniet het volgende:
The prestige, 2030 Veronica.
Vaak trekt zoiets weg, ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:47 schreef Aanvoerder het volgende:
M'n pa vanavond gezien. Het was een milde beroerte, maar hij heeft lichte hersenbeschadiging opgelopen en kan op dit moment niet goed uit z'n woorden komen en schrijven lukt nauwelijks. Verder is z'n linkerbeen niet helemaal fit.
Hoop dat het overgaat...
Commerciële Economie, Haanstra zit dat. Ik zit nu in een reparatie half jaar. Vakken inhalen maar ik heb niet zoveel in te halen. Dus heb weinig les.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:18 schreef Robinhoo het volgende:
Morgen pas half 2 beginnen 14.gif
Welke opleiding doe jij eigenlijk Dos37? En welke vleugel zit dat
Okequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Commerciële Economie, Haanstra zit dat. Ik zit nu in een reparatie half jaar. Vakken inhalen maar ik heb niet zoveel in te halen. Dus heb weinig les.
F is Forum de hoofd gang na de roltrap. F109 is bijvoorbeel tegenover dat kleine cafeetje (niet dat grote café).quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:23 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke![]()
Kun je me vertellen voor welke vleugels de letters F en N staan? Dan hoef ik morgen niet zo lang te zoeken
Oohja natuurmuseum ken ik, ben ik vanmorgen geweest. En ik denk dat ook weet welke kleine cafeetje je bedoeld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef Dos37 het volgende:
[..]
F is Forum de hoofd gang na de roltrap. F109 is bijvoorbeel tegenover dat kleine cafeetje (niet dat grote café).
N is Natuurmuseum dat is niet in het hoofdgebouw maar daar tegenover aan de andere kant van de straat daar loop je langs als je van de trein komt.
Nee nog niet binnenkort een keer heen heb toch tijd zatquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oohja natuurmuseum ken ik, ben ik vanmorgen geweest. En ik denk dat ook weet welke kleine cafeetje je bedoeld.
Ben je al eens in dat nieuwe gebouw geweest? (Van galenstraat ) Chill gebouw
Ruilen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:30 schreef Robinhoo het volgende:
We hebben waarschijnlijk volgende week al een toets over Nederlandse spelling.
Je moet 80 % goed hebben anders moet je een of andere cursus volgen?![]()
Fuck you, ik ben echt slecht in Nederlands.
Dealquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:37 schreef toma het volgende:
[..]
Ruilen?
Dan mag jij over twee maanden mijn tentamen Kansrekening en stochastische processen doen.
Zorg je er dan wel voor dat ik een voldoende heb.quote:
Wiskunde is wel 1 van mijn beste vakken, maar dit gaat boven mijn pet denk ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:41 schreef toma het volgende:
[..]
Zorg je er dan wel voor dat ik een voldoende heb.
Ik heb morgen vanaf 08.45 tot 17.30 ALLEEN maar Wiskunde.....
Daarom ben ik ook heel blij als ik m'n schakeljaar heb gehaald en aan m'n master kan beginnen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:44 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wiskunde is wel 1 van mijn beste vakken, maar dit gaat boven mijn pet denk ik
En ehh dat is best saai zeg hele dag wiskunde![]()
Ik morgen 13.30 - 14.15 Bedrijfsorientatie
14.15-16.00 Orientatie ICT-landschap
wat een levenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Commerciële Economie, Haanstra zit dat. Ik zit nu in een reparatie half jaar. Vakken inhalen maar ik heb niet zoveel in te halen. Dus heb weinig les.
True maar wat houden die termen in? schakeljaar + master.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:48 schreef toma het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook heel blij als ik m'n schakeljaar heb gehaald en aan m'n master kan beginnen.
Maar ja dat hoort erbij hé. Dan had ik maar VWO moeten doen op de middelbare school.
20 december maar ik ben aan het kijken of het iets vroeger kan heb toch tijd genoeg nu.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wat een levenen wanneer naar australie ?
Ga je lang?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
20 december maar ik ben aan het kijken of het iets vroeger kan heb toch tijd genoeg nu.
Die foto dat je die wout ziet vliegen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
Heerlijk als mensen niet opletten in het verkeer.
http://www.telegraaf.nl/b(...)na_aanrijding__.html
sowieso 23 weken stage lopenquote:
Op de video zie je dat ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Die foto dat je die wout ziet vliegen.
Wowquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
Dat is vlakbij mijn huis, schokkend filmpjequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
niet te geloven wat een idiootquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
Als je een HBO opleiding hebt gedaan is dat hetzelfde als een Bachelor. Als je daarna verder wilt gaan op de Universiteit kun je een verkorte opleiding doen. Je gaat dan op de Uni een Master volgen maar voordat je toegelaten wordt tot die master moet je vaak een schakeljaar doen waarin je flink wordt bijgespijkerd met wiskunde en tal van andere theoretische vakken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:51 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
True maar wat houden die termen in? schakeljaar + master.
Ben benieuwd wat er gebeurd is met de gewonde die er in lag/waar ze naar onderweg waren..quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus, dat filmpje
Wat een geluk dat die ziekenauto er zo snel bij was zeg.
Oke goeie uitleg.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:03 schreef toma het volgende:
[..]
Als je een HBO opleiding hebt gedaan is dat hetzelfde als een Bachelor. Als je daarna verder wilt gaan op de Universiteit kun je een verkorte opleiding doen. Je gaat dan op de Uni een Master volgen maar voordat je toegelaten wordt tot die master moet je vaak een schakeljaar doen waarin je flink wordt bijgespijkerd met wiskunde en tal van andere theoretische vakken.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:07 schreef Robinhoo het volgende:
nog even leuke afbeelding om mee af te sluiten :
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:07 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Enorm oud ook.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:07 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, die is goed in autorijden.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
Balloonvaart of een parachute intro.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:28 schreef toma het volgende:
pfff.. m'n ouders zijn maandag 25 jaar getrouwd en ik heb nog geen cadeau. Geen idee wat ik moet kopen
niet voor de VBL SC.quote:
Sodejuquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:
Gelukkig hoef ik niet verder dan Den Bosch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |